Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 1 דקה, ChemGuy85 כתב:

אסביר לך את זה יותר פשוט. 

 

מאמן כושר עושה אימונים אישיים. המדינה אסרה על מתן אימונים אישיים. עכשיו למאמן כושר אין לו פרנסה. אבטלה הוא לא זכאי לקבל כי הוא מוגדר עצמאי. הדבר היחיד שנשאר לו זה המענק מהמדינה. 

 

יש מבין? 

 

 

 

אותו מאמן כושר עובד כל השנה וחוסך כסף.

מהכסף הזה הוא יקנה אוכל לפסח וישלם שכ"ד

 

וגם אני

את התשלום על הדירה שאני גר בה ששווה ערך אני מניח לשתי משכנתאות אני אשלם בכוחות עצמי בלי לבכות לאף אחד

 

אבל כשאני והמאמן כושר יושבים בבית, העסק שלו עושה 0 הוצאות, והעסק שלי יכול לעשות הוצאות של 5 ספרות

זה ההבדל בנינו

אתה מצליח להבין ?

Just now, ChemGuy85 כתב:

 

החיים שלו!!!!!!! אוכל!!!! ביתי!!!! גן לילדה!!!!

 

גם לי יש הוצאות כאלה

שנינו נשלם את זה מהכסף שחסכנו כל השנה.

אני לא מבקש מהמדינה שקל עבור זה. זה בעיה שלי ורק שלי.

 

עכשיו תוסיף לכל ההוצאות האלה: שכ"ד של העסק, רכבים, מחסנים, בלאי של ציוד

אין את זה למאמן כושר, אינסטלטור, מורה פרטי

על ההוצאות האלה אני מבקש מענק

 

לא על 2 קילו ואגיו שאני קונה ב 550 שח לקילו. זה ממש לא עניינה של המדינה וזה בעיה פרטית שלי

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

עלות תפעול לעסק זה בדיוק כמו משכנתא ואוכל לעצמאי שעובד מהבית.

שניהם מאפשרים לו להמשיך לייצר לעצמו הכנסות.

 

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם (נערך)

 

לפני 4 דקות, Transporter כתב:

אבל כשאני והמאמן כושר יושבים בבית, העסק שלו עושה 0 הוצאות, והעסק שלי יכול לעשות הוצאות של 5 ספרות

זה ההבדל בנינו

אתה מצליח להבין ?

 

זו כבר בעיה של העסק שלך. תחתוך בכל ההוצאות שאתה יכול לחתוך והשקעות שעשית זה חלק מהסיכונים שאתה לוקח במהלך ניהול העסק. 

 

תסתכל על זה אחרת המדינה אפשרה למעסיקים להוציא עובדים לחל"ת במקום לסיים יחסי עובד - מעביד עם כל ההוצאות שכרוכות בכך. זה המון. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם

אסביר לך יותר פשוט כי כנראה שאתה לא מצליח להבין

גם אני וגם המאמן כושר צריכים לשים בצד סכום מסויים מהרווחים שלנו לטובת מחייה וחסכון

אם הוא מרוויח 10,000, הוא ישים סכום מסוים מתוך ה 10,000 בצד

אם הוא מרוויח 80,000 בחודש, הוא ישים סכום מסויים מתוך ה 80,000 בצד

 

כשהתחיל המשבר גם לי וגם לו אמור להיות בצד סכום שמאפשר לנו להמשיך לתדלק בקטנה, לעשות קניות בסופר, לשלם שכ"ד, לקנות חולצה לחג לילד

הסכום הזה לגמרי לא אמור לשלם לסגור לי חובות שנוצרים על עבור העסק עצמו שעומד !! הנכס, הרכבים , המחסנים וכו

אתה חייב להבין שמדובר בשני דברים שונים לגמרי

 

אם אני חושב שלא חסכתי מספיק, אני אעשה חג יותר מצומצם השנה בלי להשתולל ובלי להגיש לאנשים כבד אווז על השולחן, יש לי שליטה על ההוצאות בסופר

 

אין לי שליטה על ההוצאות שהעסק שלי דורש ממני להוציא גם כשהוא מושבת

למאמן כושר אין הוצאה אפילו של שקל אחד על העסק שלו כרגע

פורסם

הסתכלתי על הגרפים של דרום קוריאה ושל ישראל ( כאשר מספר הנדבקים שם היה 7500 ).
מספר המתים היה דומה. זה בדיוק הצומת בו הקוריאנים הצליחו להוריד את קצב ההדבקות החדשות ל 100-200 ביום.
אני כן חושב שהתכנית של יציאה זה להיות כמה שיותר קרובים לדרום קוריאה, עם כל השוני של תרבויות.
כמות הבדיקות כאן ביחס לאוכלוסיה גם עכשיו דומה למה שבודקים בקוריאה. כן יצטרכו ללכת עם מסכות ( לפחות רובינו, כי כבר עכשיו אי אפשר להיכנס לסופר בלי המסכה ).
בארץ הגבולות סגורים, יש מעקב אחרי חולים והמגעים שלהם.
כן צפוייה האטה בהדבקות עד סוף הפסח, משם יתחילו להתקדם בזהירות. יהיה קשה אבל אפשרי לשרוד כלכלית ובלי לאבד שליטה על המחלה ( בתקווה ).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לפני 1 דקה, ChemGuy85 כתב:

 

 

זו כבר בעיה שלך. תחתוך בכל ההוצאות שאתה יכול לחתוך והשקעות שעשית לא מעניינות אף אחד זה חלק מהסיכונים שאתה לוקח במהלך ניהול העסק. 

 

אז זהו

שבשיגרה העסק שלי אוכל את ההוצאות האלה בקלות והן מותאמות בדיוק לרווחים שלי

כרגע אוסרים עליי לעבוד, אבל העסק ממשיך לשלם והמדינה שמונעת ממני לעבוד צריכה לעזור לי בזה

 

לא בקניות בסופר, לא בבגדים שאני קונה לילדים (אף אחד לא קבע שאני חייב לקנות להם בגדים חדשים לחג), ולא בשכ"ד שאני גר 

 

למאמן כושר ולאנשים שנתת יש 0 הוצאות כאלה

יש לי הוצאות בגובה 5 ספרות 

לי יותר הגיוני שיעזרו

 

ולא בגלל שזה אני, זה ההגיון

 

אם למאמן כושר אין כסף להשתולל בסופר כרגע, שלא ישתולל, זה בדיוק מה שאמרתי גם לעצמי

לפני 1 דקה, vladclar כתב:


כן צפוייה האטה בהדבקות עד סוף הפסח, משם יתחילו להתקדם בזהירות. יהיה קשה אבל אפשרי לשרוד כלכלית ובלי לאבד שליטה על המחלה ( בתקווה ).

 

עד מתי ? עד יוני ? עד ספטמבר? עד 2021 ?

פורסם
לפני 1 שעה, motizkn כתב:

הנה מתחילים כל "כתבות" שזה הזמן לקנות דירה להשקעה.

https://www.calcalist.co.il/articles/0,7340,L-3804873,00.html

 

ולמי שהכתבה הצליחה לשכנע אותו אז לא, זה ממש לא הזמן לקנות דירה להשקעה.

 

זה אשכרה פרסומת נטו במסווה של "כתבה".

 

הוא (המנכ"ל של אאורה) אגב מדבר על זה שעכשיו הריביות אפסיות אבל כנראה שיעלו בקרוב, ולכן עכשיו זה הזמן לרוץ לקנות דירה.

אני אומנם לא מומחה משכנתאות, אבל במידה ואכן תהיה עליית ריבית, זה לא ישפיע גם על כל מי שיש לו עכשיו משכנתא "בתנאים טובים", מבחינת ההחזר החודשי וההחזר הכולל?

 

לפני 23 דקות, Pika007 כתב:

 

המודל הקוריאני עובד כי הוא מיושם בקוריאה. המדינות היחידות שאתה יכול ליישם בהן מודל דומה הן יפן, סינגפור וטאיוואן, עקב קוי הדמיון הרבים כמעט בכל הסעיפים. (בואו נסתכל רגע באיזה מדינות המשבר לא מוטט למדינה את הצורה... אוי, איזה צירוף מקרים. בדיוק כל אלו.)

 

ישראל? כבר עכשיו אנשים משקרים על ימין ועל שמאל כדי לזוז לאן שהם רוצים, מפרים בסתר הנחיות, ותוקפים שוטרים שהם מקבלים קנס על הפרת הנחיות.

עזוב הנחיות- אנשים פה בורחים מבידוד בבית חולים או מלון שהוכן בשבילם כי הם לא מסוגלים לחשוב מעבר לקצה האף של עצמם ו "קשה לשבת שבועיים בבידוד".

 

בדיוק. אולי הגיע הזמן לעבור לשיטה של הודו - להוציא שוטרים עם אלות לרחוב ולהתחיל לדפוק מכות לאנשים שמפרים את הבידוד.

או לעשות את זה קצת יותר הומני ולהתחיל להנהיג אישורי יציאה - יצאת בלי אישור יציאה או לא לפי ההנחיות, קבל אלף שקל קנס. אחלה דרך לאסוף קצת כסף לקופת המדינה בתקופה הזאת.

פורסם (נערך)
לפני 3 דקות, Transporter כתב:

כשהתחיל המשבר גם לי וגם לו אמור להיות בצד סכום שמאפשר לנו להמשיך לתדלק בקטנה, לעשות קניות בסופר, לשלם שכ"ד, לקנות חולצה לחג לילד

הסכום הזה לגמרי לא אמור לשלם לסגור לי חובות שנוצרים על עבור העסק עצמו שעומד !! הנכס, הרכבים , המחסנים וכו

אתה חייב להבין שמדובר בשני דברים שונים לגמרי

 

 

 

לא מדובר בכסף שנועד לשלם הוצאות של העסק שלהם אלא סוג של דמי אבטלה חד פעמיים לעצמאיים קטנים. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם
לפני 2 דקות, vladclar כתב:

הסתכלתי על הגרפים של דרום קוריאה ושל ישראל ( כאשר מספר הנדבקים שם היה 7500 ).
מספר המתים היה דומה. זה בדיוק הצומת בו הקוריאנים הצליחו להוריד את קצב ההדבקות החדשות ל 100-200 ביום.
 

 

רוב ההידבקות בקוריאה הייתה בקהילה אחת ספציפית. הם הזיזו כמויות כבירות של כח אדם כדי למצוא ולבודד את כל הקהילה הזו בבת אחת (144,000 איש) ואת מי שהיה איתם במגע ממעגל שני ושלישי. הבליץ הזה קרה בפרק זמן של קצת יותר משבוע. 

בישראל יש כבר עשרות קלאסטרים, ובניגוד לקוריאה- אנחנו לא יודעים מה היקף ההידבקות האמיתי.

פורסם
לפני 4 דקות, SlowRide כתב:

עלות תפעול לעסק זה בדיוק כמו משכנתא ואוכל לעצמאי שעובד מהבית.

שניהם מאפשרים לו להמשיך לייצר לעצמו הכנסות.

 

 

ממש לא..

בעבר הרחוק כשהייתי עוסק פטור ולא היה לי כסף להשכיר משרד נפגשתי עם לקוחות בבתי קפה. עלה לי 30 שח להפגש איתם ועוד אולי 10 20 שח דלק

זה היה טימטום מבחינתי לקחת משכנתא או לשלם 5000 שח על משרד. אף אחד לא אמור לממן לי החלטות מטומטמות כאלה.

 

אתה מדבר על אנשים שבשוטף מתנהלים לא נכון וחודש אחד בלי עבודה יכול לרסק אותם.

זה לא המצב. אני מדבר על עסקים שמרוויחים מעולה ועושים החלטות עסקיות נכונות

וכרגע כשהם לא עובדים העסק שלהם ממשיך לשלם ואני מבקש שיחזירו לנו את זה.

 

הדוגמא שאתה נותן זה כמו אותם אנשים שקנו דירה במחיר למשתכן עם ה 60,000 שח היחידים שיש להם בכיס

בנו על זה שהמדינה משלימה בפריפריה עוד 40,000 שח מהכיס שלה

ועוד לפני המשבר הצהירו שאין להם מושג מאיפה יעשו מיזוג בבית כי אין להם כסף

ועכשיו יבוא ויבקשו עזרה מהמדינה כי הם שוקעים עם המשכנתא. אבל כבר  לפני חצי שנה כולנו ידענו שהם מטומטמים ואין להם כסף לממן את הדירה הזאת, אז מה המדינה אשמה ?

 

פורסם
לפני 3 דקות, Transporter כתב:

למאמן כושר ולאנשים שנתת יש 0 הוצאות כאלה

יש לי הוצאות בגובה 5 ספרות 

לי יותר הגיוני שיעזרו

 

 

אני לא מאמין שכבר 5 עמודים אתה מתבכיין פה ומגיע למסקנה שהיא פחות או יותר "לחברות גדולות מגיע bailout מהמדינה, שהקטנים ילכו להתפעקוועד", אחרי שמספר אנשים מנסים בסבלנות רבה ובהרבה היגיון להסביר לך למה אתה טועה.

 

זוכר מה שכתבתי עמוד וחצי אחורה לגבי "לא רואים מעבר לקצה האף של עצמם"?

  • אהבתי 3
  • מעניין 1
פורסם (נערך)
לפני 6 דקות, ChemGuy85 כתב:

 

לא מדובר בכסף שנועד לשלם הוצאות של העסק שלהם אלא סוג של דמי אבטלה חד פעמיים לעצמאיים קטנים. 

 

על זה בדיוק הטענה שלי

המדינה אמורה לעזור לנו על עצם זה שהעסק עומד ומייצר חובות.

לא על זה שיש לי פחות כסף להשתולל בסופר ובקניון כרגע.

 

אגב אותו  מאמן כושר לא משלם גן לילדה כי אין גן. אז עוד הוצאה ירדה מהרשימה.

 

בשורה התחתונה

אם העסק שלי עומד כרגע, או כל חנות אחרת, או חדר כושר, או בית מלון

יש עשרות אלפי שקלים שצריכים להיות משולמים עבור העסק

וזה מה שאני דורש מהמדינה לשלם

 

אבל המדינה תקבל את הכל בפרצוף

בסופו של יום כל המשבר הזה יעבור

יבקשו הצעות מחיר למופעי ענק, ימי זכרון, בתי ספר, ימי עצמאות

הכל יעלה יותר

מלונות יעלו יותר

טיסות יעלו יותר

בגדים יעלו יותר

עד שכל העסקים האלה יסגרו את החובות שלהם

 

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם

״דורש מהמדינה״, לא פחות.

 

המדינה צריכה לקחת אחריות על הבחירה שלך לנהל עסק שעולה עשרות אלפי שקלים בחודש, אבל לא לעזור לבעל עסק קטן (שעלות העסק שלו שולית) להאכיל את הילדים שלו.

 

 

  • אהבתי 5
פורסם (נערך)
לפני 6 דקות, Pika007 כתב:

 

אני לא מאמין שכבר 5 עמודים אתה מתבכיין פה ומגיע למסקנה שהיא פחות או יותר "לחברות גדולות מגיע bailout מהמדינה, שהקטנים ילכו להתפעקוועד", אחרי שמספר אנשים מנסים בסבלנות רבה ובהרבה היגיון להסביר לך למה אתה טועה.

 

זוכר מה שכתבתי עמוד וחצי אחורה לגבי "לא רואים מעבר לקצה האף של עצמם"?

 

הוא לא הסביר לי למה אני טועה, ההפך.

בלי לשים לב הוא חיזק את מה שאני אומר- לכל אותם עסקים שהוא נתן כדוגמא יש אפס הוצאות ביום שהם יושבים בבית, לעומת העסקים שאני נתתי כדוגמא שיש להם עשרות או מאות אלפי שקלים בכל 1 לחודש

 

את ההוצאות על סופר, שכ"ד, ילדים יש לכולנו אז זה לא מעניין כרגע. הבן שלי לא צורך פחות מהבן שלו וההפך. בוא נעזוב את זה בצד כי לא את זה המדינה צריכה לממן

לפני 2 דקות, malcishua כתב:

״דורש מהמדינה״, לא פחות.

 

המדינה צריכה לקחת אחריות על הבחירה שלך לנהל עסק שעולה עשרות אלפי שקלים בחודש, אבל לא לעזור לבעל עסק קטן (שעלות העסק שלו שולית) להאכיל את הילדים שלו.

 

 

 

בוודאי

העסק שלי כמעט 15 שנה עובד ולא בקשתי שום דבר מהמדינה, רק נתתי לה ובלי להתלונן מעולם.

אני לא מבקש מהמדינה להאכיל לי את הילדיםצרף קבצים

אני מבקש ממנה לעזור עם החוב שנוצר על הנכסים של העסק (לא שלי!) שעומדים כרגע

 

את הילדים שלי אני מאכיל מהכסף שחסכתי עד היום, בדיוק כמו בעל העסק הקטן.

אבל מי אמור לשלם על כל החובות שנוצרים יום יום מזה שלא נותנים לי לעבוד? 

על זה אין תשובה

 

וכמו שאמרתי

יום אחד כל זה יגמר

תהיה עליית מחירים וכולם יקבלו את זה בפרצוף

 

 

עריכה אחרונה על ידי Transporter
×
×
  • תוכן חדש...