רכב מקולקל, בלי טסט, שרישיונו הוקפא. לא משתלם לי לתקנו ולהעבירו טסט. סוחר רכב מורשה, בעל תו סחר, מוכן לקנות אותו בתנאי שנעביר בעלות. שמעתי שאפשר להעביר בעלות בלי טסט. איך עושים זאת??
וועדת השרים הייתה אמורה להתכנס ולהחליט ב יום א 7/6/2015
עקבתי אחרי החדשות , אבל אף מילה בנושא ... דממת תקשורת...
מישהו שמע משהוא בנושא?
האם יתכן שהיבואנים לחצו להשתיק את העניין עד לקבלת החלטות מעשיות?
האם יש קשר למבצעים שיש לאחרונה אצל חלק מהיבואנים??