Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

כמה מכונות הנשמה יש בארץ?

מישהו זרק פה 300,

לפי זה ברגע שיהיו 3000 חולים חדשים ביום, תהיה תפוסה מלאה.

כמה זמן זה יקח.

מי שחי לפי הספר - סופו שימות מטעות דפוס (ר' משה שפירא)

פורסם

"איבוד שליטה" זה לא הניסוח הכי מדוייק, יותר "התחלת כדור השלג". להגיד שזה לא בשליטתנו זה (לא) נכון חלקית, היו (ועדיין יכולים) לנקוט בפעולות יותר משמעותיות מאשר ה"בידודים" חסרי התועלת האלו, שגם הם מגיעים בדיליי.

 

הרכבת של "זו רק שפעת" עברה כבר לפני שבועיים.

פורסם

זה ממש לא שפעת.

https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5688678,00.html

ארגון הבריאות העולמי העלה ההערכה לאחוז תמותה ל-3.4

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם

ההודעה שצפויה לצאת בשעה 14:00

ביטול מופעים גדולים בפורים

קבלנו כבר ביטול על מופע של 6000 איש שלקחתי חלק בהפקה שלו

צופה עוד כמה כאלה

 

תודה לכל האגואיסטים שחוזרים מחו"ל ומסתובבים ברחובות כאילו הכל בסדר

ותודה למדינה שמאפשרת לאנשים לנחות בנתבג בלי להבדק

פורסם

תפריד בין המאקרו למיקרו.

 

במיקרו: הסיכויים שלך להידבק היום במשחק הם מאוד נמוכים, וגם אם תידבק הסיכויים שלך למות מזה גם מאוד נמוכים.

ולכן לך ברמת המיקרו אין באמת סיבה לבטל את ההשתתפות במשחק.

 

ברמת המאקרו - מבחינת המדינה.

אין אפשרות לעצור את המחלה לגמרי בארץ - כאילו יש אבל זה אומר סגר מוחלט מעכשיו ולמשך מספר חודשים.

המטרה היא להחזיק את כמות הנדבקים היומית על 10 איש או 20 או 30.. לא ברורה לי יכולת הקליטה של מרכזי הקורונה בארץ .

ולכן החלטות המדינה יהיו כאלה שיתמכו בהדבקה מבוקרת של המחלה.

 

הבעיה:

הציבור מתנהג בבורות, בהתחלה הוא מאמין לתקשרות, מאמין ליונית לוי שאין צורך בפאניקה כי הכל תחת שליטה.

הקורונה תחת שליטה. ואין בעיה , הכל בסדר.

עד לנקודה שהוא מפסיק להאמין לבעלי המקצוע ונכנס לפאניקה, הנקודה עלולה להיות 20 נדבקים במשחק כדורגל.

שמבחינת ראייה של המאקרו היא לא מהותית בכלל, כי הכל היה צפוי וידוע והתכוננו למצב של 1000 נדבקים .

אז 20 באירוע אחד לא שונה מ 20 במספר אירועים בודדים.

 

אבל אירוע כזה גורם לציבור להרגיש חסר אונים,

הוא נכנס לפאניקה , מרוקן את כל הסופרים מסחורה.

לא מגיע למקומות העבודה, לא שולח את הילדים לבית הספר.

 

ולכן ידע יכול לעזור, אם יודעים מה הולך לקרות אפשר להתכונן , אפשר לעשות כמה דברים קודם.

 

אם תוקף הרישיון לרכב הוא לעוד שבועיים , אז אפשר לעשות את הטסט היום ולא לחכות למועד האחרון.

אם אתם או ההורים שלכם לוקחים תרופות כרוניות, אז אפשר לדאוג כבר עכשיו למרשם של החודש הבא.

פורסם
לא בקטע היסטרי, אבל אני באמת לא רואה איך הדבר הזה נבלם.

כמו שכל מחלה נבלמת- ממצה את פוטנציאל ההתפשטות שלה, ובעזרת מניעה קצב הנדבקים יפול מקצב המחלימים. סין כבר בשלב הזה.

על הדרך, מזג אוויר חם יותר= אירוסולים נשארים פחות זמן, ופוטנציאל ההדבקה עשוי ליפול בצורה דרסטית. נדע בקרוב האם אכן זה המצב, לשם שינוי- סיבה להיות שמח שבישראל מתחמם ממש מוקדם.

שמתחמם גם משתעלים/מתעטשים פחות, כך שהדבקה בין נשא שאינו חולה עדיין לאדם בריא צפויה להצטמצם מאוד.

פורסם (נערך)
כמה מכונות הנשמה יש בארץ?

מישהו זרק פה 300,

לפי זה ברגע שיהיו 3000 חולים חדשים ביום, תהיה תפוסה מלאה.

כמה זמן זה יקח.

 

אני שאלתי כמה וסתם זרקתי 300, אני לא באמת יודע כמה יש.

על 1000 חולים, יש בערך 50 שיגיעו למצב שצריך הנשמה, 800 במצב קל ו 150 במצב שצריך חמצן.

וגם זה למשך 4 ימים.

כלומר עם יש לי 1000 חולים חדשים ביום (נניח החל מהיום), אז עוד 10 ימים אני צריך 50 להכניס למכונת הנשמה.

והם יתפסו את המכונה למשך 4 ימים.

ב-4 ימים האלה יגיעו עוד 150 חולים שצריכים הנשמה, ורק ביום החמישי יתפנו לי ה-50 הראשונים.

 

אז 1000 חולים חדשים ביום מצריכים 200 מכונות הנשמה.

האיטלקים והקוריאנים מקדימים אותנו בשבועיים ונמצאים על קצב של 500 ליום.

 

כמו שכל מחלה נבלמת- ממצה את פוטנציאל ההתפשטות שלה, ובעזרת מניעה קצב הנדבקים יפול מקצב המחלימים. סין כבר בשלב הזה.

על הדרך, מזג אוויר חם יותר= אירוסולים נשארים פחות זמן, ופוטנציאל ההדבקה עשוי ליפול בצורה דרסטית. נדע בקרוב האם אכן זה המצב, לשם שינוי- סיבה להיות שמח שבישראל מתחמם ממש מוקדם.

שמתחמם גם משתעלים/מתעטשים פחות, כך שהדבקה בין נשא שאינו חולה עדיין לאדם בריא צפויה להצטמצם מאוד.

 

אם המצב בסין נבלם , יש מחוזות שהם מדווחים על 0 נדבקים חדשים כבר מעל שבועיים.

אז למה המחוזות האלה בסגר מוחלט עדיין?

למה הם לא חוזרים לעבודה?

 

היה דיווח שניסו בסין לשחרר איזור מסגר ואז תוך 4 ימים כמות הנדבקים קפצה.

אז הם סגרו הכל שוב, זה לא ממש מעודד.

עריכה אחרונה על ידי korola
פורסם

אם המצב בסין נבלם , יש מחוזות שהם מדווחים על 0 נדבקים חדשים כבר מעל שבועיים.

אז למה המחוזות האלה בסגר מוחלט עדיין?

למה הם לא חוזרים לעבודה?

 

היה דיווח שניסו בסין לשחרר איזור מסגר ואז תוך 4 ימים כמות הנדבקים קפצה.

אז הם סגרו הכל שוב, זה לא ממש מעודד.

 

שגרירות סין בישראל פתוחה. סע לשם ושאל אותם. אני עוקב אחרי מספר הנדבקים בסין, לא אחרי המיקרו-סטטיסטיקה פר מחוז.

ואל תתחיל עוד פעם להעלות פה את "השקר הסיני הגדול". אנחנו כבר חודשיים פלוס לתוך השיט הזה, והמצב של ההיפותזה הזו לא מזהיר.

פורסם

אגב, כל ליגת הכדורגל באיטליה (בנוסף לענפי ספורט נוספים, אבל זה הכי משמעותי) מבוטלת עד להודעה חדשה. כנראה שהדבר ישפיע גם על ליגת האלופות (מדובר במאות מיליוני דולרים) וישבש את עונת הכדורגל כולה (וכפועל יוצא גם את היורו בקיץ).

 

"סתם שפעת"

פורסם (נערך)

אני לא רוצה לפתוח עוד פעם את נושא סין והשקרים, אבל לדעתי דיווחים רשמיים מסין שווים פחות מקליפת שום.

 

התעשייה סינית עדיין לא מתפקדת ניתן לראות את על סמך פליטת מזהמים, גודש בכבישים והעובדה שעדיין יש הפרעות קשות ברשרשת אספקה.

 

אתה יודע מה גם חזרה לשגרה לא מעידה על כך שהוירוס נמצא בשליטה כי אין מה לעשות מפעלים צריכים לחזור לעבודה אחרת הכל שם יתרסק לאלף לעזאזל.

 

במחוזות שלמים יש אלפי חולים ו-0 מתים חדשים קרוב לחודש. סלח לי אבל I call bullshit.

 

לא סתם מכנים את סין The Great Firewall of China.

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם
הנה, גילו שהעובד הצעיר היה בשער 8 בבלומפילד בדרבי התל אביבי האחרון (24 בפברואר). [כתבתי יחד עם המגיב מעלי]

כמובן שהתגובת משרד הבריאות היא להורות לכל יושבי השער (וזה הרבה!) להיכנס לבידוד במיידי.

 

זה מה שנקרא - הסוסים כבר מזמן ברחו מהאורווה.

 

היום יש בחיפה את משחק הגביע שצפוי למשוך בערך 25K צופים ואני ביניהם, נראה מה יהיה...

 

אני לא מבין למה כשאמרו על ההוא מהפיראט האדום

הילד הזה לא נכנס לבידוד ?

למה היום כשאנחנו מבינים שהוא לא עשה כלום כדי למנוע את זה אף אחד לא קונס את ההורים שלו ?

פורסם

ב 24.02 עדיין לא היה לנער שום מידע על המחלה של בעל החנות באור יהודה, ובטח לא על זה שהוא נדבק בעצמו.

על בידוד של חוזרים מאיטליה בכלל הודיעו רק יומיים לאחר המשחק.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

נכון, ההוראות על הבידוד הגיעו אחרי המשחק ובכל מקרה כבר עברו 10 ימים, בגלל זה אני תוהה על נכונות/יעילות מדיניות הבידוד.

אגב אירועים המוניים,

יד אליהו היום צפויים להגיע 11K צופים למשחק היורוליג של מכבי תל אביב.

Now: Octavia 1.5T 2020 and 308SW 1.2T 2016

Past: Focus 06, Insight 11, Ibiza 09 + 1.2T, Impreza 14, C4 09, Corolla 17

 

פורסם

נו מה אומרים? כמה זמן עד שיכריזו על ביטול הגעה לאוניברסיטאות\מיכללות ויהורו על למידה מרחוק?

אני באמת לא מרגיש בנוח ללכת למכללה ולשבת בכיתה של ~100 ללא חלונות שכל רגע מישהו מישתעל\מתעטש.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

×
×
  • תוכן חדש...