Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני כשעה, vladclar כתב:

אנחנו עכשיו 3 שבועות אחרי איטליה לפי כמות הנדבקים, וגם כאן אין בדיקות בהיקף מספיק כדי לעלות על מספר גדול של חולים/ נשאים ולבודד אותם.
לכן, אם רוצים למתן את כמות הנדבקים בפרק זמן קצר ולא להגיע למצב של 2500 מקרים מאומתים ביום בעוד 3 שבועות, השבוע זאת "הרכבת האחרונה " להרחיק אזרחים אחד מהשני עד כמה שניתן. 

 

בשניה שפוטנציאל הבדיקות של ישראל יגדל מספיק, אנחנו הולכים לראות פה קפיצה מטורפת בכמות המקרים המאומתים. אבל זה לא כי ההדבקה החליטה להגביר קצב, אלא פשוט כי מספר הבדיקות הנוכחי כזה זעום שאנחנו לא יודעים על רוב החולים.

מצד שני, זה יכול לקצר משמעותית את זמן החיים של המשבר במדינה. סתם לדוגמה:

https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5694273,00.html

 

בגלל שהאוכלוסיה בישראל מצומצמת, קניה של בדיקה לכל אזרח היא לא רעיון כזה הזוי. כמובן שזה היפוטתי לחלוטין ולחברה אין באמת קיבולת יצור שכזו, אבל במקרה שאכן בודקים בבת אחת את כל האוכלוסיה- אנחנו נראה בהתחלה את הטיפוס ההזוי בכמות הנדבקים (כי עכשיו הסמויים הופכים לגלויים), אבל לאחר מכן עצירה מיידית.

ככל שיורדים חזרה למציאות, התהליך הכללי דומה- אבל הקצב איטי יותר. אני מקווה שיש בממשלה מספיק שכל להעביר כמה מיליארדים ממערכת הבטחון למערכת הבריאות, אולי נצא מהמשבר הזה עם מערכת בריאות טובה וערוכה יותר.

פורסם
 
בשניה שפוטנציאל הבדיקות של ישראל יגדל מספיק, אנחנו הולכים לראות פה קפיצה מטורפת בכמות המקרים המאומתים. אבל זה לא כי ההדבקה החליטה להגביר קצב, אלא פשוט כי מספר הבדיקות הנוכחי כזה זעום שאנחנו לא יודעים על רוב החולים.
מצד שני, זה יכול לקצר משמעותית את זמן החיים של המשבר במדינה. סתם לדוגמה:
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5694273,00.html
 
בגלל שהאוכלוסיה בישראל מצומצמת, קניה של בדיקה לכל אזרח היא לא רעיון כזה הזוי. כמובן שזה היפוטתי לחלוטין ולחברה אין באמת קיבולת יצור שכזו, אבל במקרה שאכן בודקים בבת אחת את כל האוכלוסיה- אנחנו נראה בהתחלה את הטיפוס ההזוי בכמות הנדבקים (כי עכשיו הסמויים הופכים לגלויים), אבל לאחר מכן עצירה מיידית.
ככל שיורדים חזרה למציאות, התהליך הכללי דומה- אבל הקצב איטי יותר. אני מקווה שיש בממשלה מספיק שכל להעביר כמה מיליארדים ממערכת הבטחון למערכת הבריאות, אולי נצא מהמשבר הזה עם מערכת בריאות טובה וערוכה יותר.
ברור לי שיש היום כמה אלפי נדבקים בפועל, אתמול משרד הבריאות העריך כ 3000, היום המספר גדל ( לא יודע בכמה ).
את מי שנדבק היום, אנחנו נראה עוד שבועיים. ותוצאות של הגבלות עליהם יחליטו היום - גם נתחיל לראות רק אחרי שבועיים. בינתיים בשבועיים הקרובים המספר ימשיכו לעלות בצורה יותר חדה גם ללא שינוי כמות הבדיקות. השאלה הכי חשובה, כמה חולים קשים שזקוקים הנשמה יהיו כאן בעוד 3 שבועות. באיטליה כיום מעל 1300 חולים כאלה והמערכת שלהם קורסת. גם כאן יהיה קשה מאוד להכיל כמות כזאת . אני מקווה שהצעדים של המדינה יספיקו כדי למתן כמות חולים קשים ( שהם אחוז מכלל החולים, גם מאומתים וגם נסתרים ). אם בעוד שבועיים נהיה על סף קריסה או עדיין על הגרף של איטליה, יצטרכו לסגור הכל עוד יותר אגרסיבי.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

@Pika007 בקשר לזמן מחצית החיים וההשוואה לSARS אני מפנה אותך למאמר הבא (שים לב, אין עוד ביקורת עמיתים): https://www.medrxiv.org/content/10.1101/2020.03.09.20033217v2

 

@korola ממליץ להסתכל על הניתוח של החבוב הבא (מבוסס על מדינה ולא בראייה עולמית):https://medium.com/@tomaspueyo/coronavirus-act-today-or-people-will-die-f4d3d9cd99ca

 

בתאריך 17.8.2022 בשעה 11:01, ישה כתב:

היום מדיין 4 פעמים בערב בפנסיה פעם ב שבוע ונזקק לזוקף נופלים הופ עוד 400 ש"ח להוצאה

לפני 5 שעות, falou כתב:

צריך לזכור שאנשים עם קטן גם משתמשים בו פחות זמן ולא אובססיביים על להחזיק אותו ביד... 

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

פורסם
לפני 8 שעות, יבגניפ כתב:

ואני אומר שוב: אצל רובנו קיים פחד כלשהו כרגע. אצל צ'מגיא זה משהו אחר לגמרי. יש אנשים שנהנים כשרע. זה מלהיב אותם. לא יודע אם יש לזה שם בפסיכולוגיה, אבל מנחש שכן. ונדמה לי שקראתי יותר מפעם אחת שעדיף להתרחק מאנשים שעפים על שליליות. זה גם לא בריא. גם אם פחות ממית לטווח הקצר מקורונה.

שילוב של נרקסיזם עם GAD

פורסם

הטימטום הזה של הנהירה לסופרים אחרי שאמרו פעם אחר פעם שאין מחסור וסופרים ישארו פתוחים. כמה טימטום יכול להיות באנשים. כל מה שמנסים לעשות עם הבידודים וההגבלות פשוט הולך לפח כשכמות כזו של אנשים נדחסים במקום אחד

  • אהבתי 1
  • מעניין 3
פורסם

טוב, אל תכסחו את הבחור יותר מדי, בשרשורים אחרים הוא ענייני לגמרי. (אחחח קארספורום, אפשר לקרוא אחד לשני בנאדם הזיה ודביל בת'רד אחד ולציין איזה בנאדם עשר ועוזר הוא בת'רד המקביל. אני מקווה שאף אחד פה לא לוקח דברים אישית מדי)

  • מעניין 1
פורסם (נערך)

אני לא מתרגש "מהכיסוחים" שלהם. בסופו של דבר אנשים צריכים להרגיע את עצמם ואם הדרך שלהם להרגיע את עצמם היא לתקוף אותי שיהיה להם לבריאות. 

 

אם כבר התגובה שלהם מוכיחה שאני עושה משהו נכון. אני מפרסם מידע וחוות דעת-> מוח שלהם אומר "וואלה יכול להיות" -> מנגנון הדחקה מתחיל לעבוד -> תוקפים אותי חזרה.

 

 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
  • מעניין 2
פורסם (נערך)

אף אחד לא מכסח אותך. אתה משדר שאתה שונא את העולם כמעט בכל שרשור. אחרים קצת פחות. ואני רק אומר ששנאת עולם זה לא איזה סקיל סט להתגאות בו :) זה הכל.

 

עריכה אחרונה על ידי יבגניפ
  • לא הבנתי... 1
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם (נערך)
לפני 19 דקות, mazinya כתב:

הטימטום הזה של הנהירה לסופרים אחרי שאמרו פעם אחר פעם שאין מחסור וסופרים ישארו פתוחים. כמה טימטום יכול להיות באנשים. כל מה שמנסים לעשות עם הבידודים וההגבלות פשוט הולך לפח כשכמות כזו של אנשים נדחסים במקום אחד

 

אתה יודע למה? כי כמו אנשים רבים כאן בדיון אנשים הדחיקו, הדחיקו, הדחיקו ועכשיו שהמציאות מתפוצצת להם בפנים הם נוהרים לסופר בשביל להעמיס כל הבא ליד כי הם נמצאים במצב פאניקה ומאבדים אמון בשלטון. 

 

זה בדיוק ההבדל בין להתכונן ובין להיכנס לפאניקה. זה ההבדל בין לעשות הכנות בסיסיות בנחת ומקסימום אם לא יקרה כלום המוצרים שנרכשו בעלי אורך מדף ארוך ויהיה להם שימוש לאורך זמן ובין למצוא את עצמך הולך מכות בסופר בשביל קופסת קורנפלקס. 

 

בראש של אדם מדחיק כל אזהרה היא הפצת פאניקה. הוא לא רוצה לשמוע כדי שהבועה שהוא יצר לעצמו בראש לא תתפוצץ. 

 

הכתובת הייתה על הקיר קרוב ל-3 חודשים בטח ובטח אצל גולשי הפורום שעקבו אפילו קצת אחרי הדיון הזה. 

 

 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
  • מעניין 1
פורסם

יש לך איזו בעיה נפשית, קלה אמנם, אבל בעיה, ואפילו מאובחנת. במקום לטפל בה אתה משפריץ פה את הסוציומטיות יחד עם כל מיני איחולים למוות המוני (יש שלל הודעות בעשרות שרשורים אחרים). זה מה שמפריע. וזה לא סתם מפריע, זה לא בריא, מוכח מדעית.

 

יש בקארספורום עוד איזה שניים שלושה כאלה, אינטלגנטיים, רהוטים, אפילו נחמדים ועוזרים ועל הכיפאק - אבל בנוסף עם שריטה.

 

מצד אחד ככה זה ובסך הכול אנחנו מקבלים פה בפורום את כל המגוון, אבל מצד שני זכותם המלאה של החברים להצביע על הבעיה ולהגיד "תרגיע". או "תטפל".

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

די נו די. באמא שלך. תפסיק לעוף על עצמך כל כך. 

אפשר להתכונן לבאות גם בלי לעוף על כל סרטון שמספר כמה מתים יהיו ברחובות, ואיך תכף תתגשם הנבואה של נוסטרדמוס על זונה שתעמוד בצומת ולא יהיה לה ביקוש.

אתה באמת, באמת, באמת לא מבין שמה שאתה עושה נופל תחת הגדרה של "אזהרה" בערך כמו הטפות של איזה כומר מדיאבלי על תחייאת מתים קרבה?

כל אדם שניהל בחייו יותר מאת עצמו יכול לספר לך על הגבול העדין בין שמירה על ערנות, לבין יצירת פניקה, לבין הגחכה של המצב. אתה ממש ממש ממש לא בסעיף הראשון.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם (נערך)

עוד מעט יהיה פה חם וזה יגמר. כמה היסטריה.
תנעלו את הזקנים בבית, תשאירו להם אוכל ליד הדלת ותנו לחיות.
הנה גישה קצת אופטימית.

אני מרגיש את ההיסטריה בלייב, המודעה של הפליסטיישן 4 שפירסמתי וכבר שכחתי ממנה פתאום התעוררה לחיים, 6 אנשים כבר פנו אליי בשעה האחרונה. 

עריכה אחרונה על ידי farkash7
  • מצחיק 4

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם (נערך)

בוודאי שיש לי בעיה נפשית. גם לך יש. גם ליבגני יש. לכולם יש. אתה חושב שאתה מרחף מעל כולם עם המוח נטול בעיות שלך? עצם העובדה שאתה חושב שאין לך בעיות מראה כמה אתה מדחיק ולא מחובר לעצמך. 

 

 

לפני 10 דקות, יבגניפ כתב:

די נו די. באמא שלך. תפסיק לעוף על עצמך כל כך. 

 

כל אדם שניהל בחייו יותר מאת עצמו יכול לספר לך על הגבול העדין בין שמירה על ערנות, לבין יצירת פניקה, לבין הגחכה של המצב. אתה ממש ממש ממש לא בסעיף הראשון.

 

להמליץ לאדם לקנות קצת מוצרי מזון יבשים שיהיו בבית זו הפצת פאניקה?! אתה פשוט מגוחך.

 

הדחקת שלושה חודשים, נתפסת עם המכנסיים למטה ובמקום להודות בטעות (אפילו לעצמך לא על גבי הפורום) אתה תוקף חזרה. 

 

פאתט. 

 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
  • מעניין 1
×
×
  • תוכן חדש...