Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 3 דקות, ChemGuy85 כתב:

דמיינו שצבא ארה"ב היה מייצר את התחמושת שלו במדינה זרה נניח סין. 

boy oh boy

נראה לך שכול מה שצבא ארה"ב משתמש בו הוא Made in MURICA FUCK YEAH?

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם

בימים כאלה אני מצטער יותר מתמיד שאין אצלנו אנשים כמו סיר המפרי שבאמת ינהלו את המדינה

https://www.youtube.com/watch?v=VOdnISwLkSs

 

  • מעניין 1

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

פורסם

מה שבטוח אחוז המתגרשים הולך לעלות דרמטית, בטח אם יטילו סגר כללי.

ועוד דבר, איך בעבודה מצפים שאני אעבוד מהבית בזמן שהילדים בבית? 

איך מצפים ששלושה ילדים ילמדו מהבית כשיש לי רק שני מחשבים ורוחב פס מסכן וזה בזמן שאני בכלל אמור להיות זמין לעבודה?

בקיצור, שוב עושים הכל כדי לסמן וי, כאילו אנחנו יכולים להמשיך לתפקד בחירום. 

וביותר קיצור, מצפים שהאזרחים שוב יצילו את הממשלה שמטילה את כל המגבלות אבל לא מכניסה יד לכיס. 

  • מעניין 1

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

פורסם
לפני 6 דקות, SurfHigh כתב:

מה שבטוח אחוז המתגרשים הולך לעלות דרמטית, בטח אם יטילו סגר כללי.

ועוד דבר, איך בעבודה מצפים שאני אעבוד מהבית בזמן שהילדים בבית? 

איך מצפים ששלושה ילדים ילמדו מהבית כשיש לי רק שני מחשבים ורוחב פס מסכן וזה בזמן שאני בכלל אמור להיות זמין לעבודה?

בקיצור, שוב עושים הכל כדי לסמן וי, כאילו אנחנו יכולים להמשיך לתפקד בחירום. 

וביותר קיצור, מצפים שהאזרחים שוב יצילו את הממשלה שמטילה את כל המגבלות אבל לא מכניסה יד לכיס. 

אתה צודק בהכל, רק צריך להבין שכשהממשלה מכניסה יד לכיס זה לא נלקח מהכיס שלה אלא מהכיס שלך ושל הילדים שלך.

  • אהבתי 1

Miata ND2

 

פורסם

אנחנו בבריטניה? הבריטים אי פעם עושים משהו שקשור אלינו חוץ מלגנות בכל מיני שטויות עם הפלסטינים?

סליחה שזה לא ממש מעניין אותי כרגע. (לא, אני לא מאחל לבריטים למות או משהו, פשוט יותר מעניין אותי מה שקורה פה, החברים שלי בארץ ובחו"ל, וממה אנחנו יכולים ללמוד על מנת לשפר את המצב פה)

  • מעניין 4
פורסם
לפני 15 דקות, ChemGuy85 כתב:

אף מילה על כך שבוריס ג'ונסון כנראה יביא למותם של עשרות אלפי בריטים? 

דווקא דיברנו על זה לפני כמה עמודים. לדעתי הם פסיכים.

פורסם (נערך)

אני חבר בקבוצת פייסבוק CFO של סטארט אפים. רבים מהם מדברים על צמצום באחוזי משרה של עובדי החברה ו/או פיטורים בחודש הקרוב כנראה אחרי פסח. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם
אף מילה על כך שבוריס ג'ונסון כנראה יביא למותם של עשרות אלפי בריטים? 
בס"ד

מה בוריס ג'ונסון?, מה נראה לך, שהוא מחליט לבד?
המדען הראשי של בריטניה תומך ברעיון הזה(שלי הוא נשמע הזוי, אבל זו דעתי).
הבריטים ידועים בדעתם לעשות הפוך בכל דבר, כנראה שכאן, הם לקחו את זה ל-level הבא.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

פורסם (נערך)

המדינה עדיין מכניסה אנשים ששבים מחו"ל ? 

למה לעזאזל עושים את זה?

 

היה להם חודש שלם לחזור לכאן - לא עשו את זה, שישארו שם 3-4 חודשים עד שיגמר הבלאגן.

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם (נערך)

שמעתי היום ברשת ב ראיון עם נציגת המעבדות בארץ שציירה תמונה די עגומה. מחסור אדיר בכח אדם. 50% מכח אדם מעל גיל 62. כל המעבדות שמסוגלות לבצע את זה עוסקות בבדיקות הקורונה, אפילו כאלה שבשגרה בודקות איכות מי שתיה וזה מספיק רק ל-700 בדיקות ביום, כך ש 2000-3000 שמשרד הבריאות כיוון לשם זה בגדר חלום לא ישים. בדיקות של חולים אחרים כולל אונקולוגיים נדחות כי קורונה מקבלת עדיפות מוחלטת. ולסיום - משרד הבריאות לא רואה במעבדות צוואר בקבוק, שמזה הסקתי שהמצב לא ישתפר כנראה. 🥺

 

כך שהמצב אצלינו יכול להחמיר ולא רק בחזית של קורונה. מקוה שלא יקרה פה מה שקורה באיטליה שממשיכה בהתפרצות מטורפת ואחוזי תמותה כבר 7.7% מתוך 28 אלף שנדבקו. מצד שני גרמניה עם 2 עשיריות אחוז תמותה בלבד מתוך 7+ אלף שנדבקו, מזל או מערכת בריאות איתנה?

עריכה אחרונה על ידי arco1
פורסם

גרמניה: 8 מיטות בי"ח לכל 1000 תושבים

איטליה: 3.2

 

אני מניח שבאיטליה הקטסטרופה היא כזו בגלל שחלק כל כך גדול מהחולים מרוכזים באיזור כל כך קטן, וזה לא שאפשר לשנע חולים למחוזות רחוקים ועמוסים פחות.

פורסם

נכון, המצב בבתי החולים בארץ על הפנים, אצלנו יש פחות מ-2 מיטות לכל 1000 תושבים (אולי אפילו 1.7).

אבל זאת לא הבעיה היחידה, 

העם חוגג את חופש הקורונה,  רוב הציבור עדיין לא הבין את המשמעות.

סגרו בתי ספר

סגרו מסעדות 

סגרו קניונים  

ביטלו את כל האירועים .

כנראה 70% מהמועסקים במדינה הולכים לצאת לחופשה ללא תשלום. 

 

ובכל זאת היו היום מספיק אנשים שיצאו לבלות - בים , בפארקים.

כל הילדים מסתובבים בקבוצות.  זה לא ממש יעצור את ההדבקות, אם הציבור לא יבין שצריך לצמצם את המפגשים החברתיים זה לא יעצור.

אנחנו נמשיך לראות הדבקה אקספוננציאלית, אז מה עוזר על הצעדים האלה.. פוגעים בפרנסה של כולם וזה לא באמת עוזר.

לדעתי זה קשור גם לצוות הפרשנים בחדשות. 

ניר ערד - תמיד בוחר להאשים את המערכת, לא בודקים מספיק- לא מצויידים מספיק .

יונית לוי - צוחקת כל הזמן  , יש רק כמה מאות חלים בארץ.

רינה מצליח  - כל הזמן מטילה ספק שהצעדים הקיצוניים זה רק בגלל המצב הפוליטי 

 

 

הבעיה שהציבור לא מבין ולא מפנים את המצב האמיתי , פשוט אף אחד לא מוכן לקחת את הסיכון ולספר את התרחיש האמיתי .

כי באמת זה מאוד מסוכן לספר לכולם מה המצב האמיתי, יכול להיות שאם נספר לכולם מה מהמצב האמיתי , אז כולם יתנהגו באחריות.

תהיה עצירה בהידבקויות , ומי שסיפר מה המצב האמיתי יצא אידיוט.. כי זה לא קרה.

 

למי שמפנטז על חזרה לשגרה באוגוסט ספטמבר או אפילו אוקטובר,  תמשיך לפנטז. 

כמו שהציבור מתנהג - וכמו שנבחרי הציבור שלנו מתנהגים - אין מצב שנצליח להכיל את המחלה פה. 

 

מספר החולים יעלה כמו מטאור,  1,000 חולים עד מוצאי שבת זה כבר לא מילה גסה

10,000 חולים עד תחילת אפריל (פלוס מינוס - לא צריך לתפוס אותי במילה).

לצערי המתים יתחילו להגיע בקרוב, בהתחלה זה יהיה אחד ביום , יום כן יום לא. תוך כמה ימים יעלה ל2 , ואז 4  ואז 8 ואז 16,

ובלי שנשים לב , גם פה יכולים להיות 300 מתים ביום.

ואז נשלף את הכתבה של ערד ניר, על זה שלא סוגרים את הכביש בגלל 300 הרוגים בשנה בתאונות דרכים.

 

חברים תתאפסו , תכלכלו את הצעדים שלכם. 

כן סגר , לא סגר ...

הווירוס פה איתנו עד שיהיה לו חיסון  , זה יכול לקחת שנה או שנתיים. 

המדינות בחצי כדור הדרומי כבר מתחילות לחטוף , אין תקווה שהקיץ יעצור את זה. 

היחידים שיכולים לעצור את ההדבקות הם האזרחים . אבל אף אחד לא טורח לספר להם ולהסביר להם. 

וכמו ילדים קטנים כולם יוצאים לחגוג. 

 

תשמרו על עצמכם, תצמצמו מגע,  שימו לב שרוב החולים הם אנשים שלא המעיטו במגע:

טסו לחו"ל אחרי שכבר היה ברור שאירופה נגועה חזק. 

מסתובבים בארץ לאורכה ולרוחבה. 

אין מה לעשות , מי שמסתובב הרבה ונפגש הרבה סיכויו גבוהים יותר. 

ואסור לכם לחשוב שבמילא אתם הולכים להידבק אז יאלה נגמור עם זה כבר. 

 

עדיף לתת לזמן לעשות את שלו, לתת למערכות הבריאות ללמוד לתקתק את העבודה,

שישפרו את תהליכי הטיפול . 

ואולי בכלל תהיו באחוזים שלא ידבקו כלל. 

  • אהבתי 1
  • מעניין 3
פורסם
לפני כשעה, Pika007 כתב:

גרמניה: 8 מיטות בי"ח לכל 1000 תושבים

איטליה: 3.2

 

אני מניח שבאיטליה הקטסטרופה היא כזו בגלל שחלק כל כך גדול מהחולים מרוכזים באיזור כל כך קטן, וזה לא שאפשר לשנע חולים למחוזות רחוקים ועמוסים פחות.

ואם נמקם את עצמנו בהשוואה, אנחנו אחרי איטליה במספר המיטות (3 מיטות ל1000 איש), ומרבית האוכלוסיה יושבת על קו החוף.

פורסם

כמו שכבר כתבתי- יש לנו מספר מיטות דומה לאיטליה, האזרחים מטומטמים כמו באיטליה אם לא יותר, לכן אני צופה פה משבר בסדר גודל של איטליה (או יותר)

ההצגות האלו של נתניהו, "אנחנו מתמודדים עם זה בצורה טובה יותר כמעט מכל העולם" בזמן שבודקים פה אולי חמישית ממי שצריך להיבדק. מן הסתם אם לא בודקים אין עוד "חולים מאומתים"

שבוע הבא (אמורות להגיע 2 מכונות בדיקה שיגדילו את קיבולת הבדיקות למעל 2500 ליום) הולך להיות שמח. אם למישהו יש חסכונות בקופות גמל, הייתי פוזל לכיוון להוציא אותן במידה וזה כסף שדרוש לשנה-שנתיים הקרובות, שאלו קודם כל קרוב או חבר שהוא יועץ השקעות מה כדאי לעשות במקרה האישי שלכם.

×
×
  • תוכן חדש...