Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
ניקו שלום,

קראתי בעיון את התגובה שלך מספר פעמים.

 

.... אתה רק מבטל ומכריז שהמספרים שאנחנו מביאים שווים כקפילת השום.

 

לכן, כל החישובים כולם - ובפרט אלו שבוצעו בשרשור הזה - שווים כקליפת השום וכמובן שאינם עומדים בסטנדרט המדעי הנמוך ביותר הקיים.

 

יש נתונים ואמינותם ויש פרשנויות (חישוב אחוזי קטלניות של נגיף בצורה מדויקת, לעומת הערכה גסה וראשונית, למשל).

 

העיקר שקראת בעיון.

 

מצורפת תמונה שלי להמחשה:

fml.jpg

 

 

בלי קשר לציטוטים לעיל,

התגובה שלי לא מופנית אליכם בכלל. דסק העדכונים שלכם הוא עניין שלכם. התגובה שלי מופנית למי שנכנס לשרשור הזה כדי להתעדכן ונבהל. מי שנכנס ובטעות עלול לחשוב שהחישובים והפרשנויות שאתם נותנים פה באמת מאפשרים את המסקנות שאתם גוזרים. הם לא.

זה גם ההבדל בין לקרוא על מחלות בגוגל, שזה מבורך ומעולה שמטופלים מגיעים עם הידע הזה, לבין לחבר אותו לתמונה גדולה, שצריכה להיעשות ע"י איש מקצוע. לקרוא ולקבל מידע - לרוב מבורך. לגזור ממנו מסקנות - עדיף שייעשה ע"י אנשי מקצוע.

זה כל מה שאני אמרתי. לא גיבוב השטויות שהכנסתם לי לפה.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

זה בערך כמו כל אלה שיש להם כאב בין הרגליים, קוראים 10 דקות בגוגל ומחליטים שיש להם סרטן באשכים.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

זה גם ההבדל בין לקרוא על מחלות בגוגל, שזה מבורך ומעולה שמטופלים מגיעים עם הידע הזה, לבין לחבר אותו לתמונה גדולה, שצריכה להיעשות ע"י איש מקצוע. לקרוא ולקבל מידע - לרוב מבורך. לגזור ממנו מסקנות - עדיף שייעשה ע"י אנשי מקצוע.

 

WORD.

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
העיקר שקראת בעיון.

 

מצורפת תמונה שלי להמחשה:

[ATTACH=CONFIG]528323[/ATTACH]

 

 

בלי קשר לציטוטים לעיל,

התגובה שלי לא מופנית אליכם בכלל. דסק העדכונים שלכם הוא עניין שלכם. התגובה שלי מופנית למי שנכנס לשרשור הזה כדי להתעדכן ונבהל. מי שנכנס ובטעות עלול לחשוב שהחישובים והפרשנויות שאתם נותנים פה באמת מאפשרים את המסקנות שאתם גוזרים. הם לא.

זה גם ההבדל בין לקרוא על מחלות בגוגל, שזה מבורך ומעולה שמטופלים מגיעים עם הידע הזה, לבין לחבר אותו לתמונה גדולה, שצריכה להיעשות ע"י איש מקצוע. לקרוא ולקבל מידע - לרוב מבורך. לגזור ממנו מסקנות - עדיף שייעשה ע"י אנשי מקצוע.

זה כל מה שאני אמרתי. לא גיבוב השטויות שהכנסתם לי לפה.

 

 

אני מבין שאתה בתחום הרפואה, אז אל תיקח את זה אישי.

 

כי פה בפורום אנחנו רגילים לקבוע עובדות למרות שבעלי המקצוע טוענים בדיוק הפוך.

כמו המהנדסים של טויוטה שקבעו שאין צורך להחליף את השמן בגיר הרציף ואנחנו קבענו שכדאי להחליף.

כמו הרצועות המתפוררת בשמן , היצרן קבע ומשהו ואנחנו קובעים משהו אחר.

 

אז אני מבין שיש הרבה רופאים בארץ שההתמחות שלהם היא מגיפות כלל עולמיות,

יש להם גם ניסיון רב בהתמודדות עם מגיפות כאלה, והם כבר 20 שנה ראו הרבה מקרים

ויודעים לזהות , לאבחן ולהסיק מסקנות , לרשום תרופה, לקבוע תור לניתוח וכדומה.

 

אז תתעורר הוירוס הזה זה משהו שקורה פעם ב-100 שנה, אף רופא לא למד עליו, אף רופא לא התמחה עליו.

כולם פה לומדים ביחד.

וכל מה שיש ללמוד על הוירוס הזה נמצא ברשת , לא בספרי הלימוד.

נכון , פעם רק לרופאים הייתה גישה לחומר הלימוד, לעיתונות הרפואים ולפרוטקולים של המחלות.

היום הכל פתוח ברשת , לכל מי שיש זמן ומסוגל לקרוא מאמרים באנגלית הכל פתוח ונגיש.

יש גם הרבה רופאים בעולם שמנתחים את המצב בyoutube .

 

בכלל אם אתה רופא, אז אני מבין שאתה עסוק ועובד 28 שעות ביממה.

אז כנראה בחודש האחרון יצא לי לקרוא יותר חומר ממך על הקורונה בעולם.

 

 

 

אבל ברור לי המצב, לבעלי המקצוע בארץ אין הרבה מה לעשות,

ברגע שמבינים שאין לנו שליטה כלל על מה שקורה בעולם, הוירוס מתפשט בעולם ולא יעזור לנו כלום.

מה שאנחנו מקבלים עכשיו מאיטליה (7 חולים עד כמה יבוא מאיטליה), בשבועיים הבאים נקבל עוד משלוחים ממדינות אחרות באירופה.

 

ולא יעזור לנו כלום , בסוף זה גם יתפוס פה בארץ.

וכמו שאתה בטח יודע, אין מספיק מיטות אישפוז לחולים.

הרי בקלות אנחנו יכולים להגיע ל 200 חולים חדשים ביום.

פורסם

השאלה החשובה היא מה יקרה כש200 יהיו חולים, האם לא נוכל להרפא? אני מאמין גם שאחוז התמותה יורד ככל שהוירוס עוסר מגוף לגוף בגלל החלשותו.

פורסם (נערך)

^

 

שאלה מאוד טובה.

 

האם מערכת הבריאות הישראלית מסוגלת להתמודד עם מאסות של חולים שסובלים מקשיי נשימה חמורים?

 

קראתי כתבה שבכל בריטניה יש בסך הכל 15 מיטות לחולים עם בעיות נשימה קשות במיוחד. 15 מיטות.

 

https://www.theguardian.com/society/2020/feb/27/coronavirus-england-only-has-15-beds-for-worst-respiratory-cases

 

==============================

 

שמתם לב שמספרים המתים בסין מחוץ למחוז Hubei פשוט לא עולה?

 

שקרים, שקרים ועוד שקרים מצד סין.

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם

לפי המחקרים הגדולים על המצב בסין (70 אלף חולים )

קצת מעל 83% הוגדרו כקלים והבריאו כמעט ללא התערבות רפואית

17% בערך (אל תתפסו אותי במילה) היו צריכים התערבות רפואית עקב דלקת ריאות.

17% התחלקו : (בערך, לא זוכר את המספר המדוייק)

11% - היו צריכים רק תוספת של חמצן למשך 4 ימים וכולם הבריאו - לא היו מתים בקבוצה הזאת

בערך 6% הידרדרו למצב של דלקת ריאות חריפה והיו צריכים הנשמה - אם הגעתם לקבוצה הזאת הסיכוי שלכם לפי הסינים היא 50%

חצי מהחולים שהיו צריכים הנשמה לא שרדו.

 

מפה זאת כבר ספקוצליה - האם היה מחסור במכונות הנשמה בסין? האם הרופאים הסינים ביצעו תיעדוף את מי לחבר למכונת ההנשמה?

אולי בגלל זה אחוזי התמותה של הצעירים נמוכים יותר? כי אותם חיברו למכונות ההנשמה?

 

האם יש בארץ מספיק מכונות הנשמה?

בעדות בקונגרס נציגי הבריאות בארה"ב טענו שאין להם מספיק מכונות הנשמה לכולם לפי התרחיש הקיצוני.

וקיבלו תקציב של 1.5 מילארד דולר להצטיידות.

האם מדינת ישראל דואגת לרכוש מכונות הנשמה? האם מייצרים מכונות כאלה בארץ?

אולי יש מפעל בשדרות שמייצר מכונות כאלה ומוכר את כולם לאיטליה ודרום קוריאה?

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

ממליץ לך להזמין מכונת הנשמה עכשיו מאמזון לפני שצ'מגיא יקנה את כולן.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם (נערך)

האם יש בארץ מספיק מכונות הנשמה? - לא.

לא בטוח שצריך 200 מכונות הנשמה.

גם אם מחר משרד הבריאות ירכוש עוד 100 מכונות הנשמה צריך בשבילם גם צוות רפואי שיתפעל את המכונות. מכונת הנשמה זה לא בדיוק פלאג אנד פליי.

עריכה אחרונה על ידי מרק10

איזה כייף לי :)

פורסם
ממליץ לך להזמין מכונת הנשמה עכשיו מאמזון לפני שצ'מגיא יקנה את כולן.

 

חבל שאתה מריץ צחוקים על זה.

 

אני רואה שמנגנון הדחקה של אנשים כאן עובד מסביב לשעון.

פורסם

גם הגברת בת 71 מרמת גן ( שאובחנה היום כחולה ), במקום ללכת לבידוד מיד עם חזרה מאיטליה ב 26.02, ביום חמישי 27.02 הלכה לשיעורי התעמלות במכון כושר ולקניות בסופר.

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=3037729709619112&id=368992579826185

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אל תתייחס לאמיצים שמריצים צחוקים ולא מפחדים משום דבר. תן להם, זה פורום פתוח.

מספר הצפיות לנושא מדבר בעד עצמו. זה הנושא הכי נצפה אי פעם בתולדות האתר, והוא רק נפתח לפני רגע.

לגבי המגיב פה שמדי פעם דואג להגיב בצורה של מפקד בטירונות, נו, זה שלומד רפואה - הבנו, אתה לומד רפואה. אחלה.

כבר רמזת את זה בכמה פוסטים.

עצה ממני: לא תמיד צריך להגיב בצורה של אני מפקד ואני אתנסח בצורה חדה וישירה. אתה בפורום, לא אויבים פה. שתחרר, תהיה קצת יותר סחבק. הכל בסדר. לא צריך לשמור על פאסון.

יש גם התנהגות כזאת של לא לציין בפירוש במה שאתה עוסק, אלא בעקיפין.

כבר מלפני כמה וכמה הודעות הבנו שאתה סטודנט לרפואה. לא מציין שמות, שלא יהפוך לאישי. כי זו לא מטרת הדיון.

אבל לא מבין את הניסיון לסתום פיות. אנשים כותבים פה, זכותם. בא להם. גם אם הם לא בסטטוס סטודנט לרפואה - זכותם.

ענה יפה קורולה. היום הכל נגיש לכל אחד. הוירוס הזה חדש. כל מה שידוע עליו הוא לרוב באינטרנט, לא בספרים שעוד לא הודפסו.

אז בהצלחה לכל הסטודנטים, וגם לכאלה שמורמים מהעם והם סטודנטים לרפואה אבל לא מציינים את זה - ברכותי, ברכותינו.

אבל לא צריך לסתום פיות למי שלא כמוכם. יש ביניכם גם סתם מכונאים, חשמלאים, ואפילו צבעים (כן המקצוע עדיין קיים)

שקוראים, מתעדכנים, מנתחים ומשתפים. אם הגישה פה בפוסט תהיה שרק סטודנט או בעל השכלה רפואית מורשה להגיב בנושא, תציינו את זה, ניכנס פעם בחודש להתעדכן במקום מספר פעמים ביום.

לכל המשקיעים וטורחים מזמנם - ממני, לא יודע מאחרים, יש כאלה שלדעתי כבר לא סובלים אתכם. אבל ממני - תודה.

פורסם

מספר הצפיות לנושא מדבר בעד עצמו. זה הנושא הכי נצפה אי פעם בתולדות האתר, והוא רק נפתח לפני רגע.

 

אתה מסטול?

153,869 צפיות נכון לעכשיו.

ההודעה של שלומי בדביק נגד פוליטיקה באוף טופיק עם יותר צפיות מזה.

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

×
×
  • תוכן חדש...