Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
הם ייחשפו לזה כך או כך. זאת כל הנקודה.

וזה לא 3 אחוז מהאוכלוסייה בשום חישוב שהוא. העיקר ההיסטריה.

 

*שיעול*

 

https://www.nytimes.com/2020/03/04/world/coronavirus-news.html

 

 

The head of the World Health Organization said on Tuesday that the global mortality rate for Covid-19, the disease caused by the new coronavirus, was 3.4 percent.

Dr. Tedros Adhanom Ghebreyesus, the organization’s director general, said in a news conference in Geneva that Covid-19 was deadlier than the seasonal flu, but did not transmit as easily. “Globally, about 3.4 percent of reported Covid-19 cases have died,” Dr. Tedros said. “By comparison, seasonal flu generally kills far fewer than 1 percent of those infected.”

 

*שיעול*

 

מקווה שאין לי קורונה.

פורסם

^

אני חושב שאירן משכה קצת את הגרף למעלה,

מעניין איך האחוזים במדינות נורמליות.

מי שחי לפי הספר - סופו שימות מטעות דפוס (ר' משה שפירא)

פורסם

מרבית הנשאים של הוירוס הזה בכלל לא יודעים שהם נשאים.

בחלק מהמקרים הם לא מפתחים תסמינים, באחרים הם מפתחים קצת שיעול ונזלת, וחלקם מפתחים תסמינים של שפעת עונתית.

 

האם החישוב של אותם 3.4 אחוז תמותה, לוקחים בחשבון את כל אותם נשאים שאפילו לא יודעים שהם נשאים? כניראה שלא.

יום טוב גם לך

פורסם (נערך)

כאשר לוקחים בחשבון את המקרים הקשים של שפעת מקבלים 0.1% תמותה בהשוואה ל-3.4% מהקורונה.

 

אתם די מתעלמים מהנקודה שרוב האנשים במערב הם מבוגרים!

 

זו פירמידת הגילאים ביפן

Population_pyramid_of_Japan_2015.png

 

קרוב ל-50% מתושבי יפן נמצאים בגילאים בהם קורונה מהווה סכנה מוחשית.

 

וזו פירמידת גילאים באיטליה

 

Population_pyramid_of_Italy_2016.png

 

סיפור דומה

 

אתם מבינים לאן אני חותר? אין כזה דבר "קבוצת סיכון" כי במדינות המפותחות כמעט כולם הם קבוצת סיכון.

 

 

בארה"ב קורונה נכנסה לבית אבות וכבר 5 דיירים מתו מהוירוס.

 

https://edition.cnn.com/2020/03/04/health/us-coronavirus-update-wednesday/index.html

 

Five had ties toLife Care Center, a long-term nursing home in a Seattle suburb

 

^

אני חושב שאירן משכה קצת את הגרף למעלה,

מעניין איך האחוזים במדינות נורמליות.

 

יחד עם איראן הבנתי שמתקרבים ל-4%.

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם
מרבית הנשאים של הוירוס הזה בכלל לא יודעים שהם נשאים.

בחלק מהמקרים הם לא מפתחים תסמינים, באחרים הם מפתחים קצת שיעול ונזלת, וחלקם מפתחים תסמינים של שפעת עונתית.

 

האם החישוב של אותם 3.4 אחוז תמותה, לוקחים בחשבון את כל אותם נשאים שאפילו לא יודעים שהם נשאים? כניראה שלא.

 

פה יש חישוב של אחוז תמותה של מקרים מאומתים שנסגרו לכאו או לכאן - הבריאו או מתו. והוא .6%

 

https://www.worldometers.info/coronavirus/

 

אגב המספרים של איטליה מאוד קרובים לאלו של אירן.

פורסם

בסופו של יום לכל אחד מאיתנו זה 100% או 0%.

 

ללא טיפול רפואי, כמעט כל מי שיגיע למצב קשה/קריטי ימות - לפי הנתונים זה בערך 17%.

למזלנו, מצב קשה צריך רק חמצן, גם זה עלול להיות קצת בעייתי, אבל כנראה עמדות חמצן יש מספיק.

בסין רק 50% מאלו שהגיעו למצב של הנשמה שרדו, השאר מתו.

 

המדינה חייבת להקים מערך תומך, מסודר ואיכותי לקליטה וטיפול בחולים שמגיעים.

זאת הדרך היחידה להקטין את אחוזי המתים.

האזרחים חייבים לשנות את צורת חייהם על מנת להקטין את כמות הנדבקים היומית.

 

בנתיים אני לא רואה את זה קורה, הייתה יוזמה להתשתמש במבנה "מלבן" בראשון לציון על מנת להכין אותו לקליטת חולים.

עיריית ראשון לציון התנגדה, הגישה בקשה לצו מניעה מבית המשפט, ובית המשפט אישר את צו המניעה.

https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001318254

 

פשוט הזוי.. היה לנו כמדינה חודש שלם, להשמיש מבנים לקליטת חולים.

לאמן חיילים/ חיל הרפואה . לצורך מיון , קבלת חולים , תמיכה ב 80% חולים שלא צריכים כלום.

עמדות חמצן לחולים קשה.

ואולי עמדות או פינוי למקום אחר את החולים הקריטים.

במקום זה בית המשפט נלחם נגד משרד הבריאות.

פורסם

^

אולי היה צריך לפנות אותם..

אם היחידים בעולם שהצליחו לעצור את הקורונה זה סין,

והם עשו את זה בעזרת סגר למליוני בני אדם והקמת שני בתי חולים בשבועיים,

אצלינו שלבנות בית חולים זה עשר שנים מינימום

אין לי מושג מה יעצור את זה..

מי שחי לפי הספר - סופו שימות מטעות דפוס (ר' משה שפירא)

פורסם

ובינתיים הבעיה שהעלתי עם משחקי הספורט להיום נפתרה על ידי משרד הבריאות.

אין משחק גביע בסמי עופר, משחקי הכדורסל הגדולים במסגרת אירופאית יערכו ללא קהל.

מי שהזמין כרטיס להופעה גדולה בקרוב, יאלץ לחכות למועד אחר...

Now: Octavia 1.5T 2020 and 308SW 1.2T 2016

Past: Focus 06, Insight 11, Ibiza 09 + 1.2T, Impreza 14, C4 09, Corolla 17

 

פורסם

שבוע הבא אמורים להיות מסיבות פורים - נשמע כמו כר פורה לנשאים.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

אני כבר איזה 5 ימים מצונן.

נרשמה הקלה ביומיים האחרונים אם כי עדיין מוציא ליחה קשה בכמויות כל בוקר.

חום לא היה.

מפחד לדעת...

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

פורסם
שבוע הבא אמורים להיות מסיבות פורים - נשמע כמו כר פורה לנשאים.

 

נלקחה החלטה - כלל אירועי פורים לרבות עדלאידע(ות) בוטלו.

×
×
  • תוכן חדש...