Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

זוכרים את אדון מייקל לוויט שאמר לפני חודש "אופתע אם בישראל ימותו יותר מ-10 איש, איטליה בחצי דרך החוצה, המגפה בדרך לבלימה"? אז מה אני אגיד לכם פרס נובל בכימיה לא הפך אותו אפידמיולוג טוב או אפילו אדם עם היגיון בריא או פשוט הצ'ק מסין ממש, ממש טוב. 

 

https://newmedia.calcalist.co.il/magazine-12-03-20/m01.html

 

https://www.inn.co.il/News/News.aspx/430790

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם
לפני 1 שעה, ChemGuy85 כתב:

 

לא אתפלא אם אחוז ניכר מהתושבים ברחו לקרובי משפחה שלהם כאשר רק התחילו דיבורים על סגר מוחלט על העיר. בקיצור אכלנו אותה. לדעתי נראה פיצוץ חולים בערך באמצע אפריל כפי שהערכתי עוד בתחילת חודש מרץ. 

 

call the plague doctor 

 

Plague doctor - Wikipedia

 

לאן ילכו ? לקרית ספר? לירושלים? אין להם יותר מדי אפשרויות

 

יגיעו לת"א? ילשינו עליהם

אנשים מתחילים להבין שזה חיים או מוות ואפשר לשים את הטימטום בצד.

פורסם
לפני 2 שעות, Benor כתב:

אילתור המסיכה, קצת מזכיר לי את הצבא ואת כל נושא "השיפצורים" של הציוד הצבאי.

ניקו הזכיר פה את "אלופי העולם בפלסטרים" - אני מהמר שבסופו של דבר, בדיעבד, בעוד כמה שנים, יגיעו למסקנה שהפלסטר הזה הוא התכסיס הכי יעיל למיגור המגיפה. מהמר, לא קובע.

 

באופן כללי, לאנשים יש נטייה לפעמים לזלזל בדברים הפשוטים. סניטציה בסיסית, או במילים אחרות, סתם להיות *לא מלוכלך* הציל ממוות יותר אנשים בהיסטוריה מכל חיסון או ניתוח מתוחכם. לא אתפלא אם אותו כיסוי מאולתר יתברר כשייך לאותה קטגוריה.

שוב, מהמר, לא קובע.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

כמו המסקנטייפ  של אהוד ברק ב 91. 

או יותר גרוע,  

באותה תקופה היו מעט ברדסים (מסכת מגן משוכללת עם מפוח חשמלי על סוללות ליטיום).

אז נתנו את הברדסים רק לגילאי 3 עד 5.

וגילאי 6 עד 12 , קיבלו מסכת נוער שלא התאימה להם, אבל הוסיפו שקית ניילון עבה על המסכה.

בשקית היה חור שנכנס בהברגה של הפילטר והילדים פשוט חבשו את המסיכה עם שקית ענקית על הראש.

 

מזל שלא היה משהו ביולוגי או כימי באותה תקופה.

פורסם

לא ברור לפי מה עובד המענק ילדים הזה.

סתם דוגמא, הייטקיסט שלא יצא לחלת ועובד מהבית מקבל מענק גם 2000 שקל על ארבעת ילדיו, בזמן שאת היחידת דיור שלו הוא משכיר לזוג ללא ילדים ששניהם מובטלים ויצאו לחלת.

הוא קיבל עכשיו עוד 2000 שקל, והם בקושי סוגרים את החודש.

אני מסכים שכנראה הרבה אנשים צריכים את הכסף הזה אבל לתת לפי ילד זה פשוט דבר מטופש לטעמי.

יכלו להעלות את דמי האבטלה

יכלו להוריד את הגיל לקבלת דמי אבטלה מרביים (28) כדי לעזור לסטודנטים שמתחת לגיל הזה.

אבל ברגע שנותנים מענק שאין לו קשר בכלל לשוק העבודה, אני לא רואה את ההגיון.

  • רעיון טוב! 1
פורסם

ממש לא הייתי מזלזל בעניין המסיכה,

בתכלס, זה כנראה הכלי הכי יעיל למנוע מאנשים להדביק אחרים במצב של שגרה. אם הציבור באמת יקח את ההוראה ברצינות וישתמש במסיכות בטווח הקרוב-בינוני (אני כמובן לא מדבר על עכשיו בימי הסגר אלא לכשיתירו אותו), הרי שלנגיף לא ממש יהיה איך להתפשט. זה, בנוסף להמשך העלאת המודעות על היגיינה, שטיפת ידיים באופן תדיר ובכלליות מודעות גבוהה לעובדה שהסערה עדיין לא חלפה לחלוטין ויש לנקוט במשנה זהירות, יכולים להביא למצב של מיגור, או לכל הפחות צמצום משמעותי של ההתפשטות. אשרי המאמין.

פורסם

זה פשוט כסף שהיה אמור להגיע למורים (לפחות אלה שיצאו לחל"ת)

אז נותנים אותו לילדים עכשיו, כי ההורים מלמדים אותם בבית.

 

לדעתי זה תשלום לחרדים לפני שמכניסים אותם לסגר, שיהיה להם מאיפה לשלם את הקנסות. 

אבל חכה, זה צריך לעבור חקיקה בכנסת, עוד יוסיפו תנאים כך שהבחור מהייטק לא יקבל יותר מידי

פורסם (נערך)

מקבלים סה"כ 14,000 ש"ח

בהתאם לירידה במחזור של 25% .

אין מגבלה על המחזור , אבל יש תקרה לגבי ההכנסה החייבת בשנת 2018.

צריך הכנסה חייבת קטנה מ 240 לעצמאי 

וגם הכנסה נמוכה מ 340 למשק הבית. 

 

המענק הוא בגובה של 65% מההכנסה החודשית הממוצעת בשנת 2018.

בגדול מ 0 עד 9,000 מקבלים 65%

מ 9,000 עד 16,000 מקבלים 6000

ומ 16,000 עד 20,000 מקבלים בירידה מ 6000 עד 3000 

 

לדעתי יש מלא חורים ועיוותים בתוכנית הזאת.

 

יכול להיות עצמאי  ( עם שכר של 16,000 לחודש) שתהיה לו ירידה של 25% במחזור אבל בלי משש ירידה בהכנסה 

 והוא יקבל את ה 14,000 ש"ח

לעומת זאת עצמאי אחר שבטעות בשנת 2018 הייתה לו הכנסה חייבית של 250,000 .. קצת מעל 20,000.

אבל עכשיו בגלל המצב הלך לו כל המחזור.. והוא לא יקבל כלום.

 

שכיר שעבר לעבוד מהבית - לא פיטרו אותו ולא הציאו לחל"ת , אבל הורידו לו את השכר ב 30% 

לא מקבל שום פיצוי , אבל עצמאי אם ירידה של 25% מקבל פיצוי??? 

 

שכיר שמקבל 30,000 לחודש  והוציאו אותו לחל"ת - יקבל כמעט 10,000 ש"ח כל חודש מביטוח לאומי ואין לו הוצאות 

עצמאי עם הכנסה של 30,000 , אם נעלמה לו כל העבודה.. ישאר עם ההוצאות ובלי שום פיצוי 

 

 

אגרת נשיא לשכת יועצי המס- הסבר מפורט על תכנית האוצר לפיצוי לעצמאים.pdf

עריכה אחרונה על ידי korola
פורסם

זה קל

"הסנדלר לא הולך יחף"

או 

הוא פשוט היה חייל בחזית - הוא הלך להתפלל למען עם ישראל, ונפגע בחזית בזמן מילוי תפקידו

פורסם
לפני 5 דקות, Pika007 כתב:

אני לא יודע אפילו איזה טייטל לתת לזה ומה להגיד בנושא, מוזמנים להציע.

איזו קנדית כתבה על זה פעם שיר, כמדומני (איזו נוסטלגיה...)

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם
לפני כשעה, korola כתב:

אין מגבלה על המחזור , אבל יש תקרה לגבי ההכנסה החייבת בשנת 2018.

צריך הכנסה חייבת קטנה מ 240 לעצמאי 

 

2המענק הוא בגובה של 65% מההכנסה החודשית הממוצעת בשנת 2018.

בגדול מ 0 עד 9,000 מקבלים 65%

מ 9,000 עד 16,000 מקבלים 6000

ומ 16,000 עד 20,000 מקבלים בירידה מ 6000 עד 3000 

 

לדעתי יש מלא חורים ועיוותים בתוכנית הזאת.

 

יכול להיות עצמאי  ( עם שכר של 16,000 לחודש) שתהיה לו ירידה של 25% במחזור אבל בלי משש ירידה בהכנסה 

 והוא יקבל את ה 14,000 ש"ח

לעומת זאת עצמאי אחר שבטעות בשנת 2018 הייתה לו הכנסה חייבית של 250,000 .. קצת מעל 20,000.

אבל עכשיו בגלל המצב הלך לו כל המחזור.. והוא לא יקבל כלום.

 

 

 

 

אגרת נשיא לשכת יועצי המס- הסבר מפורט על תכנית האוצר לפיצוי לעצמאים.pdf 459.1 kB · 0 downloads

 

אני מקווה שזה לא סופי (ובתכלס כלום לא סופי כי עוד לא עבר בכנסת)

אבל כמו שזה - זה בדיחה

המרוויחים הגדולים מכל זה הם דווקא העסקים הקטנים שאין להם כמות רכבים, הוצאות על משרדים, מחסנים, נכסים והשקעות כאלה או אחרות שהם צריכים לשלם עליהן

כל אותם אנשים שמתראיינים בטלוויזיה - מסעדות, בעלי היכלים, מפיקים וכו' - כולם עוברים את המחזור המצחיק הזה

הרי זה לא נועד דירת פאר של בעל העסק, אלא הוצאות שהעסק נכלא אליהן כעסק (השקעות, התרחבות, שיפוץ, ציוד יקר, נכסים וכו')

 

מה שאני לא מבין

למה מראיינים בעל מוסך שכמעט בודאות עובר את המחזור  ונותנים לו להגיד שהוא מקבל "רק 6000 שח" אם לפי החוק הוא לא אמור לקבל אגורה?

זה רק מראה שאף אחד לא באמת יודע מי מקבל וכמה מקבל

 

לדעתי, ואני מקווה שככה יהיה - יהיו חייבים להגדיל את המחזורים הזכאים

כי התחומים שהולכים להפגע הכי חזק ולאורך הכי הרבה זמן לא מקבלים שום דבר כרגע.

 

פורסם (נערך)
לפני 4 שעות, Pika007 כתב:

אני לא יודע אפילו איזה טייטל לתת לזה ומה להגיד בנושא, מוזמנים להציע.

https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5706126,00.html

 

 

רק לפני יומיים חשבתי אולי ישראל תעבור את המשבר בקלות... אז חשבתי. כל המגזר החרדי מזוהם בקורונה. אני בטוח שמלא חרדים ברחו מבני ברק לבית שמש/ירושלים/אשדוד/צפת/טבריה או כל ריכוז חרדים אחר. 

 

Game over man. Game over. Hudson can't secure his shit. Could ...

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם (נערך)

 

לפני 5 שעות, Transporter כתב:

 

אני מקווה שזה לא סופי (ובתכלס כלום לא סופי כי עוד לא עבר בכנסת)

אבל כמו שזה - זה בדיחה

המרוויחים הגדולים מכל זה הם דווקא העסקים הקטנים שאין להם כמות רכבים, הוצאות על משרדים, מחסנים, נכסים והשקעות כאלה או אחרות שהם צריכים לשלם עליהן

כל אותם אנשים שמתראיינים בטלוויזיה - מסעדות, בעלי היכלים, מפיקים וכו' - כולם עוברים את המחזור המצחיק הזה

הרי זה לא נועד דירת פאר של בעל העסק, אלא הוצאות שהעסק נכלא אליהן כעסק (השקעות, התרחבות, שיפוץ, ציוד יקר, נכסים וכו')

 

מה שאני לא מבין

למה מראיינים בעל מוסך שכמעט בודאות עובר את המחזור  ונותנים לו להגיד שהוא מקבל "רק 6000 שח" אם לפי החוק הוא לא אמור לקבל אגורה?

זה רק מראה שאף אחד לא באמת יודע מי מקבל וכמה מקבל

 

לדעתי, ואני מקווה שככה יהיה - יהיו חייבים להגדיל את המחזורים הזכאים

כי התחומים שהולכים להפגע הכי חזק ולאורך הכי הרבה זמן לא מקבלים שום דבר כרגע.

 

 

Read It and Weep

 

IMG-20200402-WA0001.jpg.d11f85d307bbcc27ff52f7004f24b19f.jpg

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
×
×
  • תוכן חדש...