Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

מרצים מקבלים הודעות עכשיו להעביר קורסים באופן מקוון.
אני מסכים עם הכימאי, כשלמדתי למבחן לתואר השני אז הכל היה מקוון עם קורס שמוכן מראש, לא רואה סיבה שזה לא יצליח ברמה האקדמית הרחבה יותר, זה פשוט דורש ציוד שלא קיים בכמות גבוהה מספיק במוסדות הלימוד.

פורסם

דובר על חזרה לשיגרה.

ולא זאת לא סחורה שחכתה בנמל מלפני הבלגן. זאת סחורה חדשה שיוצרה, זה סבלים שעובדים במפעלים ומשאיות שנוסעות בדרכים.

הפאביה נמכרה.:-(

 

פורסם
לפני 3 דקות, ChemGuy85 כתב:

מידע חסר משמעות לחלוטין. 

 

אולי מדובר במוצרים שייצרו לפני ההתפרצות ורק עכשיו התחילו להוציא את המשלוחים. 

 

כמו כן היקף פעילות אינו מעיד דבר על מצב ההדבקה בשטח. 

 

שאתה רוצה מידע אמין, תסתכל מה החברות הזרות עושות, או מבצעים עצומי היקף.

פוקסקון חזרו לעבודה, רוב הסניפים של רוב החברות הזרות (למעט בתוך ווהאן עצמה) פתוחים שוב. אפל למשל פתחה חזרה את כל הסניפים בסין למעט 3, הרבה סוכנויות של חברות רכב זרות שוב פתוחות.

האם זה יוביל לעוד גל הדבקה? נראה בקרוב. אבל את העובדה שיש חזרה הדרגתית לשגרה שם, אי אפשר להכחיש.

פורסם

אני מאמין שתתחיל "הדבקה נוספת" לא כי ההדבקה הקודמת נעלמה אלא כי זה יהיה אקט תעמולה של השלטון בשביל להסית את האשמה מהמפלגה לכיון המערב. 

פורסם

גם אצלנו יש רופאים שממליצים לשקר לציבור, מבחינתי פירסום כמות המקרים סתם מעצימה את הפחד של הציבור.

עדיף לשקר או לא לדווח לציבור ככה לא יהיה פחד 

 

קורונה: די לבידוד גורף ולמגבלות, זמן לעבור לשיגרה בצל המחלה

https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5693290,00.html

 

צעד ראשון, יכול וניתן גם להפסיק את מרתון הדיווחים על כל חולה חדש, ומסלול חייו. כעת כשיש כבר עשרות חולים מאומתית, כשחלק מהם בקהילה וממקור לא מוגדר, הפרסום הופך ללא רלוונטי, ויש בו רק כדי להעצים את הפחד.

 

ד"ר עדי ניב-יגודה, עו"ד מומחה במשפט רפואי ומדיניות בריאות; מרצה בבית הספר לרפואה באוניברסיטת ת"א ובפקולטות לניהול מערכות בריאות במכללה האקדמית נתניה ובאוניברסיטת בן גוריון בנגב.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

כי בהלה מיותרת מזיקה רק למי שמושקע בבורסה.

  • אהבתי 1
  • לא הבנתי... 1
  • מבאס 1
  • מעניין 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

הורי מחזיקים את כל החסכונות הפנסיוניים שלהם בבנק הפועלים. 

 

חשבתי להמליץ להם לפתוח עוד 2 חשבונות בנק ולחלק את כל החסכונות שלהם 33-33-33 ככה שבמקרה ובנק כלשהי בישראל יקרוס הם לפחות לא יאבדו את הכל. 

 

נשמע הגיוני או בעת משבר כל הבנקים יקרסו ואין ממש הבדל? 

פורסם

לחברה שאני עובד בה יש סניף פיתוח די גדול בהנגזו (לא רחוק משנחאי).
הם כבר כמה שבועות עובדים כרגיל לגמרי.
אתמול בזמן אחת הפגישות עבודה שאלתי בחור שאני מכיר היטב מה המצב שם, אמר שחוץ מהמחוז שבו הייתה ההתפרצות, הכל עסקים כרגיל, חיים כרגיל.. אני די בטוח שהוא לא נציג מפלגה.

יום טוב גם לך

פורסם (נערך)

הכל טוב ויפה, אבל פרספקטיבה אינדיבידואלית היא די חסרת ערך. כל אחד מאיתנו רואה את העולם דרך הפריזמה המאוד, מאוד צרה שלו. 

 

בעולמו הקטן עסקים כרגיל, חיים כרגיל. בחברה ליד? בעיר ליד?

 

גם חיים שלי לגמרי כרגיל. בעצם אפילו יותר טובים בימים האחרונים אני לא עומד בפקקים וכאשר יודיעו על סגירת בתי ספר אני אכנס לתל אביב על 130 קמ"ש ב-7 בבוקר. 

 

זה לא מעיד דבר התמונה הגדולה.  

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
  • מעניין 1
פורסם

יש סיכוי סביר שכמה ממנהיגי העולם המוכרים לנו חולים, ביניהם גם טראמפ, שמסרב להבדק - למרות שנפגש כבר עם כמה אנשים חולים בשבועות האחרונים.

הזוי לגמרי.

 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

בהנחה שזה נכון, זה לא משנה דבר מבחינת הטיפול הפרטני באותו נשיא / שר (הדרגים האלה יקבלו טיפול תומך מסביב לשעון) אלא רק משפיע על קצב ההדבקה.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם (נערך)

גם אם יקבלו טיפול רפואי מהרופאים הכי טובים בעולם זה לא ממש יעזור להם. בסופו של דבר זה מערכת חיסונית של טראמפ VS הוירוס. להזכירכם טראמפ בן 73 הוא נמצא בדיוק בקבוצת סיכון. 

 

  

לפני 10 דקות, יבגניפ כתב:

יש סיכוי סביר שכמה ממנהיגי העולם המוכרים לנו חולים, ביניהם גם טראמפ, שמסרב להבדק - למרות שנפגש כבר עם כמה אנשים חולים בשבועות האחרונים.

הזוי לגמרי.

 

 

תשמע אם יגלו שהוא חולה ה-DOW יתרסק ב-6,000 נקודות.  

 

אם טראמפ חולה עדיף לו להסתיר את זה במיוחד אם הוא יקבל סימפטומים קלים עד בינוניים. אם הוא יפתח סימפטומים קשים כבר לא יהיה אפשר להסתיר. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם

לגבי הבנקים , אני לא מאמין שנגיע למצב של בעיה בבנקים , 

בסה"כ המערכת הבנקאית די יציבה בארץ,  מקסימום יפרסו מחדש את כל ההלוואות לרכבים שלקחו אנשים.

מקווה שכל מי שקנה דירה בתקופת השיא כבר החזיר חלק מתשלומים, כך שהדירות ירדו לחצי מחיר לא תהיה בעיה לבנק.

 

לדעתי , לא נראה פשיטת רגל של בנקים בגלל הקורונה.

אבל, לך תדע?

×
×
  • תוכן חדש...