Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

חולים עם תסמינים קלים עד לא קיימים, שלא פנו לעזרה רפואית, מדביקים אחרים באותה המידה כמו חולים עם תסמינים יותר קשים.
המודבקים החדשים יכולים לחטוף את המחלה חזק.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לפני 17 דקות, gadik6 כתב:

בקוריאה, כמו שמישהו ציין קודם, לא סגרו את הגבולות, אלא נקטו בצעד של בדיקות המוניות ואיתור חולים ונשאים.

 

אפשר לנקוט בצעדים משמעותיים וממוקדים מבלי להשבית את כל המדינה, זה לא שחור ולבן.

 

 

 

כן, ציינתי את זה פה כמה פעמים. זה גם משהו שהרבה יותר קל ליישם במדינה בסדר גודל כמו שלנו, אם לא היו מזניחים את כל תשתית המעבדות של ישראל כבר עשור+, אפשרי שהיינו אחת המדינות עם ההתמודדות הטובה בעולם עם המשבר הזה. מדיניות ה "עוד קבוצה ועוד קבוצה לבידוד" לא יעילה, זה כיבוי שריפות לאחר מעשה, הפרעה עצומה לשגרת החיים, ובהיעדר אכיפה משמעותית/בדיקות, האפקט החיובי של הצעדים האלו די קטן.

פורסם
לפני 18 דקות, gadik6 כתב:

בקוריאה, כמו שמישהו ציין קודם, לא סגרו את הגבולות, אלא נקטו בצעד של בדיקות המוניות ואיתור חולים ונשאים.

 

אפשר לנקוט בצעדים משמעותיים וממוקדים מבלי להשבית את כל המדינה, זה לא שחור ולבן.

 

 

 

רוב ההדבקות בקוריאה התחילו בכת הנוצרית בעיר דאגו. הרשויות ועוד איך סגרו את האזור. לאחר מכן התחילו לבדוק כל מי שהיה במגע עם חברי הכת וכל מי שאובחן נשלח לבידוד/טיפול. 

 

מילת המפתח היא בדיקה, בדיקה, בדיקה, בדיקה ועוד קצת בדיקה. 

 

באירופה השלב של הבדיקה הנקודתית כבר חלף מזמן. מאחר ולא טיפלו בבעיה באופן מיידי כל מה שנותר להם הוא לשתק את כל המדינה בסגר דרקוני בתקווה לשבור את מעגל ההדבקה. 

 

פורסם (נערך)

יש גם הבדלים באופי הנוסעים שעוברים בשדות התעופה. אני מניח שהרכב האוכלוסיה שנעה בין ישראל לאירופה שונה מהותית מהתנועה שבין קוריאה הדרומית לאירופה. אנשים שמסתובבים במקומות שונים.

 

דרך אגב - בהודעות של משרד הבריאות על החקירות האפידמיולוגיות יש יותר ויותר שראלים ש(לכאורה) חוזרים מחו"ל ישר לבידוד ביתי. כתבתי "לכאורה" כי אין לדעת כמה מהם לא מצהירים על חריגות. אבל, ככל הנראה, בכל זאת חשיבות הבידוד מתחילה לחלחל לקהל. וכמובן שככל שחולף זמן מהכנסת מדינות לרשימה השחורה יותר ויותר אנשים מבודדים מהגיעם ארצה.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לא יודע מה המצב שלכם,

אבל אצלנו בבית , כמעט כל אחד פה היה בקשר עם מישהו שנכנס לבידוד.

עד עכשיו לא קרה מקרה שמישהו מאלו שבבידוד נהיה חולה , אבל זה כנראה רק עיניין של  זמן .

 

ואם תקראו את החקירות , אז כבר מתחיל להיות רוב של אנשים שחולים בלי שהם היו בחו"ל,

כותבים רק "מגע עם חולה מאומת" , "מגע עם חלה ידוע"  ואפילו "מגע עם חולים מאומתים" שלא ברור מה זה?  

 

החולה מהפיראט האדום היה באיטליה שהיו שם 500 חולים!!! 500 חולים על 60 מיליון אנשים זה כמו 60 חולים על 8 מיליון.

זה אומר שכל אחד מאיתנו שמסתובב חופשי בארץ עכשיו הוא חסר אחריות בדיוק כמו הבעלים של הפיראט האדום. 

העיקר אותו כמעט סקלו באבנים.  

 

מה בדיוק עוזר שסגרו את בתי הספר אם לא ביקשו מכל הילדים שישארו בבתים שלהם?

כל הילדים אצלנו בישוב מסתובבים עם אופנים כל היום. 

ברגע שאחד ההורים יתגלה כחולה , תוך ימים זה עובר דרך הילדים לכל הישוב. 

 

יש פה זוג בבידוד (חזרו מאיטליה לפני 13 יום), עד עכשיו הם לא התגלו כחולים , אבל הילדים שלהם יצאו לבית ספר כל ה-13 יום.

ואני לא מאמין שההורים הסתגרו בחדר (כאילו אני יודע שלא - הם היו מוצאים את האשפה לפח כל הזמן).

במזל הם לא חולים. 

 

אני בטוח שהיו כבר קולות בפגישת של משרד הבריאות לסגור את כולם בבית, 

וכמו כל החלטת כסת"ח , החליטו , לאט לאט, קודם סוגרים את בתי הספר.

בטוח החליטו על מספר או מקרה ספציפי שיוביל לסגר על כולם .

 

 

היה גם רעיון שפורסם בגלובוס.. 

לסגור את כולם ל 3 ימים ולראות מה קורה, בהמשך לשחרר את כל ההורים מבידוד 

אבל להשאיר את כל המבוגרים בבידוד מוחלט מכל האכלוסיה  ולתת לוירוס לשרוף את עצמו על כל האוכלוסיה של הצעירים .

 

 

אני מציע , מחנות גדנע לקורונה לכל הילדים בפסח. 

שהצבא יקח את כל החיילים מתחת לגיל 20  שיהיו מדריכים , ושבועיים יעשו מחנות קורונה לילדים .

ככה אפשר ל"חסן" 30% מהאוכלוסיה תוך שבועיים.  

 

אבל זה לא יקרה אף פעם 

 

 

פורסם
לפני 12 דקות, sperial כתב:

כי אלה החולים הקלים, או שהם בשלב מוקדם של המחלה. אל תשכח שמהלך המחלה כולל תקופת דגירה של מספר ימים, וגם המהלך הדרגתי. את התמותה של מי שנדבק היום תראה בעוד 3 שבועות.

 

דרך אגב - ההרצאה שקישר מני יוצאת מהכלל, אבל הבעיה היא שהיא מלפני 4 ימים, ואנחנו בשלב שבו כל יום יש חדשות. למשל - דיווח ראשון על מחלה קשה בילדים צעירים. קיים, אם כי בהחלט במספרים קטנים (נכון לעכשיו).

 

הוירוס נמצא בארץ כבר חודש +-

חודש זה מספיק זמן בשביל שמישהו ימות, לא?

 

ברור  שאם זה ימשך עוד חודשים ארוכים בסוף מישהו ימות

משפעת רגילה מתים, ימותו גם מזה

פורסם (נערך)

קורולה - תרגיע.

 

הבחור מהפיראט העדום כנראה היה באיזה תערוכה, מקום צפוף. וכמובן ש-"500 חולים" הם 500 חולים מאומתים, מן הסתם עם ביטוי קליני. קרוב לודאי שסביבם היו עוד לא מעט אלפי נשאים או חולים במחלה קלה שלא נבדקו.

 

הילדים שמסתובבים הם "מעגל שני" והסיכון שידביקו נמוך, אפילו אם אחד ההורים נדבק. ואם מישהו מההורים נדק הילדים יוכנסו להסגר.

 

"מגע עם חולים מאומתים" - אני מניח שמדובר בקבוצות (סביר שמשפחות) שנכועות. נניח - מגע של ילד עם שני הוריו שנדבקו בחו"ל.

 

טרנספורטר - הודעה קצת קצונית. מה זה "הגיע הזמן שמישהו ימות"? כנראה שאוכלוסית הנדבקים (המוכחת) היא של אנשים יחסית צעירים ובריאים. אתה יודע, כאלה שמסתובבים בחופשות סקי, בטיולים ובקלאסיקו. זו לא האוכלוסיה של בתי אבות סיעודיים.

 

 

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 7 דקות, korola כתב:

לא יודע מה המצב שלכם,

אבל אצלנו בבית , כמעט כל אחד פה היה בקשר עם מישהו שנכנס לבידוד.

עד עכשיו לא קרה מקרה שמישהו מאלו שבבידוד נהיה חולה , אבל זה כנראה רק עיניין של  זמן .

 

ואם תקראו את החקירות , אז כבר מתחיל להיות רוב של אנשים שחולים בלי שהם היו בחו"ל,

כותבים רק "מגע עם חולה מאומת" , "מגע עם חלה ידוע"  ואפילו "מגע עם חולים מאומתים" שלא ברור מה זה?  

 

החולה מהפיראט האדום היה באיטליה שהיו שם 500 חולים!!! 500 חולים על 60 מיליון אנשים זה כמו 60 חולים על 8 מיליון.

זה אומר שכל אחד מאיתנו שמסתובב חופשי בארץ עכשיו הוא חסר אחריות בדיוק כמו הבעלים של הפיראט האדום. 

העיקר אותו כמעט סקלו באבנים.  

 

מה בדיוק עוזר שסגרו את בתי הספר אם לא ביקשו מכל הילדים שישארו בבתים שלהם?

כל הילדים אצלנו בישוב מסתובבים עם אופנים כל היום. 

ברגע שאחד ההורים יתגלה כחולה , תוך ימים זה עובר דרך הילדים לכל הישוב. 

 

יש פה זוג בבידוד (חזרו מאיטליה לפני 13 יום), עד עכשיו הם לא התגלו כחולים , אבל הילדים שלהם יצאו לבית ספר כל ה-13 יום.

ואני לא מאמין שההורים הסתגרו בחדר (כאילו אני יודע שלא - הם היו מוצאים את האשפה לפח כל הזמן).

במזל הם לא חולים. 

 

אני בטוח שהיו כבר קולות בפגישת של משרד הבריאות לסגור את כולם בבית, 

וכמו כל החלטת כסת"ח , החליטו , לאט לאט, קודם סוגרים את בתי הספר.

בטוח החליטו על מספר או מקרה ספציפי שיוביל לסגר על כולם .

 

 

היה גם רעיון שפורסם בגלובוס.. 

לסגור את כולם ל 3 ימים ולראות מה קורה, בהמשך לשחרר את כל ההורים מבידוד 

אבל להשאיר את כל המבוגרים בבידוד מוחלט מכל האכלוסיה  ולתת לוירוס לשרוף את עצמו על כל האוכלוסיה של הצעירים .

 

 

אני מציע , מחנות גדנע לקורונה לכל הילדים בפסח. 

שהצבא יקח את כל החיילים מתחת לגיל 20  שיהיו מדריכים , ושבועיים יעשו מחנות קורונה לילדים .

ככה אפשר ל"חסן" 30% מהאוכלוסיה תוך שבועיים.  

 

אבל זה לא יקרה אף פעם 

 

 

 

אחרי שאני קורא  איך "מטפלים" במחלה באיטליה

אני לא מאמין שבאמת היו 500 חולים כשהוא נדבק

יכול להיות שהיו 500 מאומתים ועוד 5000 שלא נבדקו

אנשים שם טוענים שהם מתחננים שיבואו לבדוק אותם ולא מקבלים מענה

 

מעבה לזה

אולי הוא היה במקום הנכון בזמן הנכון

הרי אם אני לא טועה הבלאגן התחיל בצפון איטליה 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)
לפני 13 דקות, korola כתב:

 

אני מציע , מחנות גדנע לקורונה לכל הילדים בפסח. 

שהצבא יקח את כל החיילים מתחת לגיל 20  שיהיו מדריכים , ושבועיים יעשו מחנות קורונה לילדים .

ככה אפשר ל"חסן" 30% מהאוכלוסיה תוך שבועיים.  

 

אבל זה לא יקרה אף פעם 

 

 

ברור שלא, כי אנחנו לא ברית המועצות או צפון קוריאה פה.

 

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

טרנספורטר - אכן ההתפרצות באיטליה החלה על ידי תיירים סיניים בצפון איטליה. וה-patient zero האיטלקי הספיק להסתובב בלא מעט מקומות בחיפוש אחר טיפול רפואי אבל לא נבדק לקורונה, כיוון שלא ביקר בסין.

 

קורולה - אני בעד מחנות גדנ"ע. זה עושה הרבה טוב לנוער, וכשאתה מציין את רעיון עולים בי לא מעט נוסטלגיה, למרות כמה ששנאתי את אותם מסעות. אבל לא בימים טרופים אלה של התפרצות מגיפה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

רעיון נהדר בוא נשלח אותם למחנה בו הם ידביקו אחד את השני, יחזרו הביתה וידביקו את כל המשפחה. 

 

מה כל כך קשה להבין שצריך לשמור מרחק מכל התקהלות?

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם

מתוך סקרנות הסתכלתי כמה נדבקים רשמיים היו בספרד ב 1.3 ( היום של "הקלאסיקו" עם אצטדיון מלא, ממנו גם חזרו ישראלים מודבקים ).
ב 1.3 היו 84 בלבד.
הזינוק הגדול לפי הגרף התחיל 4 ימים לאחר מכן ועוד יותר גדול ב 8.3.
https://www.worldometers.info/coronavirus/country/spain/

אולי אצלינו האיסור על התקהלות מעל 100 משתתפים באמת ימתן את קצב ההדבקות.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

בדיוק מתאים לתקופת דגירה של 4-7 ימים, עם הפצה על ידי הנדבקים במגרש.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

מירוץ פתיחת העונה של הפורמולה 1 שאמור היה להיערך באוסטרליה בראשון הקרוב בוטל לאחר שאיש צוות אחד בקבוצת מקלארן נמצא חולה במחלה וכל הצוות שלו נכנס לבידוד. לאור המצב בשאר העולם יש סימן שאלה גדול האם עונת הפורמולה 1 תתקיים השנה.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם
לפני כשעה, Transporter כתב:

 

 

אנשים שם טוענים שהם מתחננים שיבואו לבדוק אותם ולא מקבלים מענה

 

 

 

גם בארץ יש עדויות של 3 חולים שהתחננו שיבדקו אותם ולא בדקו,

יותר מזה, העדויות אמורות שמד"א אוסף את הדגימות לפי קריטריונים,

אבל אם הוא אוסף יותר מ 400 ביום , אז הרופא המחוזי מסנן ומחליט איזה לבדוק ואיזה לא.

כמובן שלמבודד לא מספרים כלום, אבל אחרי כמה ימים אם עדיין הוא לא מרגיש טוב מספרים לו שהדגימה נעלמה ושולחים עוד נהג לבדוק אותו

לפני כשעה, SlowRide כתב:

ברור שלא, כי אנחנו לא ברית המועצות או צפון קוריאה פה.

 

 

גם בלונדון שלחו את כל הילדים לכפרים בתקופת ההפגזות של הגרמנים

לפני כשעה, sperial כתב:

 

 

קורולה - אני בעד מחנות גדנ"ע. זה עושה הרבה טוב לנוער, וכשאתה מציין את רעיון עולים בי לא מעט נוסטלגיה, למרות כמה ששנאתי את אותם מסעות. אבל לא בימים טרופים אלה של התפרצות מגיפה.

 

לפני 42 דקות, ChemGuy85 כתב:

רעיון נהדר בוא נשלח אותם למחנה בו הם ידביקו אחד את השני, יחזרו הביתה וידביקו את כל המשפחה. 

 

מה כל כך קשה להבין שצריך לשמור מרחק מכל התקהלות?

 

לפי מה שאני מבין , כרגע פשוט נותנים למגפה להתפרץ באוכלוסיה, נכון מנסים להקטין את החשיפה על מנת לשטח את הגרף. 

אבל בסופו של דבר מניחים כל אחד לגורלו , בלי קשר לגילו ולקבוצת הסיכון שלו.

 

בפועל, ילדים  מדביקים אחד את השני, כי הם ללא תסמינים ואז מדביקים את ההורים. 

הרעיון הוא דווקא כן להוציא את כל הילדים (על בסיס התנדבותי ) , ולהחזיר אותם הביתה רק אחרי שהם עברו את המחלה.

ככה תוך פחות מחודש נקבל הגנה חיסונית של 30% מהאוכלוסיה (ילדים עד גיל 20) .

במצב כזה ש 30% מהאוכלוסיה עברה של המחלה והיא כבר לא מדבקת,  אז ניתן יהיה לחזור לחיים רגילים.

וגרף החלים יהיה שטוח יותר. 

 

ברור לי שתוכנית כזאת לא יכולה לעבור במדינה דמוקרטית.. תוסיפו לעבודה שמדובר בערך ב 2 מיליון ילדים עד גיל 20.

אז גם פה צפויים בערך אלף מתים!! (או יותר)

אז כולם יעדיפו להישאר בתוכנית הרגילה , אפילו שבתוכנית הרגילה צפויים 100,000 מתים. 

 

 

 

 

×
×
  • תוכן חדש...