Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 59 דקות, ChemGuy85 כתב:

 

לכל מי שעדיין מאמין למספרים שיוצאים מסין: 

 

פתאום 0 נדבקים. הכל בסדר. סין חזקה! יחיה המנהיג הגדול! עכשיו יאללה תעופו חזרה למפעל! 

 

747541244_Chinafakenews.jpg.04d67537090b02b28e7f314124f0bbd6.jpg

 

 

הבאת לפה גרף מזויף ואתה תוקף אותו כאילו מדובר במציאות, אבל הנתונים שדווחו בתכלס מסין בכלל לא נראים ככה. אתה מוזמן להיכנס לאתר של ג'ונס הופקינס או וורלדמטרז, מה שעושה לך את זה. הירידה המשמעותית מכמה מאות למאה בודדת של נדבקים חדשים ביום התרחשה על פני משהו כמו 8 ימים, הירידה מסביבות ה 100 לסביבות העשיריה ביום נמשכה שבועיים אם לא יותר. 

 

ץעוד לא היה יום שהם דיווחו בו על 0 נדבקים.

  • מעניין 1
פורסם (נערך)

 

ג'ון אוליבר מעביר את הפרק מתוך בונקר אחרי שאולפן צילום נדבק בקורונה. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם (נערך)
לפני 52 דקות, Pika007 כתב:

 

הבאת לפה גרף מזויף ואתה תוקף אותו כאילו מדובר במציאות, אבל הנתונים שדווחו בתכלס מסין בכלל לא נראים ככה. אתה מוזמן להיכנס לאתר של ג'ונס הופקינס או וורלדמטרז, מה שעושה לך את זה. הירידה המשמעותית מכמה מאות למאה בודדת של נדבקים חדשים ביום התרחשה על פני משהו כמו 8 ימים, הירידה מסביבות ה 100 לסביבות העשיריה ביום נמשכה שבועיים אם לא יותר. 

 

ץעוד לא היה יום שהם דיווחו בו על 0 נדבקים.

 

איך אני אוהב את זה שאתה נצמד לכל פרט שולי ומנפח אותו. הגרף שהבאתי אינו גרף מדוייק. מדובר בגרף שמטרתו להמחיש ויזואלית את השקר הסיני כדי שאנשים לא יוכלו להפיץ את השקרים של המפלגה ו/או להסתתר מאחורי מנגנון הדחקה. 

 

זו לא הנקודה אם היו 0 נדבקים או 20 או 50 או הירידה נמשכה לאורך יום או יומיים או 8 ימים. הנקודה היא שבכל מחוז למעט מחוז hubei, למרות שהיו אלפי חולים, הייתה עלייה מאוד זניחה במספר החולים החדשים (לעיתים גם 0 לאורך ימים ושבועות), וטפטוף מאוד קליל של מתים לפעמים ברמת ה-1-2 לאורך חודש. לפני שתגיד "היה סגר" אז כן היה סגר במחוז Hubei. מה בנוגע לשנחאי? בייגינ'ג? גוואנזו? שנזן? שם לא היה סגר. אז איך זה שהיו 1,000 חולים ואחרי חודש יש 1,050 חולים במחוז ללא סגר בזמן שבאירופה וארה"ב מספר החולים והמתים מזנק לשמיים?  

 

זה לא שהוירוס עשה "פוף" באוויר ונעלם. הסינים פשוט הפסיקו לבדוק ו/או לא מעבירים נתונים למערב במטרה לשדר עסקים כרגיל. מדובר ב-cover up הכי גדול בהיסטוריה. 

 

 

 

 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם

נכון לעכשיו יש לנו דיווחים מעשרות מדינות על התנהגות הווירוס 

 

מכל המדינות יש 2 ש"הצליחו" לעצור את הוירוס.

או שיש להם תרופה או חיסון או טריק אחר שהם לא מספרים לנו עליו, או שיש הסבר הגיוני לתופעה אצלהם.

 

לא בטוח שההסברים שלי הם האמת , אבל זה יותר סביר מאשר ההסבר שהם באמת הצליחו למגר. 

 

הסינים:  ראו שהסגר פוגע להם קשות בכלכלה,  חישבו את אחוז התמותה הצפוי (לא כותב מספרים - שכל אחד יציב מה שבא לו),

החליטו החלטה שעדיף לחזור לפעילות רגילה ולספוג את התמותה.

איך עושים את זה - משדרים עסקים כרגיל .

 

הקוריאנים: 

אכן מפתיע צורך הגרפים שלהם,  קשה לי להאמין שבחודש הם פיתחו חיסון עדר, מה שכן הגיוני זה שהתתפרצות היתה מוגבלת לקהילה סגורה.

זאת הייתה כת מאמינים שהייתה סגורה בניהם , זה תרם מצד אחד להתפשטות מהירה של הוירוס פנימית , אבל היה קל להם לסגור את הבעיה.

כמו ספינת הקורונה ביפן. 

ולכן צריך לקחת את זה בערבון מוגבל . 

 

ברור שכולם רוצים שהבלאגן יסתיים הכי מהר שאפשר. (בעצם חוץ מאלו שקנו פוטים או תעודת סל בחסר).

 

חוץ מלהתכונן לפגיעה , אין הרבה מה לעשות.

וגם להתכונן לפגיעה זה לא אומר הרבה .

  • מעניין 1
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

גם חוץ ממי שמוכר מסכות במחירים מופקעים.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם (נערך)

יש עוד מדינות\ערי מדינה שמצליחות להאט או לעצור את הוירוס.

 

הונג קונג. סינגפור, טיוואן. המשותף לכולן שהן מכירות את הוירוסים האלה והאוכלוסיה שם מורגלת במידה מסוימת למצבים האלה. שימוש במסכות וכ"ו בשוטף.

דרך אגב. אני מאמין שאחרי שהמצב יסתיים הזינוק הכלכלי יהיה אדיר. הרי לא מדובר באסון טבע או במלחמה שהשמידה חלקים גדולים מכושר הייצור של מדינות ואומות. כל המפעלים במקום. כל הכבישים ואמצעי התחבורה. ברגע ההגבלות מוסרות אין משהו שימנע חזרה להיקפים גבוהים באופן מאוד מהיר. גם אחרי השפעת הספרדית קיבלנו את שנות ה-20 הסוערות (כמובן, אחר כך הגיע השפל הגדול אבל זה סיפור אחר)...

עריכה אחרונה על ידי garicho
פורסם (נערך)

יש סיכוי שביבס קרא את המאמר הבא: https://www.medrxiv.org/content/10.1101/2020.03.08.20032946v1 (עוד לא עבר ביקורת עמיתים)

כנראה לתוכנות מעקב, הודעה למשתמשים עם סיכון להדבקה/קרבה לנשא או חולה להתרחק מהאוכלוסייה יכולים להועיל למנוע התפשטות בצורה יעילה.

אבל כן, יש השלכות על פרטיות וכו'.

עריכה אחרונה על ידי Gosser1860
בתאריך 17.8.2022 בשעה 11:01, ישה כתב:

היום מדיין 4 פעמים בערב בפנסיה פעם ב שבוע ונזקק לזוקף נופלים הופ עוד 400 ש"ח להוצאה

לפני 5 שעות, falou כתב:

צריך לזכור שאנשים עם קטן גם משתמשים בו פחות זמן ולא אובססיביים על להחזיק אותו ביד... 

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

פורסם (נערך)
לפני כשעה, garicho כתב:

יש עוד מדינות\ערי מדינה שמצליחות להאט או לעצור את הוירוס.

 

הונג קונג. סינגפור, טיוואן. המשותף לכולן שהן מכירות את הוירוסים האלה והאוכלוסיה שם מורגלת במידה מסוימת למצבים האלה. שימוש במסכות וכ"ו בשוטף.

דרך אגב. אני מאמין שאחרי שהמצב יסתיים הזינוק הכלכלי יהיה אדיר. הרי לא מדובר באסון טבע או במלחמה שהשמידה חלקים גדולים מכושר הייצור של מדינות ואומות. כל המפעלים במקום. כל הכבישים ואמצעי התחבורה. ברגע ההגבלות מוסרות אין משהו שימנע חזרה להיקפים גבוהים באופן מאוד מהיר. גם אחרי השפעת הספרדית קיבלנו את שנות ה-20 הסוערות (כמובן, אחר כך הגיע השפל הגדול אבל זה סיפור אחר)...

 

שנות ה-20 הסוערות היו שנים של "אכול ושתה כי מחר נמות" אחרי שהאנושות התחילה לעכל את מימדי ההרס של מלחמת העולם הראשונה. השנים היו מאופיינות בשימוש רב בסמים קשים שבאותה תקופה היו חוקיים לחלוטין, אורגיות, מסיבות וכמובן גם התפרעות בבורסה לצד הרבה מאוד בעיות מתחת לפני השטח. 

 

בכל אופן, בנוגע לחזרה לשגרה זה נמצא בסימן שאלה מאוד גדול. אם המשבר יגמר עוד חודש - חודשיים סביר להניח שיהיה בסדר, אבל שנה -שנתיים לא בטוח. קודם כל הרבה מאוד עסקים יסגרו ויהיו המון מובטלים. אנשים לא יחזרו למעגל עבודה כל כך מהר וגם כאשר יחזרו טיסות לחו"ל/הליכה למסעדות/רכישת רכב חדש יהיה בתחתית סדר העדיפויות שלהם פרק זמן די ארוך. 

 

המשתנה הכי גדול בסיפור הזה הוא "משך המגפה". מאחר ואנחנו נמצאים בטריטוריה לא נודעת אי אפשר להגיד "על סמך ניסיון העבר זה יגמר בעוד X זמן" כי הפעם האחרונה שמשהו כזה התרחש היה ב-1917 כאשר העולם היה הרבה יותר גדול והרבה פחות מאוכלס.

 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם
לפני 2 שעות, ChemGuy85 כתב:

 

איך אני אוהב את זה שאתה נצמד לכל פרט שולי ומנפח אותו. הגרף שהבאתי אינו גרף מדוייק. מדובר בגרף שמטרתו להמחיש ויזואלית את השקר הסיני כדי שאנשים לא יוכלו להפיץ את השקרים של המפלגה ו/או להסתתר מאחורי מנגנון הדחקה. 

 

זו לא הנקודה אם היו 0 נדבקים או 20 או 50 או הירידה נמשכה לאורך יום או יומיים או 8 ימים. הנקודה היא שבכל מחוז למעט מחוז hubei, למרות שהיו אלפי חולים, הייתה עלייה מאוד זניחה במספר החולים החדשים (לעיתים גם 0 לאורך ימים ושבועות), וטפטוף מאוד קליל של מתים לפעמים ברמת ה-1-2 לאורך חודש. לפני שתגיד "היה סגר" אז כן היה סגר במחוז Hubei. מה בנוגע לשנחאי? בייגינ'ג? גוואנזו? שנזן? שם לא היה סגר. אז איך זה שהיו 1,000 חולים ואחרי חודש יש 1,050 חולים במחוז ללא סגר בזמן שבאירופה וארה"ב מספר החולים והמתים מזנק לשמיים?  

 

זה לא שהוירוס עשה "פוף" באוויר ונעלם. הסינים פשוט הפסיקו לבדוק ו/או לא מעבירים נתונים למערב במטרה לשדר עסקים כרגיל. מדובר ב-cover up הכי גדול בהיסטוריה. 

 

גם בישראל הנתונים מאוד לא מדויקים, כפי שרשמתי בהודעה הקודמת שלי בשרשור הזה

לפני 2 שעות, ChemGuy85 כתב:

 

איך אני אוהב את זה שאתה נצמד לכל פרט שולי ומנפח אותו. הגרף שהבאתי אינו גרף מדוייק. מדובר בגרף שמטרתו להמחיש ויזואלית את השקר הסיני כדי שאנשים לא יוכלו להפיץ את השקרים של המפלגה ו/או להסתתר מאחורי מנגנון הדחקה. 

 

זו לא הנקודה אם היו 0 נדבקים או 20 או 50 או הירידה נמשכה לאורך יום או יומיים או 8 ימים. הנקודה היא שבכל מחוז למעט מחוז hubei, למרות שהיו אלפי חולים, הייתה עלייה מאוד זניחה במספר החולים החדשים (לעיתים גם 0 לאורך ימים ושבועות), וטפטוף מאוד קליל של מתים לפעמים ברמת ה-1-2 לאורך חודש. לפני שתגיד "היה סגר" אז כן היה סגר במחוז Hubei. מה בנוגע לשנחאי? בייגינ'ג? גוואנזו? שנזן? שם לא היה סגר. אז איך זה שהיו 1,000 חולים ואחרי חודש יש 1,050 חולים במחוז ללא סגר בזמן שבאירופה וארה"ב מספר החולים והמתים מזנק לשמיים?  

 

זה לא שהוירוס עשה "פוף" באוויר ונעלם. הסינים פשוט הפסיקו לבדוק ו/או לא מעבירים נתונים למערב במטרה לשדר עסקים כרגיל. מדובר ב-cover up הכי גדול בהיסטוריה. 

 

 

 

 

 

 

גם בישראל המדינה לא בודקת את כולם. הקריטריון בשביל לזכות בבדיקה היא שיש לחולה תסמינים למחלה, וגם החולה נפגש באקראי או באופן ישיר עם חולה מאומת. אדם שאם תסמינים, הנציג במד"א בכלל לא מתחיל את התהליך לבקשה, והנציג מנפנף.

גם כאשר מגיע נציג ובודק, יש קריטיונים של המעבדה של איזה בדיקה הם מאבחנים (ולפי התקשורת, המעבדות של משרד הבריאות מבצעות כמה מאות אבחונים). כאשר הצלחתי להשיג את משרד הבריאות, והתלוננתי ש-5 ימים מושכים את הבדיקה של הבת זוג שלי, הנציגה טענה שיש מישהי בת"א שמיום שלישי מחכה לתשובה.

אני בבידוד בגלל שיכול להיות שנפגשתי עם חולה, הבידוד צריך להסתיים עד השעה 15:00. אבל משום שאין תשובה לגבי בת הזוג שלי, שנינו ממשיכים בבידוד, אז שנקבל תוצאות. 

 

 

 

 

 

פורסם

בבדיקה הבאה תגזים קצת בתסמינים, 

אצלנו השכנים סיימנו בידוד של 14 יום ביום שישי, 

הזמינו בדיקה בשישי ב 12:00 בצהריים , אמרו להם שתהיה בדיקה עד יום ראשון.

הם קיבלו את התשובה במוצאי שבת - תשובה שלילית. 

 

אולי תשובה שלילית מקבלים מהר, ותשובה חיובית נכנסת לאישור פולטי - כמו בסין.

פשוט רוצים לווסת את כמות הנדבקים היומית. 

 

הרי אם אתם מרגישים טוב, ונתנו לכם הוראה להישאר בבית ולא לצאת. 

אז מה הבעיה אם התשובה חיובית..  

פורסם

שנות ה-20 זו תקופה מאוד שונה. מוות המוני במלחמה ובמחלה אחר כך, עליית הבולשביקים ברוסיה, קריסה של אימפריות ארופאיות ועלייתן של מדינות לאום קטנות.

כמובן, בתאוריה דברים דומים יכולים לקרות גם עכשיו. משבר ארוך יכול למוטט סופית מדינות לאום מהסוג של איטליה וספרד, ועוד לפני זה - את האיחוד האירופאי.

 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
לפני 12 דקות, korola כתב:

בבדיקה הבאה תגזים קצת בתסמינים, 

אצלנו השכנים סיימנו בידוד של 14 יום ביום שישי, 

הזמינו בדיקה בשישי ב 12:00 בצהריים , אמרו להם שתהיה בדיקה עד יום ראשון.

הם קיבלו את התשובה במוצאי שבת - תשובה שלילית. 

 

אולי תשובה שלילית מקבלים מהר, ותשובה חיובית נכנסת לאישור פולטי - כמו בסין.

פשוט רוצים לווסת את כמות הנדבקים היומית. 

 

הרי אם אתם מרגישים טוב, ונתנו לכם הוראה להישאר בבית ולא לצאת. 

אז מה הבעיה אם התשובה חיובית..  

הרגע בת הזוג קבלה תשובה שלילית. התחלנו לרקוד מאושר.

  • מעניין 3
פורסם (נערך)

 

בתאריך 22.2.2020 בשעה 01:08, korola כתב:

 

 

מהניסוי המזעזע שעשו בספינה, אפשר להבין שיש "צל אפל" של חולים, החולים האלה לא יודעים שהם חולים,

הם מרגישים מעולה, הם רק נדבקים, החום עולה קצת, אבל חוץ מזה הם מרגישים מעולה.

פשוט בספינה הכריחו אותם לבדוק חום פעמיים ביום ועשו להם בדיקות למרות שהם הרגישו רגיל וטוב,

בגלל זה כמות החולים מהספינה היא גדולה, מכיוון שאובחנו חולים שבאוכלוסיה הרגילה לא מאובחנים.

 

 

 

 

שימו לב למסקנות  מהניסוי בספינה -  22/2.  

אני לא אצטט את התגובות שירדו עלי באותו תקופה, אבל היום ב N12 מפרסמים את המסקנות מהבלגן באיטליה.

כלומר המידע הזה היה ידוע בזמן שאיטליה הייתה יכולה עוד לעצור את זה.

המידע הזה קיים גם היום.. לצערי במדינת ישראל יש כנראה כמה מאות חולים לא מאובחנים  (ידידי טוען פה שיש הרבה יותר ולכן הוא רגוע). 

 

אבל באמת אין לי פרוטוקול פלאי שיכול לעזור במקרה הזה 

 

https://www.mako.co.il/news-columns/2020_q1/Article-2027b854dd2e071026.htm?sCh=31750a2610f26110&pId=173113802_1

47250

 

מה זה מלמד אותנו?

ככל הנראה שצעירים נדבקים הרבה אבל נוטים שלא להפגין סימפטומים, מבוגרים מפגינים סימפטומים אבל שיעור ההידבקות שלהם לא חייב להיות מאוד גבוה. כאשר לוקחים את הנתונים האלה, וחושבים על אלפי הצעירים החולים, שאינם ידעו שהם חולים, יושבים בבתי קפה ומסעדות, עורכים מסיבות בבית - רבים מהם גרים עם ההורים המבוגרים - אפשר להבין חלקית מה קרה באיטליה.

 

אטליה הייתה בין המדינות הראשונות שהתמודדו עם הקורונה, בתקופה שבה איש לא שיער עד לאן יכול הנגיף להגיע, באילו ממדים ובאיזו מהירות.

 

חייבים לפעול במהירות, בלי היסוס, לשמור על האזרחים אבל לשמור גם על הצוותים הרפואיים ועל מערכת הבריאות. בכל יום אומרים המומחים בישראל את המשפט "אנחנו לא רוצים להיות איטליה" - גם איטליה לא רצתה להיות איטליה בהקשר הזה, אבל הגיעה למצב של טרגדיה לאומית אדירה. צריך להבין מה קרה שם, ללמוד מהאיטלקים, כי המשבר הזה עדיין בעיצומו.

עריכה אחרונה על ידי korola
פורסם
לפני 3 שעות, ChemGuy85 כתב:

 

איך אני אוהב את זה שאתה נצמד לכל פרט שולי ומנפח אותו. הגרף שהבאתי אינו גרף מדוייק. מדובר בגרף שמטרתו להמחיש ויזואלית את השקר הסיני כדי שאנשים לא יוכלו להפיץ את השקרים של המפלגה ו/או להסתתר מאחורי מנגנון הדחקה. 

 

זו לא הנקודה אם היו 0 נדבקים או 20 או 50 או הירידה נמשכה לאורך יום או יומיים או 8 ימים. הנקודה היא שבכל מחוז למעט מחוז hubei, למרות שהיו אלפי חולים, הייתה עלייה מאוד זניחה במספר החולים החדשים (לעיתים גם 0 לאורך ימים ושבועות), וטפטוף מאוד קליל של מתים לפעמים ברמת ה-1-2 לאורך חודש. לפני שתגיד "היה סגר" אז כן היה סגר במחוז Hubei. מה בנוגע לשנחאי? בייגינ'ג? גוואנזו? שנזן? שם לא היה סגר. אז איך זה שהיו 1,000 חולים ואחרי חודש יש 1,050 חולים במחוז ללא סגר בזמן שבאירופה וארה"ב מספר החולים והמתים מזנק לשמיים?  

 

 

אתה מבין שעקב הגישה שלך כלפי מה שקורה בסין אין שום דרך להבין שאתה מתכוון למשהו כבדיחה, כן? הגרף לא "ממחיש ויזואלית" כלום. הוא פשוט מנותק מהמציאות, ובנוסף תקועים עליו כיתובים על שקר.

איך ואיך? מרגע שהבלאגן התחיל בהוביי, נערכו במחוזות אחרים וזרקו את כל מי שרק הגיע מהוביי ומי שהיה איתם במגע להסגר. למרות שחלק מהמחוזות לא כפו סגר- הם סגרו את כל הפעילות בדומה למה שישראל עושה עכשיו, זרקו את כל חולי המעגל השני/שלישי לבידוד, והתחילו לבדוק את כולם. אז זה פשוט לא הגיע לאקספוננט ברוב המחוזות, זה טיפס לאט לאט, עלה לפעמים קצת יותר לפעמים קצת פחות, עד שהתחיל להיבלם. ככה אתה מגיע ל 1000 על תקופה של חודש וחצי, ולאחר מכן מטפטפים מקרים בודדים. יש פה 2 גורמים ששיחקו תפקיד חשוב:

1- לסין יש את המשאבים לערוך מספר כמעט אינסופי של בדיקות, מה שאין לרוב המדינות.

2- שהרשויות אומרות לסיני להישאר בבית, הוא נשאר בפאקינג בית. זה ההבדל העיקרי בין סין למערב, וזה כנראה הגורם החשוב ביותר.

 

יש עוד דבר שאנחנו לא יודעים- התגלה לאחרונה שהוירוס עבר מוטציה והזן החדש (זה שנפוץ יותר בעולם) אלים יותר. עוד לא התפרסמה מילה בנוגע לאיזה זן הדביק כמה אנשים באיזה מקומות בסין. 

אז פה יש 2 אופציות:

1- מדובר ב coverup הגדול ביותר בהיסטוריה, ומעל 200 מיליון צעירים סינים שחלקם הגדול לא אוהב את המשטר, ולעשרות מיליונים מהם יש VPN לגישה לאינטרנט "של בחוץ" משתפים פעולה+כל נוכחות זרה בסין משתפת פעולה+כל מדינה שיש לה אינטרס להחליש את סין החליטה לא לאסוף מידע שכזה ולחשוף אותו

 

2- it is what it is, פלוס מינוס חירטוטים קטנים פה ושם סטייל מה שעשינו לגרפים שלנו בתואר כדי שיצאו יפים יותר.

×
×
  • תוכן חדש...