Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

ברור שיש משמעות לחיות ולגיוון.
יצורים שונים נושאים מחלות שונות. ככל שתצופף מגוון גדול יותר של בעלי חיים בשטח קטן יש יותר סיכוי שהמחלה תקפוץ מיצור ליצור ומשם אליך. בגלל הגיוון יש לך יותר סוגי מחלות שבפוטנציה עלולים לקפוץ אליך.
אם תשים בשוק רק חזירים ותרנגולות גם מגוון הנגיפים שאתה יכול להיות חשוף אליהם יקטן משמעותית ואם הם מחוסנים  בכלל אין בעיה.
אל תספר לי סיפורי סבתא על סין של שנות ה-60. בשנות ה-60 לא היה להם אורז לאכול אפילו ואנשים מתו מרעב, בטח לא אכלו עטלפים. מאז הם "קצת" התקדמו.
יש להם עדיין מנהגים מטופשים שמקורם נטו בתרבות מטופשת כמו תרופות סבתא ואמונות תפלות. לא שום דבר אחר. שהתקדמו ויפסיקו לגרום נזק לעולם.
יש מדינות שסובלות מעוני ועד לא מזמן אפילו רעב, איכשהו לא ראיתי אותם פותחים שווקים ומוכרים כל מני יצורים הזויים, ועל הדרך מפיצים מחלה אחת ל5 שנים בכל העולם.

 

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם
1 hour ago, Pika007 said:

אני ממש לא אתווכח לגבי פיקוח וטרינרי, כיום לאכול חיות בר זה רעיון רע. אבל אין קשר בין לזה לבין ההצהרה של פרקש, שמתעסקת ב-איזה- חיות מדובר.

 

לגבי שולי הרווח של החברות- שוב, הפוך. איזיג'ט/וויז עובדות על שולי רווח גדולים בהרבה לעומת הרוב המוחלט של חברות הלגאסי. ניקח שוב את וויז כדוגמה- כמו כל חברה אירופאית, השיא הוא בקיץ, הנפילות הן בחורף (נובמבר-פברואר)

על פני 5 השנים האחרונות יש להם שולי רווח של 17% בממוצע, משתנה ממינוס אחוזים בודדים בתקופות החלשות למעל 40% בפיקים של הקיץ.

לשם השוואה, הממוצע של אייר פראנס לכל שנת 2018 עמד על פחות מ 5%, וזה נתון ממוצע למדי של חברה יציבה.

 

אין לי מושג לגבי שולי הרווח שלהם והעמידות בפני משברים. 

 

דבר אחד בטוח אם ההתפרצות תימשך לתוך חודשי הקיץ וההסגרים בעולם יתרחבו הם יהיו בבעיה קשה מאוד. אם יחלצו אותם או לא זה כבר סיפור אחר.  

פורסם (נערך)

 

1 hour ago, sperial said:

ואולי גם תגמר הסיסמא של "לייבא הכל,  בשביל התחרות". אנשים יתחילו להבין שלשוק החופשי יש חסרונות, אם מדינה מאבדת את כושר הייצור שלה היא תשאר רעבה. למשל העליהום על החקלאים הישראליים, שמתברר שלמרות שאולי הם יקרים ואולי מצריכים סבסוד, חיוניים לכולנו. או אלעל, או עוד כמה גופים שהישראלים אוהבים לשנוא.

 

אין קשר לשוק חופשי. הבעיה היא ההתמכרות של המערב למוצרי צריכה זולים והתלות של המערב בסין בתור המפעל של העולם. היקף התלות שלנו בסין מחלחל רק בעת משבר. אתה יודע מה? אני שמח שזה קרה עכשיו ולא נניח כאשר סין פתאום תחליט לאמץ מדיניות יותר אגרסיבית כלפי המערב.  

 

כמו כל דבר חומרת המשבר היא זו שתקבע כמה עמוק יפול האסימון. אם המשבר יגמר עוד חודש - חודשיים כנראה לא יהיה שינוי מדיניות. אם המשבר ימשך שנה - שנתיים זה יהיה הסוף של סין בתור המפעל של העולם ואפילו סופה של הגלובליזציה וטוב שככה. 

 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם (נערך)
55 minutes ago, farkash7 said:

ברור שיש משמעות לחיות ולגיוון.
יצורים שונים נושאים מחלות שונות. ככל שתצופף מגוון גדול יותר של בעלי חיים בשטח קטן יש יותר סיכוי שהמחלה תקפוץ מיצור ליצור ומשם אליך. בגלל הגיוון יש לך יותר סוגי מחלות שבפוטנציה עלולים לקפוץ אליך.
אם תשים בשוק רק חזירים ותרנגולות גם מגוון הנגיפים שאתה יכול להיות חשוף אליהם יקטן משמעותית ואם הם מחוסנים  בכלל אין בעיה.
אל תספר לי סיפורי סבתא על סין של שנות ה-60. בשנות ה-60 לא היה להם אורז לאכול אפילו ואנשים מתו מרעב, בטח לא אכלו עטלפים. מאז הם "קצת" התקדמו.
יש להם עדיין מנהגים מטופשים שמקורם נטו בתרבות מטופשת כמו תרופות סבתא ואמונות תפלות. לא שום דבר אחר. שהתקדמו ויפסיקו לגרום נזק לעולם.
יש מדינות שסובלות מעוני ועד לא מזמן אפילו רעב, איכשהו לא ראיתי אותם פותחים שווקים ומוכרים כל מני יצורים הזויים, ועל הדרך מפיצים מחלה אחת ל5 שנים בכל העולם.

 

 

שפעת העופות מכיר? ושפעת החזירים שהרגה בארץ 34 איש השנה? המדינות בהן המצב הזה התחיל "לקחו אחריות"? מקסיקו שילמה למישהו על ההתפרצות של 2009?

כן, בהחלט, לכל חיה יש כל מיני נגיפים שהיא יותר ופחות פגיעה אליה. אבל כל עוד מדובר בשלל צורות של יונקים, לחלק נכבד יש בסיס משותף.

בשנות ה 60 בווהאן אכלו מכל הבא ליד, בעיקר מי שלא נמנה על האמידים באיזור. שפשוט אין לך מושג לגבי משהו עדיף לא לצאת בקביעות נחרצות, שווקי חיות הבר האלו הם שריד לתקופות ההן, ולא ממש תמצא אותם בערים שהיו פתוחות יותר למסחר גם בעבר (כמו הערים שעל קו החוף)

"מנהגים מטופשים ותרבות מטופשת". טוב, כי לסובב תרנגול מעל הראש זו שיא הגאונות ואור לגויים? די, נו. אל תחפור את הבור הזה אפילו עמוק יותר.

 

לא רלוונטי איזו מדינה סובלת מעוני ו/או רעב, המצב של כל מדינה ומה שניתן שיהיה זמין שם שונה- ובנוסף, תלוי מה המנהגים שהתפתחו שם בעבר.

עריכה אחרונה על ידי Pika007
פורסם (נערך)

סלח לי, אבל זה קשקוש מוחלט. 

 

אתה תמצא את השווקים האלה בכל עיר סינית. בערים היותר מפותחות ופתוחות למערב זה פחות in your face, אבל קיים גם קיים בדיוק כמו אכילת כלבים ועוד הרבה דברים.

 

השלטון יכל למגר את התופעה הזאת ממזמן, אבל הם לא רצו. בוא נראה מה יקרה בעקבות הוירוס. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם

בבקשה, אתגר, טוס לבייג'ינג ותמצא שוק חיות בר שהוא:

-חוקי (נכון לרגע זה, 100% מהם לא חוקיים- אז נגיד חוקי לפני ינואר)

-לא underground, אלא בבניין קבוע

-לא בטיזי של מחוץ לעיר

 

או אתגר מספר 2, טוס לפוז'ו/שאמן, ותמצא אחד כזה בכלל (נחסוך לך- אין.)

לא, אין את זה בכל עיר סינית, במיוחד לא על קו החוף.

 

כלבים וכדומה זה סיפור אחר, יש שם תעשיה בערך "מסודרת", לא גונבים לשכן את הכלב מהגינה ומעלים על הגריל, בניגוד למה שחלק מהאנשים נוטים לחשוב.

פורסם
22 minutes ago, Pika007 said:

 

שפעת העופות מכיר? ושפעת החזירים שהרגה בארץ 34 איש השנה? המדינות בהן המצב הזה התחיל "לקחו אחריות"? מקסיקו שילמה למישהו על ההתפרצות של 2009?

כן, בהחלט, לכל חיה יש כל מיני נגיפים שהיא יותר ופחות פגיעה אליה. אבל כל עוד מדובר בשלל צורות של יונקים, לחלק נכבד יש בסיס משותף.

בשנות ה 60 בווהאן אכלו מכל הבא ליד, בעיקר מי שלא נמנה על האמידים באיזור. שפשוט אין לך מושג לגבי משהו עדיף לא לצאת בקביעות נחרצות, שווקי חיות הבר האלו הם שריד לתקופות ההן, ולא ממש תמצא אותם בערים שהיו פתוחות יותר למסחר גם בעבר (כמו הערים שעל קו החוף)

"מנהגים מטופשים ותרבות מטופשת". טוב, כי לסובב תרנגול מעל הראש זו שיא הגאונות ואור לגויים? די, נו. אל תחפור את הבור הזה אפילו עמוק יותר.

 

לא רלוונטי איזו מדינה סובלת מעוני ו/או רעב, המצב של כל מדינה ומה שניתן שיהיה זמין שם שונה- ובנוסף, תלוי מה המנהגים שהתפתחו שם בעבר.


זה שיש פה גם מנהגים מטופשים לא קשור לנושא הדיון. לא אכפת לי ממנהגים מטופשים כל עוד הם לא גורמים נזק.
השווקים הסיניים גורמים נזק, זו לא הפעם הראשונה שזה קורה.
יש שם שלל אמונות תפלות ומנהגים מטופשים שכוללים אכילת שלל יצורים חיים מוזרים, בכל מקרה כלל לא משנה לי מה מקור המנהג/מסורת/טמטום שיוצר את השווקים האלה, אין שום סיבה שהם התקיימו בעולמנו, בטח כשהם גורמים כזה נזק.

זה שתמנה פה מחלות אחרות שמקורם בעופות או חזירים לא הופך את העניין לכשר. אתה רוצה להקטין את הסיכוי לא הלגדיל אותו. לכלוא כמות גדולה של יצורים חיים ממינים שונים ומשונים וללא שום פיקוח זה מתכון לצרות.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם (נערך)

  

17 minutes ago, Pika007 said:

בבקשה, אתגר, טוס לבייג'ינג ותמצא שוק חיות בר שהוא:

-חוקי (נכון לרגע זה, 100% מהם לא חוקיים- אז נגיד חוקי לפני ינואר)

-לא underground, אלא בבניין קבוע

-לא בטיזי של מחוץ לעיר

 

או אתגר מספר 2, טוס לפוז'ו/שאמן, ותמצא אחד כזה בכלל (נחסוך לך- אין.)

לא, אין את זה בכל עיר סינית, במיוחד לא על קו החוף.

 

כלבים וכדומה זה סיפור אחר, יש שם תעשיה בערך "מסודרת", לא גונבים לשכן את הכלב מהגינה ומעלים על הגריל, בניגוד למה שחלק מהאנשים נוטים לחשוב.

 

גם אותך שמו על התלוש הסיני? בניין רשמי אולי לא, אבל סחר בחיות בר קיים גם קיים בתור פשוט מעלימים עין כמו שמעלימים עין ממקרי חטיפה של ילדים ברחוב ועוד המון תופעות חברתיות איומות שפשוט מושתקות כולל גניבת כלבים וטיגון על המנגל.

 

בוא, זנות לא חוקית בסין ועדיין אפשר למצוא בתי זונות תוך 2 דקות בערך. (בכוונה השתמשתי ברבים) 

 

בסין יש צדדים טובים, אבל לא צריך להסתיר את הצדדים הרעים. תשאיר את זה למפלגה הקומוניסטית. 

 

====================================

 

בנוגע "למספרים" מסין אז אני ממשיך לעקוב אחרי המידע "הרשמי" שיוצא משם: 

 

נתונים מ-9 בפברואר

 

Chongqing - מתים 2

 

נתונים מ-9 במרץ

 

Chongqing - מתים 6

=============================

 

נתונים מ-9 בפברואר

 

Henan מתים - 6 

 

נתונים מ-9 במרץ

 

 Henan מתים - 22

 

================== 

 

נתונים מ-9 בפברואר

 

Anhui - מתים 1 

 

נתונים מ-9 במרץ

 

Anhui - מתים 6 

 

===================

 

נתונים מ-9 בפברואר

 

Guangdong - מתים 1 

 

נתונים מ-9 במרץ

 

Guangdong - מתים 8

 

=====================

 

מספר החולים בכל מחוז נאמד באלפים

 

איך אומרים גם לשקר צריך לדעת והסינים משקרים בצורה מאוד ברורה. 

 

משקרים כי רוצים להראות עסקים כרגיל בשביל להחזיר את כלכלה לחיים, אבל אני בטוח שהוירוס פשוט משתולל שם בהיקפים אדירים. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם (נערך)
5 minutes ago, ChemGuy85 said:

  

 

גם אותך שמו על התלוש הסיני? בניין רשמי אולי לא, אבל סחר בחיות בר קיים גם קיים בתור פשוט מעלימים עין כמו שמעלימים עין ממקרי חטיפה של ילדים ברחוב ועוד המון תופעות חברתיות איומות שפשוט מושתקות כולל גניבת כלבים וטיגון על המנגל.

בוא, זנות לא חוקית בסין ועדיין אפשר למצוא בתי זונות תוך 2 דקות בערך. (בכוונה השתמשתי ברבים) 

בסין יש צדדים טובים, אבל לא צריך להסתיר את הצדדים הרעים. תשאיר את זה למפלגה הקומוניסטית. 

 

 

לא על שום תלוש. לא דיברתי על בניין רשמי, אלא על בניין בכלל, כלומר- לא מחסן שמישהו נמצא שם מתי שאתה שולח לו הודעה בוויצ'אט כדי לארגן לך סטייל סחר בית כלא. כי זה בדיוק מה שזה, סחר לא חוקי, כמו סמים. אם אתה יורד לרזולוציות האלו- כן יש שם בהחלט, ובעוד הרבה מדינות (כולל אירופה וארה"ב.)

זנות תוכל למצוא בכל אחת ואחת מהמדינות שזה לא חוקי בהן, גם בסין. האכיפה בסין בנושא דרעק.

 

בטח שיש במדינה טונות של בעיות שחלקן מזעזעות, ושלטון שבולשיט ושקרים הם מנת חלקו היומית.  זו נראית לך סיבה לחרטט שטויות שלא קשורות למציאות? לתופעה של חטיפת הילדים אין קשר לעניין שווקי חיות הבר. אין פה עניין של "הסתרת הצדדים הרעים", אלא היצמדות לעובדות.

יש לי סיבולת נמוכה מאוד לקשקושים שלא מבוססים על דבר.

עריכה אחרונה על ידי Pika007
פורסם
51 minutes ago, ChemGuy85 said:

 

 

אין קשר לשוק חופשי. הבעיה היא ההתמכרות של המערב למוצרי צריכה זולים והתלות של המערב בסין בתור המפעל של העולם. היקף התלות שלנו בסין מחלחל רק בעת משבר. אתה יודע מה? אני שמח שזה קרה עכשיו ולא נניח כאשר סין פתאום תחליט לאמץ מדיניות יותר אגרסיבית כלפי המערב.  

 

כמו כל דבר חומרת המשבר היא זו שתקבע כמה עמוק יפול האסימון. אם המשבר יגמר עוד חודש - חודשיים כנראה לא יהיה שינוי מדיניות. אם המשבר ימשך שנה - שנתיים זה יהיה הסוף של סין בתור המפעל של העולם ואפילו סופה של הגלובליזציה וטוב שככה. 

תפריד בין בעיית ההתמכרות למוצרים הזולים לבעיית נסיון פתרון בעיית "יקור המחיה" מתברר כי כדי לשמר עצמאות צריך להשקיע באמצעי ייצור, גם אם מדובר במשהו "פחות יעיל". עכשיו השמיים לאירופה נסגרים, תהיה בעיה של יבוא באירופה ופתאום נזכר בחקלאים הישראליים שבשם "המלחמה ביוקר המחיה" נותנים להם לגסוס. עכשיו כולנו נסבול ממחסור בייצור ששוט הופסק.

 

 

 

 

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

עכשיו אתה גולש ל-whataboutism. 

 

במערב יש בתי זונות, נכון, אבל בסין יש בתי זונות in your face למרות שזה לא חוקי לחלוטין. 

 

כאשר מגיע בכיר מפלגה לביקור סוגרים אותם ליום - יומיים ואחר כך עסקים כרגיל. 

 

בכל אופן, הנקודה שלי זה קיים ושלטון אשר התקין מצלמות עם זיהוי תווי פנים בערך בכל פינה יודע שזה קיים ובוחר להעלים עין במודע. 

 

השוק בו התפרץ הוירוס היה בלב העיר. מדובר בעיר די מודרנית עם 11 מיליון בני אדם. 

 

 

פורסם

אני לא גולש לוואטבאוטיזם כי לא איכפת לי בגרוש מה יש איפה. מה שכן איכפת לי:
קשקשת שטות לא נכונה (וגם פרקש), העמדתי אותך על טעותך, התחלת להעלות כל מיני בעיות אחרות (שבאמת שלא אכנס לבחינת כל אחת בנפרד) שלא קשורות בכלל. אז כמו שאמרתי כבר-

בוא נישאר בנושא, ובוא ניצמד לעובדות.

 

העובדה הנוכחית: ישראל ממש רוצה לרצוח את הכלכלה פה. הוכרזה חובת בידוד לכל מי שחוזר מחו"ל ללא יוצא מהכלל.

פורסם
6 minutes ago, Pika007 said:

העובדה הנוכחית: ישראל ממש רוצה לרצוח את הכלכלה פה. הוכרזה חובת בידוד לכל מי שחוזר מחו"ל ללא יוצא מהכלל.

 

בדיוק בשביל זה יש עשרות מומחים מתחומים שונים שתפקידם לייעץ לגורמי ממשל כיצד להתנהל במקרים כאלה.

לעומת זאת אתה לא רופא או בכיר במשרד הבריאות או הכלכלה (אם היית כזה כנראה לא היה לך זמן לכתוב כאן בפורום) יוצא בקביעות וגם בהכרזות שכולם טיפשים.

 

אני חושב שההחלטה של הממשלה נכונה מאוד.

  • מעניין 2

איזה כייף לי :)

פורסם (נערך)

העובדה שאני חושב שהצעדים האלו שגויים לא אומרת שאני חושב שכולם טיפשים.

ההחלטה הנוכחית התקבלה אחרי התנגדות עזה מצד חלק מאותם גורמים שאתה עצמך ציינת, בחר את אתר החדשות החביב עליך וקרא את הכתבות. אבל מי שבסופו של דבר קובע- אלו הפוליטיקאים.

 

-כמעט שכחתי לציין, דווקא נתניהו יצא בהבלחה שלדעתי האישית מאוד, מאוד חכמה ומתבקשת, הקמת שדה תעופה נקי או הסבת אחד השדות הקיימים לאחד נקי (לא פה, באירופה)

יפתור חלק מהבעיות שמשבר כמו הנוכחי יוצר.

עריכה אחרונה על ידי Pika007
פורסם
8 minutes ago, Pika007 said:

העובדה הנוכחית: ישראל ממש רוצה לרצוח את הכלכלה פה. הוכרזה חובת בידוד לכל מי שחוזר מחו"ל ללא יוצא מהכלל.

 

הכלכלה תירצח אם תהיה כאן התפרצות כמו באיטליה.

×
×
  • תוכן חדש...