Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

האמת אתה זה ששוכח שלא היה בישראל משבר כלכלי קשה מאז 2000-2002. משבר 2008 - 2011 די חלף מעל ישראל. 

 

ישראלים פשוט לא זוכרים מציאות של פיטורים המוניים. השוק, כאשר יבוא, יהיה חזק. 

פורסם (נערך)
לפני 4 דקות, sperial כתב:

טרנסםורטר - אולי למאמן הכושר אין הוצאות (אני מניח שיש לו קצת הוצאות על רכב שלא ימכור בגלל משבר של כמה חודשים), אבל הספר צריך לשלם שכ"ד וארנונה על המספרה (טוב, דחו את הארנונה, אבל התשלום הזה יגבה באיזה שלב). 

 

אין ספק שמדובר בבעיה, והמדינה תאלף להלחיל לשחרר את הפעילות בהדרגה. אבל הדגש הוא על הדרגה, ועם סדרי עדיפות. ייצור מוצרים חיוניים נמשך, ייצור ליצוא ישוחרר יחסיתמוקדם, הרי המדינה זקוקה להכנסות. ענף הבילויים יששאר סגור או מצומצם מאד עוד הרבה זמן. כבר הסבירו לך, גם אם המדינה תשחרר את הרסן הרי שאנשים יחששו להתקהל. המצב שלך הוא בדוק המצב של שירותים שעוברים תיעוש ואוטומטיזציה, בחרת ענף שלפחות לכמה חודשים, ואולי שנים, יצטמצם מאד. אתה צריך לחשוב איך אתה מתקדם לכיוון עם עתיד. צ'טערת, לא יכול לסייע לך בכך.

 

ארנונה לדעתי ביטלו, לא דחו (על אפריל לפחות)

התלונות שלי הם בשם אותו ספר שיש לו מספרה באבן גבירול וצריך לשלם 30,000 שכירות, שקנה חומרים בעשרות אלפי שקלים ושילם אותם ב 1.3 אבל לא ראה את הכסף שאמור להכנס עבורם, בוודאי שהלב שלי איתו.

כמו שאמרתי כאן

ברגע שיפתחו קניונים קשה לי להבין למה לא יאשרו אירועים של 100 איש ויעלו בהדרגה, אבל ימים יגידו

 

בסופו של דבר המדינה לא רוצה את כל העסקים האלה נטל עליה

אתה יכול לדמיין מה יקרה אם כל כך הרבה מסעדות מרוויחות יפשטו רגל ואיתן חנויות, עסקים מתחום האירועים וכו

אין לי שום בעיה שעד שהכל יחזור לשיגרה המדינה תשלם לנו. בכיף אפילו

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם (נערך)

אתה חושב שהקניונים ייפתחו כל כך מהר? וכאשר הם ייפתחו - הם יחזרו לפעילות של 100%?

 

התחזת שלי - הקניונים ייפתחו בצורה מצומצמת והדרגתית. האזורים הצפופים, כמו מתחמי המזון ובתי הקולנוע, ישארו סגורים עוד חודשים. אז יהיו לנו חנויות בגדים ונעליים ומחשבים וטלפונים, וגם אלה יהיו ריקות כיוון שלאנשים לא יהיה מצב רוח וכסף לקניות של הנאה, אלא רק לצרכים הדחופים. קאסטרו ותמנון יקבלו תוספת לקוחות שיחפשו ביגוד בסיסי. חנויות היוקרה ישארו ריקות. וגם בענף שלך יהיו צמצומים. אנשים יצמצמו ארועים כיוון שהשיטה של תשלום מתוך המתנות תתרסק. לאורחים יהיה קושי לתת מתנות גדולות.

עריכה אחרונה על ידי sperial
  • אהבתי 2
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

 

אני אישית מאוד התרשמתי מהחיים של טרנספורטר.

וואגיו ב 550 שקל, דירה במגדל בתל אביב.

מאוד מרשים.

 

אפשר להתקדם עם זה אדום @Transporter

כאילו זה מאוד מרשים, ועוד מאפס, בטח גם יש לך בולבול מעל הממוצע.

אבל די, הבנו שאתה אוכל וואגיו.

 

איך אף אחד אחר פה לא חופר על זה שהוא אוכל בשר יקר וגר בבית יקר? כולם עניים?

באמא שלך תשחרר אותנו מההתלהבות שלך, כבר קשה לקרוא את זה. 

 

  • מצחיק 5
  • מעניין 3
  • רעיון טוב! 1

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
 

אני לא מכיר בעל עסק אחד כזה שיושב בבית ואומר "שטויות אני לא מתלונן"

 

אבל…אבל…

 

אני יכול לחיות עם המצב הזה, אני עדיין גר במגדל מפנק בת"א ואוכל פעמיים בשבוע ואגיו במרפסת.

 

 

 

  • מצחיק 1
פורסם
לפני 6 דקות, David32 כתב:

 

אני אישית מאוד התרשמתי מהחיים של טרנספורטר.

וואגיו ב 550 שקל, דירה במגדל בתל אביב.

מאוד מרשים.

 

אפשר להתקדם עם זה אדום @Transporter

כאילו זה מאוד מרשים, ועוד מאפס, בטח גם יש לך בולבול מעל הממוצע.

אבל די, הבנו שאתה אוכל וואגיו.

 

איך אף אחד אחר פה לא חופר על זה שהוא אוכל בשר יקר וגר בבית יקר? כולם עניים?

באמא שלך תשחרר אותנו מההתלהבות שלך, כבר קשה לקרוא את זה. 

 

 

התעסקת במה שהכי פחות מעניין והתעלמת מהדבר הכי חשוב

המדינה זרקה אותנו העצמאיים

לפני 6 דקות, Blaz00r כתב:

אבל…אבל…

 

 

אני מבין שאולי לא נוח לך לשמוע שיש אנשים שמרשים לעצמם לחיות ככה גם במשבר

אז תתפלא,  יש המון כאלה

זה לא אומר שזה מוצדק שנותנים לנו להסתדר לבד עם התשלומים הגדולים שהעסקים שלנו צוברים בימים האלה

פורסם
לפני 17 דקות, Transporter כתב:

אתה זה שחושב רק על עצמך ומייצג אנשים שלא התאים להם לחסוך כסף, כי יש מדינה שתדאג לנו.

 

לא, ממש לא.

 

הנקודה שלי שבמצב של משאבים מוגבלים החליטו שיותר חשוב לעזור לעצמאיים קטנים שנתקעו בין הפטיש לסדן כלומר ללא יכולת פרנסה וללא דמי אבטלה מאשר לעצמאיים יותר גדולים ומבוססים.

 

נכון, נכפתה עליך סגירה בגלל הקורונה, אבל באותה מידה הייתה יכולה להיות מלחמה או רעידת אדמה חזקה שני תרחישים מאוד סבירים באזור שלנו שהיו כופים סגירה של עסקים. זה חלק מניהול סיכונים של להיות עצמאי בישראל ובכלל. 

  • רעיון טוב! 1
פורסם

טרנספורטר אני אגיד את זה ככה:

בן אדם שמפוטר עכשיו או יצא לחלת - מקבל דמי אבטלה על מנת שיוכל לחיות איכשהו, לשלם שכירות, לערוך קניות ולשלם חשבונות, 3 הדברים הבסיסיים למחיה.

לפי ההגיון שלך, אין צורל לתת לאדם כזה דמי אבטלה (שווה ערך לעצמאי קטן ללא הוצאות) כי הוא שכיר, אין לו הוצאות על העסק, ובעיה שלו שהוא לא חסך 15 20 אלף שקל בעו"ש לחודשיים-שלושה קשים.

האם אנחנו באותו ראש? או שלא קלטתי אותך?

פורסם
לפני 12 דקות, sperial כתב:

אתה חושב שהקניונים ייפתחו כל כך מהר? וכאשר הם ייפתחו - הם יחזרו לפעילות של 100%?

 

התחזת שלי - הקניונים ייפתחו בצורה מצומצמת והדרגתית. האזורים הצפופים, כמו מתחמי המזון ובתי הקולנוע, ישארו סגורים עוד חודשים. אז יהיו לנו חנויות בגדים ונעליים ומחשבים וטלפונים, וגם אלה יהיו ריקות כיוון שלאנשים לא יהיה מצב רוח וכסף לקניות של הנאה, אלא רק לצרכים הדחופים. קאסטרו ותמנון יקבלו תוספת לקוחות שיחפשו ביגוד בסיסי. חנויות היוקרה ישארו ריקות. וגם בענף שלך יהיו צמצומים. אנשים יצמצמו ארועים כיוון שהשיטה של תשלום מתוך המתנות תתרסק. לאורחים יהיה קושי לתת מתנות גדולות.

 

שלא תטעה

אני לא חושב שהרבה אנשים ירוצו לכיכר המדינה ויוציאו 8000 שח על קפוצון

אפשר כבר עכשיו לראות שאתרים כמו FARFETCH הוזילו ב 30-40% את המוצרים שם, אגב זה הזמן לקנות שם למי שלא יכול בשיגרה.

 

אבל החיים הם לא שחור ולבן כמו שאתה מנסה להציג כאן מדי פעם

אני לא אמרתי שהמשבר יגמר ואנשים ירוצו לנקר עיניים, לא אמרתי שיהיו אירועים של אלפי אנשים בעוד חודש, לא אמרתי שאנשים ירוצו לשלם 1500 שח לזוג בטוטו או בהדסון. כן יהיו כאלה, אבל המקום לא יהיה מלא עד אפס מקום בעוד חודש.

לקנות גינס בקסטרו או נעל באלדו לא נחשב ניקור ולא צריך להיות עשיר כדי לעשות את זה, אני בטוח שזה יחזור הרבה יותר מהר ממה שאתה חושב

לא בחודש הבא, אבל יותר מהר מהתחזיות שלך

ובכל מקרה אני חושב שאם זה לא יחזור לשיגרה המדינה תצטרך לתת מענה לכל אלה. היא לא רוצה את כל אלה מושבתים

 

פורסם

 

לפני 1 דקה, Pika007 כתב:

טוב, נראה לי שמיצינו.

קורולה, אפשר בבשה ניתוח מעמיק ותחזית בנוגע לתמותה בזימבאבווה ב 5 השבועות הבאים? 

 

לא אני מתחנן בבקשה לא. אני מעדיף את מלחמת הבולבולים שמתרחשת כאן. הרבה יותר מעניין. 

  • מצחיק 1
  • לא הבנתי... 1
פורסם
Just now, Pika007 כתב:

טוב, נראה לי שמיצינו.

קורולה, אפשר בבשה ניתוח מעמיק ותחזית בנוגע לתמותה בזימבאבווה ב 5 השבועות הבאים? 

האמת שאני עוד מחכה לתשובה מחברי הפורום איך לעזאזל עלו אתמול 23 אלף חולים בצרפת?

לפי worldometer יש הרבה דיווחים רק על מי שמאושפז, ואז ביום אחד מדווחים באופן כולל על כל מי שלא היה מאושפז ומת/חלה

פורסם
לפני 3 דקות, ChemGuy85 כתב:

 

נכון, נכפתה עליך סגירה בגלל הקורונה, אבל באותה מידה הייתה יכולה להיות מלחמה או רעידת אדמה חזקה שני תרחישים מאוד סבירים באזור שלנו שהיו כופים סגירה של עסקים. זה חלק מניהול סיכונים של להיות עצמאי בישראל ובכלל. 

 

עברתי כמה וכמה מלחמות בשנים שאני מחזיק את העסק,יש לי המון לקוחות באיזור הדרום סביב אופקים ב"ש שדרות וכו'

אף פעם לא התלוננתי על זה

גם כשעצרו אירועים באיזור אשדוד ודרומה למשך שבוע, זה לא מורגש בכלל.

יש הבדל בין זה לבין להגיד לנו בואו תשבו בבית כמה חודשים

אבל שוב אני לא מאמין שזה באמת יקרה.

פורסם
לפני 1 דקה, ChemGuy85 כתב:

 

 

לא אני מתחנן בבקשה לא. אני מעדיף את מלחמת הבולבולים שמתרחשת כאן. הרבה יותר מעניין. 

מחכים לתמונת רגליים של טרנספורטר כדי להשוות למי יש סקוואט כבד יותר

  • מצחיק 1
  • לא הבנתי... 1
פורסם (נערך)

חחח

 

לפני 11 דקות, EliC25 כתב:

טרנספורטר אני אגיד את זה ככה:

בן אדם שמפוטר עכשיו או יצא לחלת - מקבל דמי אבטלה על מנת שיוכל לחיות איכשהו, לשלם שכירות, לערוך קניות ולשלם חשבונות, 3 הדברים הבסיסיים למחיה.

לפי ההגיון שלך, אין צורל לתת לאדם כזה דמי אבטלה (שווה ערך לעצמאי קטן ללא הוצאות) כי הוא שכיר, אין לו הוצאות על העסק, ובעיה שלו שהוא לא חסך 15 20 אלף שקל בעו"ש לחודשיים-שלושה קשים.

האם אנחנו באותו ראש? או שלא קלטתי אותך?

 

פחות או יותר, אבל יותר ציני. 

 

אחד כזה לא צריך לקבל דמי אבטלה, אבל מישהו שאוכל כל יום וואגיו על מרפסת במגדל בתל אביב כן כי יש לו הרבה יותר הוצאות. הוא צריך לקבל כסף כדי שחלילה לא יצטרך לרדת מוואגיו לחזה עוף אורגני ל-2-3 חודשים.

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
  • אהבתי 1
×
×
  • תוכן חדש...