Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
טוב, מצאתי את השם המתאים לצריבת קושחה -

FWGT300.bin



עכשיו בעיה חדשה - הקשחה נצרבה בוודאות (הצלילים השתנו) אך כעת המסך לא מראה כלום (נדלק אך אין תמונה כלל,

נדמה שגם לחיצה על המקשים לא מסייעת בכלום).

 

איזה FW צרבת עם השם הזה?

 

אל תבטיח דברים שאתה לא יכול לקיים.

בדקתי עם G1WH שלישית!

 

תן תמונה מ GPS STATUS ליד ולא ליד המצלמה ותבין.

 

כשייצא לי אני אצלם.

 

וזה ידוע שבמצלמות הזולות יש כאלה עם ובלי הבעיה של ה-GPS, כפי שאמרתי אני בוגר בעיית GPS עם מצלמה אחרת ואותו מכשיר סלולרי.

עם המצלמה הקודמת לא היה מתקבל בכלל מיקום או שמתקבל בכלל מיקום לא נכון בטווח של כמה עשרות מטרים של סטייה.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כנראה שה-FW המקורי הוא לא אחד מהקבצים שיש, וכנראה שזו לא מצלמה מקורית ולכן ה-FW לא מתאים.

 

תנסה לבקש בכ"ז מ-BangGood קובץ FW ולצרוב אותו לפחות להציל את המצלמה.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

ידוע ומוכר שקיימת בעיה כזו, אבל לומר קטגורית שבכל המצלמות מדגם מסוים זה קורה זה פשוט לא נכון.

 

זה לא קורה בכל ה-G1W/H/C ולא בכל המוביוסים

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

vico, אני מציע לך לבחור שיטת שיווק אחרת.

אל תראה מה כביכול רע באחרים, תראה מה טוב אצלך.

 

ולהגיד לך את האמת, לי אין צורך במצלמה חדשה לזמן הקרוב לפחות, אבל יכול להיות שבעתיד אשקול לרכוש ממך בגלל האיכות של המוצרים והמחיר הזול יחסית.

את הדברים האלה תראה ללקוחות הפונטציאליים ולא את החסרונות במצלמות אחרות שלרוב אתה לא מדייק כל כך.

 

ושוב, אני דווקא תומך בפעולות שלך מבחינת מחיר אטרקטיבי ואיכות מוצרים טובה של vico, אבל אל תשפיל מצלמות אחרות ויצרנים אחרים.

אני כבר שנה עם המוביוס, אפס תקלות.

המשתמש שמעליי m3x7... נתן את דעתו על המצלמות שברשותו ולפי התרשמותי הוא מרוצה.

פורסם (נערך)
שוב אתה קובע עובדות לא מבוססות.

 

לוגית אתה טועה, בשביל לטעון מה שאתה טוען אתה צריך להראות שזה קורה ב-100% מהמקרים על הרבה מקרים, 3 זה זניח סטטיסטית.

בשביל להוכיח את מה שאני טוען מספיק להראות שזה לא קורה במקרה אחד.

 

GTR אני בהחלט מרוצה, אם כי בדיעבד הייתי מעדיף להזמין בארץ, וכנראה שאני בכל מקרה אשדרג למצלמה שמצלמת טוב יותר בלילה.

 

הייתי מעדיף להזמין בארץ גם בגלל עניין האחריות (שניצלתי) שכלל משלוח לסין ומשלוח חזרה של מצלמה תקינה מהונג קונג, מה שלקח עוד שבועיים, ושדווקא בזמן הזה מישהו נכנס בי.

אבל כמובן שלא ידעתי את זה מראש אחרת הייתי קונה בארץ.

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)

חוסר הבנה טוטאלי.

 

סטטיסטית יש לך 3/3, סטטיסטית אתה צודק לגבי המכשירים שאתה ראית.

 

לוגית יש טענה שאומרת "כל מכשירי ה-G1W/-H/C גורמים לבעיית GPS" שאתה העלית, מספיק מכשיר אחד שלא גורם לבעיית GPS כדי לסתור את הטענה שלך לחלוטין.

לוגית יש טענה שאומרת "יש מכשירי G1W/-H/C שגורמים לבעיית GPS" שאני העליתי, יש מכשירים שגורמים לבעיית GPS, אך לא בהכרח כל המכשירים.

כמובן ההבדל נמצא במילת ההכללה "כל" אצלך, וזה בדיוק ההבדל בין Every ל-Some באנגלית.

זה למעשה כשל לוגי שנקרא הסקה מהפרט אל הכלל, יש לך 3 מקרים פרטיים ואתה מסיק מהם על הכלל.

 

מעבר לזה אנחנו נכנסים ל"כמה מכשירים זה מאסה קריטית" כי סטטיסטית 3 מכשירים זה כלום ושום דבר מתוך אלפי או עשרות אלפי מכשירים שהם ייצרו.

 

ובכל מקרה סטטיסטית כללית (יותר מ-3 מכשירים) אתה טועה כי יש פה בפורום יותר מ-G1W אחת שלא גורמת לבעיות GPS.

 

חבל לדרדר את הדיון הזה לשיעורי לוגיקה, אם לא ברור לך מה ההבדל אני מציע שתפתח שרשור באוף טופיק.

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

יש דרישות מיוחדות?

מצלמה שתצלם לי את הדרך ולא תאכזב ברגע האמת (דו"ח תנועה שלא בצדק \ תאונה חס וחלילה).

הטווח מחירים של כל המצלמות בסדר מבחינתי.

פורסם

זאת שווה משהו?

http://www.ebay.com/itm/171533248256?_trksid=p2060778.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

 

המחיר די זול. השאלה אם זה לא זיוף או שזה לא זבל.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...