Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

מזגן =! חורף, די עם השטויות.

 

לגבי הסארס. צריך לזכור משהו על ווירוסים קטלניים ויחסית לא מדבקים, מבחינה אבולוציונית הם פחות ״מפותחים״, הם הורגים את הגוף הנשאי מהר מדי.

 

ווירוס ״טוב״ צריך להיות מדבק או לא קטלני בזמן קצר, כלומר שזמן הדגירה ארוך.

הרפס הוא דוגמא טובה. איידס דוגמא טובה גם.

 

אם כבר אבולוציה, מבחינת אירופה יש מצב שהווירוס הזה הוא התרופה שלהם. מחסל זקנים ומחולל בייבי בום. אני גם מאמין שהם חשבו על זה אחרי הכל מדובר באנשים הכי אכזריים בעולם מבחינת הזוועות שהם חוללו במהלך ההסטוריה.

 

אם כבר אבולוציה, זה כן גורם לי להאמין ששינויי העונה ישפיעו, בגלל מה שהזכיר פיקה.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

בינתיים אישרו לנסות 8 תרופות בטיפול בחולים.

אומרים שלפחות אחת עזרה לייצב את נהג ההסעות שקרס.

מקווה שזה יועיל במשהו (צ'מגיא תהייה אח, אל תספר לי עכשיו למה כל התרופות זה שקר)

 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

בארה"ב רואים מגמה מאוד מעניינת מושלי מדינות שפשוט מפסיקים להקשיב לשטויות שיוצאות מהבית הלבן ולוקחים עניינים לידיים שלהם. 

  • מעניין 1
פורסם

זה גם לשרשור מקביל, אבל המגפה הזו מוכיחה יותר טוב מכל דבר אחר כמה טראמפ לא מתאים להיות נשיא. וזה מדהים שבמשך איזה שבוע התווכחנו שם אם הוא חכם או לא. וזה עוד יותר מדיהם שמישהו כל כך לא חכם הצליח להגיע לעמוד בראש המדינה החזקה בעולם.

 

אבל בצד האופטימי של החיים, גם הוא משנה את הטון. מ"אכלו לי, שתו לי, דופקים אותי כדי שאפסיד בבחירות", התקדמנו ל-very bad.

 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם (נערך)

עם ישראל במקום לשבת בבתים רואה בימים האחרונים כהזדמנות לחופש וסידורים.

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
  • מבאס 2
פורסם

אני חי בשכונה שבגדול מורכבת מאנשים דיי חכמים, הרבה אנשי הייטק, הרבה קצינים טכנולוגיים בקבע, ובכל זאת, אני רואה מה הולך ברחוב וחוטף Exception.

קבוצות של הורים עם ילדים, אמא ששומרת על 9 ילדים מ-3 משפחות, הפארקים עמוסים, ברמה שאין אפילו מטר בין ילד לילד, לא מדבר על 2 מטרים.

ואנחנו פחות או יותר סגורים בבית מחמישי בערב, חוץ מיום ראשון שהלכתי לעבודה ולקחתי ציוד כדי לעבוד מהבית.

 

הזוי לגמרי.

  • מעניין 2

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)
לפני 7 דקות, ChemGuy85 כתב:

עם ישראל במקום לשבת בבתים רואה בימים האחרונים כהזדמנות לחופש וסידורים.

 

 

 

 

רק במדינה המטומטמת הזאת  לא מחלקים קנסות לאנשים שעושים את זה

כשנגיע ל 5000 חולים ביבי יתראיין ויגיד שאחרי שביום העצמאות יצאו  מאות אלפים לפארקים   אז החל מה 1.6 כל מי שיסתובב בחוץ יקבל דוח

עד אז נהיה 5000 חולים ? 10,000 ?

 

בערך כמו הזמן שלקח לסגור את הטיסות מסין ואיטליה

 

איך בדיוק זה פוגע בכלכלה אם סוגרים את החופים והפארקים ?

למי מחכים עם זה?

כנראה 300 חולים לא מזיז כאן לאף אחד וסתם מלחיצים אותנו..

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם

יזיז רק אחרי שאנשים יתחילו למות פה כמו באיטליה או אירן וכמות הנדבקים תעלה דרסטית. גם אני אתמול ראיתי אמהות וסבתות בגן משחקים עם הילדים. הילדה שלי טוחנת לי את המוח 3 ימים כבר ללכת לגן משחקים. בקצב הזה ובקצב העלוב של כמות הבדיקות היומית ועד שמגיעות התוצאות, הסיפור הזה ימשך עוד הרבה חודשים. צריך פה סגר לחודש לגמור את הסיפור

פורסם
לפני 5 דקות, mazinya כתב:

יזיז רק אחרי שאנשים יתחילו למות פה כמו באיטליה או אירן וכמות הנדבקים תעלה דרסטית. גם אני אתמול ראיתי אמהות וסבתות בגן משחקים עם הילדים. הילדה שלי טוחנת לי את המוח 3 ימים כבר ללכת לגן משחקים. בקצב הזה ובקצב העלוב של כמות הבדיקות היומית ועד שמגיעות התוצאות, הסיפור הזה ימשך עוד הרבה חודשים. צריך פה סגר לחודש לגמור את הסיפור

 

למה לא להתקשר למשטרה כשרואים דבר כזה?

למה לחכות שנגיע לאלפי חולים ?

פורסם

מה נראה לך שהמשטרה תעשה?

אתמול בערב ראיינו כאלה שהלכו לים ואפילו לא טרחו להסתיר את השם המלא שלהם

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)
לפני 10 דקות, mazinya כתב:

יזיז רק אחרי שאנשים יתחילו למות פה כמו באיטליה או אירן וכמות הנדבקים תעלה דרסטית. גם אני אתמול ראיתי אמהות וסבתות בגן משחקים עם הילדים. הילדה שלי טוחנת לי את המוח 3 ימים כבר ללכת לגן משחקים. בקצב הזה ובקצב העלוב של כמות הבדיקות היומית ועד שמגיעות התוצאות, הסיפור הזה ימשך עוד הרבה חודשים. צריך פה סגר לחודש לגמור את הסיפור

 

לצערי זה מה שיקרה. 

 

לא סתם הופכים בתי מלון בתל אביב לבתי חולים. 

 

תקופת דגירה של 7-14 ימים לדעתי נראה התפוצצות במספר המקרים לקראת פסח או גג אחרי פסח בעקבות הדבקה המונית בליל הסדר/סיום תקופת דגירה. 

 

אגב, מישהו כבר אמר לציבור לא לקיים את הסדר השנה? ביבי? רב כלשהו? מישהו? 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם
לפני 2 דקות, m3x7r3m3 כתב:

מה נראה לך שהמשטרה תעשה?

אתמול בערב ראיינו כאלה שהלכו לים ואפילו לא טרחו להסתיר את השם המלא שלהם

 

"להסתיר את השם"

הם הלכו לים, לא עשו שם סחר בסמים

"בדיעבד" זה לא מעניין אף אחד

 

אבל בזמן שזה קורה אם תתקשר למשטרה  אני כן חושב שישלחו ניידת

במיוחד כשאין לשוטרים יותר מדי מה לעשות בחופים...אין גניבות, אין קריוקי ודברים שעושים רק בקיץ בעומס

פורסם

אתה לגמרי חי בסרט

 

מה נראה לך שהמשטרה תעשה אם היא בכלל תגיע לפארק? תשלח אנשים הביתה?!

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 18 דקות, ChemGuy85 כתב:

 

לצערי זה מה שיקרה. 

 

לא סתם הופכים בתי מלון בתל אביב לבתי חולים. 

 

תקופת דגירה של 7-14 ימים לדעתי נראה התפוצצות במספר המקרים לקראת פסח או גג אחרי פסח בעקבות הדבקה המונית בליל הסדר/סיום תקופת דגירה. 

 

אגב, מישהו כבר אמר לציבור לא לקיים את הסדר השנה? ביבי? רב כלשהו? מישהו? 

 

כבר לא רק 7-14 ימים

https://healthy.walla.co.il/item/3346831

×
×
  • תוכן חדש...