Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 40 דקות, Giant_TA כתב:

השאלה היא למה למדינה אין אינטרס לטפל בכל סיפור ה-AIRBNB? 

עיריית תל אביב ניסתה לעשות איזה משהו בנושא ולא הצליחה. לא נכנסתי לפרטים, וזה נושא לשרשור אחר, אבל זו אחת התעשיות המגעילות שיש (ואני משתדל גם לא להשתמש באתר הזה בשנים האחרונות)

  • מעניין 1
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
קורולה יש לך משהו להגיד על הדברים של הפרופסור? כי החישובים שלך שונים לגמרי.
האמת, כולנו פוגשים פחות או יותר את אותם אנשים על בסיס יומי ( חלקינו יותר, חלקינו פחות). בשלב כלשהו נפסיק לפגוש אנשים חדשים שניתן להדביק אותם, במיוחד כאשר תהיה הגבלת תנועה, וההדבקה ההמונית תתמתן. אבל עד אז יהיו עשרות אלפי מודבקים.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לפני 46 דקות, Michael.R כתב:

תגידו יש לכל העניין הזה השפעה על תנועה אווירית של משלוחים,דואר וכו'?

כלומר אם אני מזמין משהו מחו"ל אני יכול לצפות לקבל את זה בצורה נורמלית וזמן סביר פחות או יותר?

בהחלט יש, חלק גדול מדואר האוויר המהיר עובר בטיסות נוסעים, וכמובן ככל שמבטלים טיסות ישירות- משלוחי החבילות יהיו איטיים יותר.

 

טיסות מטען נמשכות כרגיל מצד שני, אז זה לא שהדואר מחו"ל צפוי לעצור בקרוב.

  • מעניין 1
פורסם (נערך)
לפני 44 דקות, Giant_TA כתב:

קורולה יש לך משהו להגיד על הדברים של הפרופסור? כי החישובים שלך שונים לגמרי.

 

לא הבנתי מי בדיוק חושב שהוירוס ישמיד את האנושות? בנוסף, הוא לקח נתונים מסין וביסס עליהם מודל. מה אני אגיד לך תותח. בכלל הוא נשמע כמו עוד אחד שנמצא על התלוש הסיני. עצוב לראות כמה יש כאלה. 

 

החשש הוא לא שהוירוס ישמיד את האנושות (נו באמת) אלא שהוירוס ישתק את הכלכלה העולמית ל-1-2-3 שנים במספר מעגלי הדבקה עד שרוב האנשים יחלו, יבריאו ויפתחו חיסון עדר.  בנוסף, החשש הוא שהוירוס ישאר תמיד באוויר, יכה בחורף ויעלם בחודשים חמים. כלומר הוירוס יהפוך לסוג של שפעת extreme שמסתובבת בעולם. 

 

בנוסף, החשש הוא שעד שנפתח חיסון עדר ימותו עשרות מיליוני בני אדם בעיקר כתוצאה מקריסת מערכת הבריאות. 

 

 

 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם
לפני 2 שעות, ChemGuy85 כתב:

קבוצות פייסבוק של דירות להשכרה בתל אביב מוצפות דירות airbnb שעברו שינוי יעוד. 

 

הגאונים מצאו דרך יצירתית במקום למסור את הדירות לשכירות בחוזה לשנה+ הם מוסרים את הדירות בסאבלט כדי שהם יוכלו לבעוט את הדיירים החוצה בשנייה הראשונה שהמשבר יגמר. 

 

 

 

לדעתי אם דייר בדירה שכורה יחליט לא לעזוב במהלך תקופת החוזה שנחתם למשך שנה אף אחד לא יצליח לזרוק אותו מהדירה.

יש חוזה אחיד ולדעתי בית המשפט לא יבוא לקראת המשכיר במידה ותוגש תביעה נגד השוכר בגלל שהחוזה הינו בעל מאפיינים חד צדדים.

 

גם היום בדירות להשכרה לטווח ארוך כאשר משכיר רוצה להעיף שוכר שלא משלם חשבונות/שכר דירה הדרך לבעוט בו קשה מאוד.

 

לפני 39 דקות, יבגניפ כתב:

עיריית תל אביב ניסתה לעשות איזה משהו בנושא ולא הצליחה. לא נכנסתי לפרטים, וזה נושא לשרשור אחר, אבל זו אחת התעשיות המגעילות שיש (ואני משתדל גם לא להשתמש באתר הזה בשנים האחרונות)

 

מה כוונה אחת התעשיות המגעילות שיש ?

  • מעניין 1

איזה כייף לי :)

פורסם (נערך)

תעשיית airbnb הורסת שכונות ופוגעת במקרם העירוני. מצד אחד לבעלי דירות יותר משתלם למסור דירות לשכירות דרך airbnb וכתוצאה מכך מלאי דירות להשכרה קטן משמעותית. מצד שני אופי השכונה משתנה. קח לדוגמא את שכונת כרם תימנים בתל אביב. השכונה הפכה לשכונת תיירים והתושבים המקומיים ברחו משם. תוסיף על זה גם תעשייה גדולה של כסף שחור.

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם

זו הסיבה שבהרבה מקומות בעולם הביזנס הזה הוצא מחוץ לחוק. בכוונה אני רושם ביזנס, בהתחלה זה לא היה ככה. כבר לא מדובר במישהו שיוצא לטיול ומרוויח קצת שקלים ועל הדרך מנצל טוב יותר משאב שלא בשימוש.
מדובר במעט מאוד עסקנים שבסופו של דבר פוגעים ברוב האזרחים כדי לעשות עוד כמה ג׳ובות.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

מה כוונה אחת התעשיות המגעילות שיש ?

לפני 24 דקות, מרק10 כתב:

 

מה כוונה אחת התעשיות המגעילות שיש ?

בגדול מה שצ'מגיא כתב.

זו חברה שהופכת שכונות מגורים למיצג מוזאוני מיועד לתיירים.

 

כמובן, צריך לזכור שאופיה של שכונה יכול להשתנות ממגוון סיבות, אבל הפיכת שכונות מגורים או שכונות היסטוריות לאך ורק בתי מלון פוגעת, לדעתי, בחיים בערים הרבה יותר מסתם ג'נטריפיקציה או כל דבר אחר.

 

  • מעניין 1
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם (נערך)
לפני 1 שעה, ChemGuy85 כתב:

וואו שאלה טובה. 

 

לדעתי נטו עצלנות. 

 

מנקודת מבט שלי בתור איש מיסים זה ממש להרים כסף מהרצפה. 

 

============================================

 

עוד 250 מתים באיטליה

לגבמרי OT, חפש מה שנכתב בשרשור Uber. בקצרה - כל "כלכלת החלטורה" מבוססת על העלמת מס. ברקע שנגבים מיסים העסק הופך לא כדאי.

  

לפני 39 דקות, Pika007 כתב:

בהחלט יש, חלק גדול מדואר האוויר המהיר עובר בטיסות נוסעים, וכמובן ככל שמבטלים טיסות ישירות- משלוחי החבילות יהיו איטיים יותר.

 

טיסות מטען נמשכות כרגיל מצד שני, אז זה לא שהדואר מחו"ל צפוי לעצור בקרוב.

מספר קוים קריטיים ממשיכים לטוס. אבל, עדיין, פחות טיסות ובחלקם גם מטוסים יותר קטנים, עם פחות מקום מטען. מצד שני, פחות נוסעים ומזוודות, כך שיש יותר מקום ומרווח משקל למטען.

 

 

 

 

 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
לפני 2 שעות, ChemGuy85 כתב:

לגבי נושא החבילות - טורקיה סגרה את הטיסות מ-7 מדינות אירופיות. אם זה כולל טיסות מטען זה ישפיע עלינו, שכן לא מעט מטען מגיע במסלול שעובר דרך גרמניה ואיסטנבול. אם זה רק לטיסות נוסעים אז לא תהיה השפעה.

 

הערה: תופעה מוזרה - רציתי לכתוב תגובה חדשה (אחרי שנגמר לי זמן העריכה) - המערכת מאלצת אותי לצטט.

 

 

 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

ביום שזה התחיל אמרתי שהרגע שבו אני אתחיל לחשוש הוא כאשר אמזון יודיעו שאין משלוחים לארץ.

 

טראמפ הכריז על מצב חירום. אם מישהו זילזל בארהב או במערכת הבריאות שלה אני ממליץ לו להתחיל לחפש כובע לאכול.

 

כמובן שהכל אימפולסיבי כרגע, אבל הבורסה אוהבת את ההכרזה של טראמפ.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם (נערך)

הכרזה על מצב חירום לא מתקנת כשלים היסטוריים במערכת הבריאות האמריקאית. מקסימום שהוא יקבל זו אפשרות להשתמש בכספי סיוע פדרליים ו-50 מיליארד דולר זה ממש לא הרבה. האמת זה אפילו סכום די עלוב ממש חשיבה ברמה של סיוע לנפגעי אסון טבע באזור מסוים ולא סיוע לנפגעי מגפה בהיקף של 50 מדינות. 

 

בשביל ההשוואה לנפגעי הוריקן קטרינה הקצו 10.5 מיליארד דולר וזה היה ב-2005. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם

אני שואל ברצינות ,יש תוסף לדפדפן שיכול לחסום בשבילי את מילת המפתח קורונה ?

לא לחסום את כל הגישה לאתר מסוים, אלא כל מה שקשור לקורונה או לשאר מילות מפתח דומות יופיעו כריבוע ריק.

לדוגמא האוף טופיק יעבוד אבל הדיון הזה למשל יהיה נסתר מעיניי. 

  • לא הבנתי... 1
פורסם
לא הבנתי הכרזה על מצב חירום מתקנת כשלים היסטוריים במערכת הבריאות האמריקאית? מקסימום שהוא יקבל זו אפשרות להשתמש בכספי סיוע פדרליים ו-50 מיליארד דולר זה ממש לא הרבה. 

למה אתה קובע שמערכת הבריאות שם כושלת? כי היא עולה כסף?

בכוונה אני לא רושם הרבה כסף, כי גם אני משלם מס בריאות. ההבדל שמס הבריאות שלי מסבסד עוד המון פרזיטים.

 

אז אני לא אומר שעדיף לא לסבסד פרזיטים, כי בריאות זה סוג של זכות יסוד, אבל אני לא ארד על מערכת הבריאות האמריקאית שבחרה לא לסבסד אותם.

אני גם בטוח שהטיפול שמבוטח שם מקבל הוא ברמה הגבוהה ביותר.

 

לגבי המצב עכשיו כבר רשמתי קודם. אם טראמפ יחליט מחר אז כל אזרח יבדק ויוקמו מאות בתי חולים זמניים בחינם. אתה כנראה לא מבין את ההבדל בין שיגרה לחירום. יש להם משאבים וכסף יותר מכל מדינה אחרת, וגם כוח אדם, מוחות, חברות, מכשור. אל תדאג לאמריקאים.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

×
×
  • תוכן חדש...