Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

בקושי הגבתי בשרשור הזה לפני שלושה חודשים.

לא תרמתי כלום לויכוח על המספרים בין פיקה לקורולה, כי לא היה לי מה לתרום לו. בניגוד לכל הנביאים - אני לא יודע מה יהיה.

המגפה הגיעה לכאן - עשיתי את מה שיכלתי לעשות. בדיוק כמו שהיה צריך לעשות.

 

אצלך זה הדבר הכי מרגש שקרה לך אי פעם, וזה ניכר בכל פוסט שלך. והדבר שהכי מפחיד אותך, יותר מחולי שלך, יותר ממוות, זה שחלילה הכיף הזה יגמר לך ותצטרך לחזור לשגרת השניצלים של עצמך.

 

אתה לא מייצר פניקה. אתה הופך את זה לבדיחה גרוטסקית, עם תעופה עצמית ברמה של "הייתי הראשון לזהות!". מה אני אגיד לך... חבל שאתה לא מנצל את הכישורים האדירים האלו שלך בשגרה. אבל אולי תפיק גם משהו אמיתי מהמחלה - מי יודע?

 

עריכה אחרונה על ידי יבגניפ
  • אהבתי 1
  • מעניין 1
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
לפני 53 דקות, ChemGuy85 כתב:

אם כבר התגובה שלהם מוכיחה שאני עושה משהו נכון. אני מפרסם מידע וחוות דעת-> מוח שלהם אומר "וואלה יכול להיות" -> מנגנון הדחקה מתחיל לעבוד -> תוקפים אותי חזרה.

 

 

 

תמשיך לעדכן אותנו בלייב.

  • מעניין 2

איזה כייף לי :)

פורסם (נערך)
לפני 22 דקות, יבגניפ כתב:

בקושי הגבתי בשרשור הזה לפני שלושה חודשים.

לא תרמתי כלום לויכוח על המספרים בין פיקה לקורולה, כי לא היה לי מה לתרום לו. בניגוד לכל הנביאים - אני לא יודע מה יהיה.

המגפה הגיעה לכאן - עשיתי את מה שיכלתי לעשות. בדיוק כמו שהיה צריך לעשות.

 

אצלך זה הדבר הכי מרגש שקרה לך אי פעם, וזה ניכר בכל פוסט שלך. והדבר שהכי מפחיד אותך, יותר מחולי שלך, יותר ממוות, זה שחלילה הכיף הזה יגמר לך ותצטרך לחזור לשגרת השניצלים של עצמך.

 

אתה לא מייצר פניקה. אתה הופך את זה לבדיחה גרוטסקית, עם תעופה עצמית ברמה של "הייתי הראשון לזהות!". מה אני אגיד לך... חבל שאתה לא מנצל את הכישורים האדירים האלו שלך בשגרה. אבל אולי תפיק גם משהו אמיתי מהמחלה - מי יודע?

 

 

אני גם לא יודע מה יקרה. אם הייתי יודע אני הייתי הופך למיליונר. בדיחה גרוטסקית? seriously? 

 

אני הרגשתי עוד בינואר שיש משהו בתגובה של השלטון הסיני חריג בצורה קיצונית, תחלתי לעקוב אחרי כתבות/יוטיוברים/בלוגים ברשת והבאתי לכאן קישורים שלא פורסמו בתקשורת הישראלית או מערבית באופן כללי. 

 

כמה אנשים כאן התחילו לתקוף אותי ואת קורולה באופן אישי פעם אחר פעם מה שהוציא ממני מספר תגובות קיצוניות לפחות בראשם. והנה אפילו התסריט "הקיצוני" שלי הופך למציאות מאוד ריאלית באיטליה, ספרד, צרפת ועוד. 

 

 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
  • אהבתי 2
  • מעניין 2
פורסם

אין שום קשר בין העובדות שהצגת לבין ה**אופן** שבו הצגת אותן. האופן שבו הצגת אותן היה בנימה הרגילה שלך - נטיות סוציופטיות עם ריקוד על הדם ואיחולי מוות המוני. ועל **₪זה*** הביקורת.

 

לכל אחד מאיתנו יש בעיות נפשיות ברמות כאלה או אחרות (אני לדוגמה נוטה לאגרנות כפייתית מבין שלל התסמונות שאני חולה בהן במופע קל) אבל, וזה ההבדל הגדול, אלה לא תופעות שגורמות לנטיות סוציופטיות על הכתב ולכן הן לא מהוות סכנה לציבור. ההפחדות שלך הן סכנה לציבור.

  • אהבתי 2

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

למי שלא עוקב אחרי מה שקורה באתרים הבינלאומים וחי רק מהמספרים בארץ, או ההודעות שבסין עצרו את ההדבקות והם בשלב 4.

 

איטליה כבר בסגר מוחלט ועדיין 3597 חולים חדשים היום, ומדובר במדינה של 66 מיליון תושבים , לא סין עם 1.4 מילארד תושבים 

כל מי שחושב כמו רינה מצליח , שביבי נוקט בכל הצעדים האגרסיבים רק בגלל המשפט  - אז זה בסדר לחשוב ככה.

אבל לא אומר שכדאי להתעלם מההנחיות ולעשות מה שרוצים. 

 

אל תאמינו לכל המרגיעים, אל תמשיכו להתעלם מהכתובת שעל הקיר.

אין לנו ברירה , חייבים לפתוח את העיניים.   היום אנשים פחדו מהסגר יותר ממה שפחדו מהוירוס.

פשוט מתוך בורות הם העדיפו לעמוד בתורים עצומים בסופרים ,  לא הבינו שהם מסכנים את עצמם ואת כולם.

אני בטוח שהיום בסופרים היו מעל 100 חולי קורונה שהדביקו לפחות 500 אנשים חדשים. 

 

מה שצריך לעשות זה מה שעשו בסין.  לפתוח את כל הסופרים 24/7   - ולתת לאנשים אפשרות לרכוש את המוצרים על פני כל היממה.

אם היו מספרים לכולם (לפי חודש ) בשקיפות שיש מצב שנגיע למצב של סגר בעוד חודש , אז אנשים היו יכולים להצטייד במוצרים במשך החודש האחרון 

ולקבל את זה שהולך להיות סגר. 

אני במשך החודש האחרון בכל קנייה קניתי פי 2 מבדר"כ.  כל מי שאני מכיר קיבל ממני עצה ולא הופתע היום. 

 

רמי לוי הודיע שהסניפים שלו יהיו פתוחים 24 שעות , אני בטוח שכולם יעברו למוד של 24 שעות ביממה.

אז כל הלחוצים (המדחיקים) שהגיעו היום לסופרים ירגישו ממש מפגרים.. 

 

כרגע סין מרמה את כולם, רוב אירופה טומנים את הראש החול. הם בטוחים שסין התגברה על המחלה

הם בטוחים ששלב 4 ממש מעבר לפינה. 

ולכן ההרגשה ששלי שיש שם זילזול (בעיקר באנגליה) בוירוס ושהם יתעוררו זה יהיה מאוחר מידי.

 

ההתנהגות שלהם כעת מזכירה לי את ההתנהגות שלהם ב 2015 במשבר הפליטים הסורים.  

 

 

 

 

image.png.ed84a29ca3ee55cb2a22133f760faa63.png

פורסם

תגידו- ראיתי שUV עושה סטריליזציה ויש את הרובוטים שמסתובבים עם מגדלור של UV, אז חשבתי ליקנות כמה נורות כאלה ולהתקין במקומות חשובים כמו מיטבח ואיזור משותף אחר בין בני הבית ככה שפעם בשעה ידלקו לכמה דקות וככה יעזור לסטריליזציה בבית כבשיגרה- מה דעתכם?

פשוט בתקופה הקרובה צריכים להיתרגל למצב של נקיון יתר\זהירות\שמירת מרחק וכו' בכדי שנעבר זאת בשלום.

 

אם יש הצעות בסגנון שתפו חופשי, מה גם שמגבות בבית זה גם בעיה.

 

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

בעיקרון, UV-C ממש יעיל בהריגת וירוסי קורונה למיניהם. הבעיה היא שהמנורות לקישוט ביתי חלשות יחסית, ופועלות באורך גל טיפה אחר. מנורת UV-C חזקה מספיק תעלה קצת יקר (200~ דולר בארה"ב) ואני לא חושב שבארץ זה נמכר ללקוחות פרטים.

 

אם כן תצליח למצוא- תפדל, זה רעיון לא רע בכלל.

*המנורות היעילות למיניהן הן כיווניות. אין מנורה "שתחטא את כל החדר".

  • מעניין 2
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

כל עוד יש משלוחים, למה לעמוד כמו אידיוט בתור בסופר עם קהל אנשים? זו סיטואציה קלאסית למשלוחים. חוץ מזה יבוא מזון לא נעצר וגם אף חנות מזון לא הולכת להיסגר, להפך. ולמה באמת? כי אנשים קוראים באינטרנט נבואות "מבוססות נתונים" שצופות את האפוקליפסה, לכו תאגרו מזון ותרופות, תכף החברה קורסת, כולם ימותו, יקום איזה משיח שקר שיסית את הניצולים אחד נגד השני וכל העולם יתפוצץ במלחמה גרעינית. 

ואז מתפלאים למה אנשים מתנהגים כמו עדר של מטומטמים.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם (נערך)

וועלק איזה זמן טוב ליהיות עשיר בפנסיה מוקדמת ולצאת לחופשה לאי פרטי בלי קורונה עד יעבור זעם ... :-).

 

עריכה:
 

ציטוט

בהוראת נתניהו: המדינה תאכוף בידוד באמצעות איכון סלולרי
23:27
דניאל דולב
המדינה מתכוונת להשתמש במעקב באמצעות איכוני טלפונים סלולריים כדי להיאבק בקורונה. זאת, בהמשך לדברי ראש הממשלה בנימין נתניהו הערב (שבת) כי תתקבל החלטה על שימוש באמצעים טכנולוגיים שנועדו למאבק בטרור. "נמנעתי להפעיל את האמצעים האלה בתוך הציבור האזרחי", אמר. "אבל אין ברירה". במשרד המשפטים סירבו להתייחס הערב בכל צורה לאמצעים הטכנולוגיים שיופעלו, ומהמשרד נמסר כי "העניינים נבחנו במישור המשפטי וחוות הדעת שלנו תועבר לשב"כ ותובא מחר בפני הממשלה".

 

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם (נערך)
לפני 35 דקות, SlowRide כתב:

כל עוד יש משלוחים, למה לעמוד כמו אידיוט בתור בסופר עם קהל אנשים? זו סיטואציה קלאסית למשלוחים. חוץ מזה יבוא מזון לא נעצר וגם אף חנות מזון לא הולכת להיסגר, להפך. ולמה באמת? כי אנשים קוראים באינטרנט נבואות "מבוססות נתונים" שצופות את האפוקליפסה, לכו תאגרו מזון ותרופות, תכף החברה קורסת, כולם ימותו, יקום איזה משיח שקר שיסית את הניצולים אחד נגד השני וכל העולם יתפוצץ במלחמה גרעינית. 

ואז מתפלאים למה אנשים מתנהגים כמו עדר של מטומטמים.

 

תנסה להיכנס לאתרי ה online , תעשה הזמנה ובסוף תגלה שמועד המשלוח הקרוב ביותר הוא ביום חמישי הבא. 

זה מה שנקרא אחריות הדדית.

במקום להשאיר את אתרי ה online למבודדים, חוסמים גם אותם. 

אז מה עושה מבודד שחזר מחו"ל ואין לו מוצרים בבית ?

מבקש מחברים או פשוט קופץ לסופר הקרוב ועושה קנייה. 

 

הציבור מתנהג כעדד מטומטם כי לא סומכים עליו, לא מספרים לו את האמת.

חושבים שאולי נסתיר ממנו את האמת וזה יעבור,  ואז בסוף זה מתפוצץ בפרצוף. 

הכתובת הייתה על הקיר, ידענו כבר חודש שיש מצב שנגיע למצב הזה.

אי אפשר היה להכין את הציבור?

אי אפשר היה להורות לכל הסופרים לפתוח את החנויות 24 שעות ביממה?

 

עלק - יבוא מזון לא נעצר?

אתה בטוח שממשיך להגיע אורז מסין? 

אתה בטוח שמפעלי הפסטה באיטליה ממשיכים לייצור פסטה למכור לנו אותה?

אתה בטוח שמפעלי הפסטה בטורקיה יסכימו למכור לנו פסטה שהביקוש באירופה יעלה בגלל מפעלים סוגרים? 

אתה בטוח שצוותי שוחטים יצאו לחו"ל לשטיחת בשר ויש בשר בקר בדרך לארץ ? 

 

לפי מה שראיתי בשדות ליד הבית - יבול החיטה השנה ממש נראה טוב, נקווה שתהיה מספיק חיטה בארץ לשימוש מקומי.

נחזור לאכול אורז בן גוריון.

ואני מקווה שכולם יזכרו את החלקאי המסכן שהשמידו לו לול שלם של מטילות בגלל שהוא חרג במכסה. 

עופות וירקות לא אמור להיות בעיה בארץ.

 

תראו מה קורה שמציבים את הגרפים של איטליה, גרמניה, צרפת , ספרד וארה"ב אחד על השני בדיליי של כמה ימים 

כולם בפיגור של 8 עד 11 יום אחרי איטליה. 

שלא יספרו לכם שטויות , הוירוס מתנהג אותו דבר בכל מקום. 

אין לי מושג מה יקרב בעתיד הרחוק, אבל בהסתברות גבוהה יקרה אצלנו מה שיקרה אצל כל המדינות האלה

אנחנו בפיגור קצת יותר גדול מהם.. אולי שבועיים אולי שלושה אחרי איטליה 

image.png.d6ca1cd1a33fdad68b46f12d2c9a3e99.png

 

 

עריכה אחרונה על ידי korola
פורסם
לפני 12 דקות, korola כתב:

 

תנסה להיכנס לאתרי ה online , תעשה הזמנה ובסוף תגלה שמועד המשלוח הקרוב ביותר הוא ביום חמישי הבא. 

זה מה שנקרא אחריות הדדית.

במקום להשאיר את אתרי ה online למבודדים, חוסמים גם אותם. 

אז מה עושה מבודד שחזר מחו"ל ואין לו מוצרים בבית ?

מבקש מחברים או פשוט קופץ לסופר הקרוב ועושה קנייה. 

 

הציבור מתנהג כעדד מטומטם כי לא סומכים עליו, לא מספרים לו את האמת.

חושבים שאולי נסתיר ממנו את האמת וזה יעבור,  ואז בסוף זה מתפוצץ בפרצוף. 

הכתובת הייתה על הקיר, ידענו כבר חודש שיש מצב שנגיע למצב הזה.

אי אפשר היה להכין את הציבור?

אי אפשר היה להורות לכל הסופרים לפתוח את החנויות 24 שעות ביממה?

 

עלק - יבוא מזון לא נעצר?

אתה בטוח שממשיך להגיע אורז מסין? 

אתה בטוח שמפעלי הפסטה באיטליה ממשיכים לייצור פסטה למכור לנו אותה?

אתה בטוח שמפעלי הפסטה בטורקיה יסכימו למכור לנו פסטה שהביקוש באירופה יעלה בגלל מפעלים סוגרים? 

אתה בטוח שצוותי שוחטים יצאו לחו"ל לשטיחת בשר ויש בשר בקר בדרך לארץ ? 

 

לפי מה שראיתי בשדות ליד הבית - יבול החיטה השנה ממש נראה טוב, נקווה שתהיה מספיק חיטה בארץ לשימוש מקומי.

נחזור לאכול אורז בן גוריון.

ואני מקווה שכולם יזכרו את החלקאי המסכן שהשמידו לו לול שלם של מטילות בגלל שהוא חרג במכסה. 

עופות וירקות לא אמור להיות בעיה בארץ.

 

תראו מה קורה שמציבים את הגרפים של איטליה, גרמניה, צרפת , ספרד וארה"ב אחד על השני בדיליי של כמה ימים 

כולם בפיגור של 8 עד 11 יום אחרי איטליה. 

שלא יספרו לכם שטויות , הוירוס מתנהג אותו דבר בכל מקום. 

אין לי מושג מה יקרב בעתיד הרחוק, אבל בהסתברות גבוהה יקרה אצלנו מה שיקרה אצל כל המדינות האלה

אנחנו בפיגור קצת יותר גדול מהם.. אולי שבועיים אולי שלושה אחרי איטליה 

image.png.d6ca1cd1a33fdad68b46f12d2c9a3e99.png

 

 

 

אבל יש סיבה למה אנחנו בפיגור.

אולי אנחנו מפגרים כי אנחנו מצליחים לעכב את ההתפרצות?

korona

ממי נדבקים כולםב איטליה אם כולם נעולים בבתים ?

פורסם
לפני 8 דקות, Transporter כתב:

 

אבל יש סיבה למה אנחנו בפיגור.

אולי אנחנו מפגרים כי אנחנו מצליחים לעכב את ההתפרצות?

 

אנחנו רק בפיגור של עוד כמה ימים, לא משהו מהותי.

חלק יגידו שזה בגלל סגירת הטיסות יותר מהר מכל מקום אחר בעולם.

חלק יגידו שזה סתם מזל.

אולי הצלחנו לעכב את ההתפרצות בשבוע בגלל הצעדים של משרד הבריאות.

אולי יש סיבות אחרות, 

אל תשכח שתמיד יש מישהו ראשון, מישהו שני ומישהו במקום שביעי.  

 

אני באמת מנסה לשמוע מה הצעדים אמורים לעשות?

מה השלב הבא? 

יופי ... נכנס כולנו לסגר 

נחזיק מצב של 1000 חולים חדשים ביום (כי אף אחד לא באמת רוצה להוריד ל -0 את מספר החולים החדשים כל יום)

מה יקרה עוד חצי שנה? 

כולה 180,000 אנשים יעברו את המחלה בארץ - לפי 1000 ביום. 

מה זה אומר? 

באוקטובר מתחיל שוב חורף,  מה יעשו ה 7.8 מיליון האחרים שכבר חצי שנה בסגר מוחלט. 

והם עדיין לא חלו?

 

 

 

 

פורסם

לאף אחד אין תכנית מעבר ללהפוך את מספר החולים הקשים לכמות כזאת, שניתן יהיה לטפל בהם בלי שמערכת הבריאות תקרוס.

כולם מושכים זמן עד שיהיה חיסון.

כל המדינות.

כי אי אפשר לחנוק כלכלה בשום מקום מעבר לחודש- חודשיים בלי למוטט מדינה.

ואם לא יימצא חיסון ( ולדעתי כן יהיה אחד כזה תוך שנה), יצטרכו להכיל את קורונה כמו שפעת, עם בידוד של מי שבסיכון בזמן התפרצויות גדולות יותר.

כבר נאמר - פנדמיה באה בגלים.

בקשר לפיגור אחרי איטליה - אתמול אפשר היה להשוות למה שהיה שם ב 23.02 ( 157 חולים מאומתים , 143 אצלינו ). היום יתחיל אצלינו עם 193 חולים, באיטליה ב 24.02 היו 229.

ניתן להשוות כל יום את הגרף.

 

 

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לפני 40 דקות, korola כתב:

 

אנחנו רק בפיגור של עוד כמה ימים, לא משהו מהותי.

חלק יגידו שזה בגלל סגירת הטיסות יותר מהר מכל מקום אחר בעולם.

חלק יגידו שזה סתם מזל.

אולי הצלחנו לעכב את ההתפרצות בשבוע בגלל הצעדים של משרד הבריאות.

אולי יש סיבות אחרות, 

אל תשכח שתמיד יש מישהו ראשון, מישהו שני ומישהו במקום שביעי.  

 

אני באמת מנסה לשמוע מה הצעדים אמורים לעשות?

מה השלב הבא? 

יופי ... נכנס כולנו לסגר 

נחזיק מצב של 1000 חולים חדשים ביום (כי אף אחד לא באמת רוצה להוריד ל -0 את מספר החולים החדשים כל יום)

מה יקרה עוד חצי שנה? 

כולה 180,000 אנשים יעברו את המחלה בארץ - לפי 1000 ביום. 

מה זה אומר? 

באוקטובר מתחיל שוב חורף,  מה יעשו ה 7.8 מיליון האחרים שכבר חצי שנה בסגר מוחלט. 

והם עדיין לא חלו?

 

 

 

 

 

אולי הצעדים שעשו יביאו אותנו למצב של 5 חולים ביום ?

למה שיהיו הדבקות אם יצליחו להשתלט על זה?

כולם יכנסו להסגר

יאתרו את כל מי שחולה ויבודדו אותו

למה שנגיע ל 1000 חולים ביום ?

פורסם

כדי להגיע ל 5 ביום או למספרים נמוכים.

צריך להשאיר את כולם בבתים .

לא יוצאים כלל מהשכונה בכלל.

מצרכים מגיעים למרכז חלוקה שכונתי, 

רק נציג אחד מהדירה יוצא אחת ל-3 ימים לאסוף את המצרכים.

חלוקת המצרכים תבוצע ע"י הצבא בהתאם להקצבה ולמספר הנפשות בבית. 

 

אין מצב שיבצעו פרוטוקול כזה בישראל. 

העלויות של פרוטוקול כזה הן אדירות ולא נותנות לך שום תרומה.

בעצם אתה צריך להחזיק את האוכלוסיה במצב כזה עד שהוירוס נעלם לגמרי 

ואז להמשיך להחזיק את כל הארץ מבודדת מהעולם כי שם הוירוס לא יעלם.

 

כרגע הסגר שמתוכנן - עדיין ישאיר בתי מרקחת פתוחים, סופרים פתוחים 

ולכן עדיין ישארו הדבקות,  הסיכוי לרדת ל-5 ביום בהסגר כזה הוא נמוך 

 

 

 

הפרוטוקול היעיל יותר יהיה:

בידוד מלא של כל מי שמעל גיל 60.

מי שמטפל או רוצה להישאר ליד בן 60 חייב להיות גם בבידוד מלא מהסביבה.

אספקת מצרכים למבודדים ישירות לדלת שלהם.

 

שאר האוכלוסיה -  ממשיכים לעבוד כרגיל,  אולי נוקטים באמצעי הגנה להפחתת ההדבקות

ילדים ונוער  ממשיכים במסגרות , בתנאי שיש מספיק מורים מתחת לגיל 60.

במצב כזה אתה יכול להגיע לכמות חולים גדולה יותר מ 1000 או 5000 ליום, 

כי מי שחופשי לא נמצא בקבוצת סיכון להגיע למכונת הנשמה.

המשק פחות נפגע, כי מקומות עבודה יכולים להמשיך לעבוד (המנהלים ישארו בבית)

 

אבל עדיין כדי לעבור את זה, צריך שהוירוס יעבור 3 או 4 מיליון איש. 

נניח 200 ימים - זה עדיין 15,000 אנשים חולים חדשים ביום. 

השאלה אם כמות הסיבוכים ב 15,000 איש שהם מתחת לגיל 60 , היא מספיק נמוכה כדי לא להעמיס את המערכת הרפואית 

 

 אין לי ממש תשובה מה באמת נכון לעשות,  

כנראה שכרגע הכי טוב זה סגר בסגנון שעושים וללמוד תוך כדי תנועה.

בעוד 5 שבועות תהיה לנו סטיסטיקה כחול לבן,  נדע מה המצב של הסיבוכים בארץ ויתאימו פרוטוקול מתאים 

 

 

  • מעניין 1
×
×
  • תוכן חדש...