Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

 

אז מצבם טוב

מחר הם ישתחררו ויתפנו 14 מקומות

 

איך המדינה יודעת מתי כל אחד נדבק?

אם הוא היה גם ברכבת וגם במשחק כדורגל וגם במחנה יהודה

לפי מה קובעים מתי הוא נדבק וכמה זמן לקח לגוף להגיב?

פורסם

מה שיכול לירמוז על יכולת ההדבקה של הוירוס זה הטענה של המורה שנידבקה שטענה שהייתה רק כ15 דק' בחנות, אם כל כך קל להידבק אז אפשר לחשוב מה קרה ברכבת או מקומות אחרים.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
מה שיכול לירמוז על יכולת ההדבקה של הוירוס זה הטענה של המורה שנידבקה שטענה שהייתה רק כ15 דק' בחנות, אם כל כך קל להידבק אז אפשר לחשוב מה קרה ברכבת או מקומות אחרים.

 

השאלה כמה המידע שאנשים מוזרים הוא באמת אמין

היא טענה שהייתה רק 15 דק, אוקי

ואם הייתה 35?

ואם באה במגע עם העובד או בעל הבית שהשתעל עליה ?

פורסם
איזה יופי, ממש משעשע..

אני בטוח שלאותם 14, שעדיין תקועים בחדר של בית חולים עם אסטרונאוטים סביבם , אין חשק להטריל.

אבל גם אתה מקבל קצת מידע, כמה זמן לוקח להתנקות מהוירוס המצחיק הזה אשר משבש חיים לכמה עשרות מדינות.

 

עזוב תן לו להריץ צחוקים ככה זה כאשר מנגנון הדחקה עובד מסביב לשעון.

 

בינתיים חצי מהעולם הכריז על מצב חירום, במספר מדינות סגרו בתי ספר , הודו וגרמניה אסרו על ייצוא ציוד רפואי, חברות תעופה מקורקעות והציבור מסתער על סופרים.

 

זה קורה כל שנה בתקופת השפעת. אין מה להתרגש.

פורסם (נערך)

הודו אחד היצרניות הגדולות בעולם של תרופות ג'נריות וציוד רפואי אסרה על ייצוא ציוד רפואי ורכיבים קריטיים בייצור תרופות

 

https://asia.nikkei.com/Spotlight/Coronavirus/Thai-government-bans-mask-exports-to-battle-coronavirus

 

https://www.independent.co.uk/news/world/asia/coronavirus-india-drug-shortage-medicine-europe-imports-outbreak-a9374861.html

 

=====================================

 

גרמניה אוסרת על ייצוא ציוד רפואי

 

https://www.reuters.com/article/health-coronavirus-germany-exports/germany-bans-export-of-medical-protection-gear-due-to-coronavirus-idUSL8N2AX3D9

 

=====================================

 

חברת Canon סוגרת 5 מפעלים ביפן בעקבות מחסור בחלקים

 

https://www.canonnews.com/canon-to-close-factories-because-of-supply-shortages

 

=====================================

 

Taiwan אוסרת על ייצוא ציוד רפואי

 

https://focustaiwan.tw/business/202003040012

 

=====================================

 

שר הבריאות של גרמניה "אנחנו במצב של Pandemic"

 

https://www.dw.com/en/coronavirus-is-now-a-worldwide-pandemic-german-health-minister-says/a-52634082

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם

נו כבר שמישהו יקח אחריות ויפתח שביתה במוסדות להשכלה גבוהה ויתרץ את זה בתוספת שכר למרצים, יציל אותנו מהאצת ההתפשטות.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

ככה זה אדם לאדם זאב.

הסולידריות של המדינות נגמרת שמתחילה הפאניקה.

נגמר השיתוף הפעולה הבינלאומי, פתאום הזהב החדש זה מפעלי תרופות וציוד רפואי.

אם בעבר ונצואלה הלאימה את כל משאבי טבע שלה.

 

שלב א' - איסור יצוא, שלב ב' הלאמה (צרפת כבר הכריזה על הלאמה של כל המסכות).

שלב ב' - סחר חליפין של מדינות שיש להם מפעלים חיוניים.

 

רק אצלנו המפעל בשדרות מוכר את כל המסיכות שלו לחו"ל.

מעניין כמה מפעלים לייצור תרופות נשאר לטבע בארץ?

ומתי טראפ יעצור את כל הייצוא החיוני מארה"ב החוצה.

 

 

עוד נקודה מעניינת , האמא של החולה בן ה-15 , טוענת שהוא חולה כבר מיום חמישי,

בדיוק אותו יום שגילו את החולה הראשון.

הם דיווחו כבר ביום חמישי , אבל באו לבדוק רק ביום שלישי אחרי הבחירות.

לחשוב שהוא היה ביום רביעי כבר מדבק בבית הספר, וכל החברים שלו המשיכו בחייהם מחמישי עד שלישי .

 

תוך שבוע יופיעו הנזקים , אבל אצלנו יקח עוד שבוע לבדוק אותם,

אז רק עוד שבועיים נדע מה עלה בגורלם

פורסם
ואי צ׳מגיא, אני יודע שאני החמישי ששואל, אבל אתה יודע להסביר למה זה עושה לך כזה high?

 

למה שלא יעשה high לכולם? we live in exciting times

פורסם

עוד נקודה מעניינת , האמא של החולה בן ה-15 , טוענת שהוא חולה כבר מיום חמישי,

בדיוק אותו יום שגילו את החולה הראשון.

הם דיווחו כבר ביום חמישי , אבל באו לבדוק רק ביום שלישי אחרי הבחירות.

לחשוב שהוא היה ביום רביעי כבר מדבק בבית הספר, וכל החברים שלו המשיכו בחייהם מחמישי עד שלישי .

 

תוך שבוע יופיעו הנזקים , אבל אצלנו יקח עוד שבוע לבדוק אותם,

אז רק עוד שבועיים נדע מה עלה בגורלם

 

אם דיווחו ביום חמישי והגיעו לבדוק רק בשלישי, זה חוסר אחריות שצריך לתת את הדין עליו.

הממשלה צריכה לגרום לאנשים להבין שמי שמתנהג בחוסר אחריות כזה משלם

זה הרבה מעבר לתום לב או חוסר ידע - זה נטו חוסר אחריות.

פורסם

לא בוכים על חלב שנשפך, אין פה רשלנות של אף אחד.

זאת המערכת דפוקה.

 

הרי אנחנו בממשלת מעבר, ואם יכריזו על מצב חירום , ישר מישהו יגיש בג"ץ

ובית המשפט יבטל את המצב חירום.

הרי הכל פוליטי אצלנו , בעיקר בזמנים כאלה.

 

שיתאפסו על עצמם כל ה-120 חברי כנסת, יחליטו ביחד שהמדינה חשובה יותר מהכיסא וכל השטויות.

יקימו ממשלת חירום/אחדות/חילונית/ ערבית / דתית /משיחית - שיקראו לה איך שרוצים ויתחילו לקבל החלטות.

פורסם
לא בוכים על חלב שנשפך, אין פה רשלנות של אף אחד.

זאת המערכת דפוקה.

 

הרי אנחנו בממשלת מעבר, ואם יכריזו על מצב חירום , ישר מישהו יגיש בג"ץ

ובית המשפט יבטל את המצב חירום.

הרי הכל פוליטי אצלנו , בעיקר בזמנים כאלה.

 

שיתאפסו על עצמם כל ה-120 חברי כנסת, יחליטו ביחד שהמדינה חשובה יותר מהכיסא וכל השטויות.

יקימו ממשלת חירום/אחדות/חילונית/ ערבית / דתית /משיחית - שיקראו לה איך שרוצים ויתחילו לקבל החלטות.

 

אני לא חושב שצריך להכריז על מצב חירום כדי לגרום לאזרחים לקחת את הנושא הזה ברצינות

אנשים חוזרים מתאילנד נכנסים לבידוד, אבל מעלים סטורי שלהם מכינים אוכל למשפחה לשישי שבת

למה בנאדם שבבידוד מתקרב לאנשים ונותן להם לצלם אותו? למה בנאדם בבידוד מבשל למשפחה?

מי בדיוק אוכף את זה אם מדווחים על אדם כזה?

 

כנראה שלא מעניין אף אחד

אחרי שהוא ידביק 5 אנשים יספרו את הסיפור הזה ויגידו לא בוכים על חלב שנשפך

פורסם
למה שלא יעשה high לכולם? we live in exciting times

שמע, אני אוהב את החיים שלי, יש לי משפחה, קרובים, אנשים שאיכפת לי מהם.

מה ה-high בזה שיש סיכוי ממשי שאני או הם יפגעו?

ואללה, לא יודע.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
×
×
  • תוכן חדש...