Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

בקיצור, פוחדים כדי לפחד. כי מעבר לזה אין מה לעשות. מזמן עברנו את השלב של המיגור וזה מאוד הגיוני ותקין. בסופו של דבר הטבע חזק מאיתנו וככה גם צריך להיות.

 

אני חוזר לצד הפסיבי של השרשור הזה, נשאר לעקוב בשביל הבידור :)

פורסם
להתכונן לרע ולקוות לטוב זה תמצית הקיום האנושי. אין פה שום חידוש.

לא צריך לעודד אנשים לקבור את הראש בחול כי זה מזיק אבל גם לא צריך להפיץ נבואות זעם על קריסת האנושות, כי גם זה מזיק.

 

אף אחד בדיון הזה לא הפיץ אפילו פעם אחת נבואות זעם על קריסת האנושות.

 

הבאנו נתונים בשביל לעלות מודעות וסתם לעקוב אחרי התפתחות העניינים.

 

אתם התחלתם לצעוק שאנחנו היסטריים. ככה בדיוק עובד מנגנון הדחקה וסתימת פיות.

פורסם

התפתח פה דיון מכוער שהצליח לתפוס אותי בהפתעה, אז אני רק אבהיר:

1. מעולם לא רמזתי כלום. את הקשר שלי לעולם הרפואה בדה קורולה מליבו. לרגע לא טענתי בשרשור הזה שאני רופא או סטודנט ולא השתמשי בזה כדי לבסס אף טענה.

2. אני הסברתי, מילה במילה, את מה שאמרתי. לא אמרתי לאף אחד להפסיק, לא סתמתי לאף פה. הסברתי למה הניתוחים לא מדויקים ומה צריך לקרות כדי שכם יהיו מדויקים.

טענתי טענה. נתתי נימוק. זהו.

 

מפה לשם, התחלתם עם שרשרת של תגובות שמעידות בעיקר עליכם ולא עליי. כאמור, כל אחד יקרא ויאמין למי שהוא רוצה.

 

אחרי התגובה נוטפת הארס של mrmi, שלא ברור באינטליגנציה של מי היא מזלזלת יותר, הרווחתם ביושר עוד תמונה שלי:

 

cfb3f72b92599f56aaceb32a01c66ed3.jpg

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
אף אחד בדיון הזה לא הפיץ אפילו פעם אחת נבואות זעם על קריסת האנושות.

 

הבאנו נתונים בשביל לעלות מודעות וסתם לעקוב אחרי התפתחות העניינים.

 

אתם התחלתם לצעוק שאנחנו היסטריים. ככה בדיוק עובד מנגנון הדחקה וסתימת פיות.

 

 

כשמישהו חושב אחרת ממך, זה לא אומר שהוא צועק או מנסה להשתיק אותך. רק אומר.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

בינתיים עושה רושם שהסגר המסיבי בסין מתגלה כאפקטיבי כאשר כמות הנדבקים החדשים ירדה דרסטית. אבל בעולם התמונה די הפוכה בינתיים.

פורסם

או שהסינים איבדו לחלוטין יכולת לאבחן נדבקים בגלל היעדר ערכות אבחון ו/או כמות גדולה מידי של חולים ומשקרים בשביל להציג לעולם אשלייה של שליטה.

פורסם
בינתיים עושה רושם שהסגר המסיבי בסין מתגלה כאפקטיבי כאשר כמות הנדבקים החדשים ירדה דרסטית. אבל בעולם התמונה די הפוכה בינתיים.

סין עברה את שלב ה onset ושלב הטיפוס היציב, וכרגע כנראה מגיעים לשלב הבלימה. זה מה שקורה עם כל מחלה או מגיפה. אחרי כ"כ הרבה זמן אני בספק שהסינים מצליחים לתחזק איזשהו שקר שמקיף מאות מיליוני אנשים, אבל נחכה עוד שבועיים שלושה ונראה.

פורסם
התפתח פה דיון מכוער שהצליח לתפוס אותי בהפתעה, אז אני רק אבהיר:

1. מעולם לא רמזתי כלום. את הקשר שלי לעולם הרפואה בדה קורולה מליבו. לרגע לא טענתי בשרשור הזה שאני רופא או סטודנט ולא השתמשי בזה כדי לבסס אף טענה.

2. אני הסברתי, מילה במילה, את מה שאמרתי. לא אמרתי לאף אחד להפסיק, לא סתמתי לאף פה. הסברתי למה הניתוחים לא מדויקים ומה צריך לקרות כדי שכם יהיו מדויקים.

טענתי טענה. נתתי נימוק. זהו.

 

מפה לשם, התחלתם עם שרשרת של תגובות שמעידות בעיקר עליכם ולא עליי. כאמור, כל אחד יקרא ויאמין למי שהוא רוצה.

 

אחרי התגובה נוטפת הארס של mrmi, שלא ברור באינטליגנציה של מי היא מזלזלת יותר, הרווחתם ביושר עוד תמונה שלי:

 

cfb3f72b92599f56aaceb32a01c66ed3.jpg

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

 

נתחיל בזה שאני מתנצל שחשבתי וכתבתי שאתה מתחום הרפואה, כנראה לא הבנתי נכון.

בכל מקרה קיבלתי את הצעתך, ובגלל שאני מהנדס ולא מבין כלום ברפואה.

אז אני אנסה להסתמך על פרופ' אייל לשם, מומחה למחלות זיהומיות בבית החולים שיבא תל השומר.

 

לדבריו:

צריך להכין את הציבור למצב של הדבקה מרובה בארץ, מכיוון שלפי מה שרואים בחו"ל אם נידרדר להדבקה מרובה

מערכת הבריאות לא תוכל לטפל בה.

והדרך היחידה להפחית את ההדבקה תהיה צעדים כמו בסין - כולל סגירת בתי ספר.

 

כמובן בסוף הוא כותב "הלוואי שנתבדה"

 

"המטרה היא להכין את הציבור לכך שאם תהיה הדבקה מרובה בארץ ומספר האשפוזים יהיה גבוה מאוד בצורה שמקשה על מערכת הבריאות לטפל בה. אז הדרך היחידה להפחית את ההדבקה תהיה לעצור אירועים המוניים: אירועי ספורט, כנסים, חתונות וסגירה של בתי ספר לתקופה מסוימת עד שמערכת הבריאות תוכל לטפל בכל החולים. הלוואי שנתבדה".

 

https://www.mako.co.il/news-israel/health/Article-bea4e803720a071026.htm

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
מסכים לגמרי, אבל אתה השתמשת במילה היסטריים.

 

בתי חולים יקרסו. חולים ישארו בבית כי לא יהיה מקום ורופאים.

 

אם אתם חושבים שבהתפרצות של Pandemic אמיתית יהיו לכם תרופות תרשו לי להגיד פחחחח

 

מתי תלמדו שאני רואה את המציאות יותר טוב מ-90% מהאנשים בעולם וצריך להקשיב לי?

 

תתחילו לקנות זהב. העולם בדרך למיתון קשה.

 

סיפור על 2 משפחות:

משפחה א: 2 הורים 4 בנות - קנו במיטב כספם הרבה אוכל , מים , ואמצעי מיגון נגד הקורונה..

משפחה ב': שכנים של משפחה א' - קנו במיטב כספם כלי נשק , תחמושות .

 

מי לדעתך יאכל את האוכל?

 

שום היסטריה, בכלל לא.

קצת אגירת מזון פה, צבירת נשק חם שם, ביזה המונית על סופרמרקטים והמרת מזומנים לזהב זה דברים שעושים בזמנים רגועים ושלווים.

אני מבין שזה כדי לקדם את המכירות של המסכות, פחד מוכר הכי טוב.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

^

שכחת את זה:

...

תעזבו את מה שאתם עושים עכשיו, לכו לסופר מלאו עגלה ותביאו הבייתה מצרכים.

ותמלאו דלק באוטו, שתוכלו להגיע למפגש הבא

...

גם אם נרשם כעצה ידידותית, נימת ההיסטריה עולה יפה מהניסוח.

פורסם (נערך)

לתזמן את השוק זה הכי קשה , אם אני לא טועה כתבתי את זה ביום ראשון,

אחרי שהאמריקאים פירקו את הסופרים בשבת.

אנחנו רק יומיים אחרי ההמלצה הזאת, אז נכון זה נראה מצחיק וזה עלול להיראות עוד יותר מצחיק בעוד שבוע או עוד שבועיים.

ואני מקווה שזה ישאר מצחיק גם עוד שנה.

 

בכל מקרה אצלי המקרר, המקפיא והמדפים מלאים.

 

ואם אתה מחפש ציטוטים , אז תביא את הציטוטים מלפני שבוע.

שאז הויכוח היה האם 2000 חולים מחוץ לסין זה הרבה או מעט.

 

ושאני כתבתי שהמספרים עולים בקצב מפחיד אז כתבו לי ש 1700 זה כלום ובכלל לא מפחיד.

אני חשבתי לתומי שכל שבוע זה יוכפל פי 2.

 

עבר שבוע ויום - עכשיו יש 12,200 חולים מחוץ לסין - לא 4,000 .

רק מאתמול להיום נוספו 2100 חולים

עריכה אחרונה על ידי korola
פורסם (נערך)
שום היסטריה, בכלל לא.

קצת אגירת מזון פה, צבירת נשק חם שם, ביזה המונית על סופרמרקטים והמרת מזומנים לזהב זה דברים שעושים בזמנים רגועים ושלווים.

אני מבין שזה כדי לקדם את המכירות של המסכות, פחד מוכר הכי טוב.

 

לא היסטריה אלא הפצת מודעות.

 

חלק מהציטוטים שהבאת בכלל לא שלי.

 

הרגשתי שאולי תהיה השפעה חזקה על כלכלה עולמית ובזמן משבר כלכלי יש למניות זהב נטייה לעלות. מסתבר שזה בדיוק גם מה שקרה:

 

https://www.google.com/search?q=gold+stock+price&oq=gold+stock+price&aqs=chrome.0.0l8.3686j1j4&sourceid=chrome&ie=UTF-8

 

קריסת בתי חולים זה תרחיש מאוד ריאלי זה בדיוק מה שקרה בסין ואפילו מומחים בישראל מתריעים שזה עלול להתרחש כאן. אפילו בחודשי חורף רגילים בתי חולים בישראל נמצאים ב-100% תפוסה אז מה לדעתך יקרה אם יהיו אקסטרה חולים?

 

מחסור בתרופות ללא מרשם הוא גם תרחיש מאוד ריאלי בגלל "אגירה" של אנשים. הצטיידות בתרופות מדף שגם ככה עדיף יהיו בבית כל הזמן נקרא להפיץ פחד? סבבה מה שתגיד.

 

מסכות נרכשו ממני ע"י אנשים שבכלל לא חיים בארץ ולא אני אמרתי להם לקנות. בסך הכל ראיתי הזדמנות של היצע וביקוש והלכתי על זה במלוא היכולת המוגבלת שלי מבחינת זמן/כסף.

 

לא מבין את האנטי הזה.

 

קצין שמתריע על מחסור בציוד בקרב חיילים מפיץ היסטריה? רופאים שמתריעים על מחסור מיטות מפיצים היסטריה? אולי אסונות נמנעים כי מישהו מאחורי הקלעים כן מקשיב לאותם "מפיצי היסטריה" ואתה אפילו לא מודע לאלפית מהתהליכים שמתרחשים כל יום ומאפשרים לנו לחיות את המציאות הרגועה שלנו.

 

אבל תעשה טובה אם באמת תהיה הדבקה המונית בישראל אל תעז ליילל "מחדל!!!" "איך הרשויות לא התכוננו לזה!!!"

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם

אני לא חושב שאנשים באמת מזלזלים בוירוס הזה.

כל עוד אני מחליט שאני הולך לעבודה ולוקח חלק פעיל בחיים, ולא נועל את עצמי בבית אין לי יותר מדי איך להתגונן מפני זה. זה הכל.

מבחינתי החיים ממשיכים כרגיל.

אם הקורונה והשפעתה על העולם/כלכלה מסקרנת אותך אז הכל טוב.

אם אתה מכניס את עצמך ללחץ בגלל זה, זה כבר סיפור אחר...

 

אני אשאל אותך אחרת.

איך כל המידע הזה עוזר לך להתגונן מפני המגיפה?

מה אתה עושה, שהאדם הממוצע ועם הראש בחול לא עושה?

פורסם (נערך)

תמשיכו לריב בבקשה אם יש היסטריה או לא.

 

בנתיים יש לי קניין מברוקלין שמעוניין לרכוש 15 מיליון מסיכות פנים NX 95, עדיף מתוצרת 3M.

 

מי שחושב שיכול למצוא מלאי שיגיע במהירות לארה"ב, נא לשלוח ה"פ.

עריכה אחרונה על ידי tzahico

No worries 8)

×
×
  • תוכן חדש...