Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
פרקש - מה זה "קהל יעד" של מערכת בריאות. מבחינתי זה כלל האוכלוסיה. כנראה שמבחינתך זה רק איזה פלח קטן.
 
מישהו הזכיר כן הכנסה שנתית בת  USD200K. זה 3% העליונים של האוכלוסיה האמריקאית, אאל"ט הכנסה למשק בית. השכר הממוצע בארה"ב הוא 60K, ואת החציוני המעודכן לא מצאתי בחיפוש קצר. 
 
ואותו אמריקאי ששובר רגל ומפוטר (הרי אין להם ימי מחלה ,במקרה הטוב כמה ימי מחלה בשנה) ימצא עצמו בסחרור כלכלי תוך זמן קצר מאד. 
 
דרך אגב, אותה בעיה לגבי חינוך. רוצה שהילדים שלך ילמדו באוניברסיטה איכותית? שלם 100K בשנה. נדמה לי שהכימאי כבר הזכיר את הלוואות הסטודנטים, שעד לפני שבוע נחשבו למוקש הכלכלי החמור ביותר הצפוי לארה"ב. אבל, היי, מבחינת פרקש שילכו לעזאזל, נבנה כאן מודל פיאודלי עם קבוצה קטנה של בעלי אחוזות, או בנקים, או מפעלים, ושכל השאר יהיו אריסים. זו תוצאת המודל הכלכלי - חברתי שאתה מציע. ג'ונגל ותו לא.

או שהבנת הנקרא שלכם לוקה בחסר או שיש לכם בעיה רפואית שנקראת קריאה סלקטיבית.
לכו להיבדק זה חינם.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

יבגני, תבחין כאן בין דתי בעיות:

 

בעיית אספקת שירותים בסיסיים כמו חינוך ובריאות - גישתו של פרקש היא לא לספק אותם. כמובן שזנ פוגע בכולם, אם כי בצורות שונות.

 

בעיית האוכלוסיות הטפילות מבחירה - בעיה קשה, אבל לא תפתר על ידי מניעת שירותים בסיסיים, במיוחד כאשר אותן אוכלוסיות בעלות כוח פוליטי הולך וגדל עם יכולת למצוץ את לשד האוכלוסיות היצרניות. 

 

דרך אגב, ההערה שלך לגבי משכורות הרופאים רק חצי נכונה, כיוון שמשכורות אלה משאירות אותם במערכת הציבורית, לטובת כלל האוכלוסיה. בלעדיהו הרופאיםמיזלגומלמערכת הפרטית והשירות הציבורי יסבול יותר. ראינו יפה מאד איך ניתן לתמרץ רופאים לעבור לפריפריה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

 
אז אני לא אומר שעדיף לא לסבסד פרזיטים, כי בריאות זה סוג של זכות יסוד, אבל אני לא ארד על מערכת הבריאות האמריקאית שבחרה לא לסבסד אותם.
 


סליחה, אבל אתה שקרן, ואיפה דיברתי על חינוך?

זה שבארץ אתה מחלק מתנות חינם זה בדיוק הסיבה שיש לך מפלגות סקטוריאליות שמוצצות שירותים ותקציבים.
שירותים חינם עובד רק כאשר כולם מחוייבים לרעיון של עבודה. זה עניין של חינוך ומסורת. אתה תראה שגם המדינות הכי סוציאליסטיות עם הזמן יפשטו רגל, כי חדרו אליהם טפילים שמוצצים את הדם למערכת הסוציאליסטית המדהימה שהם בנו עם השנים.

אז הגישה האמריקאית היא שונה, ויש לה חסרונות, אבל אני לא ארד עליה, ולא אגיד ״שלנו יותר טוב״.

הממשל האמריקאי אישר בדיקות חינם לכולם (כולל אנשים בלי ביטוח), ו14 ימי מחלה לכולם.
הנה רואים? מה שכתבתי לכם קודם קורה, מבטיח שאני לא מקבל הדלפות מהבית הלבן.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם (נערך)

ב-50 מיליארד דולר? בארה"ב? חחחח. יספיק גג לחודש - חודשיים. עד שיצליח לייצר מספיק ערכות, עד שיפזרו אותן ברחבי ארה"ב, עד שאשכרה יתחילו לבדוק יחלפו עוד חודש - חודשיים. 

 

אתה יודע מה אני אהיה אופטימי. סבבה נותנים לי בדיקה בחינם ומגלים שאני חולה קורונה. מי ישלם על התרופות? מי ישלם על האשפוז? הביטוח? אולי. ואם אין ביטוח? ואם יש לי ביטוח, אבל אני מתעלף באמצע הרחוב והאמבולנס לוקח אותי ל-out of network hospital? או נניח לוקחים אותי ל-in network hospital אבל הרופא הוא out of network ודופקים לי חשבון בגובה 15,000 דולר? 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם

זה לא קשור. טראמפ יכול לאשר 50 מיליארד בלי אישור מאף אחד. אם רוצים עוד כסף צריך שהקונגרס יאשר וזה בדיוק מה שקרה.

 

אתם כנראה לא מבינים מה קורה כאשר ארהב נכנסת למוד של מלחמה.

הוא מחר בבוקר יכול לקבוע שתרופה א,ב,ג היא חינם ולחייב בתי חולים לטפל בחינם. הוא מחר בבוקר יכול להקים 100 בתי חולים צבאיים. הוא נשיא. יש לו כוח וכסף.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

ספריאל, זה לא מה שפרקש כתב..

 

לגבי שני הסעיפים הנוספים - אני אשאיר תפוליטיקה לשרשור השכן, וכן רק אומר שקשה לי להאמין שיש היום רופאים שאין להם פרקטיקה פרטית מימלא (חוץ מרופאי משפחה אולי).

 

לדעתי - וכמובן, זה נורא ספקולטיבי - רופא זה מקצוע שתיד להעלם לחלוטין בעשורים הקרובים, הרבה לפני מקצועות שדורשים הכשרה פחות ארוכה, מייגעת וסלקטיבית.

תנאי הקבלה והלימודים הם לא הגיוניים, השכר, לפחות בהתחלה, כנראה די חרא והיום חלק ניכר מהדיאגנוסטיקה מתבצע סביב הניסיון של רופא מסוים, מקרים שראה בעבר ותחושות.

 

 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם (נערך)
לפני 14 דקות, farkash7 כתב:

זה לא קשור. טראמפ יכול לאשר 50 מיליארד בלי אישור מאף אחד. אם רוצים עוד כסף צריך שהקונגרס יאשר וזה בדיוק מה שקרה.

 

אתם כנראה לא מבינים מה קורה כאשר ארהב נכנסת למוד של מלחמה.

הוא מחר בבוקר יכול לקבוע שתרופה א,ב,ג היא חינם ולחייב בתי חולים לטפל בחינם. הוא מחר בבוקר יכול להקים 100 בתי חולים צבאיים. הוא נשיא. יש לו כוח וכסף.

 

בהתבסס על ניסיון עבר לארה"ב יש היסטוריה מאוד ארוכה של טיפול לקוי באסונות טבע, מחדלים, משאבים מבוזבזים, משאבים שלא הגיעו למקומות הנכונים או לא הגיעו כלל ועוד. 

 

טראמפ יכול לחלק הוראות עד מחר, אבל עד שדברים יתחילו לזוז יחלפו שבועות ואפילו חודשים. בשביל שארה"ב תהיה מוכנה היום ברמה סבירה ארה"ב הייתה צריכה להתחיל בהכנות בסוף דצמבר גג סוף ינואר.

 

https://www.cnbc.com/2020/03/13/trump-will-hold-a-press-conference-at-3-pm-et-to-discuss-coronavirus-response.html

 

Trump said he expected the U.S. to have 1.4 million coronavirus test kits available within a week, and a total of 5 million kits within the next month. He then said he doubted the country will “need anywhere near” 5 million kits.

 

כלומר רק בסוף אפריל, במקרה הטוב, יהיו 5 מיליון ערכות ולמה בכלל שיצטרכו 5 מיליון ערכות במדינה עם 320 מיליון בני אדם שחלקם אולי יצטרכו להיבדק יותר מפעם אחת. 

 

 

Trump was asked by a reporter if he took responsibility for what Fauci earlier in the week called “a failing,” in reference to the lag so far in testing Americans.

The president replied, “No, I don’t take responsibility at all.”

 

טראמפ? אחריות? לאאא

 

But, Trump said, “we don’t want people to take a test if we feel that they shouldn’t be doing it, and we don’t want everyone running out and taking. Only if you have certain symptoms.”

 

בוודאי חלילה שיבדקו אנשים ויגלו אולי שיש הרבה יותר חולים מהמספר הרשמי

 

Don't test, Don't tell זו המדיניות הרשמית של הממשל. 

 

בנוסף מסתבר שכבוד הנשיא נפגש עם מספר חולי קורונה מאומתים, אבל שהוא יבדק? לאאא. חסין כדורים הבן אדם. אכילת צ'יזבורגרים מחזקת משמעותית את המערכת החיסונית.

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם


This is priceless.

קראתי כאן חלק מהתגובות ונראה שהרבה מכם עדיין רגועים כאילו לא קורה כלום, כשבפועל כל יום נדבקים יותר ויותר אנשים ורוב מדינות העולם נכנסות לבידוד

 

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם (נערך)

התגובה של טראמפ בסוף הנאום כאשר הוא חשב שהמצלמה לא עובדת פשוט priceless. 

 

okayyyyyyyyyyyyy 

 

מזל שלא אמר we are fuc***

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם
לפני 12 שעות, korola כתב:

הג האוטובוס מפוריה עדיין מחובר למכונה כבר שבוע, כלומר הערכה המקורית שלי שצריך 4 ימים הנשמה לחולה לא מחזיקה מים.

הוא לא מחובר כבר מאתמול בבוקר

פורסם
לפני 36 דקות, maxcher כתב:


This is priceless.

קראתי כאן חלק מהתגובות ונראה שהרבה מכם עדיין רגועים כאילו לא קורה כלום, כשבפועל כל יום נדבקים יותר ויותר אנשים ורוב מדינות העולם נכנסות לבידוד

 

 

מה אתה מציע לעשות ?

להיכנס לפאניקה והיסטריה?

להיות אדם עם תודעה בחיים האלו , זה משהו לא פשוט בלי קשר לקורונה. 

הקורונה היא רק חלק קטן מהאתגרים של האנושות. 

פורסם (נערך)

בחור בן 38 כבר 7 ימים בבית חולים מתוכם מספר ימים מורדם ומונשם.  

 

זמן החלמה כ-14 ימים וזה עוד אצל בחור צעיר. 

 

אדם בן 50 - 60 יכול לשכב גם 2-3 שבועות בבית חולים. 

 

 

לפני 6 דקות, Benor כתב:

 

מה אתה מציע לעשות ?

להיכנס לפאניקה והיסטריה?

להיות אדם עם תודעה בחיים האלו , זה משהו לא פשוט בלי קשר לקורונה. 

הקורונה היא רק חלק קטן מהאתגרים של האנושות. 

 

 

לא באמת מה אתה רוצה? לטמון את הראש בחול? להכניס אצבעות לאוזניים ולעשות לה לה לה לה בקול רם? 

 

זו הנהגה של ארה"ב, לא יהיה שום הוקוס פוקוס בטיפול במשבר. הולכת להיות תקופה ארוכה ולא פשוטה. בסופו של דבר אתה צריך לדאוג לעצמך ולמשפחתך. תחזיק אוכל בבית, תתרחק ממקומות הומי אדם, תשטוף ידיים, תעבוד מהבית אם ניתן ותקווה לטוב. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם

לפי הדיווחים, נהג אוטובוס מעשן כבד, מה שמכניס אותו לקבוצת סיכון לחלות בצורה קשה. זה לא אומר שכל מי שבן 38 יחטוף את המחלה בצורה כזאת.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם (נערך)

לא חסר צעירים מעשנים בישראל. 

 

הנקודה שלי שאם הוירוס יתפשט היה עומס עצום על המערכת גם מקרב צעירים. 

 

 

האמת גם זה הפך להיות רלוונטי מתמיד 

 

 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם
ציטוט

מה אתה מציע לעשות ?

כלום.

הוא מציע דכאון קיומי.

אפילו אצל קאמי כמה שרדו את הדבר.

אבל לא פה. חושך, מוות ודכאון.

 

צ'מגיא קניתי שתי חבילות שניצלים למקפיא, כיאה לאוכל שניצלים. מה אתה אומר? לצוד את החתולה של השכנים כבר עכשיו או לחכות?

  • מצחיק 1
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
×
×
  • תוכן חדש...