Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

כל מי שלמד כלכלה יודע שיש 2 קורסי מבוא.

מיקרו ומאקרו - בכל תחום יש כללים ומודלים אחרים, תמיד צריך לנתח דברים ברמת המיקרו וברמת המאקרו.

 

מאקרו - ברמת המדינה - המטרה כרגע היא הפחתת כמות ההדבקות, ברור לכולם שאי אפשר לעצור אותה לחלוטין,

ולכן ברור שאם אוסרים על אנשים לנסוע ברכבת , חלק יסעו וחלק לא, עדיין הצלחנו להוריד ב 50% את כמות ההדבקות ברכבת.

כנראה שברמת המאקרו זה מספיק.

רק בפרסום ההנחיות הפחתנו ב 50%, להפחית עוד יותר יעלה הרבה יותר, פקחים , דוחות , עיכוב נוסעים אחרים,

הנפקת אישורי מעבר למי שלא היה בטיסה.

זה משהו שלא ניתן לעמוד בו, ולכן מסתפקים ברמת ה50%.

 

ברמת המיקרו - כל אחד צריך לעשות לעצמו את החישובים, אמרו לא לנסוע ברכבת, אני שם Xין על ההנחיות וכן נוסע.

אף אחד לא בודק, כנראה לא יתפסו אותי, אם אהיה חולה אשקר בתחקיר, אם לא אשקר שיתמודדו.

 

כמעט כולם יודעים לאיזה כיוון אנחנו הולכים, שים לב שכתבתי שאם אחד פה לא בודק את מי שלא היה בחו"ל או לא היה במגע ישיר עם חולים.

 

יון עכשיו הודיעו שמצאו חולה , שהיה במצרים ואז בישראל ואז עבר ליון , השאלה האם הוא נדבק בישראל ? או הדביק בישראל?

כנ"ל חולה בניו יורק - היה בישראל - יכול להיות שנדבק פה אצלנו.

 

חפש בגוגל seattle ghost town

https://www.nbcnews.com/news/us-news/seattle-ghost-town-residents-face-uncertainty-growing-coronavirus-outbreak-n1148941

 

סין בהחלט קבעה סטנדרט חדש, האזרחים כבר לא מחכים לרשויות שיקבעו את המדיניות , האזרחים לוקחים החלטות ברמת המיקרו.

שמשפיעים את המאקרו.

זה כבר לא הממשל שמכריז סגר, אין משילות.

ברגע שערוץ 2 יחליט לדרדר את המצב לסגר, גם הערים שלנו יהיו ערי רפאים

פורסם (נערך)
שמע, אני אוהב את החיים שלי, יש לי משפחה, קרובים, אנשים שאיכפת לי מהם.

מה ה-high בזה שיש סיכוי ממשי שאני או הם יפגעו?

ואללה, לא יודע.

 

קודם כל כי אתה יכול להקטין את הסיכוי שהם יפגעו. שנית, גם אם הם אכן יפגעו תוכל להיות יותר מוכן מהישראלי הממוצע.

 

לדוגמא אם על סמך מה שכתבתי תצא לעשות סיבוב בסופר-פארם ותצטייד בתרופות ללא מרשם קצת מכל דבר במיוחד תרופות להורדת חום אולי תחסוך מעצמך סיטואציה מאוד לא נעימה כי אולי עוד חודש כי יהיה מחסור בתרופות בסיסיות מאחר והודו, אחד היצרניות הגדולות בעולם של תרופות, אסרה על ייצוא תרופות משטחה.

 

זה בדיוק ההבדל בין מודעות לתגובות גלובליות להתפשטות הוירוס ובין לטמון את הראש בחול.

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם

דבר אחד אני אגיד לכם אחרי שזה יגמר זה יהיה תחילת הסוף של סין בתור המפעל של העולם.

 

אף אחד יותר לא ישים את כל הביצים שלו בסל אחד. כולם יתחילו לפזר סיכונים בין מספר מדינות במזרח הרחוק או אולי אפילו יחזירו את הייצור למערב.

 

טראמפ יושב בבית הלבן ופשוט מקבל bone shattering orgasms

פורסם

מה שאתה מתאר קורה כבר בלי קשר - סין מתייקרת, הפרש עלויות הייצור לא כזה משמעותי בתעשיות מסוימות,

והתעשיות ה״נחותות״ יותר כגון טקסטיל וכו׳ מזמן נמצאות בבורמה / בנגלדש וכיו״ב.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

תעשיות נחותות יותר כן, אבל עכשיו גם תעשיות פחות נחותות יתחילו לעזוב את הסין.

 

המערב אפשר לסין להתחזק גם כי התמכרנו לתרבות צריכה המונית וגם כי במערב האמינו שפיתוח כלכלי יביא דמוקרטיה לסין כמו שזה קרה בדרום קוריאה וטיוואן. בפועל התרחש תהליך הפוך סין התחזקה, התעשרה הרבה על חשבון מעמד הביניים במערב ולא הפכה לדמוקרטיה. להפך מבחינות רבות סין חוזרת לימים של מאו.

 

טראמפ היה הראשון שאמר את זה בגלוי וספג אש מכל הכיוונים. לא צריך להיות גאון בשביל להיות נשיא בארה"ב צריך רק common sense ולטראמפ כנראה יש הרבה מזה.

 

מצד שני אם מפעלים יתחילו לנטוש את סין הכלכלה הסינית תיפגע קשות ואנחנו נספוג את הריקושטים.

 

לדעתי אנחנו רואים רק את קצה הקרחון של השלכות קורונה על העולם.

פורסם

מי שחושב שאין הדבקת קהילה בישראל

https://www.mako.co.il/news-israel/health/Article-56271dbad0aa071026.htm?sCh=31750a2610f26110&pId=173113802

 

להלן החולה מניו יורק - שהסתובבה בישראל.

היא התגלתה חולה ביום רביעי, לא ברור האם היא נדבקה בישראל, או רק הסתובבה פה והדביקה אחרים.

לא משנה מה קדם למה, כמו שגנץ אומר, צריך להתקדם , אין מה לחפור בעבר.

צריך כבר לצאת מההכחשה, להבין מה צריך לעשות בשלב הבא ולהתחיל להכין את הציבור.

 

מישהו יכול לעקוב אחרי התקדמות המספרים מחוץ לסין?

אנחנו מתקרבים ל 16 אלף !!!!

ב 24/2 היו 2000 מחוץ לסין, כתבתי שיקח 4 שבועות להגיע ל 16,000 מחוץ לסין.

עברו 10 ימים והגענו לפי 8 !!

אני באמת לא רואה שעושים משהו בעולם לעצור את הקצב,

תחשבו שאם נמשיך בדיוק ככה ב 10 ימים הבאים , יהיו בעולם מעל 100,000 חולים.

10 ימים מאוחר יותר - 1.6 מיליון חולים וכל זה לפני פסח.

 

תאמת , לא מבין את התגובות המפגרות פה שתוקפים אישית אנשים,

מה זה השטויות האלה ?

 

 

 

הלן סיכום החקירה האפידמיולוגית -

1. בתאריך 23 בפברואר בין השעות 21:30-23:30 יום ראשון בערב הייתה בקפה רימון ממילא וביקרה בסניף זארה בשדרות ממילא בירושלים.

2. בתאריך 24 פברואר יום שני, שהתה בין השעות 13:00-15:00 בקפה רימון במדרחוב בן יהודה בירושלים.

עלתה על קו אוטובוס אגד מספר 74 ברחוב קינג ג'ורג בשעה 15 וירדה ברחוב דרך חברון בירושלים. בשעות אחר הצהרים בין השעות 17:00-19:00 הייתה בחנות אושר עד בקניון הדר רחוב פייר קניג 26 ירושלים.

3. בתאריך 25 לפברואר יום שלישי הייתה במתחם התחנה רחוב דוד רמז 4 ירושלים במסעדת KITCHEN STATION בשעות 14:00-15:00.

4. בתאריך 26 לפברואר יום רביעי בשעות 9:00-10:00 הייתה בבנק מזרחי טפחות למשכנתאות ברחוב הלני המלכה 9 בירושלים. הייתה בחנויות FOX HOME , אושר עד וצומת ספרים בקניון הדר בירושלים בשעות 11:30-14:00

5. בתאריך 27 לפברואר יום חמישי בשעה 10:00 נסיעה בקו אוטובוס אגד מספר 74 מדרך חברון לתלפיות.

בין השעות 11:00-13:00 הייתה בבית קפה קפית ברחוב עמק רפאים 36 ירושלים.

בשעה 19:30 עלתה על קו אוטובוס אגד מספר 74 מדרך חברון לתחנה המרכזית בירושלים.

עלתה על הרכבת לקו ירושלים - נתב"ג בשעה 20:30.

 

כל מי שהיה במקומות המוזכרים בשעות הנקובות מתבקש להכנס לבידוד בית למשך 14 יום מיום החשיפה ולדווח על כך באתר משרד הבריאות http://bit.ly/MOH-Corona או במוקד משרד הבריאות בטלפון *5400

פורסם

העיקר שמנסים , זה יכול להקטין בכמה אחוזים וגם זה משהו.

 

אבל תראו איזה תגובה מהירה ברשות הפלסטינית, 4 חולים וכבר סוגרים את בתי הספר, המסגדים והכנסיות.

טוב לפחות להם אין שיקול כלכלה לעומת בריאות , הכלכלה גם ככה ברצפה

 

https://www.mako.co.il/news-lifestyle/2020_q1/Article-9703adcb85aa071026.htm

 

הבוקר דווח בתקשורת הפלסטינית שארבעה בני אדם ששהו במלון בבית ג'אלה, סמוך לבית לחם, התגלו כנשאי הנגיף. מדובר בזיהוי הראשון של הנגיף ברשות הפלסטינית, שהחליטה כעת לסגור את כל המסגדים, הכנסיות ובתי הספר בבית לחם למשך 14 ימים. במקביל, כל עובדי המלון הוכנסו לבידוד.

פורסם

זה לא משנה אם זה 4 , 10 או 15.

הקטע שהם הגיבו במהירות, יחסית לקצב שמתנהלים פה בארץ.

השאלה, אם סוגרים את כל מסגדים בבית לחם, מה עושים תושבי בית לחם ביום שישי?

הולכים למסגדים מסביב שכן פתוחים.

 

 

ולכל מי שחושב לשקר בעתיד בחקירה, לכן אם נסעתם ברכבת, לפחות לא לשקר בעתיד על זה.

 

https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5689385,00.html

 

משרד הבריאות הגיש היום (חמישי) תלונה במשטרה נגד מאיר כהן, בעלי חנות "הפיראט האדום" באור יהודה, בנוגע לדיווח הזמנים שבהם שהה בחנות. כהן, שחזר מאיטליה, דיווח תחילה כי שהה בחנות במשך שעה אחת ב-24 בפברואר, אך לאחר מכן הודה כי ביקר בה גם ב-23 בפברואר בין השעות 18:00-22:00 וב-25 בפברואר בין השעות 08:30-00:00.

פורסם

אכן הגישו תביעה נגד הבעלים של הפיראט האדום ששיקר

 

https://www.israelhayom.co.il/article/739137#utm_source=facebook&utm_medium=facebook

 

מאחל לו שבית המשפט יעניש אותו בעונש הכי חמור שיש.

כמו שכתבתי למעלה

שום בידוד לא יעזור כי אנשים כאן דואגים רק לעצמם

 

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

פורסם
זה לא משנה אם זה 4 , 10 או 15.

הקטע שהם הגיבו במהירות, יחסית לקצב שמתנהלים פה בארץ.

השאלה, אם סוגרים את כל מסגדים בבית לחם, מה עושים תושבי בית לחם ביום שישי?

הולכים למסגדים מסביב שכן פתוחים.

 

 

ולכל מי שחושב לשקר בעתיד בחקירה, לכן אם נסעתם ברכבת, לפחות לא לשקר בעתיד על זה.

 

https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5689385,00.html

 

משרד הבריאות הגיש היום (חמישי) תלונה במשטרה נגד מאיר כהן, בעלי חנות "הפיראט האדום" באור יהודה, בנוגע לדיווח הזמנים שבהם שהה בחנות. כהן, שחזר מאיטליה, דיווח תחילה כי שהה בחנות במשך שעה אחת ב-24 בפברואר, אך לאחר מכן הודה כי ביקר בה גם ב-23 בפברואר בין השעות 18:00-22:00 וב-25 בפברואר בין השעות 08:30-00:00.

טוב, זה רמת פיגור שכלי חדשה. שמשרד הבריאות יגיש תביע נגד עצמו על כך שכל מי שנוחת בנתב"ג ומחוייב בבידוד - מסתובב חופשי בטרמינל. ועל הדרך שהיגישו תביע נגד עצמם על זה שלא מחטאים אוטובוסים.

×
×
  • תוכן חדש...