Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

    

לפני 1 שעה, gadik6 כתב:

לגבי סין - אני לא יודע על סמך מה אתה קובע שזה "דיווחים שקריים". כל ההשערות שעפות כאן על סין הן לא יותר מספקולציות לא מבוססות (או מבוססות על דעות קדומות).

שאלת אותי, אבל החבר'ה פה כבר סיכמו את זה יפה.

סין היו הראשונים, לקח להם זמן להבין עם מה הם מתעסקים פה.

מדובר במקום צפוף עם אוכלוסיה כל כך גדולה, רק בשביל שנדבר במספרים.

כהקדמה אציין שישראל מוגדרת כמקום הכי בטוח להיות בו בהתפרצות המגיפה, כי הצעדים שננקטו עזרו לבלום את התפשטות המגיפה.

בישראל יש 8.7 מליון אנשים, לעומת סין מדובר בכמעט חצי אחוז מהאוכלוסיה שלהם.

כלומר, היינו מצפים שבמקרה אופטימי מאוד, יהיו בסין פי 160 חולים יותר מבישראל (שעוד בכלל נמצאת בתחילת ההתפשטות) - כלומר נכון לעכשיו, מדובר על מעל למליון מקרים.

אבל לא, סין נעצרה על על פא*ינג 80 אלף מקרים, נו באמת, צריך להיות תמים לגמרי או לא להבין באיזה קנה מידה מדובר כדי לחשוב שזה דיווח אמיתי. מדינות קטנות פי עשרות מונים מגיעות למספר נדבקים שכזה, וזה אחרי שננקטו צעדים.

אז בסין, שננקטו צעדים באיחור יחסית, יש רק 80 אלף מקרים? GIVE ME A BREAK.

בנוסף, אל תשכח שמדובר במדינה בה אין חופש ביטוי ואין חופש עיתונות, מה שמשפיע על מה שהעולם רואה, מי בדיוק אוכף את הדיווחים שלהם? אף אחד.

אני זוכר שהתפרסם סרטון ממצלמה של אופנוען שנוסע ברחוב ראשי ורואים בצידי הדרך גופות שנערמות, וכל הרחוב ריק לגמרי. 
אפשר להגיד שזה לא מאומת ולא מאושר, אבל אני באמת לא מצליח לחשוב על אלטרנטיבה לסצנה הזו, למה שהרחוב יהיה ריק? למה שיהיו גופות מוטלות ברחוב?
כל זה ורק 3000 מתים?...

יש פי כמה וכמה יותר חולים, ופי כמה וכמה יותר מתים בסין.

  

 

עריכה: עמוד 200, מזל טוב לנו.

 

 

עריכה אחרונה על ידי EliC25
פורסם (נערך)

טראמפ בונה נרטיב שבגלל שהסינים שיקרו לגבי מספר המתים ארה"ב לא לקחה את הוירוס ברצינות. אין ספק שיש לסינים אשמה תורמת בחומרת התפשטות הוירוס ברחבי העולם, אבל בואו יש לארה"ב מודיעין מהטובים אם לא הטוב בעולם. גורמי מודיעין בארה"ב ידעו מצויין מה מתרחש בסין, אבל כנראה הצמרת בבית הלבן העדיפה להתעלם. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם (נערך)
לפני 9 דקות, ChemGuy85 כתב:

דעו מצויין, אבל כנראה הצמרת בבית הלבן העדיפה להתעלם. 

 

ברור שידעו, כבר בינואר העריכו שהמגיפה בדרך לארה"ב. טראמפ התעלם כי הוא יודע הכי טוב ובזכותו הגענו ל-2020 שזו - ככל הנראה, המספרים עדיין בבדיקה - השנה הכי גבוהה שארה"ב אי פעם הגיעה אליה!

 

https://www.washingtonpost.com/national-security/us-intelligence-reports-from-january-and-february-warned-about-a-likely-pandemic/2020/03/20/299d8cda-6ad5-11ea-b5f1-a5a804158597_story.html

 

עריכה: הממ הזה קורע מצחוק לצערי הרב

 

https://9gag.com/gag/az13omZ

עריכה אחרונה על ידי MiniMiz3r
פורסם (נערך)
לפני 22 דקות, EliC25 כתב:

    

שאלת אותי, אבל החבר'ה פה כבר סיכמו את זה יפה.

סין היו הראשונים, לקח להם זמן להבין עם מה הם מתעסקים פה.

מדובר במקום צפוף עם אוכלוסיה כל כך גדולה, רק בשביל שנדבר במספרים.

כהקדמה אציין שישראל מוגדרת כמקום הכי בטוח להיות בו בהתפרצות המגיפה, כי הצעדים שננקטו עזרו לבלום את התפשטות המגיפה.

בישראל יש 8.7 מליון אנשים, לעומת סין מדובר בכמעט חצי אחוז מהאוכלוסיה שלהם.

כלומר, היינו מצפים שבמקרה אופטימי מאוד, יהיו בסין פי 160 חולים יותר מבישראל (שעוד בכלל נמצאת בתחילת ההתפשטות) - כלומר נכון לעכשיו, מדובר על מעל למליון מקרים.

אבל לא, סין נעצרה על על פא*ינג 80 אלף מקרים, נו באמת, צריך להיות תמים לגמרי או לא להבין באיזה קנה מידה מדובר כדי לחשוב שזה דיווח אמיתי. מדינות קטנות פי עשרות מונים מגיעות למספר נדבקים שכזה, וזה אחרי שננקטו צעדים.

אז בסין, שננקטו צעדים באיחור יחסית, יש רק 80 אלף מקרים? GIVE ME A BREAK.

בנוסף, אל תשכח שמדובר במדינה בה אין חופש ביטוי ואין חופש עיתונות, מה שמשפיע על מה שהעולם רואה, מי בדיוק אוכף את הדיווחים שלהם? אף אחד.

אני זוכר שהתפרסם סרטון ממצלמה של אופנוען שנוסע ברחוב ראשי ורואים בצידי הדרך גופות שנערמות, וכל הרחוב ריק לגמרי. 
אפשר להגיד שזה לא מאומת ולא מאושר, אבל אני באמת לא מצליח לחשוב על אלטרנטיבה לסצנה הזו, למה שהרחוב יהיה ריק? למה שיהיו גופות מוטלות ברחוב?
כל זה ורק 3000 מתים?...

יש פי כמה וכמה יותר חולים, ופי כמה וכמה יותר מתים בסין.

 

 

 

 

מדובר במקום צפוף?

אתה מודע לעובדה שצפיפות האוכלוסין בישראל גבוהה יותר מפי 2 מאשר בסין?

 

אם כבר, אז מה שתורם להתפשטות המגיפה, לפחות בשלב הראשוני, זה צפיפות האוכלוסין, ולא גודל האוכלוסיה, שלא ממש משנה בשלב הראשוני.

 

דבר שני, אתה שוב מתעלם מהצעדים שסין נקטה - הכנסה של מאות מיליונים להסגר מלא. לא הסגר שכונה כמו בישראל, אלא הסגר מלא (ואת זה אני לא אומר לך ממה שכתוב בעיתונים או מאיזה סרטון לא ידוע שהתפרסם, אלא מחברים, כולל "מערביים", שחיים בסין ומדווחים ממקור ראשון).

עריכה אחרונה על ידי gadik6

פורסם (נערך)
לפני 2 שעות, ChemGuy85 כתב:

 

אולי זרקו את הביצים כי הן מקולקלות? 

 

https://www.israelhayom.co.il/article/586201

 

תקרא על ה 500 מטילות של רפי דיין,  הוא לא גנב כלום.

קנה 500 אפרוחים , גידל אותם במשק אורגני ורצה לחלק חינם ביצים אורגניות לחברים והשכנים. 

משרד החלקאות בחסות בית המשפט הגיע יום אחד לפנות בוקר.

התפרצו לו למשק , אספו את כל התרנגולות והשמידו אותם. 

 

ככה מועצת הלול מתנהגת,  כמו קרטל במדינות הכי אפלות שקיימות 

 

https://www.mako.co.il/news-israel/2020_q1/Article-8811c35ff53cf61027.htm 

 

וכל זה קרה ב 20/1/2020 ...   חודשיים אחרי זה מועצת הלול מספרת שהיא הגדילה את מכסות היבוא מספרד ופורטוגל 

כמו כל שנה לפני הפסח.

 

הזוי לחלוטין

 

מהמועצה לענף הלול נמסר בתגובה: "רפי דיין החזיק מטילות בניגוד לחוק ולתקנות המועצה לענף הלול ותוך הפרה בוטה של הכרעת בג"צ שהתקבלה בעניינו. המועצה לענף הלול פועלת על פי חוק ותמשיך לפעול על מנת לפנות מטילות מלולים בלתי חוקיים".

עריכה אחרונה על ידי korola
  • אהבתי 1
  • מעניין 1
פורסם
לפני 3 דקות, gadik6 כתב:

אתה מודע לעובדה שצפיפות האוכלוסין בישראל גבוהה יותר מפי 2 מאשר בסין?

 

אתה מודע לעובדה שזה לא משנה, ומה שמשנה זו צפיפות האוכלוסין בערים הגדולות...? בווהאן יש יותר אנשים מכל ישראל וצפיפות אוכלוסיה גבוהה פי 3. וזו רק עיר אחת.

 

לפני 6 דקות, gadik6 כתב:

דבר שני, אתה שוב מתעלם מהצעדים שסין נקטה - הכנסה של מאות מיליונים להסגר מלא.

 

כן, כמה חודשים אחרי שההתפרצות החלה. 

פורסם
לפני 9 דקות, gadik6 כתב:

 

מדובר במקום צפוף?

אתה מודע לעובדה שצפיפות האוכלוסין בישראל גבוהה יותר מפי 2 מאשר בסין?

כן אבל צפיפות האוכלוסין בסין תלויה בשטח, והשטח של סין  עצום, צריך להסתכל בהתאם למחוזות או אם תרצה באופן נקודתי תסתכל על וואהן - 12 מליון תושבים בשטח שהוא 40 אחוז מהשטח של ישראל.

פורסם
Just now, EliC25 כתב:

כן אבל צפיפות האוכלוסין בסין תלויה בשטח, והשטח של סין  עצום, צריך להסתכל בהתאם למחוזות או אם תרצה באופן נקודתי תסתכל על וואהן - 12 מליון תושבים בשטח שהוא 40 אחוז מהשטח של ישראל.

 

השוואה לא נכונה.

אתה משווה איזור עירוני מול מדינה הכוללת גם את הנגב/הערבה/הגליל ורמת הגולן

אם כבר תשווה את איזור וואהן לאיזור תל אביב , או אפילו כל אזור המרכז כולל פתח תקווה/רעננה/חולון/רחובות 

 

פורסם
לפני 3 שעות, Igalz כתב:

הtriage הרפואי הוא לא המצאה חדשה, למעשה הוא כבר בן יותר מ100 שנה. וזה בדיוק מה שהולך בכל מערכת בריאות בעולם בכל רגע נתון בכל זמן נתון. רק הרמה משתנה בהתאם לעומס.

 

קראת את הכתבה?

לא טריאז' אלא הנחיה מורדת מראש: "20 אחוז מהמיטות בלבד - לחולים שאינם חולי קורונה" כלומר לצוות אין יכולת לתמרן בין חולי קורונה לחולים "סתם".

 

לפחות מתחילים לעודד חולי שבץ כן ללכת למיון: https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5705566,00.html

 

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

פורסם

מחיר האיחור של שבועיים בבני ברק ,
ציטוט:
"מנכ"ל מכבי שירותי בריאות, פרופסור רן סער, אמר היום (שלישי) כי על פי הערכה, 38% מתושבי בני ברק חולים - כ-75 אלף איש. מנכ"ל מכבי אמר את הדברים בוועדת הקורונה בכנסת, בראשות ח"כ עפר שלח. שלח, שנכח בוועדה, אמר כי "ראש הממשלה חייב להתנער מכל שיקול זר ולפעול מיידית, באופן מאסיבי וממוקד, לטיפול בבני ברק"

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם (נערך)
לפני 10 דקות, MiniMiz3r כתב:

 

אתה מודע לעובדה שזה לא משנה, ומה שמשנה זו צפיפות האוכלוסין בערים הגדולות...? בווהאן יש יותר אנשים מכל ישראל וצפיפות אוכלוסיה גבוהה פי 3. וזו רק עיר אחת.

 

 

בוא לא נערבב עגבניות עם תפוזים.

 

רוצה לדבר על צפיפות בערים גדולות?   בבקשה.

 

ווהאן - 1100 איש לק"מ

 

ניו יורק - 11000 איש לק"מ

 

מילאנו - 4400 איש לק"מ.

 

 

ושוב, גודל האוכלוסיה לא משנה בשלבים הראשוניים, מה שמשנה זה צפיפות האוכלוסיה, הגיל של האוכלוסיה והנורמות החברתיות, ובכל שלושת הפרמרטרים הללו איטליה, אותה הבאת כדוגמה, "נופלת" מסין (צפיפות גבוהה יותר, אוכלוסיה מבוגרת יותר ונורמות חברתיות שאינן מאפשרות "ריחוק" בשגרה).

עריכה אחרונה על ידי gadik6

פורסם (נערך)
לפני 23 דקות, gadik6 כתב:

דבר שני, אתה שוב מתעלם מהצעדים שסין נקטה - הכנסה של מאות מיליונים להסגר מלא. לא הסגר שכונה כמו בישראל, אלא הסגר מלא 

 

אתה מתעלם שהצעדים התרחשו שלושה חודשים אחרי שהתגלו מקרי ההדבקה הראשונים, אחרי חגיגות השנה החדשה ואחרי שהוירוס התפשט לכל עיר מרכזית בסין כאשר "הסגר" היה רק ב-Wuhan.  פתאום לפני חודש הפסיקו לזרום נתונים על הדבקות מסין. זה כאילו הוירוס עשה "פוף" באוויר ונעלם. עזוב זה לא עובד ככה במציאות. 

 

Untitled.jpg.dee2320bab6c6489cefd86a902797814.jpg

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
  • אהבתי 1
  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 12 דקות, korola כתב:

 

https://www.israelhayom.co.il/article/586201

 

תקרא על ה 500 מטילות של רפי דיין,  הוא לא גנב כלום.

קנה 500 אפרוחים , גידל אותם במשק אורגני ורצה לחלק חינם ביצים אורגניות לחברים והשכנים. 

משרד החלקאות בחסות בית המשפט הגיע יום אחד לפנות בוקר.

התפרצו לו למשק , אספו את כל התרנגולות והשמידו אותם. 

 

ככה מועצת הלול מתנהגת,  כמו קרטל במדינות הכי אפלות שקיימות 

 

 

בעולם נורמלי מי שהיה מושמד פה זה מועצת הלול.
חדירה לשטח פרטי, השחתת רכוש, השמדת מזון, התעללות בבע"ח. על מה?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

×
×
  • תוכן חדש...