Jump to content

דרייב

  • הודעות

    7
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי דרייב

  1. שר התחבורה התחיל ברפורמה בקדנציה הקודמת אך היא הופסקה בגלל הבחירות. כנראה שכעת הוא מחדש אותה.
  2. תשובה ל לנסר6 : הסוחר לא רוצה שאוריד אותה מהכביש, למרות שאולי הוא ישקול לעשות זאת.
  3. לבוקי תודה! אם פרטי יכול אז סביר שאפשר ואף אולי קל יותר להעביר לתו סחר.
  4. האם יש מצלמה כזו ל"שמירה" על הרכב בחניה, כמו אזעקה עם חיישן קירבה, שתצלם את מי שצמוד לרכב?
  5. לוי יצחק סיפר (בטלוויזיה) שצפויים בקרוב חידושים בתקנות על ייבוא אישי וייבוא מקביל. אולי זה יצור תחרות וייאלץ את היבואנים להוריד מחירים?
  6. רכב מקולקל, בלי טסט, שרישיונו הוקפא. לא משתלם לי לתקנו ולהעבירו טסט. סוחר רכב מורשה, בעל תו סחר, מוכן לקנות אותו בתנאי שנעביר בעלות. שמעתי שאפשר להעביר בעלות בלי טסט. איך עושים זאת??
  7. וועדת השרים הייתה אמורה להתכנס ולהחליט ב יום א 7/6/2015 עקבתי אחרי החדשות , אבל אף מילה בנושא ... דממת תקשורת... מישהו שמע משהוא בנושא? האם יתכן שהיבואנים לחצו להשתיק את העניין עד לקבלת החלטות מעשיות? האם יש קשר למבצעים שיש לאחרונה אצל חלק מהיבואנים??
×
×
  • תוכן חדש...