Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

מצחיק שאם נדבר על תוסף לדלק , אז הרבה אנשים יכתבו פה, כולה 100 ש"ח בשנה.

אם לא מועיל אז גם לא מזיק, והרבה יוסיפו לרכב תוסף ב 100 ש"ח לשנה.

 

אבל שמגיעים לויטמינים, אז זה כבר סיפור אחר. ברור שסתם דוחפים לנו את זה.

לפחות לגבי ויטמין D, אני חושב שזה די דומה לתוסף דלק.

כמובן שאם יוצאים לשמש לא אמור להיות בעיה, וזה באמת לא אמור לשפר את מערכת החיסון .

בדיוק כמו להוסיף תוסף דלק לרכב חדש ולצפות לשיפור בצריכת דלק.

 

אבל אם מדובר בדיוק בסוף החורף, אחרי תקופה בלי שמש למשך זמן מסויים.

ויש ירידה בויטמין D בגוף, אז זה בהחלט יעזור.

90 כדורי ג'ל חמודים עלו 29 ש"ח בסופר פארם לפני שבועיים - קניתי כמה קופסאות.

 

אם אתה נוסע באוטו שעה ביום , בעיקר בקיץ אז אתה מקבל מספיק שמש לייצר ויטמין D.

אבל אם אתה עובד מהבית, ולא נוסע כל יום ברכב.

אז בחורף סביר להניח שיש לך חוסר בויטמין D ומערכת החיסון שלך לא עובדת ביעילות המקסימלית.

פורסם

שאלה קצת לא קשורה אבל מניח שקשורה.

במדינת הגמדים רעש מאומה החליטו שכשאני חזור מחול אני אמור להיות בבידוד אבל וזה אבל גדול תחבצ אסור לשימוש... אני אמור לרחף הביתה?

פורסם

יש מוניות ויש חברים.

בעיקרון לא ממש בודקים, אבל קח בחשבון שיש סיכוי קטן שפתאום תהיה חולה עוד שבוע שבועיים.

ואז יעשו לך תחקיר איך הגעת הבייתה.

אם תענה שחזרת ברכבת זה יהיה לא נעים.

פורסם

הערב יצאתי מבידוד..

חבר שנסע אחה''צ ברכבת שומע מהספסל שמאחוריו בחורה בטלפון -

"האמת שאני אמורה להיות עכשיו בבידוד אבל היו כמה סידורים דחופים"..

מי שחי לפי הספר - סופו שימות מטעות דפוס (ר' משה שפירא)

פורסם

לא נראה לי הולם להדביק חבר על בסיס זה שלא להדביק קרון. ולא אני לא יכול לממן מונית וזה שקול לאותו הגיון..

פורסם

ברור, החופשה לחו"ל גמרה לך את כל הכסף, לא נשאר כסף למונית.

למיטב זיכרוני יש גם מוניות שירות בנתב"ג.

 

מתוך 5000 מבודדים מצאו רק 5 חולים , אז הסיכוי שאתה חולה הוא 1 ל 1000.

כל חולה (בלי בידוד) נחשף לפחות ל 200 איש , אבל מדביק רק 2-4 אנשים .

כך מבחינת החבר שמקפיץ אותך - יש לו סיכוי של 1 ל 20,000 לחטוף קורונה.

כנ"ל לנהג מונית.

 

שוב , זה ברמת המיקרו , שלך ושל החברים.

 

ברמת המאקרו - של המדינה - היא צריכה לדאוג לכמה שפחות מודבקים.

אם כל החוזרים מחו"ל יחזרו ברכבות, אז הכמה בודדים שחולים ידביקו הרבה אנשים בדרך הבייתה.

 

אם חבר יקפיץ אותך, או שתחזור במונית ותשמור את הקבלה , לפחות ניתן יהיה להכיל את המקרה

ולבודד את הנהג או את החבר.

פורסם

מאמר מעניין שפורסם בסין על וירוס הקורונה. מאמר ראשוני, מעט דאטה, כל האזהרות הרגילות:

 

 

https://academic.oup.com/nsr/advance-article/doi/10.1093/nsr/nwaa036/5775463?searchresult=1

 

בגדול, החוקרים גילו שיש שני זנים מרכזיים לוירוס, ואחד מהם יותר אגרסיבי מהשני. למרות שהשני ״ישן״ יותר מהראשון. הטענה שלהם היא שהאגרסיבי היה המרכזי בהתפרצות בתחילת ינואר בווהן, אבל אחרי נהלי הקרנטינה שם, לא הצליח להתאים את עצמו והיה חייב להתפתח. הגרסה הישנה יותר שהיא פחות אגרסיבית כנראה אחראית לרוב ההדבקה בעולם עכשיו.

 

 

ABSTRACT

The SARS-CoV-2 epidemic started in late December 2019 in Wuhan, China, and has since impacted a large portion of China and raised major global concern. Herein, we investigated the extent of molecular divergence between SARS-CoV-2 and other related coronaviruses. Although we found only 4% variability in genomic nucleotides between SARS-CoV-2 and a bat SARS-related coronavirus (SARSr-CoV; RaTG13), the difference at neutral sites was 17%, suggesting the divergence between the two viruses is much larger than previously estimated. Our results suggest that the development of new variations in functional sites in the receptor-binding domain (RBD) of the spike seen in SARS-CoV-2 and viruses from pangolin SARSr-CoVs are likely caused by mutations and natural selection besides recombination. Population genetic analyses of 103 SARS-CoV-2 genomes indicated that these viruses evolved into two major types (designated L and S), that are well defined by two different SNPs that show nearly complete linkage across the viral strains sequenced to date. Although the L type (∼70%) is more prevalent than the S type (∼30%), the S type was found to be the ancestral version. Whereas the L type was more prevalent in the early stages of the outbreak in Wuhan, the frequency of the L type decreased after early January 2020. Human intervention may have placed more severe selective pressure on the L type, which might be more aggressive and spread more quickly. On the other hand, the S type, which is evolutionarily older and less aggressive, might have increased in relative frequency due to relatively weaker selective pressure. These findings strongly support an urgent need for further immediate, comprehensive studies that combine genomic data, epidemiological data, and chart records of the clinical symptoms of patients with coronavirus disease 2019 (COVID-19).

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם

1.נחמד שאתה מסיק מה היכולת הכלכלית שלי ולמה וכמה הייתי בחול או לאיזה אזור אני צריך לנסוע וכמה נידח הוא ואם באמת יש פתרון...

אני אנסח את זה בעדינות שאני לא הולך להוציא 700+ (על פי מה שזכור לי מהפעם האחרונה)

2.נחמד לנתח סטטיסטיקה של חולים והכל אבל בסוף אם הדבקת את הנהג מונית שלך או חבר או משפחה אז הדבקת ב100 אחוז..

3.נראה לי מגוחך שפקיד x החליט על פתרון y ולך נשאר לדבר ללמפה..

 

יש לי המון בעיות עם הנושא של הבידוד ואת רובם אני אפתור יצרתי.

בנוגע לתחבורה אין לי פתרון

פורסם

רשמתי שיש מוניות שירות למיטב זיכרוני.

אבל אתה ילד גדול, אני רואה שאתה מבין את כל ההשלכות.

והמשמעות של כל בחירה שלך

פורסם
יש מוניות ויש חברים.

בעיקרון לא ממש בודקים, אבל קח בחשבון שיש סיכוי קטן שפתאום תהיה חולה עוד שבוע שבועיים.

ואז יעשו לך תחקיר איך הגעת הבייתה.

אם תענה שחזרת ברכבת זה יהיה לא נעים.

 

מה קורה באמת עם כל אלה שהגיעו לפני שבועיים ? למה אף אחד לא מודיע שהם בריאים ?

כל הבידודיםנשאים בארץ התחילו כבר לפני שבועיים וחוץ ממקרה אחד או שניים לא שמעתי על מקרים נוספים שהיו בבידוד\תל השומר ויצאו משם בריאים

 

למה את זה לא מספרים ?

פורסם
מה קורה באמת עם כל אלה שהגיעו לפני שבועיים ? למה אף אחד לא מודיע שהם בריאים ?

כל הבידודיםנשאים בארץ התחילו כבר לפני שבועיים וחוץ ממקרה אחד או שניים לא שמעתי על מקרים נוספים שהיו בבידוד\תל השומר ויצאו משם בריאים

 

למה את זה לא מספרים ?

חדשות טובות לא מביאות רייטינג,

התקשורת (בכל העולם) היא תיבת תהודה לחדשות רעות. תמיד הייתה, תמיד תהיה.

יום טוב גם לך

פורסם

עדיין הנתון הרשמי שרק חולה אחד הבריא מתוך 15 שנדבקו.

אפשר לראות את כל הנתונים כאן ( מכל העולם ).

https://www.worldometers.info/coronavirus/

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

רק חולה אחד הבריא מתוך 15? אז כל שאר ה-14 מתו??

סוף העולם, תאמין לי.

 

יאללה תן לו באקסל.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

איזה יופי, ממש משעשע..

אני בטוח שלאותם 14, שעדיין תקועים בחדר של בית חולים עם אסטרונאוטים סביבם , אין חשק להטריל.

אבל גם אתה מקבל קצת מידע, כמה זמן לוקח להתנקות מהוירוס המצחיק הזה אשר משבש חיים לכמה עשרות מדינות.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

×
×
  • תוכן חדש...