Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

מניח שזה עניין של שבוע או שבועיים גג, ברגע שכל החולים שנדבקו בימים האחרונים יחשפו לא תהיה ברירה

פורסם

עוד הרבה לפני פתיחת שנת הלימודים האקדמאית, שכבודה במקומה מונח.

 

צריכים להחליט מה עושים עם כל התלמידים שהולכים/נוסעים באוטובוסים צפופים יום יום ללימודים.

גם הם יושבים בכיתות עם מורות שקונות בפיראט האדום.

 

יש עוד מעל שבועיים לתחילת הסמסטר - עד אז דברים יהיו הרבה יותר ברורים.

שמעתי משהו על צמצום התחבורה הציבורית? מה זה אומר?

הרי אם מצמצמים קווים בלי להטיל סגר על אזרחים , זה אומר שהאוטובוסים יהיו עמוסים יותר.

פורסם (נערך)

ממש חבל שלא דחו בלפחות חודש את פתיחת הסמסטר- פשוט טיפשות, על כמה שקלים מחלוקת - כל שנה היו משביתים אותנו לחודש חודשיים ועכשיו שהסכנה הזו בפתח- למי איכפת?.

משום מה התגובה המלאה שלי נעלמת לאחר שמירה, לא מבין.

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

אוניברסיטאות ומכללות זה קטסטרופה. מאות אנשים שיושבים באותה כיתה במשך היום, כשרובם כאמור נוסעים בתחבורה ציבורית ו/או מגיעים ממקומות שונים בארץ, ובדיוק חוזרים מחופשת סמסטר בה רבים בטח נסעו לחו"ל.

פורסם

לא יודע איפה למדת או לא למדת, אבל לסטודנטים אין באמת חופשה בחופשת סמססטר, זה תקופת מבחנים... מועדי ב אפילו הם חלק מסמסטר ב

פורסם
אגב, כל ליגת הכדורגל באיטליה (בנוסף לענפי ספורט נוספים, אבל זה הכי משמעותי) מבוטלת עד להודעה חדשה. כנראה שהדבר ישפיע גם על ליגת האלופות (מדובר במאות מיליוני דולרים) וישבש את עונת הכדורגל כולה (וכפועל יוצא גם את היורו בקיץ).

 

"סתם שפעת"

כן. סתם שפעת.

 

התגובה ההיסטרית איננה קשורה לשפעת, היא קשורה לתופעות אנושיות/פסיכולוגיות למיניהן, שחלקן מקבל יופי של ביטוי בשרשור.

הדבר הנכון לעשות הוא בדיוק ההיפך - לתת ל*כל* החולים להסתובב *חופשי* בכל מקום כדי ש*כולם* ייחשפו לזה ושהסיפור ייגמר.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

אה... טוב.

 

לא יודע איפה למדת או לא למדת, אבל לסטודנטים אין באמת חופשה בחופשת סמססטר, זה תקופת מבחנים... מועדי ב אפילו הם חלק מסמסטר ב

 

שני תארים, ברוך השם. לא צריך יותר מחופשה של כמה ימים בתחילת/סוף תקופת המבחנים בשביל לתת גיחה קצרה לאירופה.

פורסם

הם ייחשפו לזה כך או כך. זאת כל הנקודה.

וזה לא 3 אחוז מהאוכלוסייה בשום חישוב שהוא. העיקר ההיסטריה.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
אני לא רוצה לפתוח עוד פעם את נושא סין והשקרים, אבל לדעתי דיווחים רשמיים מסין שווים פחות מקליפת שום.

התעשייה סינית עדיין לא מתפקדת ניתן לראות את על סמך פליטת מזהמים, גודש בכבישים והעובדה שעדיין יש הפרעות קשות ברשרשת אספקה.

אתה יודע מה גם חזרה לשגרה לא מעידה על כך שהוירוס נמצא בשליטה כי אין מה לעשות מפעלים צריכים לחזור לעבודה אחרת הכל שם יתרסק לאלף לעזאזל.

במחוזות שלמים יש אלפי חולים ו-0 מתים חדשים קרוב לחודש. סלח לי אבל I call bullshit.

לא סתם מכנים את סין The Great Firewall of China.

 

ה great firewall זה כינוי למחסום שמונע מהם לגשת לרוב האינטרנט ה "מערבי", לא לסין והמדיניות הדרעק שלה לגבי מידע.

כמו שכתבתי לפני 20 עמודים- אין ערך בספקולציות. שיהיה לך מידע טוב יותר- תציג אותו.

בינתיים העקומה של סין נראית כמו כל עקומה של מגיפה שהתפרצה אי פעם, לפי השלבים הקלאסיים. התפרצות, תגובה/מניעה, דעיכה.

חצי מסין יושבת היום עם VPN, מידע עף החוצה בקלילות יתרה, והאנשים לא בדיוק שותפים לבולשיט של הממשל.

פורסם

קוריאה זה מקרה מצוין, תסתכל לשם ותעקוב אחרי מה קורה ב 3 השבועות הקרובים. למרות שמדובר במדינה קרה, אז אפשרי שיקח יותר זמן עד שתתחיל בלימה.

יפן עדיין לא ב onset, הם עברו מזחילה איטית לזחילה מהירה. שתראה שם עליה לאקספוננט, תדע שהייתה התפרצות.

פורסם

שלחו יותר מ5K אנשים הביתה(אני בניהם) באמצע היום ואז מודיעים שרק 77 מהם היו בקרבת החולה, פאניקה מוחלטת.

 

הילד שהיה בבלומפילד כבר מיום שבת בבידוד, איך רק עכשיו גילו שהוא היה במשחק לפני 9 ימים?

פורסם

^

כי רק עכשיו תשאלו אותו,

לא מכניסים לבידוד את כל מי שהיה ליד אדם עם חובת בידוד,

אלא רק את אלו שהיו ליד "חולה",

וזה התברר רק עכשיו.

 

hans

בסוף כולם ידבקו

אבל יש חשיבות קריטית שתהליך ההדבקה יקח זמן, הרבה זמן,

כמו שכבר נכתב החולים הקריטים צריכים טיפול תומך של הנשמה,

אין מספיק מכונות הנשמה (וכוח אדם) אם יהיה קצב הדבקה גבוה..

אם התהליך יתעכב החולים המחלימים יפנו מכונות הנשמה ויהיה אפשרות לשלוט במצב.

מי שחי לפי הספר - סופו שימות מטעות דפוס (ר' משה שפירא)

×
×
  • תוכן חדש...