Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

לא יעזור אם כולנו נחזור לעבוד.

כמעט כולנו קשורים באיזה צורה לחו"ל.

יצוא\יבוא\משקיעים.

עד שימצאו תרופה כל העולם בצרות.

רק תחשבו כמה יהודים צרפתים קנו פה דירות ובצרפת המצב קטסטרופה עכשיו.

מאות דירות יוצעו למכירה בכל סכום בחודשים הקרובים.

 

אייל

פורסם
לפני 1 דקה, LotusElise כתב:

לא יעזור אם כולנו נחזור לעבוד.

כמעט כולנו קשורים באיזה צורה לחו"ל.

יצוא\יבוא\משקיעים.

עד שימצאו תרופה כל העולם בצרות.

רק תחשבו כמה יהודים צרפתים קנו פה דירות ובצרפת המצב קטסטרופה עכשיו.

מאות דירות יוצעו למכירה בכל סכום בחודשים הקרובים.

 

 

לא כולם עובדים עם חו"ל

אני עובד עם השוק בסין, למזלי כשהייתי צריך לרכוש מהם הם התחילו את המשבר וניצלתי.

יש תעשיות שלמות שלא עובדות עם חו"ל, או עובדות עם סין.

 

לגבי דירות - כל רוכשי מחיר למשתכן שעד לפני חודשיים לא ידעו מאיפה ישלמו על מערכת מיזוג וכו' הולכים ליפול קשה

מעניין אם המדינה תקל עליהם עם ביטול חוזה כשמדובר בסיטואציה כזו

 

פורסם
לפני 6 דקות, Transporter כתב:

בוא נלך עם הגישה שלך

לפני 10 ימים היו 2500 חולים

אתה עומד כרגע על 40 מתים

ו 114 חולים קשה

 

 

שלא תוציא דברים מהקשרם, דיברנו רק על 10 ימים מתחילת המחלה עד לאישפוז. 

לגבי המתים ,  היה דיון ומחקר שהעריך 19 יום מתחילת המחלה עד למוות. 

אז את ה-40 מתים אתה צריך לחלק החולים המאובחנים לפני 19 יום או 15 יום.. אבל גם אם נלך על 10 ימים

מדובר בסביבות 2% מתים מתוך החולים המאובחנים.

אז ב-10 ימים הבאים יהיו עוד 100 מתים בערך.

 

פורסם (נערך)
לפני 6 דקות, korola כתב:

 

שלא תוציא דברים מהקשרם, דיברנו רק על 10 ימים מתחילת המחלה עד לאישפוז. 

לגבי המתים ,  היה דיון ומחקר שהעריך 19 יום מתחילת המחלה עד למוות. 

אז את ה-40 מתים אתה צריך לחלק החולים המאובחנים לפני 19 יום או 15 יום.. אבל גם אם נלך על 10 ימים

מדובר בסביבות 2% מתים מתוך החולים המאובחנים.

אז ב-10 ימים הבאים יהיו עוד 100 מתים בערך.

 

 

אבל אתה לא באמת יודע כמה חולים יש כאן

אתה כל פעם לוקח את המספר שנוח לך.

ברור לנו שלפני שבוע היו הרבה יותר מ-2000 והרבה יותר מ7000.

ברור לנו שההפרש בין ה 2500 של שבוע שעבר לבין ה 7000 של היום, הם לא חולים שנדבקו היום בבוקר או שלשום,

ככה שאת ה 40 מתים שאתה לוקח אתה יכול לחלק באותה מידה ב 10,000 או 50,000 ולא אני ולא אתה יודעים את המספר

 

אם עוד 14 יום יתווספו 100 מתים

אחרי שדיברו על 30% הדבקה בבני ברק

אותי אישית זה לא ילחיץ

 

בוא נחליט שהמספרים האלה לא מעניינים כרגע ונחכה שבועיים

 

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם
לפני 46 דקות, korola כתב:

סבבה,  מחכים 14 יום.

 

חברים , נא לא לרשום כלום פה 14 יום.

נחכה עוד 14 יום וניפגש פה שוב 

 

אין צורך להפסיק לרשום

רק לעזוב את הנבואות אחרי שכל אחד הסביר את עצמו

מי כמוך יודע שהגרפים לא ממש הוכיחו את עצמם עד היום

נחכה כמה ימים ונראה מה עלה בגורלכם של כמה עשרות אלפי שנדבקו בבני ברק

 

פורסם (נערך)
לפני 6 שעות, David32 כתב:

ובכול מחיר.

הוא מוכן לקבל את המחיר שמבוגרים ישבו בבידוד/ימותו , שקצת צעירים ימותו. לא נורא מבחינתו.

 

מדהים לראות כיצד בעל עסק לכאורה מצליח לא מסוגל להבין פסיכולוגיה/דפוסי התנהגות של בני אדם. הוא באמת חושב שאנשים ילכו לאירועים שלו וישאירו את סבא/סבתא/דודה/דוד/חברים עם מחלות רקע בבית בבידוד ויגיעו לאולם שלו עם מסכות וכפפות חד פעמיות. בנוסף, חוסר יכולת להבחין בין שירותים חיוניים לדוגמא ללכת לסופר ובין להצטופף באולם אירועים בסוף שבוע מצחיק אותי כל פעם מחדש. 

 

לפני 5 שעות, Transporter כתב:

זה בדיוק מה שאני אומר

ואני מזכיר שכל אותם עסקים גדולים שבאמת מגיע להם הכסף לא קיבלו אגורה.

הלכו נתנו את הכסף לעסקים עם מחזורים הזויים של 150-200 אלף בשנה

וביבי בשיא טיפשותו שינה את הזכאות מגיל 28 ומעלה לגיל 20 ומעלה. למה לעזאזל? איזה הוצאות יש לעסק שפתוח שנה?

כשאני הייתי עוסק פטור ועשיתי מחזורים כאלה היו לי 0 הוצאות, על מה ולמה מפצים אותם ?

 

עסק גדול/בינוני מוציא עובדים לחל"ת וכבר בנקודה הזאת חוסך את ההוצאה הכי גדולה של רוב העסקים ומגלגל את העלויות על המדינה. מכוניות ליסינג אפשר להחזיר למגרש. (כנראה) הוצאות ארנונה אפשר לדחות. הבנק כנראה יעניק דחייה בתשלומי הלוואות. בנוסף, ההנחה היא שעסקים גדולים/בינונים מחזיקים עתודה לעת צרה ואם לא באסה להם.  

 

מצד שני עצמאיים קטנים שאתה כל כך מזלזל בהם כי "אין להם הוצאות" חיים מהיד אל הפה לכן צריך לסייע להם. המענק שנתנו הוא לעג לרש. המינימום שצריכים לעשות הוא לאפשר לעצמאיים קטנים לקבל דמי אבטלה כמו שכירים. 

  

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
  • מעניין 1
פורסם

אז מה סכמנו? יום עצמאות יש חגיגות? אין?

 

(נראה לי התשובה הברורה, וזה די המדד למי שחושב שתהייה חזרה מיידית לשגרה ברמה של אירועים למאות אנשים)

 

  • אהבתי 1
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

נקודת מפנה הבאה לדעתי הוא הרמאדן שהוא בסוף חודש אפריל. מצד אחד, זה מאוד מרגיע הנתונים של הכפרים הערבים, שכמות החולים הוא נמוך. מצד שני, יש לזכור שערבים חלקם עובדים חיונים שעובדים בתחום התשתיות, יצור ורופאה. כלומר יש כמות של ערבים שעובדים יום יום ונפגשים עם אנשים מבחוץ ביום יום שלהם.

פורסם

אתמול נרשמה עליה של מעל 100 אלף חולים בעולם, תרמה לכך צרפת עם 23 אלף חולים חדשים. האם הדיווח  נכון? מה פשר הקפיצה האסטרונומית הסו בכמות החולים ביחס לימים קודמים?

×
×
  • תוכן חדש...