Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 12 דקות, SlowRide כתב:

כי אתה לא נראה מספיק מבוהל ולחוץ ככה.

כדי להיות בהסגר כמו שצריך, אתה חייב שבבית שכל האורות יהיו כבויים חוץ מהטלוויזיה, שתהיה על ערוץ חדשות בלבד. אתה יושב עם מסכה מול הטלוויזה על ערמת חבילות נייר טואלט, פחיות טונה, שעועית ומלפפונים חמוצים, מחזיק ביד אחת את השלט וביד השניה ספריי פלפל בכיוון הדלת לרסס את מי שיבוא לבזוז את המלאי שלך. על הראש יש לך נייר כסף כי הודיעו בחדשות שהממשלה אישרה מעקבים על אזרחים ועל הרצפה יש שביל של ניילון נצמד מרוח באלכוג'ל שמקשר בין הספה לשירותים.

זאת צורת הבילוי הרלוונטית היחידה.

 

Yeah man!!! 

 

ככה עושים את זה. 

  • מעניין 1
פורסם

אולי יעשו תוכנית "הישרדות ISRAEL" ריאליטי שהמשפחות המשתתפות יקבלו הקצבה של אורז וכו' וככה כל מדינה :-).

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם (נערך)
לפני 29 דקות, יבגניפ כתב:

צמ'גיא, סבבה, אני שואל שוב: מה הסכנה הגדולה בזה שאני הולך רבע שעה לחוף ובחזרה?

יש הבדל בין התקהלות לבין סתם הליכה ברחוב.

 

 

אני סובל בדיוק כמוך סגרו חדר כושר, סגרו את כל החוגים, סגרו לי את הכל. 

 

בית -> עבודה

 

חלפו שלושה ימים ואני כבר מתחיל להשתגע. 

Just now, hwgeek כתב:

אולי יעשו תוכנית "הישרדות ISRAEL" ריאליטי שהמשפחות המשתתפות יקבלו הקצבה של אורז וכו' וככה כל מדינה :-).

 

אני חושב שכבר היה משהו כזה בשנות ה-50.

 

Image result for שנות הצנע

 

 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם
אולי יעשו תוכנית "הישרדות ISRAEL" ריאליטי שהמשפחות המשתתפות יקבלו הקצבה של אורז וכו' וככה כל מדינה :-).
אתה מכיר ספר ילדים "גרגר אחד של אורז"?
זה גם ספר על אורז, על חמדנות וגם מלמד מה זה גידול מעריכי ושאסור לזלזל במספרים קטנים .
ספר חובה בימי קורונה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם (נערך)

אני זוכר איזו מסיבת עיתונאים עם ליצמן אורז, גידול מעריכי ולוח שחמט, מדובר על זה?

עריכה אחרונה על ידי Gosser1860
בתאריך 17.8.2022 בשעה 11:01, ישה כתב:

היום מדיין 4 פעמים בערב בפנסיה פעם ב שבוע ונזקק לזוקף נופלים הופ עוד 400 ש"ח להוצאה

לפני 5 שעות, falou כתב:

צריך לזכור שאנשים עם קטן גם משתמשים בו פחות זמן ולא אובססיביים על להחזיק אותו ביד... 

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

פורסם

לא ליצמן - סולטן אחר שלקח לעצמו את כל האורז של העם. ילדה קטנה לימדה אותו לקח. בתמורה ליושרה, הסולטן התחייב לתת לה גרגר אחד של אורז ולמשך חודש בכל יום כמות הגרגרים שמכפילה את עצמה. בסוף כל המחסנים של הסולטן רוקנו לטובת העם.

 

 

 

 

  • מעניין 1

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לפני 29 דקות, ChemGuy85 כתב:

אני סובל בדיוק כמוך סגרו חדר כושר, סגרו את כל החוגים, סגרו לי את הכל. 

 

בית -> עבודה

 

חלפו שלושה ימים ואני כבר מתחיל להשתגע. 

 

איזה חלש אתה... ציפיתי ליותר, ציפיתי שיהיה לך קל.

לי נגיד מאוד קל, אבל אני כול יום יוצא להליכה, אבל אני לא נמצא במקומות עם הרבה אנשים.
סיבה #168498549 למה לא לגור בעיר

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם (נערך)
ציטוט

 

אני סובל בדיוק כמוך סגרו חדר כושר, סגרו את כל החוגים, סגרו לי את הכל. 

 

בית -> עבודה

 

תהייה גבר, תעשה מנוי לiracing

 

אגב, לאיזה חוגים אתה הולך? מסקרן, אם זה לא סוד כמובן

עריכה אחרונה על ידי יבגניפ
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם (נערך)

אמריקאים מסתערים על חנויות הנשק: 

 

https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5696843,00.html#autoplay

 

MERICA FUCK YEAH USA USA USA

 

Image result for MERICA FUCK YEAH USA

 

 

 

=====================================

 

איטליה שלחה את כל הסטודנטים לרפואה לעבוד בבית חולים 

 

https://www.reuters.com/article/us-health-coronavirus-italy/italy-rushes-to-promote-new-doctors-to-relieve-coronavirus-crisis-idUSKBN214245

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם
לפני כשעה, Gosser1860 כתב:

אני זוכר איזו מסיבת עיתונאים עם ליצמן אורז, גידול מעריכי ולוח שחמט, מדובר על זה?

 

דווקא כן ליצמן , באחת המסיבות עיתונאים הוא ניסה להסביר מה זה גידול מעריכי.

כמובן שלא ממש יצא לו טוב, וערוץ 2 חתך אותו באמצע. 

 

זה רק מוכיח ששר הבריאות הבין באותו זמן טוב מאוד מה זה גידול אקספוננציאלי. 

או לפחות זה אומר שמקבלי ההחלטות כן רואים את התמונה המלאה קדימה,

רק הם לא הצליחו להעביר את זה למגישי החדשות בתקשורת , ולכן זה לא עבר לציבור.

אם היו מעבירים לציבור לפני שבוע את הפאניקה , לא היינו רואים את התמונה הזאת היום.

 

אבל כנראה הכוונה לשטח את העקומה ולא לחסל את ההידבקות לגמרי. 

וכמו שכתבו פה, אף אחד לא מספר מה זה אומר לשטח את העקומה?

שנה?

שנתיים?

20 שנה? 

עד שיהיה חיסון?  

 

אף אחד לא באמת מחשב את המספרים ולא מראה מה התמונה האמיתית

פורסם
לפני 11 דקות, ChemGuy85 כתב:

אמריקאים מסתערים על חנויות הנשק: 

 

https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5696843,00.html#autoplay

 

MERICA FUCK YEAH USA USA USA


 

חלק מאתרי החדשות מדווחים שההסתערות היא בעיקר במדינות קליפורניה, ניו יורק וושינגטון. הדמוקרטים האלו אלימים, זה משהו  ;)

 

דיווחים אחרים מדברים דווקא על קונים ממוצא אסיאתי שמתחמשים (סוף סוף גילו את ארץ ההזדמנויות הבלתי מוגבלות).

 

אבל לא הבנתי מה הנקודה שלך. אנשים מנסים להגן על עצמם עם הכלים שעומדים לרשותם. נראה לך שבמדינות "נאורות" יותר, דוגמת קנדה, אנשים לא "מתחמשים"?

פורסם (נערך)

אני רק אניח את זה פה

 

image.png.319c4eee40fcfff1a385da0694ae1412.png

 

לפני שבוע יחס המתים מסך המקרים הסגורים היה 6% היום 9%  

יחס המתים לנדבקים עומד היום כבר על  7500 לחלק ל-190,000   עומד כבר על 3.9 % לעומת 3.6 בבדיקה שלי ו 3.4 בפעם האחרונה שאירגון הבריאות העולמי בדק.

 

יש למישהו איזה מחקר שמראה מספרים טובים יותר?

 

אני מסכים עם ההערות שתקבלו פה,  אבל אני חושש שמספר המתים עולה בגלל קריסה של מערכות בריאות.

מי שתורם בעיקר ליחס הגרוע זאת איטליה ואירן , מערכות הבריאות שם קורסות ומובילות מספר מתים גבוהה. 

 

מזכיר לכולם שישראל כרגע תורמת לסיכום הזה 11 מבריאים ו 0 מתים. 

ויש לנו 5 במצב קריטי,   כרגע זה מאוד לטפל ב 5.

מכינים 1000 מיטות הנשמה והרדמה?  זה המספר שמכוונים עליו.

האם 1000 יקבלו את אותו טיפול כמו 5 ?

 

 

עריכה אחרונה על ידי korola
  • מבאס 1
פורסם (נערך)
לפני 9 דקות, gadik6 כתב:

אבל לא הבנתי מה הנקודה שלך. אנשים מנסים להגן על עצמם עם הכלים שעומדים לרשותם. נראה לך שבמדינות "נאורות" יותר, דוגמת קנדה, אנשים לא "מתחמשים"?

 

הם מתכננים לירות בוירוס? 

לפני 9 דקות, gadik6 כתב:

דיווחים אחרים מדברים דווקא על קונים ממוצא אסיאתי שמתחמשים (סוף סוף גילו את ארץ ההזדמנויות הבלתי מוגבלות).

 

 

לצערי אני חושש שהם מתחמשים בכוונה להגן על עצמם מפני Mob של לבנים שיאשים אותם בהפצת הוירוס. אני לא אתפלא אם גם יהודים בארה"ב יתחילו להסתובב עם סכין בין השיניים. (jew gold cave וכל זה) 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם

חכו, עוד מאט ותישמעו על מקרי שוד מזויין של מארזי נייר טואלט...

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

×
×
  • תוכן חדש...