Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

מזל שלא הלכנו להצביע, היה חולה קורונה בקלפי שהיינו אמורים להצביע בו, עכשיו נישאר לגלות מי היה בסביבתו כי זה אומר שהם בשכונה שלנו לא?

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
37 minutes ago, korola said:

זה ממש לא בגלל שכמה סינים אוכלים עטלפים.

 

בסין הכל מתחיל ונגמר במדיניות המוניטרית של הממשל, 

אנחנו (כל העולם המערבי) אוהב את סין עם מחירים זולים,   אנחנו אוהבים שהם מרכיבים לנו טלפונים בעלות שכר של 2 דולר ליום.

אנחנו אוהבים לרכוש מוצרים סינים זולים דרך הרשת. 

הממשל אוהב את כמויות המטבע חוץ שנכנסים למדינה, הוא מחזיק את שער החליפין בצורה כזאת שכולם (לפחות רוב העובדים) ישארו עניים.

יעבדו בזול וככה סין תמשיך למכור כח אדם זול לכל העולם (כולל ממש למכור עובדים זרים לענף הבנייה בישראל). 

 

כל זה מוביל לזה שהם כאילו גרים בערים מודרניות אך השווקים עדיין שווקים של עולם שלישי,

הם אוכלים חיות בר , כי זה זול, כי צריך רק כח אדם כדי להשיג בשר של חיות בר.

 

לדעתי אחרי המשבר הזה,  יהיו שינוי מהותי בסין, שיוביל לשינוי מהותי בכל העולם.

מחיר כח העבודה הסיני יקפוץ פי 2 או פי 3 .

המחירים של המוצרים הסינים יעלה בהתאם,  חברות ענק יפזרו את המפעלים שלהם על פני כל העולם ולא רק בסין (צמיחה משמעותית בהודו, מקסיקו, טורקיה).

 

כולנו נאלץ להיגמל מתרבות המוצרים הסינים הזולים, אולי יחזרו לתקן מוצרי חשמל ולא להתייחס אליהם כמוצרים חד פעמיים. 

 

 

ואולי לא,

יכול להיות שהעולם לא ילמד כלום , יכול להיות שכל יגמר תוך חודש וחודשיים.

יכול להיות שהסינים יחזרו לייצר הכל כרגיל ולאף מדינה/חברות לא יהיה אנרגיה לשינוי תרבותי 

ונחזור למצב של עולם כמנהגו נוהג  

 


הם אוכלים חיות בר כי זה בתרבות שלהם, בדיוק כמו שהיפאנים אוכלים דולפינים.
יש להם מספיק תרנגולות/חזירים/פרות בשביל לאכול, ומה שאין להם הם מייבאים. להביא לשוק איזה דורבן מסכן דורש הרבה יותר מאמץ מלהביא חזיר מסכן.

 

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם
16 hours ago, gadik6 said:

חייב לציין שגם אני לא ציפיתי שנגיע למצב בו שוקלים לדרוש בידוד ביתי מכל מי שחוזר מחו"ל, כולל מדינות בהן יש פחות מקרים מאשר בישראל (ביחס לאוכלוסיה).

מצד שני, כשהכסף מדבר, אז פתאום אפשר למצוא תירוצים כדי לעקוף את הבידוד (למשל המקרה של מכבי ת"א בכדורסל והמשחק הקרוב שלה, או משחק הכדורגל בו מצאו דרך לאפשר ליותר מ-5000 אוהדים להגיע למשחק).

 

עוד נקודה מעניינת (אותי לפחות) - באיטליה יש כ-6000 חולים וכ-230 מתים, מצד שני, בקוריאה יש כ-7000 חולים וכ-50 מתים מהוירוס.

יש למישהו הסבר להבדלים באחוזי התמותה בין 2 המדינות?

 

 

מספר המתים באיטליה מתקרב ל-400. 

 

באמת אין לי כל כך הסבר למעט אולי פעילות של זן אלים יותר של הקורונה. 

 

החדשות הרעות הן שחולים מאיטליה מדביקים את כל העולם ותיאורטית הם אולי מפיצים את הזן האלים יותר. 

פורסם
Quote

12:21:ועד עובדי הרכבת קרא לסגור את תחנת נתב"ג בשל הקורונה
דנה ירקצי
ועד עובדי רכבת ישראל פנה היום (שני) למנכ"ל הרכבת ולשר התחבורה בצלאל סמוטריץ' בדרישה להפעיל אמצעי אכיפה כלפי נוסעים שעולים לרכבת בתחנת נתב"ג או לסגור את התחנה לאלתר. זאת, למען שמירה על בריאותם של הנוסעים והעובדים ברכבת. הוועד מסר כי הנסיעה ברכבת של השבים מחו"ל מסכן עשרות עובדי רכבת ואלפי נוסעים. יו"ר הוועד גילה אדרעי ביקשה שיפורסמו הוראות לציבור הנוסעים ברכבת, בדומה לאלו שפורסמו מוקדם יותר לנוסעי האוטובוסים.

תודה שניזכרתם באמת, איזה חובבנות.

אבל בטח יעשו חצי עבודה כמו תמיד ולא ידאגו להסעות מיוחדות.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם (נערך)
17 hours ago, garicho said:

חייב לציין, שכשבחרתי שם לשרשור לפני חודש, לא ציפיתי שנגיע למצב שאנחנו נמצאים בו היום.

כמובן שהעולם לא יסתיים. אבל, בהחלט יכול להיות שהמשבר הזה ישנה בצורה משמעותית את העולם, בדומה לאירועים גדולים אחרים בהיסטוריה (נפילת ברית המועצות, 9-11 וכ״ו).

 

ישנה לחלוטין. 

 

אנו עדים לתחילת הסוף של הגלובליזציה. 

 

תשמע כאשר בארה"ב (ובעולם) יש מחסור במסכות M3 כי כמעט כל המפעלים נמצאים בסין יש כאן בעיה. 

 

מצחיק לראות כיצד רק לפני שנה - שנתיים כל מיני כלכלנים עם תארים מתקדמים מאוניברסיטאות יוקרתיות טענו שמלחמת הסחר של ארה"ב מול סין היא מטופשת, טראמפ מטומטם וגלובליזציה עושה רק טוב לאנושות. 

 

מה אני אגיד לך שילכו לבקש מהסינים מסכות ותרופות. 

 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם

מה יקרה לעולם התעופה? הרי גם בלי הקורונה כבר הרבה חברות קרסו- אז מה ישאר לאחר הקורונה?

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

אדמה חרוכה זה מה שישאר. 

 

חברות תעופה לאומיות כנראה ישרדו כי משלם המיסים ירים את החשבון. 

 

לואו-קוסט גמורים. 

פורסם
 
ישנה לחלוטין. 
 
אנו עדים לתחילת הסוף של הגלובליזציה. 
 
תשמע כאשר בארה"ב (ובעולם) יש מחסור במסכות M3 כי כמעט כל המפעלים נמצאים בסין יש כאן בעיה. 
 
מצחיק לראות כיצד רק לפני שנה - שנתיים כל מיני כלכלנים עם תארים מתקדמים מאוניברסיטאות יוקרתיות טענו שמלחמת הסחר של ארה"ב מול סין היא מטופשת, טראמפ מטומטם וגלובליזציה עושה רק טוב לאנושות. 
 
מה אני אגיד לך שילכו לבקש מהסינים מסכות ותרופות. 
 


הגזמה פרועה. האנושות חוותה מגפות הרבה יותר קטלניות עם יכולות טכנולוגיות הרבה פחות מתקדמות ורפואה הרבה פחות מתקדמת.
זה יפתר, כמו שפתרו הרבה בעיות גם קשות יותר.
בינתיים אם אתה בן 60 או עם מחלות רקע כדאי להגביר זהירות.
  • מעניין 1

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

ואיך זה בדיוק קשור לעובדה שכמעט כל המפעלים בעולם נמצאים בסין והאנושות פיתחה תלות מוחלטת בסין בתור המפעל של העולם? 

פורסם

יש הרבה דברים שמייצרים בסין, השאלה כמה הם הכרחיים בשביל לחיות ולפתור את המשבר הזה.

 

אוכל יש לך? מים יש לך? דלק יש לך? מוחות מבריקים יש לך? אתה תעבור את זה ויהיה בסדר.

 

  • מעניין 1

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם (נערך)

כמעט הכל יוצא מסין בין אם מדובר במוצר מוגמר (Made in China) ובין אם מדובר בחלק/חומר כימי שמשמש כרכיב קריטי בשרשרת ייצור של מוצרים אחרים שאינם Made in China. 

 

העולם פיתח תלות מוחלטת בדיקטטורה. גם אם סין לא הייתה דיקטטורה המצב בו שרשרת אספקה בינלאומית תלויה כל כך במדינה אחת אינו מצב בריא. 

 

מה אני אגיד לך מזל שהאסימון נופל עכשיו ולא במצב חמור יותר. 

 

 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם
40 minutes ago, ChemGuy85 said:

 

 

מספר המתים באיטליה מתקרב ל-400. 

 

באמת אין לי כל כך הסבר למעט אולי פעילות של זן אלים יותר של הקורונה. 

 

החדשות הרעות הן שחולים מאיטליה מדביקים את כל העולם ותיאורטית הם אולי מפיצים את הזן האלים יותר. 

או פשוט מאוד העובדה שאוכלוסיה באיזורים הנגועים מאוד מבוגרת. 

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם
1 hour ago, ChemGuy85 said:

שמלחמת הסחר של ארה"ב מול סין היא מטופשת, טראמפ מטומטם

זה לא שירשור פוליטי, אבל בחייאט מה הקשר בין השניים?

 

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

×
×
  • תוכן חדש...