Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אני רק לא מבין, מדוע את מה שמתכוונים לעשות אחרי הפסח, אי אפשר היה לעשות כאשר המחלה רק הגיעה ארצה, בלי הסגר הנוכחי?
כבר היה ידוע מי בסיכון, איך נדבקים, מה הסכנה למערכת הבריאות...

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אני מחכה שהגרף של איטליה יתקרב להיות אופקי וזה פשוט לא קורה.. בשבוע האחרון יש קצת ירידה וזה מעודד, אבל ממש לא מספיק. הם כ-3 שבועות מתחילת ההתפרצות הגדולה ( כאשר הגיעו ל-10 אלף חולים בערך).  אם בעוד 3 שבועות נראה שם כבר ירידה משמעותית במקרים פעילים, זה יסמן שתוך חודש וחצי אפשר להגיע להישגים משמעותיים מול הקורונה.

 

לדעתי אבל השאלה הגדולה מתי יפתחו חיסון לדבר הזה, כי אני לא רואה את העולם חוזר למצב של לפני הוירוס אם האוכלוסיה לא תחוסן. כמה זמן זה ייקח? שנה, שנתיים, שלוש? בתוך המדינות המצב יחזור להיות סביר תוך חודשים ספורים נניח, אבל גלובלית? כאמור לא נראה לי שיפתחו גבולות ויחדשו טיסות לפני שהרוב הגדול יחוסן, אחרת כולם מסתכנים בהתפרצות חדשה.

פורסם (נערך)
לפני 40 דקות, asafasraf כתב:

אני מסתובב עם הרגשה (שלי בלבד) שיש לנו שבר ובמקום לטפל בו מגבסים לנו את כל הגוף.
כל בר דעת ידע לזהות שמוקדי ההדבקה יהיו היכן שיש צפיפות גבוהה וחוסר משמעת משווע.
במקום לטפל בזה ולנסות לבודד את האוכלוסייה בסיכון פשוט הכניסו את כולנו להסגר, הקריסו את הכלכלה ואנחנו נשלם על זה עוד המון זמן (מענקי הבדיחה של ביבי שווים לת**).
גם נבואות האפוקליפסה של מנכ״ל משרד הבריאות, בתוספת שר ששם פס על ההנחיות לא עושות טוב על הלב.
היחיד שמדבר בקצת הגיון הוא בנט, אבל עם ראש ממשלה שנלחם על קרדיט ומלמד אותנו איך להשתעל ליד, אין סיכוי שייתן להמלצות של בנט להתקבל.
מאוד מקווה שלאחר פסח נתחיל לחזור לעבוד, כי את הנזקים של הנגיף הזה ייקח שנים לתקן.

 

אתה מתבטא בצורה כזאת כי הוירוס די פסח עלינו נכון להיום. אסור להיות שאננים אנחנו לא נמצאים בסוף או באמצע אלא רק בהתחלה של ההתחלה של המשבר הזה. 

 

Untitled.jpg.0deb890c8a6671b70da6126a4c69f96f.jpg

 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם

אני רק שאלה תמימה,
למה מטילים ספק במספרים של סין, כאשר גרמניה מציגה מספרים "טובים" יותר ביחס של נפטרים לחולים?

Sent from my MI 6 using Tapatalk

פורסם
לפני 35 דקות, vladclar כתב:

אני רק לא מבין, מדוע את מה שמתכוונים לעשות אחרי הפסח, אי אפשר היה לעשות כאשר המחלה רק הגיעה ארצה, בלי הסגר הנוכחי?
כבר היה ידוע מי בסיכון, איך נדבקים, מה הסכנה למערכת הבריאות...

 

כי אף אחד לא יודע מה רוצים לעשות אחרי פסח, 

לכן אי אפשר היה לעשות את זה לפני,

בנוסף יש דבר כזה שנקרא דעת קהל ובעיקר התקשורת מובילה אותו.

שישראל הייתה הראשונה לבטל טיסות או לסגור את כניסת אזרחים זרים לארץ, יצאו בתקשורת שזה יפגע בנו בעתיד.

מי היום חושב שהסגירה המוקדמת שלנו עם סינגפור תפגע בנו בעתיד? 

ולכן אי אפשר היה לסגור מראש את המדינה - אי אפשר היה מראש לסגור את המסעדות והפאבים 

את ההופעות , ליל הסדר .. איך אפשר היה לעשות את כל זה בלי שיהיו פה חולים?

התקשורת הייתה קוטלת את הממשלה , יאיר לפיד היה יוצא בסרטונים שממשלה לא נבחרת אומרת לאזרחים להישאר בבית (בעצם הוא עשה את זה).  

 

חוץ מזה,  הנקודה הכי חשובה כרגע (לפחות לדעתי - ואף אחד לא מתמקד בזה),

האם באמת יש 30% חולים בבני ברק? אמרו שאי אפשר לבדוק 8 מיליון אנשים ..

אבל נתנו להם על מגש של כסף ניסוי ענק - יש רק 200,000 תושבים 

תבדוק 20,000  אקראי - מה הבעיה ? תפרוס את זה על פני כמה ימים . 

אם באמת יש 30% חולים ורובם קל.. אז אפשר לפתוח בקבוקי שמפניה - זה באמת סתם שפעת קשה.

 

אני יותר ויותר שומע סיפורים מחברים על זה שהם חושבים שעברו כבר את הקורונה. 

 

אמא של חבר - קשישה בת 80.

הייתה במלון בים המלח בתחילת מרץ, בחדר אוכל היו מלא תיירים מחו"ל.

7 ימים אחרי היא פתחה חום, כאבי גרון ושיעול.

מד"א סירבו לבדוק אותה כי היא לא הייתה בחו"ל או במגע עם חולה מאומת. 

אחרי 14 יום של חום , החום ירד והיא בסדר גמור.

יש סיכוי שקשישה בת 80 עברה את הקורונה לבד בבית במשך 15 יום. 

 

לחשוב כמה סיפורים כאלה יש . ואף אחד לא בודק אותם

פורסם

קורולה - מבין האנשים שמגיעים עם חום ושיעול פחות מ-4% הם חולי קורונה. אז או שלסבתא היה וירוס תורן זה או אחר או שהיתה לה COVID19 בצורה קלה. כיוון שלא בודקים לא תדע.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
לפני 34 דקות, sperial כתב:

קורולה - מבין האנשים שמגיעים עם חום ושיעול פחות מ-4% הם חולי קורונה. אז או שלסבתא היה וירוס תורן זה או אחר או שהיתה לה COVID19 בצורה קלה. כיוון שלא בודקים לא תדע.

 

ברור לי ,  בגלל זה אני מטיל ספק שבאמת יש 30% חולים בבני ברק (70,000 חולים).

אבל מצד שני, ברור לי שיש הרבה חולי קורונה קלים לא מאובחנים - אין לי מושג עם בישראל יש כרגע 7,000 חולי קורונה לא מאובחנים או 70,000 .

 

מהנדס מעבדה בכיר דיבר על זה ואמר שהרגישות של הבדיקה היא בסביבות ה 1% (זיהוי חיובי על מישהו שלילי)  ,

כלומר גם אם תבדוק 15,000 אנשים בריאים לחלוטין 

תקבל 150 תשובות חיוביות. ולכן סקר אוכלוסייה נרחב לא יעזור.

אם היום תבדוק את כל ה 8 מיליון תקבל 80,000 תשובות חיוביות.

 

אבל ברגע שנדע את הנתון הזה - נדע הרבה יותר טוב מול מה אנחנו עומדים.

 

למרות זאת  -  כרגע המאבק הוא נגד הצפה של בתי החולים ולצורך כך אין שום משמעות לסקר באכלוסיה

עריכה אחרונה על ידי korola
פורסם
לפני 7 דקות, sperial כתב:

קורולה - מבין האנשים שמגיעים עם חום ושיעול פחות מ-4% הם חולי קורונה. אז או שלסבתא היה וירוס תורן זה או אחר או שהיתה לה COVID19 בצורה קלה. כיוון שלא בודקים לא תדע.

 

האם יש לך מקור לזה? 

 

אני מכיר מישהי שהייתה בבידוד אחרי מגע עם חולת קורונה מאומתת, במהלך הבידוד התחיל להיות לה חום, בדקו אותה ואמרו שהיא תקבל תשובה אחרי יומיים, לא קיבלה, אחרי 3 ימים עבר לה החום, היא התקשרה לברר מה עם זה, ומסתבר שאיבדו לה את הבדיקה... 

הייתה חולה או לא הייתה? שאלה טובה... 

לפני 23 דקות, Dark Crystal כתב:

אני רק שאלה תמימה,
למה מטילים ספק במספרים של סין, כאשר גרמניה מציגה מספרים "טובים" יותר ביחס של נפטרים לחולים?

Sent from my MI 6 using Tapatalk
 

 

הבעיה היא לא בנתוני התמותה של סין אלא בעבודה שהם "הצליחו" לעצור את זה כמעט לגמרי בהדבקה של 80 אלף איש במדינה צפופה של 1.3 מיליארד אנשים, כאשר בודאות ידוע שחולי קורונה יצאו מעבר ל-וואן , עיר ההתפרצות. 

כשאתה מקבל נתונים כאלה, אתה חושב שהשד לא נורא כול כך, אבל אם היית מקבל נתונים שיש כמה מיליוני חולי קורונה, והדבר הזה מתפשט כמו להבת מגנזיום בשדה קוצים, היו מיד סוגרים את הגבולות לכול מי שרק נשם את השם "סין". 

  • מעניין 1
פורסם
לפני 26 דקות, davemustaine87 כתב:

 

האם יש לך מקור לזה? 

 

 

אני לא יודע לגבי ה 4% , אובל בודקים בעיקר את מי שיש לו סימפטומים והיה במגע עם חולה מאומת.

ועדיין לפי הנתונים שפורסמו בעבר אחוז החיוביים הם באיזור ה 9%.

 

כך שהגיוני שאם יבדקו את מי שיש לו חום ושיעול ולא היה במגע עם חולה מאומת אז האחוזים יהיו נמוכים יותר מ 9%. 

אין היגיון שהם יהיו גבוהים יותר זה בטוח

פורסם
לפני 6 דקות, korola כתב:

 

אני לא יודע לגבי ה 4% , אובל בודקים בעיקר את מי שיש לו סימפטומים והיה במגע עם חולה מאומת.

ועדיין לפי הנתונים שפורסמו בעבר אחוז החיוביים הם באיזור ה 9%.

 

כך שהגיוני שאם יבדקו את מי שיש לו חום ושיעול ולא היה במגע עם חולה מאומת אז האחוזים יהיו נמוכים יותר מ 9%. 

אין היגיון שהם יהיו גבוהים יותר זה בטוח

חייב לעלות פה את העניין עם דוגמא אישית (בדיקת קורונה שעברתי).

שבוע וחצי (עד לפני שלושה ארבעה ימים) סבלתי מחום גבוה מאוד+ שיעול + כאבי ראש+עייפות+ קוצר נשימה (לקחתי פעם אחת משאף). בקיצור כל תסמיני הקורונה האפשריים, החום באמת לא ירד לא משנה מה.

ואני צעיר בסה"כ, בריא מאוד (חולה לעתים נדירות) + הייתי בפורים בברים ובשאר מקומות ציבוריים, בקיצור לאור כל התסמינים וזה שמעולם לא היה לי חום שנמשך כל כך הרבה זמן הייתי בטוח שזו קורנה ודווקא שמחתי שאני עובר אותה ואהיה מחוסן.

הגיעו ממדא, תוך יום הייתה תשובה באתר קופת החולים - שלילי.

בקיצור, מסתבר שגם שחולים מאוד בכל תסמיני הקורונה דווקא בתקופת הקורונה לאו דווקא חולים בקורונה.

  • אהבתי 1
  • מעניין 2

Miata ND2

 

פורסם
 
אתה מתבטא בצורה כזאת כי הוירוס די פסח עלינו נכון להיום. אסור להיות שאננים אנחנו לא נמצאים בסוף או באמצע אלא רק בהתחלה של ההתחלה של המשבר הזה. 
 
Untitled.jpg.0deb890c8a6671b70da6126a4c69f96f.jpg
 

אני מביע את התחושה שלי.
צריך לקחת בחשבון שכמות הנפגעים מהנגיף הזה שלא יהיו חולים (התאבדויות/ דכאונות וכו׳) יכול לעבור בקלות את כמות הנפטרים מהקורונה, שלא לדבר על נזקים כלכליים, משפחתיים ועוד. יש כאן הרבה פרמטרים שלא נראה שנלקחו ברצינות.
פורסם

אני נמצא בקבוצת פייסבוק של מאורסים מאורסות, אנשים אשכרה חושבים שעוד חודש חודש וחצי נחזור לשגרת החתונות. כשכתבתי להם שהם חיים באשליה ועד שאין חיסון לא נראה שגרה מלאה, מלא מלעונות יצאו עלי שאני בן אדם פסימי ששובר לעצמו את התקוות ושאני אשאיר את החרא שלי לעצמי.

לא יאמן כמה אנשים נאיביים יש.

לא מבינים עדיין מול מה אנחנו מתמודדים, חושבים שהמציאןת מוכתבת על ידי משרד הבריאות, לא מבינים שהיא מוכתבת על ידי נגיף.

  • מעניין 2
פורסם
לפני 9 דקות, Or05230 כתב:

חייב לעלות פה את העניין עם דוגמא אישית (בדיקת קורונה שעברתי).

שבוע וחצי (עד לפני שלושה ארבעה ימים) סבלתי מחום גבוה מאוד+ שיעול + כאבי ראש+עייפות+ קוצר נשימה (לקחתי פעם אחת משאף). בקיצור כל תסמיני הקורונה האפשריים, החום באמת לא ירד לא משנה מה.

ואני צעיר בסה"כ, בריא מאוד (חולה לעתים נדירות) + הייתי בפורים בברים ובשאר מקומות ציבוריים, בקיצור לאור כל התסמינים וזה שמעולם לא היה לי חום שנמשך כל כך הרבה זמן הייתי בטוח שזו קורנה ודווקא שמחתי שאני עובר אותה ואהיה מחוסן.

הגיעו ממדא, תוך יום הייתה תשובה באתר קופת החולים - שלילי.

בקיצור, מסתבר שגם שחולים מאוד בכל תסמיני הקורונה דווקא בתקופת הקורונה לאו דווקא חולים בקורונה.

 

אל תהיה כזה משוכנע שהבדיקה אכן יצאה שלילית. כבר ראינו כיצד המעבדות כיכבו בשבועיים~ האחרונים.

  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)
לפני 6 שעות, ChemGuy85 כתב:

 

 

מסוף פברואר ועד היום עבר בסך הכל חודש. העובדה שנכון לכתיבת שורות אלו אנחנו לא עמוק בחרא כמו רוב אירופה לא אומרת שזה ישאר ככה בשבועות הקרובים במיוחד אחרי גילויים על הדבקה המונית בקרב הציבור החרדי.

 

 

אז בוא נחכה שבועיים ונראה כמה מתוך כל העשרות אלפים שנדבקו באמת ימותו
נראה אם אתה צודק ומדובר באלפי אנשים

או שאני צודק ומדובר במקרה הרע בעשרות אנשים

נניח וכולם נדבקו אתמול ואף אחד לא נדבק בפורים כי בטח עד שלשום כולם היו בבידוד בבתים

 

בוא נחכה לראות את התאוריה שלך מתגשמת

עד עכשיו פספספת

לפני 11 דקות, asafasraf כתב:


אני מביע את התחושה שלי.
צריך לקחת בחשבון שכמות הנפגעים מהנגיף הזה שלא יהיו חולים (התאבדויות/ דכאונות וכו׳) יכול לעבור בקלות את כמות הנפטרים מהקורונה, שלא לדבר על נזקים כלכליים, משפחתיים ועוד. יש כאן הרבה פרמטרים שלא נראה שנלקחו ברצינות.

 

בוקר טוב..

לפני 5 דקות, EliC25 כתב:

אני נמצא בקבוצת פייסבוק של מאורסים מאורסות, אנשים אשכרה חושבים שעוד חודש חודש וחצי נחזור לשגרת החתונות. כשכתבתי להם שהם חיים באשליה ועד שאין חיסון לא נראה שגרה מלאה, מלא מלעונות יצאו עלי שאני בן אדם פסימי ששובר לעצמו את התקוות ושאני אשאיר את החרא שלי לעצמי.

לא יאמן כמה אנשים נאיביים יש.

לא מבינים עדיין מול מה אנחנו מתמודדים, חושבים שהמציאןת מוכתבת על ידי משרד הבריאות, לא מבינים שהיא מוכתבת על ידי נגיף.

 

גם אני אומר לך שיחזרו לשיגרה הרבה לפני שיהיה חיסון

חיסון יכול לקחת גם 3 שנים

זה שאומרים בחדשות שיקח 18 חודשים זה לא התחייבות

אמרו בחדשות שעד סוף מרץ יהיו כאן אלפי ועשרות אלפי מונשמים. מישהו  מעז להראות את הראיונות האלה היום ?

 

אתה ממש חי בבועה אם אתה חושב שאפשר להחזיק כל כך הרבה עסקים סגורים כל כך הרבה זמן

ולא מדובר רק בחתונות

כאמור מלונות, מסעדות, קניונים, רשתות אופנה

 

יש כאן רשתות שבקושי מכרו 20% מקולקציית חורף-אביב שלהם, הכל ילך לפח, אף אחד לא ירצה לקנות קפוצונים באמצע מאי

חברים שלי פתחו מסעדת פאר במרכז ת"א שמיועדת להיות אחת המסעדות הכי מצליחות בישראל. עבדה בקושי חודש ועכשיו סגורה ויש עוד מאות אלפי אנשים כמוהם שאני לא מכיר אישית

המדינה לא באמת יכולה לתת לכל האנשים האלה להפסיד מליונים ולהגיד להם "אין לנו פתרון"

לי אישית באמת שאין בעיה לקבל הפקדה לחשבון כל חודש ולשבת בבית בלי לעבוד

אבל אין סיכוי שהמצב ישאר ככה ויתנו לכל כך הרבה עסקים חזקים ליפול

מישהו צריך לשלם מיסים ביום שאחרי

המדינה לא רוצה על הגב שלה כל כך הרבה מובטלים, חובות, צ'קים שחזרו ובטח שלא פשיעה 

עריכה אחרונה על ידי Transporter
  • רעיון טוב! 1
×
×
  • תוכן חדש...