Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לפני 3 דקות, Transporter כתב:

 

לאותם עצמאיים שאני מזלזל בהם יש 0 הוצאות אז מגיע להם 0 החזרים

אני לא משלם משכורות כי לא נכנס כסף. ואוו, איך אני יכול להתעלם מהמענק הזה שקיבלתי ?

חוצפה מבחינתי

 

העבירו את העובדים שלך לאחריות ביטוח לאומי, חסכו ממך את הצורך לשלם להם פיצויים, הבראה, פדיון ימי חופשה והשלמות לגמל ואתה פותח עיניים על כמה אלפי שקלים ברוטו על תנאי שקיבלו עצמאיים קטנים. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
  • מעניין 1
פורסם (נערך)
לפני 5 דקות, sperial כתב:

@Giant_TA

 

אני מעריך שגם עסקים כשל משפחתך לא יקבלו סיוע ממשלתי, או שיקבלו סיוע מוגבל מאד. אם העסק יתמוטט או יצטמצם מאד העובדים יפוטרו, יקבלו דמי אבטלה ויצטכו למצוא מקום עבדוה חדש, מה שלא יהיה פשוט בתנאים של מיתון עולמי. לממשלה לא יהיה כסף לממן את החילוץ, לקונים לא יהיה כסף למלא את החנויות. אולי מגיע הזמן להתאים את המודל העסקי (תמהיל הסחורה, מיקום החנוות וכו'). אני בטוח שאתם כבר עוסקים בכך כמה שבועות.

 

נושא דמי האבטלה לעצמאיים בעייתי מאד, כיוון שהוא מצריך תיקון חקיקה, וכנסת שלנו מושבתת כבר למעלה משנה - ולפוליטיקאים יהיה יותר דחוף לסדר את העסקים שלהם.

 

על זה בדיוק אני מדבר.

לעסקים האלה צריך לעזור

מה לעשות שאני נכלל ביניהם, אז נכון זה פועל גם לטובתי.

 

אני לא חושב שהמדינה רוצה שכל הסניפים שלו יפלו ואיתם כל העסקים שכתבתי למעלה.

לדעתי זה ייצר פה כאוס הרבה יותר גדול ממה שיכול לקרות אם כל האוכלוסיה שלא בסיכון תצא החוצה. זה מה שכתבתי מההתחלה

אגב

בוא נניח ש 20% מהציבור לא יסכים לצאת החוצה. עדיף שהמדינה תשלם אבטלה לאותם 20%

ולא לכל הציבור שכרגע צריך לשבת בבית כי כפו עליו

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם
לפני 4 דקות, Transporter כתב:

אני לא אמרתי שהעסק שלי קורס אני אמרתי שנוצרו חובות של העסק (לא חובות פרטיות שלי עקב קניות בסופר ובקניון) שמישהו צריך לשלם אותם

ברור שאתה יכול להגיד לי תמכור את הבית או את הרכב ותשלם את השכ"ד שהעסק מייצר

בל זה לא אמור לקרות נכון ?

 

אתה ממשיך ללכת סחור-סחור. תבין כולם נמצאים עמוק בחרא. כולם. נכון לעכשיו ראו לנכון לעזור לשכירים ועצמאיים קטנים. זה מה יש. 

פורסם
לפני 2 דקות, ChemGuy85 כתב:

 

העבירו את העובדים שלך לאחריות ביטוח לאומי, חסכו ממך את הצורך לשלם להם פיצויים, הבראה, פדיון ימי חופשה והשלמות לגמל ואתה פותח עיניים על כמה אלפי שקלים ברוטו על תנאי שקיבלו עצמאיים קטנים. 

 

העובדים באחריות ביטוח לאומי ומשלמים ביטוח לאומי כדי שידאגו להם בדיוק ביום הזה. 

ביטוח לאומי דואג לעובדים לא לי.

גם אני משלם ביטוח לאומי ומה קבלתי ? התנצלות יפה בכתב כי אני לא זכאי לכלום

ואם אני מסעדה ויש לי עד 100,000 שכ"ד לשלם בראשון לחודש? מאיפה נשלם את זה?

Just now, ChemGuy85 כתב:

 

אתה ממשיך ללכת סחור-סחור. תבין כולם נמצאים עמוק בחרא. כולם. נכון לעכשיו ראו לנכון לעזור לשכירים ועצמאיים קטנים. זה מה יש. 

 

זה בדיוק מה שאני אומר

עזרו לאוכלוסיה הלא נכונה

לאותה אוכלוסיה שלא נוצר לה שום חוב עסקי ברגע שהמשבר שכפו על כולם לשבת בבית.

את הקניות בסופר כולנו נממן מהכסף שחסכנו בשנה האחרונה.

אני מדבר על החוב העסקי שעוד חודשיים , שלוש, ארבע, ימשיך להצטבר ומישהו צריך לשלם אותו

 

העובדים השכירים בינתיים יקבלו אבטלה, הם יוכלו להמשיך לקנות בסופר

פורסם (נערך)
לפני 6 דקות, Transporter כתב:

ואם אני מסעדה ויש לי עד 100,000 שכ"ד לשלם בראשון לחודש? מאיפה נשלם את זה?

 

ואם אני שכיר שהרוויח 30,000 שקל בחודש ועכשיו אני מקבל 7,000 שקל חל"ת? מאיפה נשלם משכנתא? או עצמאי קטן ששוכר חנות/בית מלאכה? כולם אוכלים אותה פותחים חסכונות, לוקחים הלוואות, מביאים כסף מהבית, חותכים הוצאות. 

 

גישה שלך אני גדול = חייבים לעזור לי. קטנים = תמותו. 

 

מצטער לבשר לך את האמת, אבל אתה לא כזה גדול בשביל שתהיה על הראדר של הממשלה. אם יצילו מישהו אלו יהיו בנקים, חברות ביטוח, מפעלים שמעסיקים עשרות אלפי עובדים ועוד. 

 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם
לפני 12 דקות, sperial כתב:

תגיד לי, סבא שלך יושב בבית. ומה הוא אוכל? מי קונה לו את החלב והלחם? מי דואג לבריאות שלו?

סבא וסבתא שלי, בקבוצת סיכון כמובן, מקבלים עכשיו מאיזה אירגון מתנדב חבילות אוכל לדלת של הבית, בחינם.

אין לי מושג בדיוק מה הפרטים המדוייקים בנושא כי אני לא לידם, אבל זה מה שהבנתי.

גם הבנתי שסבא שלי מתעקש ויוצא מדי פעם החוצה. אבל בגיל שלו ואחרי מה שעבר, אין לי מה להגיד לו.

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
Just now, ChemGuy85 כתב:

 

ואם אני שכיר שהרוויח 30,000 שקל בחודש ועכשיו אני מקבל 7,000 שקל חל"ת? מאיפה נשלם משכנתא? או עצמאי קטן ששוכר חנות/בית מלאכה? כולם אוכלים אותה. 

 

גישה שלך אני גדול = חייבים לעזור לי. 

 

מצטער לבשר לך את האמת, אבל אתה לא כזה גדול בשביל שתהיה על הראדר של הממשלה. אם יצילו מישהו אלו יהיו בנקים, חברות ביטוח, מפעלים שמעסיקים עשרות אלפי עובדים ועוד. 

 

 

הגישה שלי אומרת שצריך להתחיל בלשלם למי שהחוב שנוצר לו כעסק הוא הכי גדול

מהגדולים לקטנים

ולא מהקטנים לגדולים

 

הסיבה היחידה שאני יכול לחשוב שהמדינה לא עוזרת זה בגלל שעשו חישוב ולקחו בחשבון שעסקים גדולים יכולים לא לעבוד חודש חודשיים ולסגור את החוב  הזה דיי מהר

אבל אם המדינה מתכננת להשאיר אותם\אותנו סגורים חצי שנה אני בטוח שיצטרכו לעזור.

 

וכמו שאמרתי בסוף יצטרכו לסגור את החובות האלה והכל יתייקר

 

פורסם

@Giant_TA

 

הסיוע הממשלתי לעסקים כשלך הוא עניין להחלטת המדינה. בשביל זה יושבים אנשים באוצר ובנק ישראל והשד יודע איפה עוד ומנסים לחזות מה עדיף: לתמוך בעסקים או לתת להם להתרסק. אלה תחשיבים שיכולים להיות כלכליים קרים לחלוטין או עם התחשבות כלשהי הבעובדים, עם תחשיבי עלות תועלת למדינה. ושים לב שהמדינה לא יכולה להפלות בין עסקים, אז היא תראה את כלל העסקים ותקבע את הכללים בהתאם לשיקוליה. האם זה יהיה לטובתך או נגדך? מי יודע.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 7 דקות, Transporter כתב:

העובדים השכירים בינתיים יקבלו אבטלה, הם יוכלו להמשיך לקנות בסופר

שמע בנאדם, לי אין ילדים ואנחנו לא מוציאים עכשיו כמעט כלןם מעבר למחיה (קצת נטפליקס), הדמי אבטלה בגיל שלנו לא עוזרים לנו אפילו לסגור את החודש. אז למזלי אני אחראי ושנינו חסכנו מספיק כסף כדי שנוכל להסתדר בתקופה כזו המון זמן בלי טובות של דמי אבטלה.

אז אנשים עם ילד, שניים, ויש לי חברים מהתיכון גם עם שלושה ילדים? הדמי אבטלה לא מזיזים להם ואם הם לא חסכו מספיק אז עוד שבועיים גם לא יהיה להם מאיפה לשלם על הקניות. יש אנשים שכבר יצאו מדירות שכורות כי בעל הבית העיף אותם, חלקם לרחוב! העיקר שאתה גר במגדל מפנק חושרמוטה בתל אביב, אתה לא מחובר למציאות.

  • מעניין 2
פורסם (נערך)
לפני 10 דקות, Transporter כתב:

זה בדיוק מה שאני אומר

עזרו לאוכלוסיה הלא נכונה

לאותה אוכלוסיה שלא נוצר לה שום חוב עסקי ברגע שהמשבר שכפו על כולם לשבת בבית.

את הקניות בסופר כולנו נממן מהכסף שחסכנו בשנה האחרונה.

אני מדבר על החוב העסקי שעוד חודשיים , שלוש, ארבע, ימשיך להצטבר ומישהו צריך לשלם אותו

 

נו בוודאי היו צריכים לעשות העברה בנקאית בסך מאות אלפי שקלים לחברה שלך כדי שתוכל להמשיך לאכול וואגיו על המרפסת. 

 

עזוב, מצינו. 

 

 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
  • אהבתי 3
פורסם
לפני 17 דקות, sperial כתב:

 

@Transporter

 

תגיד לי, סבא שלך יושב בבית. ומה הוא אוכל? מי קונה לו את החלב והלחם? מי דואג לבריאות שלו? בסדר, הוא סגור בבית כבר שבועיים או שלושה, אבל באיזה שלב הוא יצרך להגיע לסופר או למרפאה או למשהו חיוני אחר. ואז התיאוריה שלך על בידוד המבוגרים קורסת.

 

כל זה בלי להתחשב באחוז הצעירים שמסתבכים, שהוא כנראה יותר גדול מכפי שחשבו בהתחלת המגיפה.

 

לסופר הוא לא צריך להגיע יש לו נכדים שידאגו לו

ואם הוא היה לבד בעולם אני חושב באותה מידה שהמדינה צריכה לדאוג גם לו. דרך הצבא או גוף אחר שיספק לו אוכל

 

ללכת למרפאה או לבית חולים זה מעל הכל. אבל למרות הגיל שלו הוא לא הולך 3 פעמים בשבוע למרפאה ולבית חולים.

אם מחליטים שהמבוגרים בבידוד אז הם  יוצאים רק לדברים שהם חיים ומוות כמו מרפאה.

ברור לי שיש סיכוי שידבקו

ברור לי שיש סיכוי שגם אנחנו הצעירים נדבק ברגע שישחררו את הסגר

ברור לי שחלק  מאלה שידבקו יסתבכו מאוד עם המחלה

 

אבל זה מלחמה

כמו שאמרתי

עשיתי צבא והילדים שלי יעשו צבא ואנחנו לוקחים בחשבון שלא כל מי שמתגייס חוזר הבייתה בריא ושלם

מה לעשות ? זה חלק מהחיים גם כשמדובר בי ובילדים שלי

בדיוק מאותה סיבה שחיים עם זה שמדי פעם נופלים כאן טילים ומדי פעם כיפת ברזל לא מגנה והם פוגעים בבית או בגן ילדים. אף אחד לא רוצה להשלים עם זה אבל אין ברירה

 

אני חושב שלסבא שלי יש יותר סיכויים להפגע אם הוא יעבור כביש ומישהו שהיה חייב להסתכל בטלפון יפגע בו

או אם ישדדו אותו או יחלה במחלה מסוכנת, מאשר אם הוא ישב בבית בתקופת  הקורונה ויום אחד כשיצטרך ללכת לרופא הוא ידבק.

פורסם
לפני 5 דקות, Transporter כתב:

עזרו לאוכלוסיה הלא נכונה

 "עזרו" להם בפרוטות שאפשר לנגב איתם את התחת. כדי לעזור לך עם ההפסדים צריך תוכנית כלכלית רצינית שאי אשפר לשלוף אותה מהמותן. הבעיה הרבה יותר חמורה.

 

לפני 7 דקות, Transporter כתב:

לאותה אוכלוסיה שלא נוצר לה שום חוב עסקי ברגע שהמשבר שכפו על כולם לשבת בבית.

 

אני מאמין שרכב עבודה, כלים ועוד לא חייבים להרכש מסכום שחסכת מראש. שוב, המספרים אחרים אבל גם ה-"עזרו" בהתאם.

 

לפני 13 דקות, Transporter כתב:

אני מדבר על החוב העסקי שעוד חודשיים , שלוש, ארבע, ימשיך להצטבר ומישהו צריך לשלם אותו

 

אני מקווה שהממשלה תתן לזה פיתרון, פשוט לא כרגע. כי יש אנשים שזקוקים לעזרה הזו עכשיו יותר ממך. אם עוד שנה תגיד שדאגו לכולם חוץ ממך, ולכן כבר אין לך כסף לקנות בסופר זה יהיה סיפור אחר.

 

 

פורסם
Just now, Transporter כתב:

 

לסופר הוא לא צריך להגיע יש לו נכדים שידאגו לו

 

 

לנכדים אסור לפגוש את סבא לפני הנחיות משרד הבריאות. 

פורסם
לפני 4 דקות, ChemGuy85 כתב:

 

נו בוודאי היו צריכים לעשות העברה בנקאית בסך מאות אלפי שקלים לחברה שלך כדי שתוכל להמשיך לאכול וואגיו על המרפסת. 

 

 

לך נוח להציג את זה ככה ולעוות את מה שכתבתי אפילו שהדגשתי  שרק אני אחראי להוצאות הפרטיות שלי

ואם הייתי נקלע לחובות בגלל משכנתא שלקחתי זאת בעיה פרטית שלי ואף אחד לא צריך לעזור לי.

לכן דברתי מההתחלה על ההוצאות של העסק והדגשתי שההוצאות הפרטיות שלי לא רלוונטיות ואף מדינה לא צריכה לקחת אחריות עליהן

Just now, ChemGuy85 כתב:

 

לנכדים אסור לפגוש את סבא לפני הנחיות משרד הבריאות. 

 

אני לא צריך לפגוש אותו כדי לעשות לו קניות ולהשאיר לו מחוץ לדלת

בדיוק כמו השליח מהסופר

פורסם
לפני 3 דקות, David32 כתב:

סבא וסבתא שלי, בקבוצת סיכון כמובן, מקבלים עכשיו מאיזה אירגון מתנדב חבילות אוכל לדלת של הבית, בחינם.

אין לי מושג בדיוק מה הפרטים המדוייקים בנושא כי אני לא לידם, אבל זה מה שהבנתי.

גם הבנתי שסבא שלי מתעקש ויוצא מדי פעם החוצה. אבל בגיל שלו ואחרי מה שעבר, אין לי מה להגיד לו.

אז טוב שיש איזה ארגון מתנדבים שעוזר להם, אבל לך תדע מתי יגמר לארגון התקציב וסבא וסבתא יצטרכו להשיג אוכל ממקור אחר, קרי הסופרמרקט החביב עליהם. ואז הם יצטרכו לצאת מהבית.

 

אני רואה את החם שלי. איש בן 89 שמבחינה טכנולוגית חי ברבט של 1950. לא מחשב, לא אינטרנט, לא סמארטפון, אפילו את הנוקיה 105 שקניתי לו לפני כמה שנים הוא הכניס למגירה. האיש רגיל לצאת כל יום ולטייל ברחובות, להגיע לשוק ביום א' ולקנות מלפפונים, ולחזור ביום ב' כדי לקנות עגבניות. עכשיו הוא סגור בביתו, כבר לא מסוגל לראות את מסך הטלויזיה כיוון שהסרטים חוזרים על עצמם ועם ההגבלות יש אפילו בעיה להביא לא קניות מהסופר. והאיש הזה מייצג אוכלוסיה לא קטנה שלא יכולה אפילו לבצע הזמנת משלוח כיוון שהוא לא יודע איך לעשות זאת ואין לו אפילו כרטיס חיוב כדי לבצע את ההזמנה. ועם הניתוק שלו מהטכנולוגיה הוא יתקשה גם לבקש סיוע של ארגוני מתנדבים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...