Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

סימנים מדאיגים מאיטליה שהוירוס מתחיל לפגוע גם בצעירים יותר 

 

The last days are showing a younger population involved as if the elderly and weaker part of the population crashed early and now younger patients, having exhausted their physiological reserves, come to overcrowded, overwhelmed hospitals with little resources left.”

 

https://www.independent.co.uk/news/health/coronavirus-italy-doctors-intensive-care-deaths-a9384356.html

 

בארה"ב שלושה גברים בני 40 ללא היסטוריה מוקדמת של מחלות רקע מאושפזים במחלקת טיפול נמרץ (אצלנו זה נהג בן 38 וכנראה גם עובד נתב"ג) 

 

https://www.dailymail.co.uk/news/article-8098831/Coronavirus-doctor-reveals-patients-intensive-care-young-40.html 

 

Coronavirus doctor reveals his patients in intensive care are as young as 40 and do NOT have underlying health conditions – contradicting official advice

 

=====================================================

 

טיפים מומלצים מאוד על ידי: 

 

1. תאגרו מזונות יבשים בעלי אורך חיי מדף ארוכים מאוד עשירים בקלוריות וחלבון לדוגמא קינואה, כוסמת, שיבולת שועל, חמאת בוטנים, אגוזים למניהם. 

 

2. אל תשתמשו בתחבורה ציבורית! מי שיש לו רכב שינהג. נקודה. מי שאין לו רכב והיעד שלו נמצא במרחק 2-3-4 ק"מ פשוט תלכו ברגל. זה בריא באופi כללי ואתם מקטינים משמעותית את הסיכוי להיחשף לאנשים חולים בחלל סגור. 

 

3. מי שיכול לעבוד מהבית שיעבוד מהבית. אל תצאו למעט עבודה -> בית 

 

4. אל תתקרבו לאנשים מבוגרים!!! פשוט אל תתקרבו אליהם. תזכרו סימפטומים קלים עבורכם => מחלה קשה למבוגרים

 

5. אל תלכו למקומות הומי אדם. אין קניונים, אין בתי כנסת, אין אירועי ספורט, אין אירועי תרבות. אל תלכו למכללה/אוניברסיטה

 

6. לשטוף ידיים. לשטוף, לשטוף, לשטוף. 

 

7. אל תגיעו בפנים

 

8. אל תלכו לארוחת חג!!! אל תדביקו את המשפחות שלכם במיוחד את המבוגרים יותר במשפחה שלכם 

 

9. כל מי שיש לו סימפטומים של כל מחלה פשוט אל תצאו מהבית 

 

https://staythefuckhome.com/

 

#StayTheFuckHome

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
  • אהבתי 1
  • מבאס 1
  • מעניין 1
פורסם

כמה אנקדוטות מהערב והלילה:

1. טום הנקס ואשתו חולים בקורונה. באוסטרליה.

2. רודי גובר - סנטר יוטה ג׳אז - חולה בקורונה. אין יותר משחקי NBA עד הודעה חדשה

3. היורו ידחה ב-99% ל-2021

פורסם

או בקיצור,

 

העולם שאותו הכרנו עד כה עומד להשתנות , זה לא יהיה קץ העולם

אבל בהחלט שינוי העולם הולך לשינוי.

 

1) קניות בסופר און ליין - יקבלו בוסט מטורף 

2) מסחר חופשי מפגר יגמר  - לא הגיוני שתנובה מייצאת חמאה לאירופה - וחברות אחרות מייבאות חמאה מאירופה , כנ"ל לגבי תוצאת חקלאית אחרת.

3) מערכות למדינה מרחוק , יוטמעו בכל מוסדות להשכלה גבוה - ופתאום לא יבינו איך עבדו קודם.

4) שירותי בריאות מרחוק -   מי שצחק פה על דר גוגול לפני עשרות עמודים  - בעולם החדש אפליקציה תאבחן אותנו לפי תשובות שלנו , תרשום לנו תרופות. 

פורסם

מעניין אם העולם יפתח במלחמה נגד סין, האחראית להפצה ולגרימת הנזק האסטרונומי הזה...

פורסם
לפני 43 דקות, korola כתב:

 

1) קניות בסופר און ליין - יקבלו בוסט מטורף 

2) מסחר חופשי מפגר יגמר  - לא הגיוני שתנובה מייצאת חמאה לאירופה - וחברות אחרות מייבאות חמאה מאירופה , כנ"ל לגבי תוצאת חקלאית אחרת.

3) מערכות למדינה מרחוק , יוטמעו בכל מוסדות להשכלה גבוה - ופתאום לא יבינו איך עבדו קודם.

4) שירותי בריאות מרחוק -   מי שצחק פה על דר גוגול לפני עשרות עמודים  - בעולם החדש אפליקציה תאבחן אותנו לפי תשובות שלנו , תרשום לנו תרופות. 


1+2 - כנראה שכן.
3+4 - לדעתי לא יושפע מהמגיפה הנוכחית (כלומר ייתכן שיתקיים בעתיד, בלי קשר).

אני מקווה שלכל הפחות תהיה השפעה על הרגלי ההגיינה של אנשים, ואתיקה של התמודדות עם מחלות במרחב הציבורי. כיום אנשים חופשי הולכים לעבודה ומסתובבים במקומות ציבוריים בזמן שחולים, ויותר גרוע, שולחים ילדים לגן ולביה"ס עם מחלות, דלקות עיניים וכדומה. צרה צרורה.

 

חזיר דיזל

פורסם

מתי כבר יבטלו את ההגעה למיכללות\אוניברסיטאות ?

לפני שנתיים הם עשו שביתה חודשיים לטובת תוספת שכר לסגל הבכיר, היום שמדובר בפיקוח נפש הם משחקים ראש קטן "עד  100 בכיתה הכל כרגיל"  - פשוט בושה!.

 

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

ואם כבר מדברים על רודי גוברט, לפני כמה ימים הוא צחק על הקורונה, ונגע בכוונה בכל המיקרופונים והמשטחים במהלך ראיון לתקשורת...

 

https://youtu.be/lYC6oQIAzbI

 

איך אומרים? קרמה היא חוף...

פורסם

אני מקווה ומאמין שתוך שבוע יודיעו על יציאה לחופשת פסח מוקדמת של כל מערכת החינוך. לא יודע למה לא עושים זאת מייד. אולי יש סיבות טובות שאנחנו לא מודעים אליהן (או סיבות לא טובות).

אנחנו בינתיים תקועים בפינלנד, לא יודע אם זה טוב או רע.
 

חזיר דיזל

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אם קר שם, זה כנראה פחות טוב. טוענים שזה מתפשט הכי מהר ב8 ומשהו עלות צלזיוס. 

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 7 דקות, SlowRide כתב:

מתפשט הכי מהר ב8 ומשהו עלות צלזיוס. 

 

מסתכל על הטמפרטורה בחוץ

dd0.png

 

סעמק.

ואיכשהו ההולנדים אדישים לגמרי לכול השיט הזה, 503 חולים וכול מה שאומרים זה לא ללחוץ ידיים.

 

לפני 15 דקות, קורן בן אשר כתב:

אנחנו בינתיים תקועים בפינלנד, לא יודע אם זה טוב או רע.
 

ובפינלנד יש חופש מבית הספר / אוני' או שלא?

 

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם (נערך)

בפינלנד כמו בהולנד, לנגזם לנגזם, די אדישים, אם כי יש כרגע רק 65 מקרים מאומתים. אין שום חופש ושום השבתה של שום דבר, אבל יש תכונה מסויימת פה ושם, ויש תחושה שברשויות לפחות מתכוננים לבאות.

אבא של ילדה מביה"ס של הקהילה אובחן לפני כמה ימים, כולם נשלחו הביתה ליומיים עד שחיזל"שו אותנו.

נקווה לטוב. בינתיים אנחנו מצמצמים מגע למינימום הנדרש.




 

עריכה אחרונה על ידי קורן בן אשר

חזיר דיזל

פורסם
לפני 27 דקות, קורן בן אשר כתב:


1+2 - כנראה שכן.
3+4 - לדעתי לא יושפע מהמגיפה הנוכחית (כלומר ייתכן שיתקיים בעתיד, בלי קשר).

אני מקווה שלכל הפחות תהיה השפעה על הרגלי ההגיינה של אנשים, ואתיקה של התמודדות עם מחלות במרחב הציבורי. כיום אנשים חופשי הולכים לעבודה ומסתובבים במקומות ציבוריים בזמן שחולים, ויותר גרוע, שולחים ילדים לגן ולביה"ס עם מחלות, דלקות עיניים וכדומה. צרה צרורה.

 

 

לפני 26 דקות, hwgeek כתב:

מתי כבר יבטלו את ההגעה למיכללות\אוניברסיטאות ?

לפני שנתיים הם עשו שביתה חודשיים לטובת תוספת שכר לסגל הבכיר, היום שמדובר בפיקוח נפש הם משחקים ראש קטן "עד  100 בכיתה הכל כרגיל"  - פשוט בושה!.

 

 

4 קורה , יקרה ויצבור תאוצה בעקבות מה שקורה עכשיו.

 

אני מכיר אישית את התחום, בשנים האחרונות כל המכללות והאוניברסיטאות ניסו ללא הצלחה כבירה.

פשוט אנשים העדיפו להגיע לכיתה, מרצים העדיפו לא להתעסק עם טכנולוגיה חדישה.

בימים האחרונים יש פאניקה מטורפות בכל ההנהלות של כל המוסדות האקדמאים , יוצאים מלא מיילים לכל המרצים.

 

אין ברירה, מאלצים את כל המרצים להצטייד במחשבים, להתקין תוכנות ולהתכונן.

לא יבטלו את הסמסטר הקרוב , אבל הוא יהיה הפיילוט הגדול ביותר בהיסטוריה.

 

פתאום לא יבינו איך לא עשו את זה קדום. 

המרצים - יכנסו לחדר עבודה בבית ויעבירו את השיעור און ליין - לא צריך לנסוע לאוניברסיטה.

הסטודנטים - ישבו בבית ויקשיבו להרצאה תוך כדי אכילה, כתיבה בפורום וכדומה.  

 

פתאום - לא צריך מעונות 

פתאום - לא צריך מקומת חנייה ואישורי כניסה 

פתאום - לא מבזבזים שעות בפקקים - גם סטודנטים וגם מרצים

פתאום - אין מגבלת נדל"ן להרחבת הכיתות, אפשר להגדיל את כמות הסטודנטים שמתקבלים ללימודים

פתאום - אפשר לפתוח מסלולים חדשים. 

פתאום  - שכר הלימוד יכול לרדת  

 

אחרי סמסטר אחד או שניים כאלה , אין מצב שחוזרים אחורה. 

 

אנחנו בפורום רכב, אז תחשבו איך העולם החדש ישפיע על עולם הרכב.

אם חלק מהאוכלוסיה יעבוד מהבית בעתיד, אז הוא לא צריך רכב אישי צמוד, עולם הרכב החשמלי האוטונומי פתאום יהיה הרבה יותר הגיוני 

 

פורסם (נערך)

לכל נביאי הזעם- דווקא סין במצב הכי קרוב לחזרה לשגרה, אז מבחינת מסחר, סביר להניח שלא הרבה הולך להשתנות בזירה הזו. אולי המסחר שלנו עם אירופה.

בהתחשב בזה ששינוע מטענים נמשך (אם כי קצת איטי יותר בגזרה הפרטית של חבילות מחו"ל), מה בדיוק ההיגיון בלאגור מזון? יש יצור, יש יבוא, הסופרים לא עומדים להתרוקן. 

 

כמגיא- הוירוס פגע בצעירים יותר מיום 0, יש כבר מתיםגם בגילאי 30. זה לא שהוירוס החליט שהוא משנה קבוצת סיכון, אני לא מבין כתבות דביליות סטיחל "אומייגאד יש חולים קשים בגילאי 40 ומטה, אמרו שהשיט הזהפוגע רק בבני 60 פלוס!"

קודם כל שתהיה סטטיסטיקה.

 

פעם ראשונה אי פעם שאני רוצה שהקיץ יגיע. בלעכס.

עריכה אחרונה על ידי Pika007
  • אהבתי 1
  • מעניין 1
פורסם
לפני 11 דקות, korola כתב:

 

פשוט אנשים העדיפו להגיע לכיתה, מרצים העדיפו לא להתעסק עם טכנולוגיה חדישה.

בימים האחרונים יש פאניקה מטורפות בכל ההנהלות של כל המוסדות האקדמאים , יוצאים מלא מיילים לכל המרצים.

 

אין ברירה, מאלצים את כל המרצים להצטייד במחשבים, להתקין תוכנות ולהתכונן.

לא יבטלו את הסמסטר הקרוב , אבל הוא יהיה הפיילוט הגדול ביותר בהיסטוריה.

בשביל דיגיטליזציה לא צריך דברים מסובכים.

באחת האוניברסיטאות שאני מכיר, פשוט כול הרצאה מוקלטת. זה הכול. יש מצלמה, היא מקליטה, ומעלה לאתר. יש סטודנטים, אין סטודנטים, מישהו משתעל.

באמת שזה לא מסובך.

ואז אם אני סטודנט בקורס כזה, אני יכול להגיע להרצאה.

אני יכול גם לשבת בבית ולצפות בה יום אחרי, או לצפות בהרצאה מיוחדת שהוקלטה כחלק מהקורס לא מול קהל.

זה מאוד פשוט ובסך הכול תופס מקום איכסון, אבל גם ככה האוניברסיטאות מוציאות מלא כסף על דברים, אז זה לא פתיר.

 

אם יש מערכת כזאת, המרצה אפילו לא צריך להתעסק עם משהו מיוחד - רק להגיע, להרצות כרגיל ולענות אחר כך על שאלות במערכת פורומים או משהו, באמת שזה לא מסובך.

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

×
×
  • תוכן חדש...