Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 6 דקות, ChemGuy85 כתב:

מיליניאלס

אתה מילניאל...

או שהתכוונת למשהו אחר?

מה רצית להגיד פה, מי סובל?

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם

המגיפה האמיתית פה זאת השנאה העצמית והכללית שאתה מפיץ בכל שרשור שני באוף-טופיק. חלאס, הבנו, יש לך בעיה.

אני מציע לבודד את צ׳מגיא בשרשור משלו, אם כבר מדברים על צעדים רפואיים.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם (נערך)
לפני 30 דקות, hans כתב:

המגיפה האמיתית פה זאת השנאה העצמית והכללית שאתה מפיץ בכל שרשור שני באוף-טופיק. חלאס, הבנו, יש לך בעיה.

אני מציע לבודד את צ׳מגיא בשרשור משלו, אם כבר מדברים על צעדים רפואיים.

 

בהתחלה האשמת אותי בהפצת פאניקה. עכשיו אתה מאשים אותי בהפצת שנאה. מה נסגר בן, אדם? הכל בסדר בבית? 

 

================================

 

זמן רב לא עדכנתי בחדשות 

 

ממשלת איטליה הודיע על הקפאת תשלומי משכנתאות בניסיון לעודד תושבים להישאר בבתים ולא לצאת לעבודה 

 

https://www.businessinsider.com/coronavirus-covid-19-italy-mortgage-payments-suspended-during-lockdown-2020-3 

 

 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם
לפני 38 דקות, hans כתב:

אני מציע לבודד את צ׳מגיא בשרשור משלו, אם כבר מדברים על צעדים רפואיים.

 

לדעתי צריך להכניס את הווירוס לבידוד.

  • מצחיק 1

איזה כייף לי :)

פורסם

מדינת ישראל קוברת את הראש בחול - וזה יפגע בנו אחרי פסח
במקום להתחיל לבצע חיפושים אקטיביים ובדיקות יזומות משחקים פה במשחקי בידוד וסומכים על אזרחים שיישארו בבית
במקום ללמוד מדרום קוריאה אנחנו לומדים מאיטליה

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם

כנראה אתה צודק.

אני באמת לא מבין מאיפה היה למשרד הבריאות הביטחון להחליט שרק מי שחזר מחו"ל או היה במגע עם חולה מאומת יכול לחלות בארץ.

https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5692738,00.html#autoplay

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לפני 1 שעה, maxcher כתב:

מדינת ישראל קוברת את הראש בחול - וזה יפגע בנו אחרי פסח
במקום להתחיל לבצע חיפושים אקטיביים ובדיקות יזומות משחקים פה במשחקי בידוד וסומכים על אזרחים שיישארו בבית
במקום ללמוד מדרום קוריאה אנחנו לומדים מאיטליה

 

 אימצנו את המודל של טראמפ Don't test, Don't tell. 

 

 

פורסם (נערך)

היום קניתי בשופרסל פלפלים מטורפים מהערבה, ארוזים כמו מוצר פרימיום. אומנם הדביקו מדבקה בעברית אבל מהסימונים באנגלית יש הרגשה שזו סחורה שיועדה לייצוא. 

 

אם זה ימשיך ככה, אז לא רק שלא נישא בתוצאות של "הרס החלקאות"  אלה אולי אפילו "נהנה" תקופה קצרה מאותם הגידולים שהם דגל האיכות בעולם, ולא רק מהשאריות וסחורה סוג ג' שבדרך כלל מגיעה לשווקים שלנו מהגידול המקומי.

עריכה אחרונה על ידי Giant_TA
  • מעניין 2
פורסם

ארגון הבריאות העולמי הכריז באופן רשמי על Pandemic. 

 

באיחור של חודש, אבל ככה זה כאשר שמים דאגה למניות לפני דאגה לציבור. 

פורסם (נערך)

למי שהתגעגע לקורונה במספרים.

 

נכון להיום מחוץ לסין יש 40,000 חולים, סין עצרו את הספירה על איזור ה80 אלף.

קצב החולים בעולם מחוץ לסין מכפיל את עצמו כל 4 ימים, דומה לימים הראשונים בסין. 

כלומר ביום ראשון הקרוב מחוץ לסין יהיו 80 אלף חולים, אם העולם לא יעצור את הספירה (וכנראה לא יעצרו ), 

אז ביום רביעי/חמישי הבא יהיו 160,000 חולים בעולם שהוא לא סין ו 80 אלף בסין.

זה מה שהסינים רוצים , לשדר לעולם שהם יותר טובים , שהם התגברו והעולם דפוק. 

 

יהיה מעניין לראות איך העולם יתמודד עם זה,  האם יכניסו את כל אירופה וארה"ב לסגר מלא? 

 

משרדי בריאות בכל העולם מתחילים לדבר על 50-70 אחוזי הדבקה של כל האוכלוסיה שלהם.

בישראל מדובר על 4 עד 6 מיליון אנשים שצריכים להידבק על מנת לעבור את זה.

כמה זמן זה יקח? 

אם נגיע ל 1000 חולים חדשים ליום , מדובר על 4000 ימים או 6000 ימים , זה 10 או 15 שנה?

 

אז שיחליטו כבר, יש 3 מספרים שצריכים להסתדר ביחד. 

 

אחוז ההדבקה באוכלוסיה - P

כמות הנדבקים ביום שהיא סבירה ואפשר לעמוד בה - N

תקופת ההתמודדות עם הוירוס הזה - בימים T

 

N*T חלקי 8 מיליון יתן לנו את P. 

מערכת הבריאות שלנו תקרוס הרבה לפני 1000 חולים ביום, 

והתקשורת אצלנו מעריכה שהוירוס יעלם בעוד כמה חודשים, נניח 200 ימים.

נקבל 2 מיליון חולים.  

זה רק 25% , לא מספיק כדי לייצר חומת מגן של חיסון עדר.  

לפחות לא בוירוס שה r0  שלו מעל 2.  

 

דר"כ 1000 חולים ביום , ונניח 3 שבועות  זמן החלמה 

מדובר במעל 21,000 חולים פעילים בכל רגע נתון.

מתוכם 5% צריכים הנשמה והרדמה -  וזה 1050 עמדות - מתאים לרכישה האחרונה של 1000 מכונות הנשמה.

 

80% ישארו בבתים שלהם .

15% צריכים אישפוז קל עם חיבור למערכת חמצן - וזה 3000 מיטות עם עמדות חצמן

 

יתכן שאלו המספרים שמתכננים עליהם פה בארץ , ולכן אין באמת סיבה לעצור את ההדבקה בשלב הזה.

ממתינים ל-100 או 200 חולים ביום על מנת ללחוץ על הברקסים. 

- סגירת בתי הספר

- סגירת מקומות תעסוקה  

 סגר קצת יותר קשה 

 

 

עריכה אחרונה על ידי korola
×
×
  • תוכן חדש...