Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

image.png.4de509f143ad44d2b163c0987a39230c.png

 

עם 3590 חולים חדשים ביום אחד ו 368 מתים ביום אחד.

לא נראה לי שמישהו שם מנסה עשות סטיסטיקות.   הם אמורים להיות בפאניקה רצינית ולהתפלל שהסגר יעשה את שלו.

השאלה כמה זמן לוקח למערכת להירגע מהרגע שמטילים סגר. 

פורסם
לפני 1 דקה, korola כתב:

שאלה כמה זמן לוקח למערכת להירגע מהרגע שמטילים סגר. 

כנראה ששבועיים.

הנה חולה חדש שידביק חצי גוש דן כי הלך ל3 מסיבות ביום אחד

Screenshot_20200315-194415_Telegram.jpg

פורסם

מצאתי של החולים:

https://www.statista.com/statistics/1103023/coronavirus-cases-distribution-by-age-group-italy/

לגבי המתים ידוע שהגעל החציוני סביב 80 (לפני מספר יצים היה 81, אבל לא ראיתי מידע מהיומיים - שלושה האחרונים).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אם נאמין לנתונים מווהאן, אז ברגע שהכריזו על סגר אמיתי כמות הנדבקים האמיתית היומית נשארה דומה במשך 3-4 ימים, ואז התחילה לרדת. כמות הנדבקים שנבדקו המשיכה לעלות במשך שבועיים, עד שהתחילה לרדת גם. כל אלה שיגיעו בימים הקרובים לבתי החולים, הם כאלה שנדבקו כבר לפני הטלת הסגר. בגלל זה הקפיצה.

 

ויחד עם הכל, נכון שמדובר במגפה נוראה. אבל האנושות ידעה להתמודד גם בעבר עם מחלות ומגיפות שהרגו אלפים ומיליונים. ב-70 השנים האחרונות הרגישות שלנו למוות (של אנשים לבנים) התגברה מאוד, לכן היום זה כל כך מזעזע מה שקורה באיטליה (ובספרד, צרפת וכ״ו). אבל אם נסתכל על התמונה הגדולה, מדובר באחוז מאוד נמוך של אנשים. אז אולי בריטניה עושה נכון. ואולי לא. רק הזמן יגיד...

פורסם

אם יהיה סגר אמיתי

זה יכול לקחת גם שבוע עד שתשתנה כמות הנדבקים

אם מישהו נדבק ב 1.3 לא מחייב שהתסמינים יופיעו ב 2.3 או ב 4.3, יכולים להופיע גם ב 7.3

 

לדעתי רק אחרי שבועיים יראו תופעות

 

פורסם

יותר מעניין האם סגר באמת יפתור את הבעיה.
אפשר לתאר את הבעיה כסגר VS אבולוציה.

 

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם (נערך)

אני לא חושב שמדובר רק ברגישות יתר שלנו למוות (גם זה), אלא גם האשלייה שהתפתחה במערב בעשרונים האחרונים שאנחנו חסיני כל, יש פיתרון לכל בעיה ותמיד הכל יהיה טוב ובסדר.  

 

לקורונה יהיו השלכות אדירות על התנהלות האנושות בעשורים הבאים. אנחנו נכנסים ל-uncharted waters. 

 

מה דעתכם על סרבני חיסונים? כאשר יופיע חיסון הם יתחסנו או לא? אני אומר שהם יהיו הראשונים לעמוד בתור. לקשקש מפוזיציה בטוחה כולם יודעים, אבל בוא נראה את העקרונות שלהם ברגע משבר. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
  • מעניין 2
פורסם

אף אחד לא חשב שאנחנו חסיני כל, וכן לכל בעיה יש פתרון, אבל לא תמיד הפתרון זמין בפרק זמן סביר. יש לא מעט בעיות שיש להן פתרון רק שיקח לך מיליוני שנים לפתור אותן.
לקורונה לא יהיו שום השלכות חוץ מאנשים מתים, מנהיגים מפוטרים, בייבי בום באירופה להורים גרושים, אולי פירוק גוש היורו ואולי הפסד של טראמפ בבחירות. דברים בסגנון הזה.
סחר, טיסות, תיירות, עבודה, הכל ישאר אותו דבר.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

מעניין אם זה באמת יהיה הסוף של טראמפ, או שהוא יצליח, איכשהו, להסית מספיק חזק נגד הזרים כדי לנצח שוב.

אבל גם לזה יש שרשור נפרד.

 

אגב שקרים: לא יודע מה קורה בסין אבל ממש בספק אם היו מספרים לנו אם הוא באמת חולה.

 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם (נערך)

לדעתי טראמפ עשה לא מעט דברים רעים/מטומטמים, אבל דווקא הווירוס הזה הוא לא בעיה שלו וההתנהלות שלו לא חריגה לטובה או לרעה.
אם אני משווה את טראמפ למנהיגים אחרים בעולם המערבי שלא באסיה הוא אפילו היה יחסית "קיצוני" בתגובה שלו.
אם הוא יפסיד את הבחירות על זה הוא יוכל לטעון לחוסר צדק. אם יפסיד בגלל דברים אחרים, זה כבר משהו אחר.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם (נערך)
לפני 20 דקות, farkash7 כתב:

אף אחד לא חשב שאנחנו חסיני כל, וכן לכל בעיה יש פתרון, אבל לא תמיד הפתרון זמין בפרק זמן סביר. יש לא מעט בעיות שיש להן פתרון רק שיקח לך מיליוני שנים לפתור אותן.
לקורונה לא יהיו שום השלכות חוץ מאנשים מתים, מנהיגים מפוטרים, בייבי בום באירופה להורים גרושים, אולי פירוק גוש היורו ואולי הפסד של טראמפ בבחירות. דברים בסגנון הזה.
סחר, טיסות, תיירות, עבודה, הכל ישאר אותו דבר.

 

לקורונה יהיו השלכות אדירות על כל היבט בחיינו תלוי כמה זמן המגפה תימשך. אם זה עניין של חודש - חודשיים אני מסכים שלא יהיו השלכות דרסטיות, אבל 2-3 שנים תסריט בהחלט ריאלי בהתבסס על המקרה האחרון בו הייתה מגפה עולמית, מדובר ב-game changer בקנה מידה בינלאומי. 

 

מה יקרה לתעשיית תיירות המונים? מה יקרה לדירות Airbnb ובתי מלון? מה יקרה לחברות תעופה? מה יקרה לחברות ספנות? מה יקרה לשרשרת האספקה העולמית? מה יקרה לעוד אלף ואחד פרמטרים שאף אחד לא מסוגל לחשוב עליהם ולכמת אותם. 

 

אני לא יודע אם מישהו שם לב, אבל עוד 8 חודשים יש בחירות בארה"ב. איך יעשו פריימריז? איך יעשו קמפיין בחירות? האם באמת יקיימו את הבחירות בזמן מגפה?

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם (נערך)

אם בסין עסקינן - שתי ערים נוספות במחוז חוביי, טיאנמן ושיאוגאן, נכנסות לבידוד אחרי גל התפרצות נוסף. ממש "חוזרים לשגרה".

עריכה אחרונה על ידי Blaz00r
פורסם (נערך)
לפני 7 דקות, ChemGuy85 כתב:

 

אהבתי את ההיגיון. אם נלך לפי הלוגיקה שלך אין צורך לדאוג משינוי אקלים כי בראייה של מיליוני שנים קדימה המין האנושי יכחד, כדור הארץ ישתקם והבעיה תיפטר. 

 

לקורונה יהיו השלכות אדירות על כל היבט בחיינו תלוי כמה זמן המגפה תימשך. אם זה עניין של חודש - חודשיים אני מסכים שלא יהיו השלכות דרסטיות, אבל 2-3 שנים תסריט בהחלט ריאלי בהתבסס על המקרה האחרון בו הייתה מגפה עולמית, מדובר ב-game changer בקנה מידה בינלאומי. 

 

מה יקרה לתעשיית תיירות המונים? מה יקרה לדירות Airbnb ובתי מלון? מה יקרה לחברות תעופה? מה יקרה לחברות ספנות? מה יקרה לשרשרת האספקה העולמית? מה יקרה לעוד אלף ואחד פרמטרים שאף אחד לא מסוגל לחשוב עליהם ולכמת אותם. 

 

לא יקרה כלום.

עריכה אחרונה על ידי farkash7
  • מעניין 1

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

×
×
  • תוכן חדש...