Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

מאחל לך הרבה הצלחה, אבל בארץ כנראה כבר לא תמצא בטח לא 3M. לדעתי הכל נבזז מזמן. המכה הגדולה הייתה בהתחלה כאשר ספקים לא הבינו מה אני בכלל רוצה מהחיים שלהם.

פורסם

מסתובבות שמועות על בנאדם מנתניה שהתעלף בזמן אירוע

ותשאול שביצעו שם העלה שנפגש עם מישהו שחזר מאיטליה

 

נשמע קצת מופרך

 

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

פורסם (נערך)

https://www.israelhayom.co.il/article/738559

 

ננסה לנתח מה כתוב פה:

 

"כיום ההנחיה להיבדק נוגעת רק לאנשים שסובלים מסימפטומים כמו חום, שיעול או קוצר נשימה וחזרו ממדינות בהן איטליה, יפן, תאילנד ועוד מדינות באסיה"

 

כלומר היום בישראל בודקים רק מי שחזר מחו"ל ויש לו סימפטומים, כמובן שאנחנו יודעים שבודקים גם כאלה שהיו במגע עם חולים שהתגלו.

אז מי שחזר מחו"ל , שהה 14 יום בבידוד ואין לו סימפטומים, לא נבדק.

אבל אנחנו כבר יודעים שחלק מאלה שנדבקו בחו"ל לא יפתחו סימפטומים והם יהיו מדבקים גם אחרי 14 יום,

אז בעוד שבוע יהיו אנשים שיצאו מהבידוד והם חולים ומדבקים, רק בלי סימפטומים.

 

כך כתוב!!!

 

אבל, הם לא ממש מטומטמים , כי בהמשך הם כותבים משהו על זה , אבל זה די מעורפל,

ולא נראה שהם קולעים לבעיה האמיתית.

הם צריכים לבדוק את כל מי שמסיים 14 יום בידוד, בדיוק כמו שבדקו בספינת הקורונה את כל מי שירד ממנה,

בלי קשר אם היו סימפטומים או לא.

גם הקוריאנים בודקים את כל ה-200 אלף של הכת , ומגלים הרבה חולים בלי סימפטומים.

 

"נראה שיש אירועים די משמעותיים של קורונה בארה"ב ובאירופה, כאשר בארה"ב בגלל תקלה בערכת הבדיקה לקורונה, נראה שלא הייתה להם זמינות לעשות בדיקות וייתכן שפיספסו התחלה של כמה התפרצויות", מסביר ד"ר טל ברוש, מזכיר הצוות לטיפול במגיפות במשרד הבריאות ומנהל היחידה למניעת זיהומים באסותא אשדוד. "מגמה מדאיגה נוספת היא שיש כמה מקומות בעולם שבהן לכאורה אין כלום. כנראה שלא בודקים שם מספיק את נושא הקורונה. כרגע מתקיים דיון בשאלה האם להרחיב את מספר הנבדקים, אך במקביל לצמצם את הקריטריונים לבדיקה כך שנבדוק אנשים עם סימפטומים מובהקים יותר. אנחנו יודעים היום יותר על הנגיף ולומדים לכוון את בדיקות המעבדה לאנשים עם סימפטומים יותר מובהקים".

עריכה אחרונה על ידי korola
פורסם
מסתובבות שמועות על בנאדם מנתניה שהתעלף בזמן אירוע

ותשאול שביצעו שם העלה שנפגש עם מישהו שחזר מאיטליה

 

נשמע קצת מופרך

 

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

 

אכן נשמע מופרך, אבל לא לגמרי לא סביר.

שים לב למה שכתבתי בזמן שכתבת את ההודעה שלך.

מאוד הגיוני שיהיו חוזרים מאיטליה בלי סימפטומים , יסיימו את ה 14 יום שלהם בלי להיבדק

ויצאו מהבידוד שהם מדבקים.

פורסם

"כיום ההנחיה להיבדק נוגעת רק לאנשים שסובלים מסימפטומים כמו חום, שיעול או קוצר נשימה וחזרו ממדינות בהן איטליה, יפן, תאילנד ועוד מדינות באסיה"

 

כלומר היום בישראל

 

לא רק בישראל. קיבלתי מכתב דומה במערב אירופה.

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם

עוד 3 חולים חדשים, אחד שחזר מאיטליה ועוד 2 שנדבקו בפיראט האדום (עובד ולקוחה). בנוסף משרד הבריאות הוציא הוראה שאלפי (!) אנשים ששהו בשוק אשדוד ברביעי האחרון בין 11-13 צריכים להיכנס לבידוד.

פורסם
בנוסף משרד הבריאות הוציא הוראה שאלפי (!) אנשים ששהו בשוק אשדוד ברביעי האחרון בין 11-13 צריכים להיכנס לבידוד.

 

הם בטוח יכבדו את זה

פורסם
עוד 3 חולים חדשים, אחד שחזר מאיטליה ועוד 2 שנדבקו בפיראט האדום (עובד ולקוחה). בנוסף משרד הבריאות הוציא הוראה שאלפי (!) אנשים ששהו בשוק אשדוד ברביעי האחרון בין 11-13 צריכים להיכנס לבידוד.

 

חיים בסרט.

פורסם

אני לא מבין דבר אחד

לפני שבוע וחצי הודיעו ששהוא מהפיראט האדום חולה

העובד שלו נכנס לבידוד באותו רגע? או שדאג להסתובב בכל הארץ ואז להכנס לבידוד ?

פורסם

בעקרון ברגע שהמנהל נמצא חולה הוא היה אמור להיכנס לבידוד מייד (להבנתי משרד הבריאות יוצר קשר עם אנשים ממעגל ראשון שידוע שהיו עם החולה במגע. אלו שלא ידוע עליהם - בשביל זה מפרסמים את המקומות בהם היו החולים).

אבל בתכלס זה לא כזה משנה - צריך לזכור שאנחנו תמיד בדיליי של שבוע, ככה שכל חולה (מאומת) נוסף עדיין הסתובב "חופשי" במשך כמה ימים בהם הוא היה מדבק לפני שעוד בכלל מישהו ידע על זה, וזו הסכנה הגדולה של הוירוס הזה. זה בדיוק הסיפור כאן - הוא היה בבידוד מהרגע שידעו שהמנהל חולה, אבל עדיין היה בבית ספר עד לאותו רגע.

 

ובינתיים בנוסף להוראת הבידוד על מי שהיה בשוק אשדוד, עוד כ-1,150 תלמידים מגבעת ברנר נכנסים לבידוד אחרי שבבית ספר התגלה חולה קורונה (העובד הנ"ל מהפיראט האדום).

 

ולקינוח - משרד הבריאות מודיע שהיום צפוייה עליית מדרגה בהיקף נגיף הקורונה בישראל. מסיבת עיתונאים בצהריים.

 

רק אומר, שהיה די צפוי (לי לפחות) שאחרי הבחירות נראה התייחסות שונה לגמרי לקורונה, הכל בשביל לא לגרום לאנשים להימנע מהצבעה, גם על חשבון הבריאות.

פורסם

מי שרוצה לקרוא את החדשות של מחר אצלנו יכול לנסות לקרוא את החדשות של איטליה מה 21/2

 

https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5681987,00.html

 

ציטוט

 

[h=1]נגיף מתפשט באיטליה. ארגון הבריאות העולמי: "חלון ההזדמנויות עומד להיסגר"[/h]

[h=2]19 איטלקים אובחנו כחולי קורונה, ושר הבריאות אסר על כל ההתקהלויות הציבוריות במוקדי ההתפרצות בצפון המדינה: לימודים, עבודה ואירועים המוניים.[/h]

 

אצלנו נכון להיום היום יש 15.

 

המקרה הראשון שאותר במדינה היה גבר בן 38 שבא במגע עם אדם שחזר מסין ללא תסמיני המחלה, הוא אושפז במצב קשה בבית החולים. אשתו של החולה, וחבר נוסף שלו, נבדקו ונמצאו חיוביים גם כן לנגיף.

 

גם אצלנו החולה הראשון היה אדם שהגיע מאיטליה והדביק את אישתו , החיילת שעבדה אצלו ועוד עובד בן 15 שעבד אצלו

וגם לקוחה שהגיעה לקנות בחנות.

אם אני לא טועה אז החולה הראשון שלנו טס לאיטליה בערך בתאריך הזה 21/2, הוא חזר לארץ ב 24/2.

 

 

שר הבריאות רוברטו ספרנזה הודיע על ביטולן של כל ההתקהלויות האפשריות באזורים שבהם פרץ הנגיף, דוגמת לימודים, עבודה במשרדים משותפים ואירועי ספורט. כ-150 בני אדם נמצאים כעת בבידוד בהוראת הרשויות - ומשרד הבריאות המליץ לציבור להישאר בבתים.

מעניין מה אצלנו יודיעו בימים הקרובים.

 

 

"במקומות אחרים בעולם הוכח שהבידוד עוזר במיוחד למניעת התפשטות הנגיף", הסביר בכיר במחוז. "עם זאת,

אסור לנו להיכנס לפאניקה".

בית החולים בעיר קודניו החליט לסגור את שערי המיון, צייד את הצוות הרפואי במסכות - ואף הזמין מיטות ורהיטים חדשים למחלקות.

 

העיקר שבכיר במחוז הסביר לכולם שאסור להיכנס לפאניקה - זה היה לפני 14 יום, שהיו להם רק 19 חולים.

 

בנתיים בניו יורק יש מצאו חולה שהגיע מישראל.

אז גם אנחנו כבר מייצאים את המחלה לחו"ל.

העיקר שבודקים אצלנו רק את מי שחזר מחו"ל, ככה אפשר להגיע שכל החולים שהתגלו אצלנו הגיעו מחו"ל או נדבקו ממישהו שהיה בחו"ל.

ואין אף חולה שלא ידוע ממני הוא נדבק.

 

העובדה האמיתית היא. שאם בודקים רק אנשים שניתן להסביר ממי הם נדבקו, אז האמרה שאין אף חולה שלא ניתן להסביר ממי הוא נדבק לא שווה כלום

פורסם

חולה מס' 13 (הנער לעיל) היה בדרבי התל אביבי. ככה נראית התחלה של איבוד שליטה...

במקביל מתחילים להישמע ממשרד הבריאות רחשים על סגר של "איזורים בעלי פוטנציאל הדבקה גבוה".

פורסם (נערך)
אני לא מבין דבר אחד

לפני שבוע וחצי הודיעו ששהוא מהפיראט האדום חולה

העובד שלו נכנס לבידוד באותו רגע? או שדאג להסתובב בכל הארץ ואז להכנס לבידוד ?

 

הנה, גילו שהעובד הצעיר היה בשער 8 בבלומפילד בדרבי התל אביבי האחרון (24 בפברואר). [כתבתי יחד עם המגיב מעלי]

כמובן שהתגובת משרד הבריאות היא להורות לכל יושבי השער (וזה הרבה!) להיכנס לבידוד במיידי.

 

זה מה שנקרא - הסוסים כבר מזמן ברחו מהאורווה.

 

היום יש בחיפה את משחק הגביע שצפוי למשוך בערך 25K צופים ואני ביניהם, נראה מה יהיה...

עריכה אחרונה על ידי shaharper

Now: Octavia 1.5T 2020 and 308SW 1.2T 2016

Past: Focus 06, Insight 11, Ibiza 09 + 1.2T, Impreza 14, C4 09, Corolla 17

 

פורסם
חולה מס' 13 (הנער לעיל) היה בדרבי התל אביבי. ככה נראית התחלה של איבוד שליטה...

אתה לא יכול לאבד שליטה על משהו שמעולם לא היה בשליטתך.

אילו לשפעת הזאת לא היה כינוי, אף אחד לא היה שם לב לכלום. כלום מיט גורנישט.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

×
×
  • תוכן חדש...