Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

חזור וכותב: מהלך המחלה ממושך. מי שמאובחן היום יוכל להיות מוצג כמחלים בעוד 3 שבועות, במקרה הטוב. אז יש אחוז גבוה של מטופלים שמוגדרים כחולים אבל יחלימו בעתיד. וגם כאלה שלא.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
לפני 16 דקות, korola כתב:

 

תגובה יפה ,  פסלת דרך חישוב אחת, אבל לא הצעת שום דרך אחרת. 

 

אני לא מציע דרך אחרת, כי אין כרגע דרך להעריך נכון את אחוז התמותה מהמחלה. אני כן מציע לנשום עמוק ולהרגע, במקום להלחץ מסטטיסטיקות שאין להן משמעות אמיתית.

 

ציטוט

במקרים הסגורים יש 7%  תמותה 

 

כאמור, האמירה הזאת מוטעית מיסודה, מכיוון שאין שום בסיס להשוואה בין המקרים הסגורים לאחוז התמותה (מהסיבות שציינתי למעלה).

 

ציטוט

אני חצי מסכים שקודם כל מתים ואז מחלימים  , למרות שבארץ יש כבר מחלימים ועדיים אין מתים .  

אז קח את כל המקרים הידועים 139 אלף מהם מתו קמת מעל 5000,   זה בערך 3.6 אחוז.

אבל.. לפי מה שאתה כתבת , קודם כל מגלים ורק אחר כך מתים , וקצת ההדבקה הוא אקפוננציאלי.

אז ברור שמספר החולים יעלה הקצב מהיר. 

סביר להניח שהאמת נמצאת בין 3.6 ל 7 אחוז. 

 

לא, מכיוון שיש כאן משתנה אחד עם הרבה רעש: מספר המדידות. מספר המתים הוא נתון, אבל מספר המדידות לא. לכן ככל שתמדוד יותר (בנקודת זמן ספציפית), כך אחוז המתים ירד - אבל זה לא ייצג שום אספקט פנדמי אמיתי של המחלה. למעשה, הדרך הכי קלה ״להוריד״ את אחוז התמותה (לפי שיטת ההערכה הזו - מתוך מספר הנבדקים) היא פשוט לבדוק כמה שיותר אנשים. החשד שלי הוא שזו בדיוק הסיבה שבקוריאה אחוז התמותה נמוך כל כך (אגב, זו לא ביקורת כמובן - לדעתי הכיוון הנכון הוא ליזום כמה שיותר בדיקות באוכלוסיה. ברור שיש חסמים לוגיסטיים).

 

ציטוט

 

אתה יכול להיאחז בתקווה שיש עוד המון לא מאובחנים , אבל ככל שמתקדמים התיאוריה הזאת יורדת , וכנראה כמות הלא מאובחנים לא כל כך גבוהה.

 

זו השערה חסרת בסיס (״כמות הלא מאובחנים לא כל כך גבוהה״). ולגבי ככל שמתקדמים - זה אולי יהיה נכון קרוב מאוד לסוף (כשההדבקה תדעך), אבל אנחנו רק בתחילת הסיפור.

 

 

עריכה אחרונה על ידי malcishua
פורסם

מסתבר שבנוסף ל 30 אלף שנמצאים בבידוד, לערכת משרד הבריאות כ 100 אלף נוספים לא נכנסו לבידוד ולא דיווחו על כך.

ממש אנשים ממושמעים הישראלים...

ולפי הערכה מסתובבים כיום סביב 3000 חולים שממשיכים להדביק אחרים.

https://news.walla.co.il/item/3346337

 

 

 

 

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם (נערך)

קבוצות פייסבוק של דירות להשכרה בתל אביב מוצפות דירות airbnb שעברו שינוי יעוד. 

 

הגאונים מצאו דרך יצירתית במקום למסור את הדירות לשכירות בחוזה לשנה+ הם מוסרים את הדירות בסאבלט כדי שהם יוכלו לבעוט את הדיירים החוצה בשנייה הראשונה שהמשבר יגמר. 

 

 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם

הם לא גאונים, השוכרים פשוט מטומטמים וזו בעיה שלהם. אם הייתי במקום בעל הבית הייתי עושה אותו דבר, מנסה לרקוד על שתי חתונות ולמקסם

.

מה הבעיה לשבת על הגדר ולא להסכים לסאבלט? הרי אף תייר לא יקח את הדירות האלה בחודש הקרוב בוודאות.

  • מעניין 1

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם (נערך)

נכון! מסכים איתך ב-100%.

 

הדירות הללו לא יהיו זמינות לתיירים בחצי השנה הקרובה ואולי גם לא עד הקיץ הבא. שוכרים חסרי עמוד שדרה לא מסוגלים להתאפק חודש - חודשיים בשביל להוריד את אותם בעלי דירות לבירכיים. זורקים להם פירורים והם קופצים על זה.   

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם

בהולנד השאירו את הגנים ובתי הספר פתוחים כי "מה יש לילדים לעשות? זה גם לא פוגע בילדים אז לא נורא"

בחיי.

כששואלים איך האירופאים נתנו לדברים לקרות בשואה - תראו את השאננות בכול באירופה, ותחשבו שמבחינת הלא היהודים, השמדתם נגעה אליהם פחות מהוירוס הזה.

מילים קשות, קצת קשה לעיכול, אבל וואלה אני מסתכל ונראה שזה לא אכפת לאף אחד - העיקר שלא לוחצים ידיים.

  • מעניין 1

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם

הדבר הכי מטומטם ששמעתי עליו בחיים שלי אי פעם זה איזו בעלת דירת איירביאנדביבי שאמרה שהיא מצפה שהמדינה תתמוך בהם ותפצה אותם.

 

  • אהבתי 1
  • מצחיק 2
  • מעניין 1
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
לפני 22 דקות, יבגניפ כתב:

הדבר הכי מטומטם ששמעתי עליו בחיים שלי אי פעם זה איזו בעלת דירת איירביאנדביבי שאמרה שהיא מצפה שהמדינה תתמוך בהם ותפצה אותם.

 

 

אני מקווה שהיא תקבל כרטיס ברכה מנגן ממס הכנסה..

  • מצחיק 5
  • מעניין 1
פורסם (נערך)

וואו שאלה טובה. 

 

לדעתי נטו עצלנות. 

 

מנקודת מבט שלי בתור איש מיסים זה ממש להרים כסף מהרצפה. 

 

============================================

 

עוד 250 מתים באיטליה

 

 

 

 

 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם (נערך)

תגידו יש לכל העניין הזה השפעה על תנועה אווירית של משלוחים,דואר וכו'?

כלומר אם אני מזמין משהו מחו"ל אני יכול לצפות לקבל את זה בצורה נורמלית וזמן סביר פחות או יותר?

עריכה אחרונה על ידי Michael.R

V5

×
×
  • תוכן חדש...