Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 18 דקות, hans כתב:

בהנחה שזה נכון, זה לא משנה דבר מבחינת הטיפול הפרטני באותו נשיא / שר (הדרגים האלה יקבלו טיפול תומך מסביב לשעון) אלא רק משפיע על קצב ההדבקה.

אפשר להניח שגם לבכירים האיראנים שמתו היו את כל האמצעים הרפואיים והאחרים, וזה לא ממש עזר להם. אי אפשר להשוות את מערכת הבריאות האיראנית לאמריקאית, אבל זה אומר משהו.

 

 

לפני 2 שעות, ChemGuy85 כתב:

אני מאמין שתתחיל "הדבקה נוספת" לא כי ההדבקה הקודמת נעלמה אלא כי זה יהיה אקט תעמולה של השלטון בשביל להסית את האשמה מהמפלגה לכיון המערב. 

 

נו, נראה שאתה בכיוון.

"דובר משרד החוץ הסיני: ייתכן שצבא ארה״ב הביא את מגפת הקורונה לעיר ווהאן ולסין. האמריקנים חייבים לנו הסברים"

 

פורסם (נערך)

בוס שלי התקשר אלי ואמר לי שהחל מיום ראשון מותר לי לעבוד מהבית. 

 

אני בכל מקרה אגיע למשרד. אין דבר שאני יותר שונא מעבודה מהבית. 

 

 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 1 שעה, ChemGuy85 כתב:

הורי מחזיקים את כל החסכונות הפנסיוניים שלהם בבנק הפועלים. 

 

חשבתי להמליץ להם לפתוח עוד 2 חשבונות בנק ולחלק את כל החסכונות שלהם 33-33-33 ככה שבמקרה ובנק כלשהי בישראל יקרוס הם לפחות לא יאבדו את הכל. 

 

שיתחילו להמיר הכל למטילי זהב ולהטמין בקירות ועדיף גם להתיך את התכשיטים.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם (נערך)

אני רכשתי אופציות לזהב לפני חודש, אבל בינתיים השוק שופך את המים יחד עם התינוק. בכל אופן לדעתי מניות זהב יתחילו לעלות בזמן ששאר המניות קורסות. 

 

היסטורית זהב תמיד שמר על ערכו בעת משבר. 

 

אגב, מישהו צפה בנאום נתניהו? רק נדמה לי או שהוא ממש לא נראה טוב? 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם (נערך)

אולי גם הוא חטף את הקורונה. או סתם מחלה בגלל לחץ ותשישות. כבר לא ילד... 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם
לפני 34 דקות, ChemGuy85 כתב:

אני רכשתי אופציות לזהב לפני חודש, אבל בינתיים השוק שופך את המים יחד עם התינוק. בכל אופן לדעתי מניות זהב יתחילו לעלות בזמן ששאר המניות קורסות. 

 

היסטורית זהב תמיד שמר על ערכו בעת משבר. 

 

אגב, מישהו צפה בנאום נתניהו? רק נדמה לי או שהוא ממש לא נראה טוב? 

לא ממליץ ולא מציע שום דבר, אבל יכול להיות שזה יעשה את העבודה:

אג"ח ארה"ב ארוך ל- 20 שנה.

https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=TLT

פורסם (נערך)
לפני 49 דקות, ChemGuy85 כתב:

אני רכשתי אופציות לזהב לפני חודש, אבל בינתיים השוק שופך את המים יחד עם התינוק. בכל אופן לדעתי מניות זהב יתחילו לעלות בזמן ששאר המניות קורסות. 

היסטורית זהב תמיד שמר על ערכו בעת משבר. 

איך לא קנית פוטים על מדדי המניות?

עריכה אחרונה על ידי BarryG
  • מצחיק 2
פורסם (נערך)
לפני 2 שעות, Blaz00r כתב:

נו, נראה שאתה בכיוון.

"דובר משרד החוץ הסיני: ייתכן שצבא ארה״ב הביא את מגפת הקורונה לעיר ווהאן ולסין. האמריקנים חייבים לנו הסברים"

 

 

אולי הבידוד הסופר דרקוני שהם הטילו באמת הצליח להאט את התפשטות הוירוס, אבל למגר אותו לגמרי במדינה עם 1.4 מיליארד בני אדם שחלקם הגדול לא יודע מה זה סבון לשטיפת ידיים במיוחד ככל שמתרחקים מערי החוף? no way. שימכרו את הסיפורים האלה ב-CCTV לעם שלהם, אבל לא לי. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם

כרגע מחכים לישמוע מהמכללה אם מועדי ב' בשבוע הבא מבוטלים, מקווה שכן כי כמו שכולם יודעים - המשגיחים בכל הבחינות אלו אנשים מבוגרים בפנסייה, עבורם זו סכנת חיים.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם (נערך)

האם אנחנו עומדים גם לפני Great Depression מספר 2

 

כפי שאמרו ב-Battlestar Galactica: 

 

this has all happened before and it will all happen again

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם

טוב זו הפעם השניה או השלישית שאני כותב את זה, אבל ואו... היכולת שלך לחפש את התסריט הכי רע שיכול להיות ולעוף עליו... ואו

 

  • אהבתי 1
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

מסתבר שלפעמים המציאות עולה על כל דמיון.

 

הכי טוב לטמון את הראש בחול.

לפחות האיום האירני נראה כבר לא רלוונטי,  פצצת אטום עד 5 שנים כבר לא תהיה להם,

הרבה תוכניות הם יצטרכו לגנוז ,

 

רק אני לא מבין למה מעזה עדיין יורים טילים, הם לא מבינים שעכשיו אנחנו יכולים לעשות מה שאנחנו רוצים.

בעולם אף אחד לא יתעניין מה קורה איתם בימים אלו. 

 

  • מעניין 2
פורסם (נערך)
לפני 35 דקות, ChemGuy85 כתב:

האם אנחנו עומדים גם לפני Great Depression מספר 2

 

 

כתבתי את זה טריליון פעם ואכתוב את זה שוב:

המסחר לא עצר. לפי כל המדדים וכל כלכלן בעולם, אפילו עם הפאניקה ששולטת בשווקים, אנחנו עדיין רחוקים שנות אור מלראות נפילות מטורללות סטייל 2008, בטח שלא קרוב לשפל הגדול.

 

אם ביום ראשון נראה פתאום ש S&P צנחו ב 60% ביום אחד, אצטט את הפוסט הזה ואכתוב שטעיתי לחלוטין.

(דווקא אתה כמי שעוסק בתחום אמור לדעת היטב שמה ששולט בשווקים זה אמון, ופאניקה יכולה לגרום לנפילות למרות שאין סיבה קונרקטית לנפילה. הדרך הכי טובה להימנע ממשבר היא פשוט לא לצעוק בראשי חוצות שעומד להיות אחד)

עריכה אחרונה על ידי Pika007
×
×
  • תוכן חדש...