Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

לא, כי התמותה היא מסך החולים - ויש שם עוד כמה אלפי חולים שטרם החלימו. עדיין שיעור התמותה באיטליה גבוה במיוחד - בסביבות 5% - מיחסים זאת לאוכלוסיה המבוגרת ולקיצוצים במערכת הברירות (אהממ אהממ...).

 

דרך אגב -באופן בסיסי  הרפואה האיטלקית מעולה, אבל הם פועלים כעת בתצורה של אר"ן עם תעדוף חולים עם פרוגנוזה טובה וויתור על החולים המוגרים יותר.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

בינתיים מרבית המקרים בארץ הם ייבוא, מעטים נדבקו בארץ, ולמעט אחד כולם ממקור חוץ ידוע. אז אולי ההסגר הלאומי יעשה משהו.

 

מצד שני, אני שומע על התנהלות שערורייתית של מי שצריך להיות בבידוד ביתי ואפילו של חולים. מתכון להפצת מחלות. אם השמועות על אנשים שהסתובבו במקוות ציבוריים כאשר הם יודעים שהם חולים נכונים, האנשים האלה צריכים לספוג סאנקציות פליליות וגם להדרש לשלם פיצויים שמנים לנפגעים מהטמטום שלהם.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 2 שעות, ChemGuy85 כתב:

לדעתי נראה הדבקה המונית בישראל עוד שלושה שבועות בליל הסדר ולאחר מכן התפרצות אדירה בערך באמצע אפריל אחרי 7-10 ימי דגירה. האם מדינת ישראל מוכנה? כמה מכונות הנשמה יש בישראל? האם יש מספיק מסכות לצוותים רפואיים? 

 


צריכים להוציא לאלתר פסק הלכה, שאנשים יישבו בבית ויעשו סדר פסח לבד, שלא יתחילו להסתובב בכל הארץ.

  • אהבתי 2
  • מצחיק 1
  • לא הבנתי... 1
  • מעניין 1

חזיר דיזל

פורסם
לפני 27 דקות, sperial כתב:

לא, כי התמותה היא מסך החולים - ויש שם עוד כמה אלפי חולים שטרם החלימו. עדיין שיעור התמותה באיטליה גבוה במיוחד - בסביבות 5% - מיחסים זאת לאוכלוסיה המבוגרת ולקיצוצים במערכת הברירות (אהממ אהממ...).

 

דרך אגב -באופן בסיסי  הרפואה האיטלקית מעולה, אבל הם פועלים כעת בתצורה של אר"ן עם תעדוף חולים עם פרוגנוזה טובה וויתור על החולים המוגרים יותר.

 

אני חושב שחישוב אחוז תמותה מהמקרים שנסגרו היא רלוונטית יותר, אבל בתקשורת לא נוטים לפרסם את המספרים האלה, כנראה כדי לא לגרום לפאניקה גדולה יותר בציבור. מאלו שעדיין חולים יהיו כמובן לא רק מבריאים, אלא גם מתים. לכן לחשב אחוז תמותה מסך החולים נראה לי לא מדויק בעליל.

פורסם

תראה, אתה מחשב את הנתונים לנקודת זמן. לחשב למקרים "סגורים" אפשר רק כאשר המגפה מסתיימת - ואנחנו ממש לא שם. או שתחשב את המספרים רק למי שאובחן, נניח, לפני שבועיים או שלושה. אבל אז אתה מאבד את המעקב אחר הדינמיקה של המחלה והמגפה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

תאכ'לס מישהו יודע באיזה שעות באים לבקר את המבודדים בבית ? האם הביקורת מגיעה גם ב-2 לפנות בוקר ?

 

כמה ביקורים מבוצעים ביום ?

 

איזה כייף לי :)

פורסם (נערך)

8 מפקחים על עשרות אלפי מתבודדים - ממש לא אפקטיבי. אפילו אם כולם עובדים 24/7 הם לא יכולים להספיק יותר מ-100 ביקורים ביממה (בהנחה של ביקור כל שעתיים, ועבודה של כל השמונה סביב השעון). מעשית כנראה חצי מזה, במקרה הטוב.

 

דרושים מלשינון ומעורבות משטרת התנועה. אם הם לא עושים שום דבר מועיל בכבישים שלפחות יעשו בבתים.

עריכה אחרונה על ידי sperial
  • מעניין 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

בנתיים אני עוקב אחרי כל ההודעות של משרד הבריאות ונראה ש95% מהחולים הקשיבו לנהלי הבידוד לפי החקירות שמשרד הבריאות מבצע ונכנסים לבידוד.

פורסם (נערך)
לפני 3 שעות, sperial כתב:

עדיין שיעור התמותה באיטליה גבוה במיוחד - בסביבות 5% - מיחסים זאת לאוכלוסיה המבוגרת ולקיצוצים במערכת הברירות (אהממ אהממ...).

 

חוזרים למנטרות של ההסתדרות? די, היה מהפך, עברנו אתכם. הלאה.

האוכלוסייה באיטליה לא סתם מבוגרת, היא הכי מבוגרת בעולם אחרי יפן (וביפן זאת תופעה גנטית שונה לגמרי). גם מערכת בריאות מושלמת ומשטר חצי טוטליטארי בסגנון סינגפור לא הייתה משנה את אחוזי התמותה באופן מהותי. אחוז זהה, חתך אוכלוסייה שונה, מספר שונה.

 

התער של אוקהם, מישהו?

 

 

עריכה אחרונה על ידי hans

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
לפני 24 דקות, hans כתב:

חוזרים למנטרות של ההסתדרות? די, היה מהפך, עברנו אתכם. הלאה.

האוכלוסייה באיטליה לא סתם מבוגרת, היא הכי מבוגרת בעולם אחרי יפן (וביפן זאת תופעה גנטית שונה לגמרי). גם מערכת בריאות מושלמת ומשטר חצי טוטליטארי בסגנון סינגפור לא הייתה משנה את אחוזי התמותה באופן מהותי. אחוז זהה, חתך אוכלוסייה שונה, מספר שונה.

 

התער של אוקהם, מישהו?


בודאי שגם איכות מערכת הבריאות משפיעה. באיטליה המערכת קרסה. רופאים וצוות רפואי מהווה אחוז גבוהה מהנדבקים. הם פועלים כרגע במתכונת של רפואת חירום צבאית, ואם אין סיכוי לדעתם לעזור למישהו הם אפילו לא מתחילים. מחסור במכשירי הנשמה, מחסור במערכות תומכות חיים.

מה שיקרה - עקב המצב והמספרים אנשים יסתגרו בבתים, והמגיפה תשרוף את עצמה בעוד כמה שבועות. בדרך ימותו כמה עשרות אלפים כנראה (גם מקורונה וגם ממחלות אחרות שלא יטופלו) וכך יהיה בכל מדינה שלא תצליח לבצע מהלכים לצמצום החשיפה.

השאלה המעניינת האם גלים נוספים של המגיפה יבואו בהמשך.

בנוסף, כמות הבכירים שנדבקים מאוד מעניינת - ואני לא מדבר על איראן. רמטכל איטליה, רמטכל פולין, שרים בצרפת, איטליה ובריטניה....

פורסם
לפני 3 שעות, hans כתב:

חוזרים למנטרות של ההסתדרות? די, היה מהפך, עברנו אתכם. הלאה.

האוכלוסייה באיטליה לא סתם מבוגרת, היא הכי מבוגרת בעולם אחרי יפן (וביפן זאת תופעה גנטית שונה לגמרי). גם מערכת בריאות מושלמת ומשטר חצי טוטליטארי בסגנון סינגפור לא הייתה משנה את אחוזי התמותה באופן מהותי. אחוז זהה, חתך אוכלוסייה שונה, מספר שונה.

 

התער של אוקהם, מישהו?

 

 

 

אחוז התמותה הוא פונקציה של אחוז האבחון.

אם באיטליה ההפצה של המחלה היא בקנה מידה מאוד רחב, אבל מאבחנים רק את המגיעים לבתי חולים עם תסמינים קשים, הרי אחוז התמותה הוא לא 5 אחוז מכלל הנדבקים והחולים, אלא 5 אחוז מכלל אילו שמצבם מספיק חמור כך שהגיעו להבדק...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם (נערך)
לפני 5 שעות, hans כתב:

חוזרים למנטרות של ההסתדרות? די, היה מהפך, עברנו אתכם. הלאה.

האוכלוסייה באיטליה לא סתם מבוגרת, היא הכי מבוגרת בעולם אחרי יפן (וביפן זאת תופעה גנטית שונה לגמרי). גם מערכת בריאות מושלמת ומשטר חצי טוטליטארי בסגנון סינגפור לא הייתה משנה את אחוזי התמותה באופן מהותי. אחוז זהה, חתך אוכלוסייה שונה, מספר שונה.

 

התער של אוקהם, מישהו?

 

 

מה קשור למנטרות הסתדרותית?

 

אתה רוצה מערכת בריאות אמריקאית? רק לידיעתך, זו מערכת שמבוססת על רפואה פרטית. נחשבת לאחת היקרות בעולם המערבי. וגם לגרועה שבהן.

 

בכלל, לא מעט מהמנטרות הקפיטליסטיות מתגלות כבלוף גדול. אבל זה לא שייך לקורונה, ואם אתה רוצה עדיף לפתוח שרשור נפרד.

עריכה אחרונה על ידי sperial
  • מעניין 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...