Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
אני כבר איזה 5 ימים מצונן.

נרשמה הקלה ביומיים האחרונים אם כי עדיין מוציא ליחה קשה בכמויות כל בוקר.

חום לא היה.

מפחד לדעת...

 

אל תדאג , אף אחד בארץ לא מעוניין לבדוק קורונה למי שלא היה בחו"ל או לא היה במגע עם חולה קורונה.

כי אם יתחילו לבדוק אנשים בלי קשר , עוד בטעות יגלו כמה כאלה.

ואז יצטרכו לעבור לשלב הבא.

פורסם
אל תדאג , אף אחד בארץ לא מעוניין לבדוק קורונה למי שלא היה בחו"ל או לא היה במגע עם חולה קורונה.

כי אם יתחילו לבדוק אנשים בלי קשר , עוד בטעות יגלו כמה כאלה.

ואז יצטרכו לעבור לשלב הבא.

 

אבל למה מסיקים מסקנות כל כך לאט ?

למה כשידעו שיש בלאגן בתאילנד \ איטליה חיכו כמה ימים כדי להגיד שמי שחוזר משם צריך להיות בבידוד ?

למה קודם כל כל מחכים שיתגלו כאן

חולים ואז נותנים הוראה ?

פורסם

כי העולם האמיתי הוא לא שחור ולבן.

אנשים פרוסים על כל הקשת, בדיוק כמו שקורה פה בשירשור הזה.

יש אנשים שנמצאים בקצה אחד , מולם יש אנשים בקצה השני וכל השאר פרוסים על פני כל הקשת.

מספיק לראות היום את הדר' לוטריניה ערד ניר משתלח במנהל בית החולים איכילוב.

הפרופ' המכובד מנסה להסביר את הצעדים שננקטו והכתב טוען שאלו צעדים מוגזמים , וסיגריות הורגות הרבה יותר מקורונה.

ומדוע משרד הבריאות לא נוקט צעדים קשים נגד מעשנים.

 

כנראה כדי לעצור ממש את הקורונה בארץ צריך מחר בבוקר לעשות:

- ביטול כל הלימודים/מבחנים/בתי הספר, המכללות והאוניברסיטאות

- הנחיות שמי שלא צריך לצאת מהבית שלא יצא

- מקומות עבודה לא חיוניים לא פעילים.

 

כמובן שכל הצעדים האלה לא ממש יעזורו, עדיין בשבועיים הקרובים נמשיך לראות עלייה במקרים , כי מי שנדבק כבר נדבק.

הוא רק יהפוך חולה בשבועיים הבאים.

 

אבל הציבור ובעיקר התקשורת עדיין לא בשלים לזה, לכן לא ניתן לעשות את זה.

חייבים להמתין ל 100 חולים בארץ, חייבים להמתין למקרה המוות הראשון.

חייבים להמתין למצב שהציבור ובעיקר התקשורת יבינו במה מדובר, כלומר יבינו ממקור ראשון ולא דרך יוטיוב.

 

אבל... כבר ניסו לרמוז לאנשים להתחיל לאגור מזון וציוד בבית, אבל עשו את זה בעדינות.

אם היו אומרים צריך לאגור מזון , אז עכשיו הסופרים היו מתפוצצים.

במקום זה הראו את הסרטונים מכל העולם על תורים עצומים בסופרים , והראו כמה ישראלים שהעלו סרטונים שהם התחילו לאגור מזון

וציוד בבית.

בתקווה שזה יתחיל תהליך איטי של הצטיידות על פני שבוע שלם ולא בפאניקה של יום אחד

פורסם

הייתי בסופרמרקטים המקומיים היום ואתמול, המדפים מלאים לחלוטין ותורים בקופות אין. אולי כי אני לא גר בעיר גדולה.

פורסם

כמובן שכל הצעדים האלה לא ממש יעזורו, עדיין בשבועיים הקרובים נמשיך לראות עלייה במקרים , כי מי שנדבק כבר נדבק.

הוא רק יהפוך חולה בשבועיים הבאים.

 

מי שנדבק היום כבר נדבק, ולא יוכלו להציל אותו אם מחרתיים יאסרו על אנשים לצאת מהבתים

אבל יוכלו להאט את ההדבקות של האחרים, וזה לא פחות חשוב

 

 

אני חושב שיושבים אנשים שיודעים הרבה יותר מאיתנו על המצב בארץ, ואם הם מוטרדים - צריכים להורות על צעדים בהתאם

למה לחכות ל 100 חולים ?

הרי הם יודעים בדיוק כמונו, אם יהיו 100, זה אומר שכבר יש 500 או 1000 נדבקים פוטנציאלים

למה לא לעצור את זה ב 30 חולים ? 50 חולים ?

 

היה להם חודש לרמוז, להגיד, לייעץ לנו לאגור אוכל

פורסם

טרנספורטר, אתה חי במדינה שבה הסכנה שנסראללה או סינוואר יסגרו את הסופרמרקטים הרבה יותר מוחשית מהסכנה שאיזה וירוס חדש יעשה זאת (והיו דברים מעולם). אז רצוי מאד שיהיה בבית מלאי של מנות קשות בכלל בלי קשר לקורונה. לא שצריך לעלות לרמה של "המתכוננים ליום דין" - אלא, סתם, להיות מוכנים לרקטות מלבנון או שביתה בשופרסל. ומוכנות כזו מכסה גם סיבות אחרות לעצירת המשק.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

זוכרים לפני איזה 20 או 30 עמודים ChemGuy85, הסביר שלא יהיו תרופות רגילות במדפים.

אז קרה משהו מאוד מדאיג.

הודו, למרות שיש להם רק 28 חולים, החליטו בצעד חריג שהם לא מאשרים ייצוא של 26 תרופות גנריות.

זה עלול להוביל למחסור חמור בתרופות.

 

יש לי סטוק קטן של תרופות וויטמינים שאגרתי, אבל כנראה לא מספיק אם סוגרים את הברז לכל העולם.

נקפוץ מחר לסופרפארם להצטייד עוד קצת

 

https://www.cnbc.com/2020/03/04/global-supplier-india-curbs-drug-exports-as-coronavirus-fears-grow.html

 

https://www.bbc.com/news/business-51731719

פורסם

איזה תרופות אתה אוגר בגלל הקורונה, ובמה הן עשויות לסייע לך? אני לא מכיר תרופות שמסייעות למנוע את המחלה או לרפאה, וגם אם יימצאו כאלה הרי שהן תהיינה תרופות מרשם שיינתנו באופן מבוקר ולא יימכרו מהמדף.

 

דרך אגב - מה הקשר בין הויטמינים שהזכרת לבין הקורונה?

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

איזה תרופות ללא מרשם אתה צריך להחזיק בבית ? לכול התרופות ללא מרשם יש גם תרופות סבתא שהם יעילות לא פחות או במקרים רבים עדיף לא לקחת תרופות ללא מרשם.

איזה כייף לי :)

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

בקיצור, If we die, we die.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

לא חושב שמעבר לאקמול רגיל ו/או דקסמול קולד ודומיהם בשביל ההקלה בסימפטומים (הורדת חום, כאבים, שיעול וגודש), יש תרופה שיכולה לעזור/לסייע. אם כבר, מי שצורך תרופות קבועות (במרשם) - אולי כדאי להצטייד במספיק תרופות לתקופה הקרובה, למקרה וייגמר/נגיע למצב שזו "סכנה" להתקרב לסופרפארם ושות'.

פורסם (נערך)

https://www.maccabi4u.co.il/7253-he/Maccabi.aspx?TabId=7255_7256_7258

 

מערכת החיסון

 

לוויטמין D השפעה על פעילות מערכת החיסון, לרבות עיכוב התפתחות מחלות אוטו-אימוניות בהן מערכת החיסון תוקפת בשוגג רקמות בגוף ועל הפחתת תהליכים דלקתיים.

קולטן של ויטמין D נמצא ברוב התאים של מערכת החיסון, כולל תאי T ומאקרופאג'ים. במצבים מסוימים המאקרופאג'ים מסוגלים להפוך ויטמין D בלתי פעיל לקלציטריול.

התפקיד של תאי T במערכת החיסון הוא לזהות את הגורמים הזרים שפולשים לגוף כמו חיידקים או וירוסים ולהרוג את התאים שזוהמו על ידם. ויטמין D מגביר את המוכנות של תאי T לפעולה, וכאשר הם נחשפים לגורם מזהם הם מסוגלים להתרבות מהר יותר ולייצר יותר חומרים שיילחמו בזיהום.

 

https://www.solgar.co.il/%D7%9E%D7%99%D7%93%D7%A2-%D7%95%D7%9E%D7%90%D7%9E%D7%A8%D7%99%D7%9D/%D7%9E%D7%90%D7%9E%D7%A8%D7%99%D7%9D/%D7%9B%D7%99%D7%A6%D7%93-%D7%9E%D7%92%D7%9F-%D7%95%D7%99%D7%98%D7%9E%D7%99%D7%9F-d-%D7%9E%D7%A4%D7%A0%D7%99-%D7%9E%D7%97%D7%9C%D7%95%D7%AA-%D7%96%D7%99%D7%94%D7%95%D7%9E%D7%99%D7%95%D7%AA/

 

 

[h=2]השפעת ויטמין D על מערכת החיסון[/h]מעבודות מחקר שנעשו בהודו, עולה כי חוסר קליני של ויטמין D מקביל להופעת זיהום חמור בדרכי הנשימה התחתונות. כמו כן, בקרב ילדים ממוצא אתיופי, נמצא קשר בין חוסר קליני של הוויטמין לעלייה של פי 13 בסיכון לחלות בדלקת ריאות.

בנוסף, מחקרים גילו כי ויטמין D מחזק את פעילות הפפטידים במערכת החיסונית האחראים על השמדת הפתוגנים – מחוללי מחלות דוגמת חיידקים, פטריות, וירוסים וכדומה. פפטידים, המיוצרים על ידי מערכת החיסון ומורכבים מחומצות אמינו (שהן גם אבני הבניין של החלבונים), מעניקים הגנה לגוף מפני מזהמים על ידי כך שהם פורצים והורסים את קרום התא שלהם.

עריכה אחרונה על ידי korola
פורסם (נערך)

היום גיליתי שאני נכנס להסגר איך שאני חוזר מגרמניה מחר.

 

למזלי הצטיידתי מראש במצרכים חיוניים - בירות, חטיפים וקונדומים.

עריכה אחרונה על ידי gadik6

פורסם
לכול התרופות ללא מרשם יש גם תרופות סבתא שהם יעילות לא פחות או במקרים רבים עדיף לא לקחת תרופות ללא מרשם.

 

מה. פשוט מה.

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

×
×
  • תוכן חדש...