Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
Just now, EliC25 כתב:

בחיאת, הבנו, אתה רוצה שהתעשייה שלך תחזור לפעולה

ובכול מחיר.

הוא מוכן לקבל את המחיר שמבוגרים ישבו בבידוד/ימותו , שקצת צעירים ימותו. לא נורא מבחינתו.

  • אהבתי 3
  • מעניין 1

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
לפני 2 דקות, Transporter כתב:

 

למה אי אפשר להשוות ?

ראית מה קורה בעזריאלי ב 13:00 בצהריים במתחם אוכל ?

בזקן והים בשבת בצהריים ?

בסוהו ?

ועוד מאות מסעדות שלא עולה לי השם שלהן כרגע?

 

 

 

אתה חייב להבין שזה לא עניין של משרד הבריאות, כשיאשרו חתונות עד 300 איש, נניח ביולי, אנשים לא ירצו להתקהל מתוך פחד וחששות, ומי שיגיע, יגיע עם מסכה וכפפות ולא ירצה לרקוד עם כולם גם אם המוסיקה שלך ממש טובה.

המשק ישוחרר, עובדים יגיעו לעבודה, אבל המציאות לא תהיה אותה מציאות עד שיהיה חיסון לנגיף, אנשים לא ירצו להתקהל גם בלי איסור של משרד הבריאות.

  • אהבתי 1

Miata ND2

 

פורסם
לפני 1 דקה, EliC25 כתב:

כי יש הבדל בין זה שתדביק 3 אנשים שבטעות ילכו לידך בסופר

לבין הדבקה של עשרות בחתונה.

בחיאת, הבנו, אתה רוצה שהתעשייה שלך תחזור לפעולה, גם אני מאוד רוצה. אבל אני ריאלי ולא רואה את עצמי לוקח רכבת לתל אביב לעבודה, א זאני חושב על אלטרנטיבות ליום שאחרי.

 

רכבת לדעתי הרבה יותר מסוכן מאולם אירועים

למה מסעדה לא מסוכן ?

מספיק טבח אחד חולה כדי שכל מי שיאכל שם באותו יום ידבק. חשבת על זה?

 

ובכל זאת-  לא תהיה ברירה

מהסיבה המאוד פשוטה שיבינו שאם משאירים את המבוגרים בבית

אלה שכן נחשפים לכל זה לא באמת נמצאים בסכנת חיים

מקסימום בסכנת שפעת..

Just now, Or05230 כתב:

אתה חייב להבין שזה לא עניין של משרד הבריאות, כשיאשרו חתונות עד 300 איש, נניח ביולי, אנשים לא ירצו להתקהל מתוך פחד וחששות, ומי שיגיע, יגיע עם מסכה וכפפות ולא ירצה לרקוד עם כולם גם אם המוסיקה שלך ממש טובה.

המשק ישוחרר, עובדים יגיעו לעבודה, אבל המציאות לא תהיה אותה מציאות עד שיהיה חיסון לנגיף, אנשים לא ירצו להתקהל גם בלי איסור של משרד הבריאות.

 

יש הבדל בין לא יאשרו לבין אנשים לא ירצו

אם יאשרו ואנשים לא ירצו ללכת- אף אחד לא יכול לבוא לממשלה בטענות שנהרס לו העסק

 

אבל אם לא יאשרו ונגיע ליולי בלי מסעדות וכל העסקים שרשמתי למעלה

הממשלה בהחלט תצטרך לתת פתרון לכל אותם עסקים שנכנסו לחובות של מליונים

כבר היום מתחלית החודש מדווחים על גל של ביטולי צ'קים, צ'קים חוסרים ובעיות בתשלומי חשבונות

אני לא באמת חושב שבית המשפט יכול בוא בטענות למישהו שמביא דוח ומראה לו שמחודש מרץ הוא לא הרוויח שקל ורק משלם ומשלם ומשלם חובות

 

אז נניח חודש אחד אתה יכול לספוג כי בכל זאת אתה עסק שמרוויח

חודש שני כבר יותר קשה אבל תספוג גם

 

אבל חצי שנה? שנה? ממש לא.

אף עסק בסדר גודל הזה לא יכול לשבת סגור שנה ולכסות את ההוצאות

לפני 3 דקות, David32 כתב:

ובכול מחיר.

הוא מוכן לקבל את המחיר שמבוגרים ישבו בבידוד/ימותו , שקצת צעירים ימותו. לא נורא מבחינתו.

 

גם הפרופסורים ששלחו לביבי את המכתב, אחד מהם מנכל משרד הבריאות לשעבר מוכנים לקבל את זה. כן

כי כלכלה קורסת תגרום להרבה יותר נזק 

מזה שאותם מבוגרים ישבו בבידוד כל הקיץ

מה לעשות ?

 

זה כמו שנחליט לסגור את צהל כי הוציאו פעולה שידעו מראש שמספר חיילים לא יחזרו

זה אומר שמי שהוציא את הפעולה מוכן לוותר על החיים של אותם חיילים כי לא אכפת לו מהם? לא...הוא פשוט היה משוכנע שאם הפעולה לא תצא לפועל, הנזק יהיה הרבה יותר קיצוני מאותם חיילים שיכולים למות.

זה בדיוק אותו דבר.

 

פורסם
ובכול מחיר.
הוא מוכן לקבל את המחיר שמבוגרים ישבו בבידוד/ימותו , שקצת צעירים ימותו. לא נורא מבחינתו.
בדבר אחד הוא צודק - יצטרכו ולהחזיר את רוב העובדים ממעמד מקבלי אבטלה למעמד משלמי המיסים, כי אין למדינה ברירה, גם אם יש סכנה להתפרצות מחודשת/ רמת הסיכון לקשישים תגדל .
בידור, תיירות, ספורט עם קהל המוני לדעתי לא יחזרו כל כך מהר.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

נאמר כבר יותר מפעם אחת בשירשור הזה , אבל בא לי לספר זאת שוב.

 

המח האנושי לא מסוגל לתפוס מה זה טור הנדסי, מה זאת הדבקה מאריכית. 

 

רק תקלטו שהגענו כבר למיליון חולים מאובחנים בעולם.

שימו לב ששבוע שעבר היינו עם חצי מיליון חולים.

ברור שהמח לא מסוגל לקלוט שלקח 3 חודשים לוירוס להדביק מיליון אנשים (מאובחנים),

אבל בקצב הנוכחי יקח לו בדיוק שבוע להדביק את המיליון הבאים.

והמיליון השלישי יאובחן ב 3 ימים בלבד - לא 3 חודשים.

 

עשינו את אותו דיון לפני קצת יותר מחודש, אבל אז לא דיברנו במיליונים אלא בעשרות אלפים מחוץ לסין. 

 

מיליון חולים בעולם מתוך 8 מילארד אנשים, זה כלום..

יש עדיין 7.999 מילארד אנשים שלא נדבקו, מה גורם לכם לחשוב שהחודש הבא יהיה שונה מהחודש הקודם?

עדיין לא ראיתי מדינה עם סגר שהצליחה להוריד את ה r0 מתחת ל-1, הורידו את ה R0  מ 4.5 ל 2, אולי ל 1.5 .

 

אבל מי בדיוק הצליח להוריד אותו מתחת ל 1 ??? 

 

אפילו אם יש פי 50 יותר חולים אמיתיים מאשר מאובחנים , עדיין יהיו 7.950 מילארד אנשים שלא נדבקו.

וזה אומר שיש 49 מיליון חולים מדביקים שם בחוץ.

 

פורסם (נערך)
לפני 10 דקות, korola כתב:

נאמר כבר יותר מפעם אחת בשירשור הזה , אבל בא לי לספר זאת שוב.

 

המח האנושי לא מסוגל לתפוס מה זה טור הנדסי, מה זאת הדבקה מאריכית. 

 

רק תקלטו שהגענו כבר למיליון חולים מאובחנים בעולם.

שימו לב ששבוע שעבר היינו עם חצי מיליון חולים.

ברור שהמח לא מסוגל לקלוט שלקח 3 חודשים לוירוס להדביק מיליון אנשים (מאובחנים),

אבל בקצב הנוכחי יקח לו בדיוק שבוע להדביק את המיליון הבאים.

והמיליון השלישי יאובחן ב 3 ימים בלבד - לא 3 חודשים.

 

עשינו את אותו דיון לפני קצת יותר מחודש, אבל אז לא דיברנו במיליונים אלא בעשרות אלפים מחוץ לסין. 

 

מיליון חולים בעולם מתוך 8 מילארד אנשים, זה כלום..

יש עדיין 7.999 מילארד אנשים שלא נדבקו, מה גורם לכם לחשוב שהחודש הבא יהיה שונה מהחודש הקודם?

עדיין לא ראיתי מדינה עם סגר שהצליחה להוריד את ה r0 מתחת ל-1, הורידו את ה R0  מ 4.5 ל 2, אולי ל 1.5 .

 

אבל מי בדיוק הצליח להוריד אותו מתחת ל 1 ??? 

 

אפילו אם יש פי 50 יותר חולים אמיתיים מאשר מאובחנים , עדיין יהיו 7.950 מילארד אנשים שלא נדבקו.

וזה אומר שיש 49 מיליון חולים מדביקים שם בחוץ.

 

 

אבל למה אנחנו צריכים להסתכל על מה קורה מחוץ לישראל ?

אולי שם לא טיפלו בנושא באותה צורה שטיפלו כאן כשהיו בשלב ההתחלתי

אולי שם נדבק גרעין גדול של אוכלוסיה מבוגרת אז יש יותר מתים

ואולי זה לא רלוונטי בכלל מה עשו שם, העיקר שכאן עשו משהו קצת יותר טוב והמצב טוב כאן.

 

אין בעיה עם זה שיש נדבקים, ברור לכולם וברור שמדובר בוירוס מאוד מדבק כנראה יותר מכל דבר אחד שהכרנו

השאלה שבאמת אין עליה תשובה עדיין זה מה קורה לאותם נדבקים, אם מדובר באנשים שלא  נמצאים בסיכון

אני חושב שלמשרד הבריאות יש תשובה

אבל לי ולך עדיין אין אותה

ואת זה צריך לחכות ולראות.

אגב אמרו משהו על החשיבות שיש לעד כמה נחשפת לאותו וירוס

לדוגמא הנהג אוטובוס מפוריה שנסע עם אוטובוס עמוס בחולים

לעומת בנאדם שעמד בסופר ליד חולה (נניח מה שהיה לליצמן)

הסיכוי של ליצמן להסתבך עם זה הרבה יותר נמוך מהסיכוי של אותו נהג אוטובוס

 

לפני 20 דקות, vladclar כתב:

בדבר אחד הוא צודק - יצטרכו ולהחזיר את רוב העובדים ממעמד מקבלי אבטלה למעמד משלמי המיסים, כי אין למדינה ברירה, גם אם יש סכנה להתפרצות מחודשת/ רמת הסיכון לקשישים תגדל .
בידור, תיירות, ספורט עם קהל המוני לדעתי לא יחזרו כל כך מהר.

 

אני דברתי על אוכלוסיה הרבה יותר בעייתית ממקבלי האבטלה

אלה שלא מקבלים אבטלה

יש לך כאן מאות עסקים שצוברים חובות של מאות אלפי שקלים אם לא מליונים

אתה לא חושב שזה יכביד על המדינה יום אחד ?

נניח שהמדינה שמה עליהם\עלינו ז*ן, בסדר

יום אחד נצטרך לשלם את כל התשלומים שדחו לנו. מאיזה כסף ?

אתה לא חושב שאם 80% מאותם עסקים לא יוכלו לשלם, זה כבר נהיה בעיה של המדינה ?

לא מדובר כאן בעסק אחד או שניים מדובר במאות עסקים שכולם עבדו והתפרנסו בלי לבקש טובות מאף אחד ופתאום נקלעו לחובות בגלל המשבר הזה

אני לא באמת רואה מצב שכל אלה מגיעים לבתי משפט בגלל חובות כאלה או אחרים והשופט מאשים את בעלי העסקים. לא רק שעצרו להם את העבודה, גם לא טרחו לפצות אותם באגורה.

 

אז כן אין למדינה ברירה

 

אגב מקבלי האבטלה הכי פחות נפגעו מבין כולם. הם יושבים בבית ומקבלים כסף.

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם
לפני 4 דקות, Transporter כתב:

 

אגב אמרו משהו על החשיבות שיש לעד כמה נחשפת לאותו וירוס

לדוגמא הנהג אוטובוס מפוריה שנסע עם אוטובוס עמוס בחולים

לעומת בנאדם שעמד בסופר ליד חולה (נניח מה שהיה לליצמן)

הסיכוי של ליצמן להסתבך עם זה הרבה יותר נמוך מהסיכוי של אותו נהג אוטובוס

 

 

 

אכן , יש תאוריה כזאת ,  והיא ממש לא קשורה לקורונה.

זאת תאוריית סבתא ששמעתי אותה לפני יותר מ-20 שנה.

בתקופה שמחלות ילדות היו מחלות ילדות ולא היו חיסונים , אז התאוריה היתה שאם יש לך כמה ילדים בבית שעדיין לא עברו אבעבועות רוח.

אז הילד הראשון שיקבל אבעבועות רוח מילד בגן או בבריכה העירונית יעבור את המחלה קל.

אבל שאר הילדים בבית שידבקו מהאח שלהם (שמדבק לפי שיש לו סמפטומים), יקבלו את זה קשה יותר.

 

המדע מסביב לתיאורית הסבתא - שכנראה חוכמת ההמונים עבדה גם אז.

וירוס בגוף מכפיל את עצמו כל זמן מסויים - נניח 4 שעות.

אז אם שאפת 10 וירוסים לגוף , אז אחרי 48  שעות יהיו לך פי 4000 וירוסים, כלומר 40,000 וירוסים. 

אבל אם אתה נהג אוטובוס - או ישן ליד בן/בת הזוג שלך כל לילה - אז אתה עלול לשאוף 40,000 וירוסים בשעות הראשונות לחשיפה. 

במצב הראשון יהיו למערכת החיסון שלך יומיים שלמים יותר להתארגן להתקפה על הוירוס.

לעומת המצב השני. 

 

שוב - תאוריית סבתא עם הסבר כאילו מדעי. 

 

פורסם

אצלי אין חלוקה לשכירים ועצמאים. המדינה תיתן בקרוב לחזור להתפרנס לכולם .
מי ששילם מיסים עד לפני חודש, עכשיו לא משלם, לא שכירים ולא עסקים.
אחד דורש אבטלה השני מענק.
השלישי , במידה ויקרוס, יגרום לשרשרת של פשיטות רגל שעלולה לסכן את כל הכלכלה.
כל זה ייפסק לטובת קיום המדינה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לפני 38 דקות, Transporter כתב:

רכבת לדעתי הרבה יותר מסוכן מאולם אירועים

למה מסעדה לא מסוכן ?

ברכבת אני רוב הזמן נפגש עם הרבה פחות אנשים מאשר באולם אירןעים. במיןחד עם כל הנישוקים שיש באירועים.

עזוב, סבבה,, יגידו רק לבני 70 פלוס לא לצאת מהבית.

ו... נראה לך שאנשים לא יצאו מהבית?

עזוב, סבבה, לא יצאו מהבית. אתה חושב שאנשים לא ירצו לבקר את אבא אמא סבא סבתא?

לא תוכל לאכוף כלום, תהיה התפשטות גדולה בהמשך.

פורסם (נערך)
לפני 11 דקות, korola כתב:

 

 

אכן , יש תאוריה כזאת ,  והיא ממש לא קשורה לקורונה.

זאת תאוריית סבתא ששמעתי אותה לפני יותר מ-20 שנה.

בתקופה שמחלות ילדות היו מחלות ילדות ולא היו חיסונים , אז התאוריה היתה שאם יש לך כמה ילדים בבית שעדיין לא עברו אבעבועות רוח.

אז הילד הראשון שיקבל אבעבועות רוח מילד בגן או בבריכה העירונית יעבור את המחלה קל.

אבל שאר הילדים בבית שידבקו מהאח שלהם (שמדבק לפי שיש לו סמפטומים), יקבלו את זה קשה יותר.

 

המדע מסביב לתיאורית הסבתא - שכנראה חוכמת ההמונים עבדה גם אז.

וירוס בגוף מכפיל את עצמו כל זמן מסויים - נניח 4 שעות.

אז אם שאפת 10 וירוסים לגוף , אז אחרי 48  שעות יהיו לך פי 4000 וירוסים, כלומר 40,000 וירוסים. 

אבל אם אתה נהג אוטובוס - או ישן ליד בן/בת הזוג שלך כל לילה - אז אתה עלול לשאוף 40,000 וירוסים בשעות הראשונות לחשיפה. 

במצב הראשון יהיו למערכת החיסון שלך יומיים שלמים יותר להתארגן להתקפה על הוירוס.

לעומת המצב השני. 

 

שוב - תאוריית סבתא עם הסבר כאילו מדעי. 

 

 

נכון לעכשיו מתוך 6700

יש לך 4200 בטיפול ביתי 

155 בינוני

113 קשה

96 מונשמים

לפי המספרים אכן הרוב הגדול עוב ראת המחלה מהבית

לפני 7 דקות, vladclar כתב:

אצלי אין חלוקה לשכירים ועצמאים. המדינה תיתן בקרוב לחזור להתפרנס לכולם .
מי ששילם מיסים עד לפני חודש, עכשיו לא משלם, לא שכירים ולא עסקים.
אחד דורש אבטלה השני מענק.
השלישי , במידה ויקרוס, יגרום לשרשרת של פשיטות רגל שעלולה לסכן את כל הכלכלה.
כל זה ייפסק לטובת קיום המדינה.

 

אז בין כל אלה שמתעלמים מזה

אתה מסכים איתי שאם חלק גדול מהעסקים שעושים מחזורים של חצי מליון ומעלה יפשטו רגל

המדינה תהיה בצרה הרבה יותר גדולה ממה שיכול לקרות אם ישחררו את המשק?

לפני 7 דקות, EliC25 כתב:

ברכבת אני רוב הזמן נפגש עם הרבה פחות אנשים מאשר באולם אירןעים. במיןחד עם כל הנישוקים שיש באירועים.

עזוב, סבבה,, יגידו רק לבני 70 פלוס לא לצאת מהבית.

ו... נראה לך שאנשים לא יצאו מהבית?

עזוב, סבבה, לא יצאו מהבית. אתה חושב שאנשים לא ירצו לבקר את אבא אמא סבא סבתא?

לא תוכל לאכוף כלום, תהיה התפשטות גדולה בהמשך.

 

אני ראיתי כמה אלפי אירועים בחיים שלי

לא זוכר מתי בחתונה אנשים נדבקו אליי כמו ברכבת (נסעתי לפני כמה חודשים פעם ראשונה מאז הצבא וממש סבלתי)

אבל זה לא צריך להיות הכל או כלום.

אז יקבלו החלטה שבמקום להושיב 10-12 בשולחן, בתור התחלה מושיבים 6

אף אחד לא אמר שצריך לנשק ולחבק אם נחזור לשיגרה.

אני מארח אנשים בתקופה הזאת (שכנים וחברים קרובים שאני יודע שלא נפגשים עם אף אחד)

אנחנו שומרים על מרחק. לא צריך להתנשק ולא חייבים להתנהג כאילו הוירוס לא קיים

יכולים לשבת אצלי אנשים ולשמור על ריחוק

 

מי שבוחר לבקר את סבתא שלו ולסכן אותה - שלא יבוא בטענות שסבתא שלו נדבקה ונפטרה

בדיוק כמו אנשים שאמרו להם שמסוכן לטוס ו"היו חייבים לטוס לחופשת סקי" - אל תבואו בטענות שחזרתם חולים, אל תבואו בטענות שהמדינה לא רצתה לקבל אתכם ובטח שלא מעניין אותנו מה התנאי אירוח בדן פנורמה ששמו אתכם. 

 

אתה לא יכול לשים ז*ן על ההנחיות ואז לבוא בטענות למה ככה וככה.

 

אומרים לא לנסוע לסיני כי מסוכן שם

אתה בחרתי לנסוע. בעיה שלך ורק שלך. (אגב היו עשרות אלפים שעשו בדיוק את זה)

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם

המדינה לא יכולה לעמוד לאורך זמן לא בנטל של מיליון מובטלים ולא בקריסה של חברות גדולות/ קטנות, לא ביחד ולא בניפרד.
מעבר לחודשיים של המצב הנוכחי ייגמר בפשיטת רגל של המדינה.
לא יקרה...

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם (נערך)
לפני 3 דקות, vladclar כתב:

המדינה לא יכולה לעמוד לאורך זמן לא בנטל של מיליון מובטלים ולא בקריסה של חברות גדולות/ קטנות, לא ביחד ולא בניפרד.
מעבר לחודשיים של המצב הנוכחי ייגמר בפשיטת רגל של המדינה.
לא יקרה...

 

זה בדיוק מה שאני אומר

ואני מזכיר שכל אותם עסקים גדולים שבאמת מגיע להם הכסף לא קיבלו אגורה.

הלכו נתנו את הכסף לעסקים עם מחזורים הזויים של 150-200 אלף בשנה

וביבי בשיא טיפשותו שינה את הזכאות מגיל 28 ומעלה לגיל 20 ומעלה. למה לעזאזל? איזה הוצאות יש לעסק שפתוח שנה?

כשאני הייתי עוסק פטור ועשיתי מחזורים כאלה היו לי 0 הוצאות, על מה ולמה מפצים אותם ?

 

שיפצו את בעלי המסעדות שמשלמים עשרות אלפי שקלים ולא יודעים מה יהיה ביום שאחרי

מי יודע אם בכלל הצוות הקיים יחזור לעבוד אחרי כל הבלאגן הזה, אני בטוח שחלקם כבר מצאו מקומות חדשים

אנשים לא מבינים את גודל המכה

אני באמת לא מבין איך המדינה יכולה לעמוד מהצד ולחשוב שלעסקים האלה לא מגיע שקל

ואני בכוונה לא מדבר על עצמי.

 

הסיבה היחידה שאני חושב שהחליטו לא לתת כלום לעסקים הגדולים

זה בגלל שהמדינה יודעת שיחזרו לשיגרה בקרוב

אחרת אני לא רואה שום סיבה הגיונית למה ליצור חובות מטורפים לאותם עסקים, כי מה שיקרה ביום שאחרי זה בדיוק מה שכתבת. כאוס

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם
לפני 14 דקות, Transporter כתב:

מארח אנשים בתקופה הזאת (שכנים וחברים קרובים שאני יודע שלא נפגשים עם אף אחד)

כן, והם גם כמוך נפגשים עם אנשים שנם יודעים שלא נפגשים עם אף אחד...

ככה כל המדינה פועלת, בגלל זה אנחנו רואים עוד ועוד נדבקים.

בחייאת, איזו נאיביות.

אתה מצפה מצד אחד לחזור לשגרה שכוללת את העבודה שלך (חתונות) ובו זמנית מצפה שכולם ינהגו כמו שההנחיות היום מצפות מהם - לשמור מרחק, לא לבקר את סבתא, לא להתנשק, לא להתחבק, לשים מסיכות.

אני חושב שברגע שתקל בהנחיות אנשים יקלו גם ויעגלו פינות ונראה שוב עליות.

פורסם
לפני 12 דקות, Transporter כתב:

 

נכון לעכשיו מתוך 6700

יש לך 4200 בטיפול ביתי 

155 בינוני

113 קשה

96 מונשמים

לפי המספרים אכן הרוב הגדול עובר את המחלה מהבית

 

 

אז מה?  בסה"כ רשמת את מה שמופיע בגרף הזה.

ב 10 ימים הראשונים כולם עם תסמינים קלים. 

כמה חולים אובחנו בישראל ב 10 ימים האחרונים?

5000 !!!!  5000 חולים אובחנו ב 10 ימים האחרונים.  

לפני 10 ימים היו 2000 חולים מאובחנים , אז רק 14 אחוז מהם היו צריכים להגיע עד כה לאישפוז.  

ואכן יש בערך 350 מאושפזים לפי מה שאתה כותב.

 

כמה זה 4% מ 7000 ???   280 .

אז לפי הגרף/טבלה הזאת , בעוד 17 יום יהיו 280 מונשמים.

השאלה כמה חולים מאובחנים יהיו בעוד 17 יום , לפי זה יקבלו החלטות 

 

image.png.bffb77ae529096ac75921881b7f124ce.png

 

פורסם

בוא נלך עם הגישה שלך

לפני 10 ימים היו 2500 חולים

אתה עומד כרגע על 40 מתים

ו 114 חולים קשה

 

שים לב שאנחנו לא מכלילים כאן אנשים הזויים שמסרבים לפנות למיון וכל מיני סיפורים כאלה

של אנשים שפשוט עוברים את המחלה בבית

אבל בוא נחכה בסבלנות ונראה כמה מתוך ה 200 אלף בבני ברק באמת יגיעו למצב של חיים ומוות

לפני 6 דקות, EliC25 כתב:

כן, והם גם כמוך נפגשים עם אנשים שנם יודעים שלא נפגשים עם אף אחד...

ככה כל המדינה פועלת, בגלל זה אנחנו רואים עוד ועוד נדבקים.

בחייאת, איזו נאיביות.

אתה מצפה מצד אחד לחזור לשגרה שכוללת את העבודה שלך (חתונות) ובו זמנית מצפה שכולם ינהגו כמו שההנחיות היום מצפות מהם - לשמור מרחק, לא לבקר את סבתא, לא להתנשק, לא להתחבק, לשים מסיכות.

אני חושב שברגע שתקל בהנחיות אנשים יקלו גם ויעגלו פינות ונראה שוב עליות.

 

אני לא מבקר אנשים מבוגרים וככה גם חברים שלי

יש לנו קבוצה של אנשים שאני סומך עליהם בדברים הרבה יותר גדולים מקורונה

ואנחנו נפגשים רק בתנאי שכולם שומרים על הכללים

אני באופן אישי לא מתקרב לאף אחד. גם אצלי בבית, יושבים רחוק. כל מי שנכנס שם אלכוגל.

×
×
  • תוכן חדש...