Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

הווירוס גורם לשילשולים? כי לא הבנתי למה אנשים צוברים נייר טואלט בכמויות. מעבר לזה, למה צריך לצבור אוכל בבית? בגלל החשש שיגמר בחנויות? כי ככה בדיוק נגמר האוכל בחנויות, כשאנשים קונים סטוקים בבהלה כי כתוב שכדאי בטמקא. גם אם באמת הכל יקרוס, יפסיקו לייצר מזון והחנויות יתרוקנו, האוכל שצברת רק יביא לך צרות כי אנשים נואשים ינסו לשדוד אותך.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם (נערך)

למחוק

עריכה אחרונה על ידי נמרוד...
Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם (נערך)
לפני 37 דקות, SlowRide כתב:

הווירוס גורם לשילשולים? כי לא הבנתי למה אנשים צוברים נייר טואלט בכמויות. מעבר לזה, למה צריך לצבור אוכל בבית? בגלל החשש שיגמר בחנויות? כי ככה בדיוק נגמר האוכל בחנויות, כשאנשים קונים סטוקים בבהלה כי כתוב שכדאי בטמקא. גם אם באמת הכל יקרוס, יפסיקו לייצר מזון והחנויות יתרוקנו, האוכל שצברת רק יביא לך צרות כי אנשים נואשים ינסו לשדוד אותך.


יש לזה בכל זאת סיבה רציונלית, עלולים לשלוח אותך לבידוד שבועיים בבית באופן אקראי וללא התראה. אז כדאי שיהיה עם מה לנגב את התח*ת. פעם לפחות אנשים היו קונים עיתונים ובצוק העתים אפשר לנגב איתם, היום הפרינט מת וכל העיתונים ברשת אז נהייתה בעיה. 

עריכה אחרונה על ידי קורן בן אשר

חזיר דיזל

פורסם

גם אם שולחים לבידוד, אתה לא באמת צריך יותר מחבילה אחת של נייר טואלט (שלא לדבר על זה שהיום אפשר פשוט להזמין משלוח, ואפילו לא צריך לצאת מהבית).

 

 

  • אהבתי 1

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

בדיוק, יש משלוחים של כמעט כל דבר היום. סתם מייצרים מצב של מחסור בגלל טימטום.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

https://www.kolhair.co.il/jerusalem-news/124881/

 

הייתי במסעדה הזו ביום ראשון.. אבל משרד הבריאות אמר שאין צורך להיכנס לבידוד. נשאר כ-10 ימים להמתין אם מתפתחים התסמינים.. ?

 

בינתיים באיטליה אחוזי התמותה ממשיכים לעלות וגם לפי החישוב מסך המקרים זה כבר 6.6%.

 

מי שכתב שמחכה לקיץ, אף אחד לא יודע בוודאות שזה יעזור מול הוירוס הזה, הכל הערכות על בסיס וירוסים אחרים.

פורסם (נערך)

 

 

איפה יש קיץ? במשרדים שמריצים מזגנים 24/7 ואין אפילו אפשרות לפתוח חלון? בתחבורה ציבורית? בקניונים? בבתי ספר?  

 

בשביל לשבור את מעגל ההדבקה צריך בידוד מאסיבי, חיטוי, היגיינה אישית ושינוי הרגלים.

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם

לא יודע מי כתב כאן שסין חוזרת לשיגרה

זה לא נכון ולדעתי רחוק מלהיות נכון

אף אחד מהמפעלים שאני בקשר איתם לא חזר לעבוד ובכלל  לא משדרים שום דבר אופטימי 

 

לדעתי העולם חייב להעניש את סין גם על ההפצה וגם על העובדה שלאורך זמן הסתירו פרטים וניסו להסתיר את העובדה שהוירוס הזה קיים

שישלמו על זה.

פורסם

אף אחד לא רוצה לשלם עוד יותר כלכלית על ענישה של סין.

אם העולם יפסיק להיות גלובלי כתגובת שרשרת? יכול להיות, אבל כולנו נענש על זה. אולי לטווח הרחוק זה טוב - אין לי מושג. בהחלט שמח שהספקתי לטוס לא מעט לחול בשנים האחרונות, ויש לי פה אפילו תמונה מהקרוסלה ברינג.

 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם (נערך)
לפני 26 דקות, Transporter כתב:

לא יודע מי כתב כאן שסין חוזרת לשיגרה

זה לא נכון ולדעתי רחוק מלהיות נכון

אף אחד מהמפעלים שאני בקשר איתם לא חזר לעבוד ובכלל  לא משדרים שום דבר אופטימי 

 

לדעתי העולם חייב להעניש את סין גם על ההפצה וגם על העובדה שלאורך זמן הסתירו פרטים וניסו להסתיר את העובדה שהוירוס הזה קיים

שישלמו על זה.

 

אני לא מאמין לאף מילה שיוצאת מסין.

 

כמעט כל מחוז בסין חווה התפרצות של הוירוס. פתאום הכל תחת שליטה? בולשיט. 

 

השלטון היה צריך תמונת ניצחון בשביל תעמולה אז הם ביימו אחת. 

 

במציאות אני בטוח שהוירוס מכה ללא רחמים בסין וההמונים פשוט נבעטו חזרה למפעלים בהוראת השלטון בשביל למנוע קריסה כלכלית. 

 

אני בטוח שבכירי מפלגה עדיין לא מוציאים את האף שלהם החוצה מחשש להידבקות. כמו כן אני חושב שהם מכשירים את הקרקע לתעמולה נגד המערב. 

 

זה יהיה משהו בסגנון " אנחנו ניצחנו את הוירוס, אבל מערביים הדביקו אותנו שוב".

 

חכו ותראו.

 

תראו איזה סרטון ניצחון הם הפיקו:

 

 

הפטמות שלי הזדקרו מהמוזיקה הפטריוטית

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם (נערך)
לפני 37 דקות, ChemGuy85 כתב:

 

אני לא מאמין לאף מילה שיוצאת מסין.

 

כמעט כל מחוז בסין חווה התפרצות של הוירוס. פתאום הכל תחת שליטה? בולשיט. 

 

השלטון היה צריך תמונת ניצחון בשביל תעמולה אז הם ביימו אחת. 

 

במציאות אני בטוח שהוירוס מכה ללא רחמים בסין וההמונים פשוט נבעטו חזרה למפעלים בהוראת השלטון בשביל למנוע קריסה כלכלית. 

 

אני בטוח שבכירי מפלגה עדיין לא מוציאים את האף שלהם החוצה מחשש להידבקות. כמו כן אני חושב שהם מכשירים את הקרקע לתעמולה נגד המערב. 

 

זה יהיה משהו בסגנון " אנחנו ניצחנו את הוירוס, אבל מערביים הדביקו אותנו שוב".

 

חכו ותראו.

 

תראו איזה סרטון ניצחון הם הפיקו:

 

הפטמות שלי הזדקרו מהמוזיקה הפטריוטית

 

לדרום קוריאה אתה גם לא מאמין?

 

הם נקטו צעדים קיצוניים והכניסו להסגר עשרות (אם לא מאות) מיליונים למשך יותר מחודש, וגם הם, כמו כל ממשלה אחרת, רוצים להראות קצת אופטימיות לאזרחים שלהם אחרי מהלך כזה.

 

אני גם לא מבין מה עוד אתה מצפה מהם. שימשיכו להשבית את כל המדינה לעוד חודש או שנה?

 

לא צריך לחפש תיאוריות קונספירציה בכל מקום.

 

 

עריכה אחרונה על ידי gadik6

פורסם (נערך)

כן, אני מאמין לדרום קוריאה. דרום קוריאה דמוקרטיה. דרום קוריאה שקופה. דרום קוריאה נותנת גישה בינלאומית. דרום קוריאה לא סותמת פיות. דרום קוריאה לא זורקת רופאים לבתי כלא. דרום קוריאה לא מצנזרת את האינטרנט. בנוסף דרום קוריאה היא מדינה הרבה יותר מסודרת מסין בכל פרמטר אפשרי. 

 

למי אתה מאמין? לשלטון שבשנת 1989 דרס עם טנקים סטודנטים שהפגינו למען רפורמות דמוקרטיות והיום מוכר לסינים נרטיב שהפגנות בכיכר טיאננמן אף פעם לא התרחשו? לשלטון שלא מוכן להגיד כמה מתו בקפיצה הגדולה קדימה של מאו? שלטון שמחזיק מיליוני מוסלמים במחנות חינוך מחדש?  

 

העולם למד להעלים עין מהחרא של סין כי כולם רוצים לינוק מעטיני הכלכלה הסינית הצומחת. כל מי שפותח את הפה חוטף בראש. 

 

ספציפית אני לא מאמין שסינים הצליחו להשתלט על התפרצות הוירוס. התפוצה הייתה הרבה, הרבה, הרבה, הרבה יותר גדולה בהשוואה לדרום קוריאה. 

 

בדרום קוריאה רוב האירועים מרוכזים בעיר אחת. בסין הוירוס התפרץ כמעט בכל עיר ועוד בתוקפת ראש השנה הסיני כאשר מאות מיליוני בני אדם נודדים ברחבי המדינה. 

 

שים לב הבאתי את "המספרים הרשמיים" של סין מספר פעמים ובאף מחוז למעט מחוז Hubei מספר הנדבקים או מספר המתים כמעט לא השתנה בחודש. אף אחד לא מת בשנחאי? אף אחד לא מת בצ'ונגקינג? באמת? באיטליה עוד רגע מתחילים לחפור קברים המוניים ובסין עם רפואה פח זבל בהשוואה למחוז לומברדיה, המחוז הכי מפותח באיטליה, כולם מבריאים. 

 

תעשה לי טובה... 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

זה ממש מתבקש פה.

13-37-31-going-to-need-less-edge-on-that-19303370.png

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

×
×
  • תוכן חדש...