Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

"אנחנו" מציגים פרספקטיבה נוספת.

כמו כן ציינו שהזמן יגיד מי צדק.

כמובן היה לך נוח להשמיט את הקטע הזה

 

שקרים וסתימת פיות זה בערך כל מה שאתה עושה מאז שנפתח השרשור. 

וברצינות, אף אחד לא סתם לך את הפה ואף אחד לא שיקר. כל אחד רשם את דעתו וזהו. אם אנחנו לא מסכימים איתך על כל דבר אז אנחנו פשוט לא מסכימים.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

למה רק היום סגרו את השמיים ?

זה לא היה ברור שרוב ההדבקות מגיעות מחו"ל? 

למה בכלל לקיים טיסות? החליטו שמונעים ריכוז אוכלוסיה אז שימנעו כמו שצריך

פורסם
לפני 8 דקות, farkash7 כתב:

לא יודע אם לסגור טיסות זה הפתרון. בקוריאה סגרו טיסות?

 

מה זה משנה מה קורה שם ?

כאן מראים לך שרוב הנדבקים נדבקו בחו"ל

זה היה ברור כבר כשהיו 20 חולים

 

צריך שנגיע ל 1000 כדי שמישהו  יבין שצריכים לנתק אותנו לגמרי מהעולם ?

מי שנמצא בחו"ל שישאר שם עד יעבור זעם

מי שנמצא בארץ- צריכים לתת לו דד ליין לעזוב עד תאריך X, אחרת לא יוכל לצאת 

פורסם

הבעיה שעד עכשיו כמעט לא בדקו אנשים שלא הצהירו שהם חזרו מחו"ל או היו בקשר עם מישהו שהתגלה כחולה, אז כל הסטטיסטיקה שלך מעוותת למטה... לצערי המספר האמיתי כנראה גבוה משמעותית. להבנתי עכשיו מתחילים לבדוק את כולם, לפי התאוריה הזאת היום המספרים אמורים לקפוץ, נראה בערב. מקווה שאני טועה.

פורסם (נערך)

1. אתה לא יכול למנוע מאזרח ישראל להכנס לארץ. זו זכות בסיסית.

2. קשר עם חו"ל חיוני למדינה. חלק גדול מהסחורות -יבוא ויצוא - מגיע ומיוצא בדרך האויר. הקשר הזה חיוני.

3. מעשית כנראה שמספר הבאים והיוצאים קטן מאד, ומצטמצם מדי יום. אלעל משאירים רק 6 יעדים (עד כמה שהעובדים מאפשרים), חברות אחרות מצמצמות או סוגרות את הטיxות לת"א. גם בתוך אירופה וכל העולם התנועה מצטמצמת מאד.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
 

מה זה משנה מה קורה שם ?

כאן מראים לך שרוב הנדבקים נדבקו בחו"ל

זה היה ברור כבר כשהיו 20 חולים

 

צריך שנגיע ל 1000 כדי שמישהו  יבין שצריכים לנתק אותנו לגמרי מהעולם ?

מי שנמצא בחו"ל שישאר שם עד יעבור זעם

מי שנמצא בארץ- צריכים לתת לו דד ליין לעזוב עד תאריך X, אחרת לא יוכל לצאת 

ברגע שהיו פה ״20״ אנשים צא מנקודת הנחה שהיו פה הרבה יותר. פה מצויה הבעיה. יש לך המון נשאים שאתה לא מכיר והם לא יודעים שהם נשאים והם פשוט מדביקים אנשים אחרים.

 

אז אם יש לך פה 0 נשאים באמת סגור את הגבולות. אם יש לך ״20״ זה כבר לא ממש אפקטיבי.

 

לקוראנים היו הרבה יותר מ״20״ אנשים כשהם הכנסו למצב מגננה, ועדיין לא חושב שהם הפסיקו את הטיסות.

הם כן בודקים כל יצור שיש לו דופק ורוצה להיבדק וככה מנטרים את המצב האמיתי ולא מספר פייק כמו פה.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם (נערך)

אף מדינה בעולם לא מבצעת בדיקות וחיטוי כמו דרום קוריאה, הונג קונג, טיוואן וסינגפור. המדינות האלה קבעו golden standard בכל הקשור להתמודדות עם הוירוס. צפון אמריקה, אירופה וישראל אפילו לא נמצאות באותו מגרש. 

 

בארה"ב הנפיקו ערכות זיהוי וכעבור חודש גילוי שכל הערכות פגומות. קצב ייצור ערכות חדשות איטי כי יש מחסור קשה בחומרים כימיים הכרחיים לייצור הערכה. מסכות אין. טראמפ פעם מנסה לטאטא את המשבר מתחת לשטיח (זו בסך הכל שפעת באפריל הכל יהיה בסדר), פעם מנחית מהלומה (אין יותר טיסות לאירופה!!!). אנשים לא יכלו להיבדק כי אף אחד לא רוצה למצוא את עצמו עם חשבון של 3,500 אלף דולר לפני הוצאות טיפול במידה ויגלו שהוא חולה. ימי מחלה על חשבון המעסיק - זובי. כאן זה לא סוציאליזם. לכן הולכים לעבודה חולים.  

 

הכתובת הייתה לגמרי על הקיר קרוב ל-3 חודשים ועכשיו כולנו נשלם את המחיר. 

 

אני רק מקווה שאחרי שהאבק ישקע אנשים יזכרו מי אחראי המקורי לכל הטרגדיה הזאת (סין) ויסגרו עם המדינה הזאת את החשבון. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
  • מעניין 1
פורסם

הסבר מקיף שעושה סדר בבלגן (והוא גם בעברית):



Sent from my SM-G973F using Tapatalk

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם
לפני כשעה, Transporter כתב:

 

מה זה משנה מה קורה שם ?

כאן מראים לך שרוב הנדבקים נדבקו בחו"ל

זה היה ברור כבר כשהיו 20 חולים

 

צריך שנגיע ל 1000 כדי שמישהו  יבין שצריכים לנתק אותנו לגמרי מהעולם ?

מי שנמצא בחו"ל שישאר שם עד יעבור זעם

מי שנמצא בארץ- צריכים לתת לו דד ליין לעזוב עד תאריך X, אחרת לא יוכל לצאת 

 

איך לא חשבו על זה קודם?

בוא נסגור את נתב"ג, נבודד את כולם, נמוטט את המשק, ואז בעוד חודש, כשלא יהיה קורונה וגם לא תהיה עבודה אז נחזור לשגרה.

 

אגב, מאוד קל "להשאיר" את כל שנמצא בחו"ל (מי ישלם להם על מלון, אוכל וצרכים רפואיים במקרה הצורך?), כשמדובר במישהו אחר.

 

 

פורסם (נערך)

העניין הוא שיש סיכוי טוב שבכל מקרה יסגרו כל הגבולות ונבודד את כולם. 

 

במדינות שציינתי אמרו נפגע בכלכלה עכשיו בשביל להשתלט על הוירוס. 

 

בשאר המדינות עשו רבע צעדים מחשש לפגוע בכלכלה ובסופו של דבר הם גם נפגעו מאוד חזק מהוירוס וגם יאלצו לפגוע מאוד חזק בכלכלה בשביל לצאת מזה. 

 

זה כמו חולה שמסרב לקבל טיפול בשביל לא להפסיד ימי עבודה ובסופו של דבר הוא גם חולה הרבה יותר קשה ויותר זמן וגם מפסיד יותר ימי עבודה בהשוואה למה שהוא היה מפסיד אם מקבל טיפול מלכתחילה. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם

בקוריאה, כמו שמישהו ציין קודם, לא סגרו את הגבולות, אלא נקטו בצעד של בדיקות המוניות ואיתור חולים ונשאים.

 

אפשר לנקוט בצעדים משמעותיים וממוקדים מבלי להשבית את כל המדינה, זה לא שחור ולבן.

 

 

פורסם
לפני 1 שעה, BarryG כתב:

הבעיה שעד עכשיו כמעט לא בדקו אנשים שלא הצהירו שהם חזרו מחו"ל או היו בקשר עם מישהו שהתגלה כחולה, אז כל הסטטיסטיקה שלך מעוותת למטה... לצערי המספר האמיתי כנראה גבוה משמעותית. להבנתי עכשיו מתחילים לבדוק את כולם, לפי התאוריה הזאת היום המספרים אמורים לקפוץ, נראה בערב. מקווה שאני טועה.

 

אבל אם יש או 100-200 חולים שבכלל לא מקבלים טיפול כי אף אחד לא יודע עליהם

למה אין אפילו מת אחד?

פורסם (נערך)

כי אלה החולים הקלים, או שהם בשלב מוקדם של המחלה. אל תשכח שמהלך המחלה כולל תקופת דגירה של מספר ימים, וגם המהלך הדרגתי. את התמותה של מי שנדבק היום תראה בעוד 3 שבועות.

 

דרך אגב - ההרצאה שקישר מני יוצאת מהכלל, אבל הבעיה היא שהיא מלפני 4 ימים, ואנחנו בשלב שבו כל יום יש חדשות. למשל - דיווח ראשון על מחלה קשה בילדים צעירים. קיים, אם כי בהחלט במספרים קטנים (נכון לעכשיו).

עריכה אחרונה על ידי sperial
  • מעניין 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...