Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

זה מה שמתכננים לעשות אחרי פסח ובהדרגה, כי למצוא איזון.
יחזירו, נגיד ל 30% תעסוקה, ורק עד גיל מסויים. אחרי שבועיים, אם ייראו שמצב התחלואה טוב, יחזירו עוד לעבודה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
Just now, vladclar כתב:

זה מה שמתכננים לעשות אחרי פסח ובהדרגה, כי למצוא איזון.
יחזירו, נגיד ל 30% תעסוקה, ורק עד גיל מסויים. אחרי שבועיים, אם ייראו שמצב התחלואה טוב, יחזירו עוד לעבודה.

 

לא תהיה ברירה וזה מה שיהיה.

תחשוב שכל העצמאיים כמוני, מסעדות, מכוני כושר, רשתות אופנה, היכלי תרבות, מלונות, אולמות אירועים  וכו' אף אחד לא קיבל שקל

אני לא חושב שאפשר להחזיק את כל התעשיה הזאת ככה

אני כן מאמין שיחזירו לנו חתונות מצומצמות

ולאט לאט ילך ויגדל

פורסם

הייתי מוסיך לחישוב על החרדים גם את העובדה שכנראה חלק גדול באוכלוסיה הזו צעירים, בגלל הילודה הגבוהה.

לפני 6 דקות, Transporter כתב:

אני כן מאמין שיחזירו לנו חתונות מצומצמות

ולאט לאט ילך ויגדל

למה? הוירוס יעלם פתאום כי תחגוג חתונה ב100 איש ולא ב400?

לדעתי כל עוד אין חיסון לא נראה חתונות המוניות ואפילו לא מצומצמות יחסית כמו שהכרנו עד היום.

כל אירוע הוא פוטנציאל להדבקה כל עוד אין חיסון.

גילוי נאות: דחיתי את החתונה שלי בעקבות הקורונה.

  • מעניין 1
פורסם

יוצא שבזמן הקורונה אני זה שדואג לכל המשפחה לסידורים, ולכן יוצא לי להסתובב כל יומיים - שלושה. בד"כ עושה מה שאפשר הכי מאוחר שאפשר כדי להיתקל במינימום אנשים, אבל היום זה לא היה אפשרי.

 

סתם כדי לסבר את האוזן, אני גר בקריות, אבל מאמין שההתנהגות יחסית מייצגת.

 

כמה רשמים מסיבוב סידורים שעכשיו חזרתי ממנו:

  • אנשים לא נמנעים מהצטופפות. אמנם רק כמה אנשים בכל קבוצה (3-4), אבל לא שומרים על מרחק של 2 מ'. לא מדובר על בני משפחה, אני מדבר על תורים בחנויות.
  • אנשים (שאינם גרים באותו בית, אני יודע כי מדובר בשכנים מהבניין של ההורים שלי ומבניינים סמוכים) מנהלים שיחות תוך עמידה קרובה וללא מסכות.
  • לא נראה שאנשים מוכנים לשנות יותר מדי את השגרה כדי להגביל מגע עם אחרים, לדוגמא מגרשי חניה ליד סופרים וחנויות - מפוצצים כמו שהיה מאז ומתמיד.
  • אנשים לא מבינים שמנסים לשמור מהם מרחק של 2 מ' ומונעים מעבר במדרכות צרות, מה שמצריך ירידה לכביש או פתרון אחר.
  • רק כשליש מהאנשים מכסים את הפנים. מתוכם בערך רבע עם מסכות N95 עם שסתום, שלא מונעות מהחובש להדביק אחרים, ואסורות לשימוש לפי משרד הבריאות (אבל מניח שהן עדיין טובות יותר מכלום).

לסיכום, לא נראה שאנשים מפנימים את ההוראות. לגבי המסכות, אני לא מבין למה אנשים לא יכולים להשקיע שלושה שקלים ולקנות מסכה כירורגית או לשים צעיף על הפרצוף. אני שואל את עצמי אם אנשים לא שמים מסכות כי הם לא מפחדים להידבק ולא מבינים שהמטרה למנוע הדבקה של אחרים, או (ולצערי יותר סביר) מבינים שהם עלולים להדביק אחרים ופשוט לא אכפת להם.

"ai motoare capul doare"

פורסם

יש לי מספר חברים שאמורים/היו אמורים להתחתן השנה...
במצב הנוכחי? סביר להניח שגם אם מישהו מהם יחליט להתחתן הוא יקבל מתנה אבל לא יראה אותי בחתונה עם כל הצער שבדבר (והסבירות שהם ידחו את החתונה גבוהה יותר מאשר שלא)


Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם (נערך)
לפני 29 דקות, Transporter כתב:

 

לא תהיה ברירה וזה מה שיהיה.

תחשוב שכל העצמאיים כמוני, מסעדות, מכוני כושר, רשתות אופנה, היכלי תרבות, מלונות, אולמות אירועים  וכו' אף אחד לא קיבל שקל

אני לא חושב שאפשר להחזיק את כל התעשיה הזאת ככה

אני כן מאמין שיחזירו לנו חתונות מצומצמות

ולאט לאט ילך ויגדל

 

המשק בהחלט יחזור לעבודה אי אפשר להשאיר כאן אדמה חרוכה, אבל דפוסי התנהגות של אנשים ישתנו עד שיהיה חיסון ואולי אפילו לצמיתות. 

 

מקומות בידור, תיירות, אירועים ופנאי יהיו אחרונים שיחזרו לפעילות מלאה. זו האמת העצובה. הדבר היחיד שאפשר לעשות זה להסתגל למציאות או על ידי המצאה מחדש של שירותים ו/או על ידי תהליכים כלכליים/חשבונאיים בשביל למזער נזקים. 

 

לדוגמא מאמן כושר אישי שאני מטפל בו מעביר שיעורי ספורט קבוצתיים ב-ZOOM. חכם!

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם

 

 

 

 

  • רק כשליש מהאנשים מכסים את הפנים. מתוכם בערך רבע עם מסכות N95 עם שסתום, שלא מונעות מהחובש להדביק אחרים, ואסורות לשימוש לפי משרד הבריאות (אבל מניח שהן עדיין טובות יותר מכלום).
  • לסיכום, לא

     

    אתה יכול להפנות אותי למקור כלשהו בקשר לאיסור של משרד הבריאות לגבי השימוש במסכות n95 מכל הסוג המסויים/ כל הסוגים ?

     

    toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

    בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

    פורסם

    אני חושב שאתה מתבלבל. N95 היא בסדר, המסיכה שנאמר לא להשתמש בה היא מסיכה מסוג אחר ("מסיכת שסתום", לא זוכר במדוייק) שבה באמת הסינון הוא חד-כיווני.

     

    מעבר לזה, כל מה שאמרת ממחיש (ממשיך להמחיש) שלא חסר פה אידיוטים (או אנשים שפשוט לא בז*ן שלהם, לא יודע איך להגדיר את זה).

     

     עריכה: https://m.ynet.co.il/Articles/57067590

     

    פורסם (נערך)

    :Meanwhile in Bnei Brak

     

    ציטוט

     

    חולה קורונה מאומת אותר כשהוא מתפלל במחיצת אנשים בישיבה בבני ברק

    המשטרה איתרה חולה קורונה מאומת ששהה בישיבת פוניבז' בבני ברק במחיצת אנשים נוספים. במשטרה ציינו כי הוא ידע שהוא חולה אך הגיע להתפלל במקום למרות זאת. בתוך כך, ציינו במשטרה כי יקיימו תצפיות בבני ברק וכי התושבים קיבלו היתר מרבנים לדווח על הפרות של ההנחיות למאבק בקורונה. "אם יהיו הפרות רבות ניכנס עם מאות שוטרים", אמרו במשטרה.

    https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5707347,00.html

     

     

    סגר על העיר? חיילים ברחובות? פחחח 

     

     

    עריכה: עכשיו כשאני חושב על זה, אצל רוב מוחלט של האוכלוסיה החרדית אין סמרטפונים. מעניין עד כמה מדוייק האיכון של מוסד על טלפונים "טיפשים". 

    עריכה אחרונה על ידי iluxxxa
    פורסם
    לפני כשעה, vladclar כתב:

    אותי מעניין מה עכשיו מצבו האמיתי של נהג אוטובוס ( ג'וני?) שהיה מונשם בפוריה המון זמן.

     

    הוא הבריא והשתחרר. ועכשיו תובע בתביעה ייצוגית את סין...

     

    איחלתי לחייל בהצלחה

    • חברי המעגל הראשון
    פורסם (נערך)

    זה הכי מצחיק אלה שתובעים את סין.

    האותה מידה הם יכולים לתבוע את הווירוס עצמו.

    עריכה אחרונה על ידי SlowRide

    אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

    פורסם

    מה מצחיק? יש עדויות חזקות שסין הסתירה במכוון את היקף התחלואה, ובכך שיבשה תהליכי מנע של מדינות אחרות. השאלה היא אם יש לסין מחויבות חוקית לגילוי נאות, מי שבטוח שיש לו חובת גילוי נאות הוא ארגון הבריאות העולמי, ששימש דה פאקטו כביטאון של משרד הבריאות הסיני, נגדו, יש קייס אמיתי לתביעה.

     

    • חברי המעגל הראשון
    פורסם (נערך)
    לפני 13 דקות, khalil כתב:

    מה מצחיק? יש עדויות חזקות שסין הסתירה במכוון את היקף התחלואה, ובכך שיבשה תהליכי מנע של מדינות אחרות. השאלה היא אם יש לסין מחויבות חוקית לגילוי נאות, מי שבטוח שיש לו חובת גילוי נאות הוא ארגון הבריאות העולמי, ששימש דה פאקטו כביטאון של משרד הבריאות הסיני, נגדו, יש קייס אמיתי לתביעה.

     

    אין ספק שהסינים אשמים פה בהרבה דברים, אבל מי בדיוק שם יגיד לך "אתה צודק ב100%, כל הנזק לעולם נגרם בגללנו ועכשיו נהיה עבדים שלכם לכל החיים".

    נניח בתי משפט מערביים יקבעו משפטית הכל אמת, מי יכריח את סין לשלם?

    עריכה אחרונה על ידי SlowRide

    אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

    ×
    ×
    • תוכן חדש...