Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

נתב"ג לא נסגר, אם כי הפיילות בו ממש מינימלית. סביר שחזרתו לפעילות תהיה מדורגת מאד וחזרה לפעילות מלאה כפי שהכרנו עד ינואר 2020 תארך שנים, ובזמן הזה יהיו נהלי הפרדה.

 

לגבי החיסונים - אני פסימי מאד. וגם לגבי תרופות. זה עניין של שנים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

דרך אגב, לכל מי ששאל איך המוסד עושה מה שהוא עושה והאם יכול להיות שמדינות אחרות עושות את זה לנו, אז:

 

 

 

פורסם

נו, איך אומרים את זה? יש שיר בנושא.

rock quotes GIF

 

(Moneytalks)

בתאריך 17.8.2022 בשעה 11:01, ישה כתב:

היום מדיין 4 פעמים בערב בפנסיה פעם ב שבוע ונזקק לזוקף נופלים הופ עוד 400 ש"ח להוצאה

לפני 5 שעות, falou כתב:

צריך לזכור שאנשים עם קטן גם משתמשים בו פחות זמן ולא אובססיביים על להחזיק אותו ביד... 

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

פורסם (נערך)

YAY!! עלינו למקום 18 מתוך 20 המדינות הכי נגועות בוירוס. 

 

לפני 2 שעות, Transporter כתב:

 

ילמדו שיש מצב שאני או אתה נידבק בקורונה וסיכוי מאוד גבוה שנחלים

 

לא יודע מה איתך, אבל לא מתחשק לי לבלות שבועיים עם צינור פלסטיק בקנה הנשימה בדרך להחלמה. אולי זה רק אני...

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם

לא יודע מה יותר מפריע לי.

שבועיים הצינור שתקוע בגרון  או שבועיים בהרדמה מלאה?

תתאר לך מצב שמרדימים אותך לשבועיים , כאילו שבועיים לא לבדוק מה קורה בשירשור הזה?

מתעוררים ויש עוד 200 עמודים פה, תחשוב כמה זמן זה לעבור על כל החומר?

 

וגם, הולכים לישון עם 5000 חולים , קמים עם 150,000 ??  זה שוק לא פשוט.

או שמעירים אותך ומספרים לך שהיה טיפול חדשני לקורונה , ועכשיו זה כבר 2025 . 

מצאו חיסון, מצאו תרופה. 

אתה יוצא לרחוב וכל הרכבים הם חשמליים אוטונומים . 

לא פשוט 

  • מצחיק 1
  • לא הבנתי... 1
פורסם
לפני 2 שעות, ChemGuy85 כתב:

YAY!! עלינו למקום 18 מתוך 20 המדינות הכי נגועות בוירוס. 

 

 

לא יודע מה איתך, אבל לא מתחשק לי לבלות שבועיים עם צינור פלסטיק בקנה הנשימה בדרך להחלמה. אולי זה רק אני...

 

 

 

אני בטוח שעוד חודשיים יוכלו להגיד כמה צעירים באמת מגיעים למצב הזה

אני אישית לא חושב שיותר מדי.

 

כמה אני צודק? בטח אחרי עצמאות נדע

לנושא אחר:

מישהו באמת יודע מי העצמאים שמקבלים ?

 

בחדשות אומרים שעד 240,000 מחזור זכאים לסכום כלשהו

ואז מראיינים בעל מוסך, בכלל חברה בע"מ, שעושה כנראה מעל 500,000 והוא מתלונן שהוא מקבל רק 6000

 

נראה שאף אחד לא יודע מה מגיע ולמי מגיע.

 

פורסם
לפני 3 שעות, יבגניפ כתב:

אחד השירים האהובים עלי של אייסידיסי

ואחת הלהקות שאני הכי מתבאס שלא הספקתי לראות

 

חכה שהמצב באמת יחמיר, אני אחפש לעשות רפרנסים ל-Dream Theater ו-Tool וחבריהם.

 

מה שמזכיר לי שהקורונה הולך להשמיד 2 מופעים שממש חיכיתי להם, Iron Maiden (לנוסטלגיה) וRHCP (שפיספסתי בפעם הקודמת כי הייתי חייל תפרן)

Sad Cartoon GIF

בתאריך 17.8.2022 בשעה 11:01, ישה כתב:

היום מדיין 4 פעמים בערב בפנסיה פעם ב שבוע ונזקק לזוקף נופלים הופ עוד 400 ש"ח להוצאה

לפני 5 שעות, falou כתב:

צריך לזכור שאנשים עם קטן גם משתמשים בו פחות זמן ולא אובססיביים על להחזיק אותו ביד... 

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

פורסם

כן אפשר לזרוק את הכרטיס לפח.

 

אני רואה את ביבז בטלוויזיה.

הוא נראה גמור פיזית. וזה נשמע כאילו יש סגר אמיתי על בני ברק. הגיע הזמן.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם (נערך)
לפני 27 דקות, יבגניפ כתב:

. וזה נשמע כאילו יש סגר אמיתי על בני ברק. הגיע הזמן.

 

לא אתפלא אם אחוז ניכר מהתושבים ברחו לקרובי משפחה שלהם כאשר רק התחילו דיבורים על סגר מוחלט על העיר. בקיצור אכלנו אותה. לדעתי נראה פיצוץ חולים בערך באמצע אפריל כפי שהערכתי עוד בתחילת חודש מרץ. 

 

call the plague doctor 

 

Plague doctor - Wikipedia

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם

זה בדיוק מה שקרה באיטליה. ההחלטה על הסגר במחוז לומברדיה הודלפה כמה שעות לפני שהוא נכנס לתוקף (12 בלילה אאל"ט) ואלפים "נמלטו" לפני החסימות, מה שבפועל גרם להתפשטות החריפה בשאר איטליה. שאלוהים יעזור לנו.

פורסם (נערך)

 

לפני 13 דקות, Blaz00r כתב:

זה בדיוק מה שקרה באיטליה. ההחלטה על הסגר במחוז לומברדיה הודלפה כמה שעות לפני שהוא נכנס לתוקף (12 בלילה אאל"ט) ואלפים "נמלטו" לפני החסימות, מה שבפועל גרם להתפשטות החריפה בשאר איטליה. שאלוהים יעזור לנו.

 

במדינה הזאת לא יודעים לבצע שום דבר בסוד/אלגנטיות.

 

לפני יומיים עברתי ליד בני ברק ותחושה של "אוטוטו סגר" הייתה לגמרי באוויר. אני בטוח שהמון, המון, המון תושבים התחפפו מבני ברק לקרובי משפחתם בירושלים/בית שמש/אשדוד/צפת. בקיצור הולך להיות שמח. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
×
×
  • תוכן חדש...