Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני כמה ימים פוטין עוד אמר בגאווה שהם חסמו כניסה של המגיפה לרוסיה, ואנשים התנהלו כרגיל. גם אלו שלא האמינו לפוטין סמכו על המערכת החיסונית.

בנתיים כבר מתקרבים ל1000 חולים ביום (כשמדווח כרגע על 4000).

יש מצב לא רע שרוסיה הולכת להיות המוקד הבא (אחרי ארהב..)

פורסם (נערך)
לפני כשעה, EliC25 כתב:

הייתי מוסיך לחישוב על החרדים גם את העובדה שכנראה חלק גדול באוכלוסיה הזו צעירים, בגלל הילודה הגבוהה.

למה? הוירוס יעלם פתאום כי תחגוג חתונה ב100 איש ולא ב400?

לדעתי כל עוד אין חיסון לא נראה חתונות המוניות ואפילו לא מצומצמות יחסית כמו שהכרנו עד היום.

כל אירוע הוא פוטנציאל להדבקה כל עוד אין חיסון.

גילוי נאות: דחיתי את החתונה שלי בעקבות הקורונה.

 

הוירוס ממש לא יעלם

אנחנו נחיה איתו בידיעה שהרוב המוחלט יחלים ממנו

אלה שבאמת נמצאים בסיכון ינעלו בבית

תשים לב שרוב המתים הם בני 70+ עם מחלות רקע

רוב הצעירים שנדבקו בבני ברק יעברו את המחלה במלונית או בטיפול קל בבית חולים אבל יעברו את המחלה

ואחרי שיתפרסמו הנתונים האלה (כי בעוד חודשיים כבר נדע כמה מתוך כל הנדבקים בבני ברק באמת מתו)

אנשים יעצרו הכל ויגידו  שניה אחת, אם אתה מתחת לגיל 70 ואין לך מחלות רקע אתה יכול להסתובב בחוץ

במקרה הכי גרוע תגיע למיון ויש לך סיכוי מאוד מאוד גבוה להחלמה

 

ברור שיהיו מתים

אבל כמות המתים הצעירים תהיה מזערית

זה מה שאני אומר.

אז כן אנשים ידעו שיש קורונה אבל יסתובבו ביום יום עם מסכות וישמרו על הגיינה

אבל הם יבינו שכמו שהם מצטופפים באוטובוס וברכבת ובקניון הם יכולים להצטוףף גם בחתונה

ושלמרות כל התחזיות ההזויות שהיו כאן, לא אני ולא אתה נראה אלפי או עשרות אלפי מתים

 

מספר הנדבקים בכלל לא רלוונטי כי רובם המוחלט יחלים וחלק גדול מהם ישב בבית ויעבור את המחלה בלי להתפנות למיון כמו טוביה צפיר נניח

 

אתה יודע

כשאתה בוחר לצאת בחמישי שישי בלילה אתה מסתכן שאיזה שיכור יכנס בך בכביש ויהרוג אותך

אתה יושב בבר ומסתכן שתהיה חלק מקטטה וידקרו אותך

אתה הולך לים ומסתכן בסרטן העור או קטטה או כל דבר.

אנחנו (הצעירים והבריאים שבנינו) נסתכן בזה שאנחנו נסתובבים ברחוב ושומרים על הגיינה ויש איזה 0.000X% כלשהו שנמות מקורונה

אבל בניגוד לסכנות בכביש, קטטות, סרטן וכו' - כל יום שעובר הסיכוי שאחד מאותם צעירים בריאים ימותו הולך ופוחת , כי לומדים עוד על הנגיף

 

את הפשיעה בכביש ובכלל אתה לא תוכל לעצור, ההפך היא רק תגדל

אז בוא נהיה רגועים לגבי הקורונה

יהיו חתונות, מבטיח לך

 

ומי שיבחר לדחות או לבטל את החתונה זו זכותו המלאה

גם ככה בקיץ יש עומס מטורף. לא יזיק לנו 20-30% מהאירועים שידחקו לחורף שיותר פנוי

עריכה אחרונה על ידי Transporter
  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)
לפני כשעה, vladclar כתב:

 

 

 

 

 

אתה יכול להפנות אותי למקור כלשהו בקשר לאיסור של משרד הבריאות לגבי השימוש במסכות n95 מכל הסוג המסויים/ כל הסוגים ?

 

 

לפני 55 דקות, Blaz00r כתב:

אני חושב שאתה מתבלבל. N95 היא בסדר, המסיכה שנאמר לא להשתמש בה היא מסיכה מסוג אחר ("מסיכת שסתום", לא זוכר במדוייק) שבה באמת הסינון הוא חד-כיווני.

 

מעבר לזה, כל מה שאמרת ממחיש (ממשיך להמחיש) שלא חסר פה אידיוטים (או אנשים שפשוט לא בז*ן שלהם, לא יודע איך להגדיר את זה).

 

 עריכה: https://m.ynet.co.il/Articles/57067590

 

 

צודקים, אין לי דרך לדעת אם המסיכות שאנשים לובשים הן N95 או לא. הכוונה בכללי למסיכות עם שסתום.

 

ואכן, אין שום בעיה עם מסכת N95 רגילה. בחלק מהמסיכות, N95 ואחרות, יש שסתום שמאפשר לאויר לצאת בעת נשיפה - באלה לא אמורים להשתמש כי הן לא מונעות ממך להדביק אחרים.

זה מוסבר בקישור שנתן blazoor, להלן עוד קישור מאתר הכללית:

https://www.clalit.co.il/he/your_health/family/Pages/corona_mask.aspx

עריכה אחרונה על ידי RedLabel

"ai motoare capul doare"

פורסם

וואו, איך פספסתי את הדיון העמוק לגבי החרדים ופורים. 

 

לדעתי (כמו שגם נאמר פה) בפורים פשוט לא היו הרבה חולים במגזר החרדי,

ולכן דווקא מסיבות פורים הגדולות במגזר החרדי לא גרמו להדבקות נרחבות.

אבל, לא צריך מסיבות במגזר החרדי על מנת להגביר את ההדבקות שם, הם מתפללים 3 פעמים ביום במקומות צפופים.

הם גרים בדירות קטנות עם הרבה ילדים ולכן ברגע שהוירוס הגיע לשם (כנראה אחרי פורים) אז הוא התחיל להתפשט במהירות. 

 

ואני לא מבין את הצביעות של חלק מהחילונים.

הרי שכבר היתה התפרצות קורונה באירופה ופה עדיין לא הייתה,  אף חילוני לא חשב לבטל את חופשת הסקי שלו באירופה.

שדיווחו שתאילנד נגועה, עדיין ריאיינו ישראלים בשדה התעופה שטסים לתאילנד - הסיבה שהם טסים הייתה כי כבר שילמנו 

הבנו שלא יחזירו את הכסף אז אנחנו טסים , מקסימום נחזור לבידוד 14 יום. 

 

אז החרדים אותו דבר, הם פשוט לא הבינו , יש להם הצתה מאוחרת. בדיוק כמו לכל אלו שטסו לאיטליה. 

 

 

לגבי החלק השני, אין ספק שרוב החולים עוברים את זה קל ושורדים.. אף אחד מעולם לא טען שרוב החולים מתים. 

חוסר הודאות עכשיו הוא בין 0.5% מתים מהחולים או 10% מתים .. לא ראיתי אף תחזית מעל 10%. 

הויכוח השני הוא כמה חולים יהיו מתוך האוכלוסייה 50% או 70% , הסיכוי שכל ה 100% ידבקו הוא נמוך , זה לא קורה באף מחלה. 

 

גם מצב שרק 0.5% מהחולים נפטרים הוא עצוב ורע, אבל אנחנו עדיין לא יודעים.

אבל.. ה 0.5% נובע מהעובדה שמניחים שיש פי 10 או פי 20 חולים שלא נרשמים ולא מאובחנים.

ולכן מתוך ה 7000 הידועים שלנו בארץ לא יתכן שרק 0.5% ימותו , כי זה אומר שהצלחנו לזהות כל כולם,

וזה לא הגיוני, כי אותו מחקר שמניח 0.5% תמותה, מניח שיש פי 20 יותר חולים מאשר המאובחנים, 

 

ולכן גם במצב באופטימי - עדיין ימותו מעל 1% ויתכן גם 5% מתוך ה 7000 בחודש הקרוב. 

וגם במצב האופטימי עדיין בחודש הקרוב נעלה לכמה עשרות אלפי חולים, אולי 20,000 ואולי 50,000.. לא יודע. 

ומתוכם יהיו כמה מאות מתים. 

אבל במצב האופטימי , השיא יגיע בסוף אפריל אמצע מאי .

במצב האופטמי , נסיים את המשבר עם 50% נדבקים בארץ - שזה 4 מיליון חולים,

אבל במצב האופטימי נאבחן רק 10% מהם שבה 400,000 

ובמצב באופטימי רק 100,000 יגיעו לבתי חולים

ובמצב האופטימי רק 20,000 מהם ימותו 

ובמצב האופטימי זה יגמר תוך 3 חודשים (90 יום),

במצב האופטימי ב-90 יום ימותו 20,000 אנשים בארץ שזה 200 ביום ממוצע - אבל בשיא יהיו 500 (או יותר) מתים ביום.

 

וזה המצב הכי אופטימי  שאני מצליח לחשוב עליו.

 

מישהו רוצה שאני ארשום את התרחיש הפסימי שלי?  

 

כי בתרחיש האופטימי - הבורסה צפוייה להמשיך לרדת , אבל תוך שנה שנתיים לחזור לרמות גבוהות.

בתרחיש בפסימי הבורסה תרד ותישאר למטה עוד הרבה הרבה זמן

ולא יהיה חשק למסיבות וחתונות בעשור הקרוב  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

פורסם (נערך)
לפני 5 דקות, korola כתב:

וואו, איך פספסתי את הדיון העמוק לגבי החרדים ופורים. 

 

לדעתי (כמו שגם נאמר פה) בפורים פשוט לא היו הרבה חולים במגזר החרדי,

ולכן דווקא מסיבות פורים הגדולות במגזר החרדי לא גרמו להדבקות נרחבות.

אבל, לא צריך מסיבות במגזר החרדי על מנת להגביר את ההדבקות שם, הם מתפללים 3 פעמים ביום במקומות צפופים.

הם גרים בדירות קטנות עם הרבה ילדים ולכן ברגע שהוירוס הגיע לשם (כנראה אחרי פורים) אז הוא התחיל להתפשט במהירות. 

 

ואני לא מבין את הצביעות של חלק מהחילונים.

הרי שכבר היתה התפרצות קורונה באירופה ופה עדיין לא הייתה,  אף חילוני לא חשב לבטל את חופשת הסקי שלו באירופה.

שדיווחו שתאילנד נגועה, עדיין ריאיינו ישראלים בשדה התעופה שטסים לתאילנד - הסיבה שהם טסים הייתה כי כבר שילמנו 

הבנו שלא יחזירו את הכסף אז אנחנו טסים , מקסימום נחזור לבידוד 14 יום. 

 

אז החרדים אותו דבר, הם פשוט לא הבינו , יש להם הצתה מאוחרת. בדיוק כמו לכל אלו שטסו לאיטליה. 

 

 

לגבי החלק השני, אין ספק שרוב החולים עוברים את זה קל ושורדים.. אף אחד מעולם לא טען שרוב החולים מתים. 

חוסר הודאות עכשיו הוא בין 0.5% מתים מהחולים או 10% מתים .. לא ראיתי אף תחזית מעל 10%. 

הויכוח השני הוא כמה חולים יהיו מתוך האוכלוסייה 50% או 70% , הסיכוי שכל ה 100% ידבקו הוא נמוך , זה לא קורה באף מחלה. 

 

גם מצב שרק 0.5% מהחולים נפטרים הוא עצוב ורע, אבל אנחנו עדיין לא יודעים.

אבל.. ה 0.5% נובע מהעובדה שמניחים שיש פי 10 או פי 20 חולים שלא נרשמים ולא מאובחנים.

ולכן מתוך ה 7000 הידועים שלנו בארץ לא יתכן שרק 0.5% ימותו , כי זה אומר שהצלחנו לזהות כל כולם,

וזה לא הגיוני, כי אותו מחקר שמניח 0.5% תמותה, מניח שיש פי 20 יותר חולים מאשר המאובחנים, 

 

ולכן גם במצב באופטימי - עדיין ימותו מעל 1% ויתכן גם 5% מתוך ה 7000 בחודש הקרוב. 

וגם במצב האופטימי עדיין בחודש הקרוב נעלה לכמה עשרות אלפי חולים, אולי 20,000 ואולי 50,000.. לא יודע. 

ומתוכם יהיו כמה מאות מתים. 

אבל במצב האופטימי , השיא יגיע בסוף אפריל אמצע מאי .

במצב האופטמי , נסיים את המשבר עם 50% נדבקים בארץ - שזה 4 מיליון חולים,

אבל במצב האופטימי נאבחן רק 10% מהם שבה 400,000 

ובמצב באופטימי רק 100,000 יגיעו לבתי חולים

ובמצב האופטימי רק 20,000 מהם ימותו 

ובמצב האופטימי זה יגמר תוך 3 חודשים (90 יום),

במצב האופטימי ב-90 יום ימותו 20,000 אנשים בארץ שזה 200 ביום ממוצע - אבל בשיא יהיו 500 (או יותר) מתים ביום.

 

וזה המצב הכי אופטימי  שאני מצליח לחשוב עליו.

 

מישהו רוצה שאני ארשום את התרחיש הפסימי שלי?  

 

כי בתרחיש האופטימי - הבורסה צפוייה להמשיך לרדת , אבל תוך שנה שנתיים לחזור לרמות גבוהות.

בתרחיש בפסימי הבורסה תרד ותישאר למטה עוד הרבה הרבה זמן

ולא יהיה חשק למסיבות וחתונות בעשור הקרוב  

 

 

התרחיש האופטימי אומר שזה בכלל לא רלוונטי אם יש לך 50,000 או 200,000 חולים

לדעתי כבר יותר משבועיים יש לך בארץ 50,000 חולים

אני אישית יודע על כמה מסיבות ענק בפורים שהיו שם חולי קורונה מאובחנים

אז קודם כל אף אחד מהחולים האלה לא נפטר.

שנית, הם הדביקו המון אנשים.

 

מתוך כל ההדבקות בפורים + רשתות שיווק+ התקהלויות שהיו ב 14.3 כשהכל היה פתוח וחשבו שזה יום העצמאות

עברו 3 שבועות ויש לך  פחות מ -40 מתים כרגע

 

אמרו ש 30% מאוכלוסיית בני ברק נדבקה

אז כבר יש לך 60,000 חולים

בוא נחכה שבועיים ונעשה אם מתוך אותם 60,000 (לא מתוך כל המדינה!) יש לך 600 מתים או 300 מתים

 

שים לב שאני מדבר רק על אותם 30% שנדבקו בבני ברק

יש עוד מדינה שלמה חוץ מבני ברק

ככה שעוד שבועיים אמורים להיות לך אפילו 1000 מתים

 

ברור לכולנו שזה לא יקרה.

תסתכל על הדיווחים על הנפטרים, רובם המכריע בני 70-90 עם מחלות רקע

 

יהיו גם צעירים, אבל הם אחוז כל כך מזערי וזניח שלא מורגש לטעמי.

סיכוי הרבה יותר גבוה שאותם צעירים ימותו בכביש

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם

בתרחיש האופטימי שלך, כל חולה רביעי מאובחן יגיע לבית חולים.

לדעתי, כאן ערבבת נתון פסימי.

 

 

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לפני 1 דקה, vladclar כתב:

בתרחיש האופטימי שלך, כל חולה רביעי מאובחן יגיע חבית חולים.
לדעתי, כאן ערבבת נתון פסימי.

 

בתרחיש האופטימי שלי זה בכלל לא משנה מי יגיע לבית חולים או לא.

רובם המכריע יבריאו

נכון, אין לי ילדים 

אבל אני אומר לך שאם היו לי הייתי יותר דואג ממה שקורה בבתי ספר, בגני ובכבישים

 

לא צריך להיות פרופסור כדי להבין שהרוב המוחלט של הנפטרים הוא בגילאים 70-90 עם מחלות רקע

ואם חלילה ימותו צעירים הם טיפה בים.

https://www.ch10.co.il/news/584266/?fbclid=IwAR0lWJyVoGcuyZEEcT2SSCVmrqQ_CbC2ebf3vvuc6KoXFZAfB_a0tf314zU#.Xoc2zYgzaUk

פורסם

התכוונתי למה שרשם korola

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם (נערך)

בזמן שרובנו יושבים בבידוד (לא יכולים ללכת לעבוד, לא יכולים ללכת לקופ"ח וגם לא לאיקאה, לחדר כושר או לפאב), יש חלקים באוכלוסיה שממשיכים לשים פס על החוק ועל ההנחיות.

 

למשל עכשיו, יש אשכרה מספר אוטובוסים שחונים ליד אחד החופים בשרון (והם לא הגיעו ריקים), יחד עם לא מעט מכוניות, כאילו שאין "סגר".

 

פה בדיוק הבעיה - רוב הציבור (או חלק גדול ממנו) נדפק בגלל מיעוטים שלא משחקים לפי הכללים. בדיוק כמו שקורה עם תשלומי המסים, עם ביטוחי הרכב וכדומה (אבל זה לשרשור אחר).

 

שלא לדבר על זה שזה מגדיל את הסיכויים להתפרצות מחודשת ברגע של חזרה לשגרה.

 

 

עריכה אחרונה על ידי gadik6

פורסם

נו, פארטו וזה. 20% מהציבור דופק את ה-80% הנותרים (וגם את עצמו האמת).

 

 

בתרחיש האופטימי שלי זה בכלל לא משנה מי יגיע לבית חולים או לא.

 

בסדר, כבר הבנו שלא אכפת לך מכלום חוץ מזה שיחזרו להיות אירועים המוניים.

 

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 14 דקות, gadik6 כתב:

בזמן שרובנו יושבים בבידוד (לא יכולים ללכת לעבוד, לא יכולים ללכת לקופ"ח וגם לא לאיקאה, לחדר כושר או לפאב), יש חלקים באוכלוסיה שממשיכים לשים פס על החוק ועל ההנחיות.

 

למשל עכשיו, יש אשכרה מספר אוטובוסים שחונים ליד אחד החופים בשרון (והם לא הגיעו ריקים), יחד עם לא מעט מכוניות, כאילו שאין "סגר".

 

פה בדיוק הבעיה - רוב הציבור (או חלק גדול ממנו) נדפק בגלל מיעוטים שלא משחקים לפי הכללים. בדיוק כמו שקורה עם תשלומי המסים, עם ביטוחי הרכב וכדומה (אבל זה לשרשור אחר).

 

שלא לדבר על זה שזה מגדיל את הסיכויים להתפרצות מחודשת ברגע של חזרה לשגרה.

 

לא נורא

עוד שבועיים שיראו שלמרות כל הטירוף אחרי בני ברק

נדבקו שם כמה עשרות אלפים

ומתוכם אפשר לספור על יד אחת את החולים במצב קשה

יבינו שהוירוס הזה לא מאיים עלינו בכלל

לפני 3 דקות, Blaz00r כתב:

נו, פארטו וזה. 20% מהציבור דופק את ה-80% הנותרים (וגם את עצמו האמת).

 

 

 

בסדר, כבר הבנו שלא אכפת לך מכלום חוץ מזה שיחזרו להיות אירועים המוניים.

 

 

זה יקרה איתי או בלעדיי

הרצון לחזק את הכלכלה הרבה יותר חזק מהרצון לשמור על מבוגרים בני 70-90 עם מחלות רקע שיכולים פשוט להסתגר בבית עד שימצאו פתרון

פורסם (נערך)

בן אדם אתה חייב להתעורר ולהריח את הקפה. אחד לא יאפשר ערימה של קשישים מתים רק כדי שתוכל להפעיל את אולם האירועים שלך. המהלך שאתה ממליץ לא מחליף תוצאה אחת גרועה (משבר כלכלי) בתוצאה אחרת גרועה (זקנים מתים) אלא בשתי תוצאות גרועות גם משבר כלכלי חמור וגם ערימה של מתים. המספרים שאתה זורק נדבקו 500 אלף ומתו רק 30 איש לא מגובים בכלום ושום דבר. מדובר בניסיון שלך לבנות לעצמך סיפור שאוטוטו חוזרים לשגרה. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
  • אהבתי 2
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 2
פורסם
לפני 30 דקות, vladclar כתב:

בתרחיש האופטימי שלך, כל חולה רביעי מאובחן יגיע לבית חולים.

לדעתי, כאן ערבבת נתון פסימי.

 

 

 

מה פסימי בזה?

הלוואי שמתוך  4 מיליון חולים נצטרך לאשפז רק 100,000.

שים לב שזה 100,000 על פני 3 חודשים, לא כתבתי חולים קשה או חולים מאובחנים. 

כמה מאשפזים היום מתוך ה 7000?  או שיותר נכון כמה היו צריכים אישפוז בבתי חולים , כולל אלו ששוחררו כבר?  

 

וכל התרחיש האופטימי בנוי על זה שיש פי 10 חולים מאשר אלו שאנחנו מצליחים לאבחן, 

כלומר חולים שרק עוברים שפעת קלה ובכלל לא צריכים אישפוז או בדיקה או שום דבר.

 

 

פורסם
 
לא נורא
עוד שבועיים שיראו שלמרות כל הטירוף אחרי בני ברק
נדבקו שם כמה עשרות אלפים
ומתוכם אפשר לספור על יד אחת את החולים במצב קשה
יבינו שהוירוס הזה לא מאיים עלינו בכלל

אני לא מבין. למה אתה חוזר כל הזמן על המנטרה הזאת? אנחנו כבר 3 חודשים בתוך הדבר הזה והנתונים האלה ידועים לכל גם מבלי לחכות עוד שבועיים "לנתונים מבני ברק".

 
זה יקרה איתי או בלעדיי
הרצון לחזק את הכלכלה הרבה יותר חזק מהרצון לשמור על מבוגרים בני 70-90 עם מחלות רקע שיכולים פשוט להסתגר בבית עד שימצאו פתרון


המציאות מראה אחרת. זה שאתה בוחר להתעלם ממנה זה עניין שלך.
  • אהבתי 1
פורסם (נערך)
לפני 41 דקות, ChemGuy85 כתב:

בן אדם אתה חייב להתעורר ולהריח את הקפה. אחד לא יאפשר ערימה של קשישים מתים רק כדי שתוכל להפעיל את אולם האירועים שלך. המהלך שאתה ממליץ לא מחליף תוצאה אחת גרועה (משבר כלכלי) בתוצאה אחרת גרועה (זקנים מתים) אלא בשתי תוצאות גרועות גם משבר כלכלי חמור וגם ערימה של מתים. המספרים שאתה זורק נדבקו 500 אלף ומתו רק 30 איש לא מגובים בכלום ושום דבר. מדובר בניסיון שלך לבנות לעצמך סיפור שאוטוטו חוזרים לשגרה. 

 

הקשישים לא ימותו כי הם יהיו בבידוד עד שיקבלו הוראה אחרת

ערים בעייתיות בצורה קיצוןנית יסגרו כמו את בני ברק

ונכון לעכשיו מתוך 40 מתים אני לא יודע אם יש אחד שלא הייתה לו מחלת רקע.

הרוב המוחלט בגילאי 70 עד 90

 

וכרגע יותר ויותר אנשים קוראים לשחרר את המשק ואני מאמין שזה יקרה לאט לאט

אם צריך להשאיר את הזקנים בבידוד עוד חצי שנה זה מה שיעשו

אבל לא את הצעירים והבריאים

 

לפני 33 דקות, Blaz00r כתב:


אני לא מבין. למה אתה חוזר כל הזמן על המנטרה הזאת? אנחנו כבר 3 חודשים בתוך הדבר הזה והנתונים האלה ידועים לכל גם מבלי לחכות עוד שבועיים "לנתונים מבני ברק".



המציאות מראה אחרת. זה שאתה בוחר להתעלם ממנה זה עניין שלך.

 

אנחנו לא נמצאים בשום דבר 3 חודשים

הבלאגן כאן התחיל בסוף פברואר

ויש לנו 40 מתים

אחרי תחזיות של עשרות אלפי חולים, אלפי מונשמים ומאות אם לא אלפי מתים עד ה 1.4

 

אז המציאות מראה ההפך מכל התחזיות

השבוע ראיינו הזויה אחת שטענה שעד היום יהיו כאן עשרות אלפי מונשמים או מתים

אותי לא מעניין מה קורה בחו"ל כי כל מדינה מתנהלת כמו שהיא רואה לנכון והעובדות מוכיחות שכרגע מספר המתים אפס ומספר החולים קשה גם

 

עריכה אחרונה על ידי Transporter
×
×
  • תוכן חדש...