Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לפני 20 דקות, SlowRide כתב:

דחו את הגשת הטופס השנתי בגלל הקורונה"?

 

דחו

לפני 25 דקות, ChemGuy85 כתב:

אני מסכים איתך המענק הזה הוא ביזיון ויריקה בפרצוף של עצמאיים. 

 

אני באמת לא מצליח להבין למה צריך לתת מתנות לעסק שמרוויח 150,000 ומשלם בסך הכל 8% מיסים

יש לו כמעט אפס הוצאות

על מה ולמה פרס?

בהתחלה הייתי בטוח שעוד ישנו את זה

היום אני כבר סקפטי ממש

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם
לפני 59 דקות, korola כתב:

דחו בחודשיים . 

דוח שנתי במס הכנסה מקוון ליחידים יוגש עד יום חמישי 30.07.2020.

 

https://www.kolzchut.org.il/he/מידע_חשוב_לעצמאים_או_פרילנסרים_עקב_התפשטות_נגיף_קורונה

 

 

עדיף למצוא חדשות באתר רשות המיסים

הם דואגים לעדכן על הדברים האלה

אני זוכר שקראתי שנדחה

פורסם
לפני 14 דקות, Transporter כתב:

 

עדיף למצוא חדשות באתר רשות המיסים

הם דואגים לעדכן על הדברים האלה

אני זוכר שקראתי שנדחה

 

זה מה שכתבתי, דחו בחודשיים.

היה אמור להיות 31/5 ונדחה ל 30/7 

תמיד יש גם חודש גרייס, כי מקבלים קנס רק על חודש מלא של איחור,

פעם היית לי בעיה, אז ביקשתי דחייה של חודש, ענו לי שעד חודש איחור לא צריך לבקש. 

 

הלינק ששלחתי הוא של כל זכות, הוא מרכז את כל ההודעות שקשורות למצב ולרשות המיסים, ביטוח לאומי, מע"מ והכל 

  • אהבתי 1
פורסם

"קוד ירוק בטלפון שמאשר שאתה נקי מקורונה ויכול להכנס לאיזורים  עם התכנסויות גדולות"

נראה מעולה כדי להחזיר את העניינים לשיגרה

גם ככה כל הקטע עם השבכ עבר לסדר היום (ולדעתי זה מצוין)

שיתחילו להשתמש במה שהסמארטפון יודע עלינו כדי לאשר שאנחנו בריאים וככה ירשו לנו לצאת מהבית.

הלוואי שיגיע גם לכאן

 

https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5706947,00.html

פורסם
לפני 4 דקות, LotusElise כתב:

תחזרו להשתמש במוצרי פלסטיק חד פעמיים.

בסן פרנסיסקו אסרו שימוש בשקיות בד לקניות.

חייבים לפי חוק להשתמש בשקיות ניילון.

 

https://www.foxnews.com/politics/san-francisco-order-bans-reusable-bags-from-grocery-stories

 

 

 

מה ההבדל בין זה לבין תיק ופאוץ'?

פורסם
לפני 9 דקות, Transporter כתב:

 

 

מה ההבדל בין זה לבין תיק ופאוץ'?

רק שקיות חד פעמיות שמחולקות בסופר

ציטוט

Under the order, stores are not allowed to let "customers bring their own bags, mugs, or other reusable items from home" 

 

אייל

פורסם (נערך)

מה זה התורים הפסיכיים האלה בתל אביב לביצים? הגרסה המודרנית של bread lines? באשדוד אני קונה ביצים מתחת לבית בלי שום בעיה כמה שאני רוצה. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם

דיברנו על זה פעם, חוסרים של מוצרים מסוימים זה עניין גיאוגרפי. בירושלים המצב דומה - בגדול, אין ביצים כמעט.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

זה לא רק בתל אביב. בראשון קשה מאוד להשיג ביצים. החנויות שמוכרות רק ביצים סגורות. אתמול בחנות המפעל של גליקסמן בנס ציונה היה תור של כ 30 איש והמדפים היו כמעט ריקים לגמרי. היום בבוקר כבר שמו שלט שיפתחו מחדש רק ביום ראשון. 

 

אסף

פורסם (נערך)

סגר מוחלט בבני ברק באיחור של שלושה שבועות אחרי שהסוסים ברחו מהאורווה. 

 

מספר החולים בעיר מכפיל את עצמו כל מספר ימים. בקיצור אכלנו אותה. תמשיכו לחלום על חזרה לשגרה אחרי פסח לא נצא מהבית עד סוף יוני. 

 

 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
×
×
  • תוכן חדש...