Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לפני 7 שעות, hans כתב:

אין שום קשר בין העובדות שהצגת לבין ה**אופן** שבו הצגת אותן. האופן שבו הצגת אותן היה בנימה הרגילה שלך - נטיות סוציופטיות עם ריקוד על הדם ואיחולי מוות המוני. ועל **₪זה*** הביקורת.

 

לכל אחד מאיתנו יש בעיות נפשיות ברמות כאלה או אחרות (אני לדוגמה נוטה לאגרנות כפייתית מבין שלל התסמונות שאני חולה בהן במופע קל) אבל, וזה ההבדל הגדול, אלה לא תופעות שגורמות לנטיות סוציופטיות על הכתב ולכן הן לא מהוות סכנה לציבור. ההפחדות שלך הן סכנה לציבור.

 

ריקוד על דם ואיחול מוות המוני? אתה ממש הולך על גבול הוצאת דיבה. 

 

זה מה שכתבתי בעמודים הראשונים של הדיון: 

 

==============================

אני לא חושב שצריך להיכנס לפאניקה ולהתכונן לסוף העולם, אבל גם לא צריך לזלזל בוירוס שהצליח לשתק מעצמה של 1.4 מיליארד בני אדם כולל את הבירה.

==============================

 

תגיד היום למישהו שרק לפני 100 שנים מגפת שפעת חיסלה מעל 150 מיליון בני אדם העולם הם יסתכלו עליך כאילו שאתה צריך טיפול פסיכיאטרי.

 

זה קרה בעבר וזה יקרה בעתיד.

 

בנוגע לוירוס הספציפי הזה רוב המוחלט של הנדבקים הם בסין אז צריך לקחת את מספר המתים בערבון מוגבל כי ייתכן מאוד שהמספר האמיתי גבוהה משמעותית.

 

לאן זה יתגלגל אי אפשר לדעת. תיאורטית וירוס עלול לעבור עוד מוטציה שתהפוך אותו למאוד קטלני. ויכול להיות שעוד שבוע זה יגמר.

 

===================================

 

שפעת היא וירוס ונגד וירוס אין תרופה מקסימום טיפול תומך. מוטציה קטלנית כמו שהייתה ב-1918 תהרוג עשרות מיליונים באותה מידה. שום מערכת בריאות בשום מדינה בעולם לא תעמוד בזרם של מאות אלפי חולים.

 

==================================

 

בתי חולים מתמלאים עד אפס מקום בזמן שפעת חורף רגילה. חכה עד שתפרוץ Pandemic אמיתית. יזרקו חולים לאוהלי שדה ועל כל 200 חולים יציבו מתמחה שלא ישן 72 שעות.

 

==================================

==================================

 

אני מחזיק בהשקפת עולם פסימית מפוכחת בצורה די קיצונית. אני יודע היטב שאנשים מתקשים להתחבר לטון הזה, אבל איפה אתה רואה כאן איחולי מוות המוני וריקוד על דם? בינתיים מה שכתבתי מתגשם, לצערי. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
  • מעניין 1
  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)
לפני 7 שעות, korola כתב:

 

תנסה להיכנס לאתרי ה online , תעשה הזמנה ובסוף תגלה שמועד המשלוח הקרוב ביותר הוא ביום חמישי הבא. 

זה מה שנקרא אחריות הדדית.

במקום להשאיר את אתרי ה online למבודדים, חוסמים גם אותם. 

אז מה עושה מבודד שחזר מחו"ל ואין לו מוצרים בבית ?

מבקש מחברים או פשוט קופץ לסופר הקרוב ועושה קנייה. 

 

הציבור מתנהג כעדד מטומטם כי לא סומכים עליו, לא מספרים לו את האמת.

חושבים שאולי נסתיר ממנו את האמת וזה יעבור,  ואז בסוף זה מתפוצץ בפרצוף. 

הכתובת הייתה על הקיר, ידענו כבר חודש שיש מצב שנגיע למצב הזה.

אי אפשר היה להכין את הציבור?

אי אפשר היה להורות לכל הסופרים לפתוח את החנויות 24 שעות ביממה?

 

עלק - יבוא מזון לא נעצר?

אתה בטוח שממשיך להגיע אורז מסין? 

אתה בטוח שמפעלי הפסטה באיטליה ממשיכים לייצור פסטה למכור לנו אותה?

אתה בטוח שמפעלי הפסטה בטורקיה יסכימו למכור לנו פסטה שהביקוש באירופה יעלה בגלל מפעלים סוגרים? 

אתה בטוח שצוותי שוחטים יצאו לחו"ל לשטיחת בשר ויש בשר בקר בדרך לארץ ? 

 

לפי מה שראיתי בשדות ליד הבית - יבול החיטה השנה ממש נראה טוב, נקווה שתהיה מספיק חיטה בארץ לשימוש מקומי.

נחזור לאכול אורז בן גוריון.

ואני מקווה שכולם יזכרו את החלקאי המסכן שהשמידו לו לול שלם של מטילות בגלל שהוא חרג במכסה. 

עופות וירקות לא אמור להיות בעיה בארץ.

 

 

 

הזמנתי קניות במשלוח ביום שישי. במקום שמועד המשלוח יהיה ביום ראשון כמו תמיד, הוא היה בשני. וואוו איזה צרה, הייתי צריך להסתער על המדפים בסופר עם כולם...

לפי החדשות סין חזרה לשגרה, אז למה שלא יהיה אורז? פסטה מייצרים גם פה, ואם מחירי הפסטה יעלו אז לא נורא, מקסימום יעברו לאיטריות אורז. גם איטליה וטורקיה זה לא המקומות היחידים בעולם שמייצרים פסטה. למיטב ידיעתי, תנובה מביאים בקר חי מאוסטרליה ושוחטים בישראל. לא צריך לספר לאנשים שאולי הם ימותו מרעב כי בגלל זה הם מסתערים על חנויות וגורמים נזק מיותר.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
 
אולי הצעדים שעשו יביאו אותנו למצב של 5 חולים ביום ?
למה שיהיו הדבקות אם יצליחו להשתלט על זה?
כולם יכנסו להסגר
יאתרו את כל מי שחולה ויבודדו אותו
למה שנגיע ל 1000 חולים ביום ?
יש בארץ לא מעט מקומות ( בכל מיני מגזרים ), שרק כניסה מאסיבית של כוחות צהל תגרום להם להיות בהסגר.
אין מצב שכולם יסתגרו בבתים ולא יסתובבו בקבוצות מתוך מודעות עצמית.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אני מניח שהסגר מלא הוא בעייתי בכל מדינה מערבית.

אצלנו ספציפית הוא גם לא ריאלי כלכלית.

בגדול אני לא מקנא במקבלי ההחלטות עכשיו, שנמצאים ב-lose - lose, כשמצד אחד רופאים מטיפים להסגר מלא, ומצד שני כלכלנים טוענים שהמדינה תקרוס.

 

וזה הזמן גם להזכר בגרעון ואנשים פסימיים שאמרו לפני שנה שיש בעיה. אבל את זה אפשר להעביר לשרשור הפוליטי.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

ללא ספק מקבלי החלטות צריכים לשמור על balance מאוד עדין. טעות לצד אחד תביא לקריסת בתי חולים, טעות לצד שני תביא לקריסת כלכלה. 

 

==================================================

עדכונים מתוך קבוצות פייסבוק של הלשכות המקצועיות (רואי חשבון ויועצי מס): 

 

בבקשה לדחיית הדיווחים והתשלומים
 

ביקשנו גם לקבל פטור ממס במשיכה חלקית של קרן ההשתלמות
 

לעניין ביטוח לאומי - ביקשנו גם הרחבה של צו המבוטחים החל על אמנים / אנשי במה וכל אותם מקצועות המצויים בצו מבוטחים ולהקל בהתניות שיש בצו.

 

מבחינת הבנקים - יש אמנם מסלול מסורבל לטעמי בנושא הלוואות בערבות מדינה . גם לעניין זה ביקשנו שיהיה מסלול מקוצר מול הסניף עצמו (הרי הפקידה היא זאת שמכירה את העסק שלך ) שיוכלו לקבל הלוואה מיידית ללא סירבול על טופס שהרכבנו יחד עם הבנק שמשמעות ההלוואה היא כיסוי הוצאות שוטפות לתקופה הנ"ל לפחות עד 30.6.

 

נמשיך לעדכן.

 

==========================================

פורסם (נערך)
לפני 12 שעות, ChemGuy85 כתב:

 

 

זה בדיוק ההבדל בין להתכונן ובין להיכנס לפאניקה. זה ההבדל בין לעשות הכנות בסיסיות בנחת ומקסימום אם לא יקרה כלום המוצרים שנרכשו בעלי אורך מדף ארוך ויהיה להם שימוש לאורך זמן ובין למצוא את עצמך הולך מכות בסופר בשביל קופסת קורנפלקס. 

 

באופן כללי, קשה לי להאמין לראש הממשלה שלנו.

אבל חזרו ואמרו לנו כל מיני גורמים כולל ראש הממשלה, שאין לנו מה לדאוג לגבי מזון.

תקרא לי נאיבי אבל אני באמת מאמין לזה, שלא יהיה כאן משבר מזון. 

ואם חס וחלילה יהיה סגר הרמטי אף אחד לא ירעב.

ימצאו פתרונות. 

אם אתה מרגיש בנוח לאגור קצת מזון במידה , כל עוד יש מקום בבית זה אף פעם לא יכול להזיק.

הממשלה וכל הגורמים הנוגעים לדבר הם עד כדי כך משקרים, מכסתחים, ומטייחים ולא רוצים בטובת הציבור? 

עריכה אחרונה על ידי Benor
פורסם (נערך)

אתם שוכחים שאתם חיים בישראל, לא באירופה, ואני אומר את זה לחיוב. יש בישראל הרבה מאוד מערכות שקיימות בדיוק למצבי חירום.

קיימת מנהלת מל"ח (משק לשעת חירום), קיימת רח"ל, קיים פיקוד העורף, קיים חיל רפואה (עם עתודות נפרדות לחלוטין מאלו של המערכת האזרחית).

יש למדינה עתודות ציוד ומזון שנועדו לאפשר רצף תפקודי במצב של מלחמה בשלוש חזיתות עם אלפי הרוגים וטילים שנופלים על מרכזי אוכלוסיה, אז בואו נכנס קצת לפרופורציה - המצב הנוכחי, למרות שהוא לא נעים, לא קרוב בכלל לאתגר את כל המערכות האלו.

בתקופה הזאת אני בהחלט מעדיף לחיות במדינה שמתורגלת במצבי חירום, מאשר באירופה, שלא ידעה מצב חירום אמיתי כבר הרבה מאוד עשורים.

כנראה שהכלכלה תפגע ולא מעט אנשים יאבדו את מקום העבודה שלהם, אבל אף אחד לא ימות מרעב.

עריכה אחרונה על ידי MiniMiz3r
  • אהבתי 1
  • מעניין 3
פורסם

 

 

 

 

באופן כללי, קשה לי להאמין לראש הממשלה שלנו. אבל חזרו ואמרו לנו כל מיני גורמים כולל ראש הממשלה, שאין לנו מה לדאוג לגבי מזון.

תקרא לי נאיבי אבל אני באמת מאמין לזה, שלא יהיה כאן משבר מזון. 

ואם חס וחלילה יהיה סגר הרמטי אף אחד לא ירעב.

ימצאו פתרונות. 

אם אתה מרגיש בנוח לאגור קצת מזון במידה , כל עוד יש מקום בבית זה אף פעם לא יכול להזיק.

הממשלה וכל הגורמים הנוגעים לדבר הם עד כדי כך משקרים, מכסתחים, ומטייחים ולא רוצים בטובת הציבור? 

 

 

 

 

זה מכיוון שאי אי אפשר לתת תשובה אחרת.

 

התשובה האחרת: "כן חברה' תדאגו שיהיה לכם קצת מזון בבית כי צפיים קשיים בהספקה" תגרום להסתערות המונית של כל האוכלוסיה על רשתות המזון וריקון מלאים. וזה בעצמו יגרום לקשיים בהספקה עבור אלו שלא הספיקו להסתער.

 

 

 

 

  • מעניין 2

 

 

פורסם (נערך)

לכל העצמאיים שעוקבים אחרי הדיון המע"מ נדחה באופן רשמי ל-26 במרץ. 

לפני 17 דקות, MiniMiz3r כתב:

אתם שוכחים שאתם חיים בישראל, לא באירופה, ואני אומר את זה לחיוב. יש בישראל הרבה מאוד מערכות שקיימות בדיוק למצבי חירום.

קיימת מנהלת מל"ח (משק לשעת חירום), קיימת רח"ל, קיים פיקוד העורף, קיים חיל רפואה (עם עתודות נפרדות לחלוטין מאלו של המערכת האזרחית).

יש למדינה עתודות ציוד ומזון שנועדו לאפשר רצף תפקודי במצב של מלחמה בשלוש חזיתות עם אלפי הרוגים וטילים שנופלים על מרכזי אוכלוסיה, אז בואו נכנס קצת לפרופורציה - המצב הנוכחי, למרות שהוא לא נעים, לא קרוב בכלל לאתגר את כל המערכות האלו.

בתקופה הזאת אני בהחלט מעדיף לחיות במדינה שמתורגלת במצבי חירום, מאשר באירופה, שלא ידעה מצב חירום אמיתי כבר הרבה מאוד עשורים.

כנראה שהכלכלה תפגע ולא מעט אנשים יאבדו את מקום העבודה שלהם, אבל אף אחד לא ימות מרעב.

 

זה מאוד נכון. 

 

מצד שני די מלחיץ אותי שהולכים לקחת אמצעיים טכנולוגיים שפותחו לצורך לוחמה בטרור והולכים ליישם אותם על האוכלוסיה האזרחית. אחרי שמשחררים את השד מהצנצנת מאוד קשה להחזיר אותו חזרה פנימה. 

 

===============

 

https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5694804,00.html

 

כרגיל פאנטים דתיים ממשיכים בדרכם כי "השם ישמור". ימי הביניים. 

 

אמא טבע כבר תעשה את שלה. 

 

 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם

לגבי מישלוחים- ראיתי עכשיו שמישלוחה הכי קרוב מחצי חינם בראשל"צ יש רק ב29 לחודש!, הזוי.

  • אהבתי 1

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

אני בא בגישה שזה הרגל גרוע מאוד, שעדיף להימנע ממנו ככל הניתן. 

אחלה מהלך שיווקי שלהם וניצלול הזדמנות

אנשים יתמכרו, לא יוכלו בלי וירכשו.  (  אע"פ שלא חסרות אלטרנטיבות חינאמיות). 

×
×
  • תוכן חדש...