Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

איזו באסה, העברתי היום את המטען בצורה יפה, החבאתי את החוט, הכל נראה פיקס! בא, מחבר למצלמה והופה המצלמה לא נדלקת! מה רק לא ניסיתי לא נדלקת, מטענים אחרים, כבלים אחרים כלום לא עזר. עכשיו פניתי לבנגגוד ובמקביל פתחתי קייס בפייפאל כי הסינים הללו עכשיו בחג ולך תדע מתי הם יועילו בטובתם לחזור אלי.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בא לי להתחדש במצלמה יותר איכותית מהמצלמה הפשוטה שמותקנת אצלי כבר יותר מ3 שנים ועדין עובדת כמו גדולה!

יש מצלמה באיזור ה30+- דולר שמומלצת? רצוי עם קישור למקור.

ראיתי G1W במגוון מחירים, האם החיקויים רחוקים שנות אור מהמקור? אשמח לקישור למקורית במחיר לא גבוה.

 

לקינוח הנה סרטון מהמצלמה שמחזיקה אצלי כבר יותר מ3 שנים (טפו טפו)

 

(צולם מהמחשב באמצעות הטלפון הנייד שלי, אל תשאלו למה :roll:)

פורסם

אני מחפש פתרון מקיף לרכב, כלומר מצלמ\ות שמצלמ\ות קדימה, את פנים הרכב - את הנהג ומאחורה. קראתי את כל 306 העמודים ולא הגעתי למסקנה. המצלמות המשולבות מצלמות די זוועה. מה כדאי לעשות?

פורסם

למען הסדר הטוב, אעדכן שאחרי טירטורים רבים ועשרות מיילים מול באנגגוד,

הובטח לי החזר כספי בשבוע שעבר (שלא התקבל למרות ההבטחה שיתקבל תוך 48 שעות).

אחרי מייל נוסף שלי אתמול, היום התקבל זיכוי על המוצר (בפייפאל).

 

למרות זאת, אמליץ שאם בכל זאת אתם בוחרים לקנות מבאנגגוד - תבדקו היטב שקיבלתם מוצר מקורי

ותואם למה שהזמנתם, ואל תהססו לפתוח קייס בפייפאל בכל מקרה שזמן ההגנה עומד לפוג ויש בעיה כלשהי.

פורסם

אני מחפש פתרון של 2 מצלמות- אחת לקדימה ואחת לאחורה.

ה- I1000 מתאימה מבחינת מחיר ואיכות תמונה, אבל זה מבאס כל נסיעה לחבר\לנתק את המצלמה. (מושכת גנבים)

 

מצאתי מוצר שהוא בעצם מראה עם מסך בתוכו. המראה מתלבשת על המראה המקורית.

יש עליה מצלמה קדמית, וגם מתחברת אליה מצלמה אחורית. היתרון שלה שהיא פחות בולטת לגנבים.

http://www.aliexpress.com/item/G20-4-3-1080P-Blue-mirror-Car-rear-view-mirror-DVR-Camera-Dual-Camera-Car-DVR/1903994556.html

 

והנה סרטונים לדוגמא של המצלמה: (תראו את הצילומים, הם נראים מאוד איכותיים!! :-D)

https://www.youtube.com/channel/UCYsYsgDtUQ60Zetfz7QJUYg

 

מה דעתכם על זה?

יש למראות כאלה אפשרות "אנטי סינוור" נגד נהגים שנוסעים עם אורות גבוהים?

(כמו במראה המקורית שאפשר ללחוץ על כפתור ואז לא מסתנוורים)

פורסם
אני מחפש פתרון של 2 מצלמות- אחת לקדימה ואחת לאחורה.

ה- I1000 מתאימה מבחינת מחיר ואיכות תמונה, אבל זה מבאס כל נסיעה לחבר\לנתק את המצלמה. (מושכת גנבים)

 

מצאתי מוצר שהוא בעצם מראה עם מסך בתוכו. המראה מתלבשת על המראה המקורית.

יש עליה מצלמה קדמית, וגם מתחברת אליה מצלמה אחורית. היתרון שלה שהיא פחות בולטת לגנבים.

http://www.aliexpress.com/item/G20-4-3-1080P-Blue-mirror-Car-rear-view-mirror-DVR-Camera-Dual-Camera-Car-DVR/1903994556.html

 

והנה סרטונים לדוגמא של המצלמה: (תראו את הצילומים, הם נראים מאוד איכותיים!! :-D)

https://www.youtube.com/channel/UCYsYsgDtUQ60Zetfz7QJUYg

 

מה דעתכם על זה?

יש למראות כאלה אפשרות "אנטי סינוור" נגד נהגים שנוסעים עם אורות גבוהים?

(כמו במראה המקורית שאפשר ללחוץ על כפתור ואז לא מסתנוורים)

 

קצת יקר אבל לי יש את ה-Blackvue שפשוט מעולה.

מקדימה 1080P, מאחור 720P. הכל מצולם ומוקלט לכרטיס שבמצלמה הקדמית. מצלם גם בזמן חנייה. ניתן להתחבר עם הטלפון ב-WIFI ולהוריד סרטונים ככה. הוא גם עם חיישן זעזועים כך שאם הוא מזהה זעזוע הוא חוזר 5 שניות אחורה ומצלם את הסרט בקובץ "ארוע".

החישוב שלי שמספיק פעם אחת ידפקו לי את האוטו בחנייה ויברחו (קרה לי כבר פעמיים בשנה האחרונה) וזה יחזיר את ההשקעה.

 

סרטון הדגמה ;)

פורסם
קצת יקר אבל לי יש את ה-Blackvue שפשוט מעולה.

 

לינק למוכר?

בן.

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

לפני שפתחתי את הפוסט הנ"ל הרצתי חיפוש ולא ממש מצאתי משהו עדכני. בגדול אני זקוק להמלצה למצלמת רכב היות וכבר הלכתי לאיבוד בניסיון לחפש אחת שכזו בעצמי. המבחר ענקי ויש כל כך הרבה סוגים ובהרבה תקציבים, כך שאין לי מושג של ממש במה לבחור. אני מחפש משהו איכותי, משהו שיצלם היטב גם בלילה!

 

הנני נהג טריילר הנוהג בממוצע כ- 10 - 12 שעות ביום.

 

האם מומלץ בשבילי לרכוש מצלמה דואלית? כזו שמצלמת גם את הנהג? האם יש לזה חשיבות בכלל? כמו כן, התקציב שלי הוא עד כ- 250 ש"ח ואני מתכוון לרכוש באחד האתרים בחו"ל, קרוב לוודאי שב- eBay או Ali Express.

 

הערה קטנה: חשבתי לרכוש מצלמת אקסטרים SJCAM 4000 אבל אני מבין שיש לה חסרונות רבים בתור מצלמת דשבורד אז כנראה שויתרתי על הרעיון.

 

המלצות? מישהו?

פורסם

מצלמה דואלית טובה למקרים בהם טוענים שנסעת בלי חגורה/דיברת בנייד.

 

ככל שאתה דורש יותר ממצלמה (דואלית) ככה תצטרך להתפשר באיכות או להעלות את התקציב

 

בתקציב שלך תיכנס אולי מצלמה סבירה (סטנדרטית) ברכישה מחו״ל

פורסם

גם הכיוון הקצר שלו לא מספיק לי. אני לא יכול להדביק מסביב למראה או מאחוריה כי יש אזור מושחר ומחורר שלא נתפס עליו וואקום.

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם

שלום לכולם



אחרי שנה וחצי עם המוביוס שהחליטה לא לפעול יותר

מחפש מצלמת רכב דומה, הפעם דואל, גם פנים הרכב.

תקציב סביבות 200, הכי חשוב לי שהיא פשוט תצלם, ויהיה אפשר לראות את המספר בבירור בחושך וביום, יותר מזה אני לא צריך

תודה

פורסם

שלום לכולם



אחרי שנה וחצי עם המוביוס שהחליטה לא לפעול יותר

מחפש מצלמת רכב דומה, הפעם דואל, גם פנים הרכב.

תקציב סביבות 200, הכי חשוב לי שהיא פשוט תצלם, ויהיה אפשר לראות את המספר בבירור בחושך וביום, יותר מזה אני לא צריך

תודה

 

מצטרף.

מחפש מצלמה פנים-חוץ, עם זווית רחבה 120-140 מע' באיכות HD עם תמונה נקיה ואיכות טובה בחושך.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...