Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

מדינות רבות מתלוננות על ממוצע הגילאים הגבוה אצלהן, סין בראשן, כניראה שקורונה זה הפיתרון.

יום טוב גם לך

פורסם

זה באמת פיתרון, אבל זה מסוג הדברים שאסור להגיד בקול רם.

 

דמיין שבישראל ימותו 100,000 - 200,000 פנסיונרים אקסטרה (בנוסף למוות טבעי) כתוצאה מהקורונה.

 

א. מצוקת הדיור של ישראל נפתרת

 

ב. הדור הצעיר מקבל מחילת חובות כי גם כספי הפנסיה התקציבית יפסיקו לזרום

 

ג. התחדשות עירונית

פורסם

ד. רכבי אספנות יימכרו על ידי היורשים. פורום רכב אחרי הכל.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

יש כזה דבר מחילת חובות?

התחדשות עירונית זה לא יביא כי כל הצעירים חסרי הדירות בבעלותם יעברו לדירות שירשו מהנפטרים. להרבה זקנים באזור גוש דן יש דירה גדולה בבעלותם שהם משכירים וגרים בדירה שכורה קטנה או דיור מוגן. מי שעד עכשיו גר בשכירות ואין לו דירת ירושה יהיה בבעיה כי הבעלים שהם זוג זקן יתחלפו במשפחה צעירה שצריכה דירה.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

כן, אבל מי שנפטר וגר בבית משלו וגם מקבל שכירות - עדיין תשאר ליורשים דירת שכירות, ככה שהכל מתקזז

פורסם
זה באמת פיתרון, אבל זה מסוג הדברים שאסור להגיד בקול רם.

 

דמיין שבישראל ימותו 100,000 - 200,000 פנסיונרים אקסטרה (בנוסף למוות טבעי) כתוצאה מהקורונה.

 

א. מצוקת הדיור של ישראל נפתרת

 

ב. הדור הצעיר מקבל מחילת חובות כי גם כספי הפנסיה התקציבית יפסיקו לזרום

 

ג. התחדשות עירונית

 

בגירסת 1939 זה נשמע יותר משכנע (אזהרת ציניות):

 

זה באמת פיתרון, אבל זה מסוג הדברים שאסור להגיד בקול רם.

 

דמיין שבברלין ימותו 100,000 - 200,000 יהודים אקסטרה (בנוסף למוות טבעי) כתוצאה מהנאציזם.

 

א. מצוקת הדיור של ברלין נפתרת

 

ב. הדור הצעיר מקבל מחילת חובות כי גם כספי הפנסיה התקציבית יפסיקו לזרום

 

ג. התחדשות עירונית

No worries 8)

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

בברלין קיבלו התחדשות העירונית בגלל ההפצצות...

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

הרבה מאוד ערים גרמניות.

מה שכן הן בתכלס נראות נורא. התחדשות עירונית בתקופה ההיא עם תקציב נמוך... לא טוב

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
לא מדוייק,

כולם סתומים , לא רק הישראלים. עובדה - איטליה, גרמניה, ארה"ב כולם במצב יותר מתקדם מישראל.

אתה ברצינות עושה את ההשוואה הזו? תעיף רגע מבט כמה תעבורה אווירית וכמה תיירים מכל חור עוברים במדינות הנ"ל. (גם צרפת וספרד, שבמצב מתקדם בהרבה מישראל וחוות כרגע התקדמות מהירה)

זה כנראה הזמן היחיד שבו אפשר לשמוח על זה שאנחנו חיים בחור שהרוב המוחץ של התעבורה האווירית אליו היא בקונקשנים.

פורסם (נערך)

ברור שאני עושה את ההשוואה הזאת.

 

נחזור למטאפורה של היער, העצים , השריפה והגיצים.

יער אחד גדול נשרף,

מסביבו יש עוד הרבה יערות שמחוברים בצורות שונות.

היער הגדול מעיף גיצים ליערות מסביב.

כל יער שנשרף מעיף גיצים בהתאם לגודלו ולהיקף השריפה (תאורית היצוא) ,

נניח 30 גיצים ביום, כל גיץ פוגע בעץ ומתחיל לשרוף אותו.

 

לרוב רק העץ נשרף, והמצב לא מדרדר לשריפת היער כולו.

אבל לפעמים העץ מתחיל לשרוף עצים סביבו ויש סיכוי להידרדרות לשריפת כל היער.

 

אני עשיתי השוואה למצב שלנו אחרי שמתחילים להישרף עצים - כרגע יש לנו 10 עצים שנשרפים/נשרפו.

3 עצים נשרפו לבד ולא הידרדרו (נוסעי הספינה)

עץ אחד (הפיראט האדום) שרף 2 עצים נוספים וכרגע לא ברור עם יש פגיעה בעוד עצים או שזה יגמר ב 3 עצים

יש עוד 4 עצים שידוע הגיץ פגע בהם והם נשרפים ולא ברור אם זה יגמר פה או ימשיך הלאה.

 

כל התיאוריה שלך על זה שישראל היא חור , משפיעה רק על הגיצים שמגיעים אלינו.

אני מנסה להשוואת את הסיכויים לעצים להישרף אחרי שהם התחילו לשרוף עצים אחרים, במקרה הזה לצערי אני דומים

גם לאיטליה וגם לצרפת ולכל מדינה אחרת (בעצם לא לאירן).

 

ראיינו ברדיו מישהי מבידוד שיצאה לקלפי קורונה,

היא הסבירה שרוב הזמן היא בחדר , אבל שכל בני המשפחה יוצאים מהבית היא כן יוצאת לסלון,

למטבח וכדומה.

אני מאמין שרוב המבודדים בארץ מתנהגים ככה, הם בבידוד , צוחקים על המדינה, הרי ברור שלהם זה לא יקרה.

בני המשפחה במגע חופשי איתם, ויוצאים החוצה לעולם החופשי.

 

נ.ב

עבר בדיוק שבוע מהודעות 452 ו 453 שלנו

https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?684887-%D7%95%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%A1-%D7%94%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%A0%D7%94-%D7%A1%D7%95%D7%A3-%D7%94%D7%A2%D7%95%D7%9C%D7%9D&p=5986972&viewfull=1#post5986972

 

תחזור לשם ותראה.

אז היו מחוץ לסין כ-2000 חולים

היום יש כבר 9200 חלים.

פי 4 בשבוע.

עריכה אחרונה על ידי korola
פורסם

קיוויתי שתעיף שוב מבט ותראה שהודעה 452 בכלל לא שלי, לכן התגובה הלא קשורה בעליל.

 

חבל שלא אכלת נקניקיה באותה הזדמנות :-P

תכלס, בא לי. יודע איפה עושים קורס שורקוטייה טוב בארץ?

פורסם

יועצו של רוחאני החזיר ציוד בגלל הקורונה.

 

זה היה מהיר.

 

במקרה שלו מדובר באדם שכנראה קיבל את הטיפול הטוב ביותר שניתן לקבל באיראן.

×
×
  • תוכן חדש...