Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
1 minute ago, Pika007 said:

העובדה שאני חושב שהצעדים האלו שגויים לא אומרת שאני חושב שכולם טיפשים.

ההחלטה הנוכחית התקבלה אחרי התנגדות עזה מצד חלק מאותם גורמים שאתה עצמך ציינת, בחר את אתר החדשות החביב עליך וקרא את הכתבות. אבל מי שבסופו של דבר קובע- אלו הפוליטיקאים.

 

 

ברור שכלכלנים רוצים לשמור על הכלכלה זה תפקידם. מצד שני מומחי בריאות צריכים לדאוג לאינטרסים של בריאות הציבור ולעזאזל עם הכל. 

 

ראש הממשלה צריך להחליט. זה תפקידו. 

פורסם

למדתי ממך ושמתי כמה שורטים לפני בערך שבועיים.

ככל הנראה עשיתי היום מספיק כסף לטיסה והחופשה הבאה (נדע מחר...), אבל קשה לי להגיד שאני מרוצה מזה.

  • מצחיק 1
פורסם (נערך)

תל אביב מוצפת דירות Airbnb לפי הערכות בין 7,000 ל-9,000 דירות ואין תיירים. 

 

מה יקרה? לדעתי אם המשבר ימשך נראה הרבה מאוד דירות יוצאות לשוק או נמכרות או נמסרות לשכירות. 

 

מעניין. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם

מעניין מה קורה במדינות טרופיות, או במדינות בהן זאת עונת הקיץ? ממה שראיתי לפחות לגבי אוסטרליה, מתוך 80 נדבקים 75+ הגיעו מחו״ל חולים, ורק בודדים זאת הדבקה מקומית. איך זה במקומות אחרים? בסינגפור? בהונג-קונג? גם שם נכנסים לעונה החמה עכשיו.

האם יש מעבדות שבדקו הפחתה סביבתית לראות מה תנאי ההישרדות של הוירוס?

פורסם

גם אצלנו מרבית הנדבקים הגיעו מחו"ל (בעיקר אוסטריה, ספרד ואיטליה) או היו במגע ישיר אתם. וכמובן האנשים מהפרינסס שכבר השתחררו מהאוהל בתה"ש. או שהיו במגע קרוב אתם. 

 

אני לא יודע עד כמה הוירוס הזה ניתן לגידול מחוץ לבני אדם, ואני לא בטוח שכבר קיימות שיטות המעבדה לגידולו בתרבית תאים. מדובר בסיפור בכלל לא פשוט שכנראה מעבדות בודדות, אם בכלל, מסוגלות לבצע.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

האם מדובר בניצנים של הדבקת קהילה נרחבת בישראל או שאנשים פשוט נהיו יותר לחוצים ופונים לטיפול רפואי גם עם תחלואה קלה שבעבר לא הצדיקה פניה לרופא/מיון? מניח שנדע יותר בימים הקרובים...

 

פורסם

לגבי ניצול המצב - התפרסמה ברשתות החברתיות הודעה שקרית לגבי המסלול של החולה מס 42 מהשרון, כך שעוד רגע ביטלתי עבודה ונכנסתי לבידוד, עד שגיליתי שמדובר בפייק ניוז.
כנראה מי שהפיץ את ההוגעה השקרית הזו הוא אחד שמנסה למוטט עסקים עוד יותר ממה שהם כבר מתמוטטים בימים אלו.

פורסם (נערך)

יש ערוץ טלגרם שנקרא "קורונה עדכונים משרד הבריאות". יש שם פרסום שוטף של דובר משרד הבריאות - כמובן הגורם המוסמך. מומלץ להרשם כדי לעקוב אחרי מידע אמין בזמן אמת.

 

יש גם אפליקציה בשם CoronApp. לא ניסיתי אותה.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אחד הבלוגרים שאני עוקב אחריו תיאר את דפוס הפעולה של הוירוס באופן הבא: 

 

case -> case -> cluster -> cluster -> BOOM 

 

אנחנו עדיין נמצאים בשלב ה-case

 

בגדול ברגע שיש נדבקים ממקור לא ידוע זה אומר שיש בארץ מאות נשאים. 

פורסם (נערך)

או שהחקירה האפידמיולוגית פספסה משהו.

 

נראה לי שצריך להשתמש במרגל של גוגל. וחוץ מזה, יש מי שיודע להשתמש ברשתות חברתיות כדי לאתר התפרצויות של מחלות. פורסמו על זה כמה מחקרים בשנים האחרונות, עד כמה שאני זוכר בעיקר לגבי שפעת.

 

דרך אגב, הערב פורסמו עד כה 11 מקרים חדשים, ככל הנראה שחלקם (וגם חלק מאלה של אתמול) הם clusters קטנים - משפחות או משהו כזה. לגבי אלה של היום פורסם שהם מגעים של מקרה מאומת, ואתמול יש כמה אנשים עם מסלול זהה (וביקור באי אילו מקומות הומי אדם בדרך).

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

מה שתמיד מצחיק בשיחות על הבורסה בתקופות משבר,

שהנגיף הזה התחיל להשתולל בעולם בתחילת ינואר

השוק המשיך לעלות, שבר את שיא כל הזמנים, אף אחד לא דיבר  על שורט

אחרי כמעט חודשיים שהנגיף משתולל והשוק עולה, התחילו ירידות

ופתאום כולם בשורט "רגע לפני" ?

לפני כשעה, ChemGuy85 כתב:

אחד הבלוגרים שאני עוקב אחריו תיאר את דפוס הפעולה של הוירוס באופן הבא: 

 

case -> case -> cluster -> cluster -> BOOM 

 

אנחנו עדיין נמצאים בשלב ה-case

 

בגדול ברגע שיש נדבקים ממקור לא ידוע זה אומר שיש בארץ מאות נשאים. 

 

הבעיה שאי אפשר לסמוך על אף אחד.

אנשים מספרים סיפורים, שוכחים לספר שהם גם היו  בעוד 2-3 מקומות חשובים כמו אוטובוס, בית מלון, חדר כושר

 

 

פורסם

אם כבר דובר העניין אז מחילה שלא קראתי את כל 39 העמודים. אבל באמת רוצה לדעת במה זה יותר מסוכן משפעת שממנה מתים הרבה יותר אנשים בכל שנה ובגללה כל המדינה ורוב העולם נכנסים להסגר כאילו שמדובר פה בנגיף האבולה

פורסם
לפני 1 דקה, mazinya כתב:

אם כבר דובר העניין אז מחילה שלא קראתי את כל 39 העמודים. אבל באמת רוצה לדעת במה זה יותר מסוכן משפעת שממנה מתים הרבה יותר אנשים בכל שנה ובגללה כל המדינה ורוב העולם נכנסים להסגר כאילו שמדובר פה בנגיף האבולה

 

כי זה מדבק הרבה יותר משפעת

בנאדם עומד רבע שעה בחנות

מדביק 10 אנשים שנמצאים שם

 

זה קיצוני מאוד

אם תהיה לך שפעת אתה תלך לרופא , תקח תרופות ותמשיך בחיים

אם יהיה לך קורונה תצטרך להיות בבידוד שבועיים

לא לכל אחד זה מתאים

 

  • מעניין 2
×
×
  • תוכן חדש...