Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 5 דקות, malcishua כתב:

אין צורך:

 

https://he.aliexpress.com/w/wholesale-plague-doctor-mask/2.html

 

תחזור לספר על התגובות ברחוב...

 

לא בטוח כמה זה רעיון טוב להזמין עכשיו סחורה מסין

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

עוד פעם בתקשורת מופתעים אצלנו בעלייה במספרים.

כאילו עוד לא הבנתם את הגרף?  עוד לא הבנתם שמבחינת המונשמים ומבחינת המתים אנחנו רק בפינה של ההתחלה. 

עדיין שומעים זילזול,  נותנים הרגשה לציבור שהתגברנו והכל סבבה, רק החרדים כרגע מהווים בעיה וגם איתם תוך כמה ימים מסיימים. 

 

שמעתי בבוקר את אחד ממנהלי המחלקות לקורונה, 2 מהנפטרות הלילה הגיעו למחלקה לפני שבועיים! 

לא אתמול ולא שלשום..

לפני שבועיים מספר המאובחנים היה בסביבות ה 500.  

ותחשבו שיש רק איזה 100 מונשמים - אז מחלקה שיש בה 50 עמדות הנשמה עם כח אדם שאמור להפעיל 50 עמדות הנשמה,

מפעילים עכשיו רק 3-5 עמדות , מה יקרה עוד שבועיים או חודש שכל ה 50 עמדות יהיו פעילות?

נכון - כח האדם הקיים אמור להפעיל את כל העמדות.  

 

בסרט next , הוא כל הזמן היה אומר 

it happened it just didn't happen yet

 

 

 

פורסם
לפני 52 דקות, borsood כתב:

חולי סרטן? חולי לב? לא סופרים אותכם בכותרות אז תמותו.

https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5706307,00.html

 

יש לך את זה ביותר clickbait?!

 

הtriage הרפואי הוא לא המצאה חדשה, למעשה הוא כבר בן יותר מ100 שנה. וזה בדיוק מה שהולך בכל מערכת בריאות בעולם בכל רגע נתון בכל זמן נתון. רק הרמה משתנה בהתאם לעומס.

משהו באמת חשב שכשהעומס על מערכת הבריאות יגדל, כולם ימשיכו לקבל את אותה רמה של שירות?

יום טוב גם לך

פורסם

ביבי יצא מהבידוד לא בגלל ליצמן אלא כי חלפו 14 יום מאז שנפגש עם היועצת החולה.

 

 

פורסם (נערך)

עכשיו הוא חוזר לבידוד כי הוא עוד הפעם היה בקרבת חולה קורונה (ליצמן). 

 

פעם ראשונה היועצת לענייני חרדים.

 

פעם שנייה אדון ליצמן. 

 

נאום המלך בשבועיים הקרובים יהיה דרך ZOOM 

 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם

בתל אביב נרשמה ירידה במספר הנדבקים. בבני ברק וירושלים המספרים ממשיכים לקפוץ.

העיקר שצלמו ניידת רודפת אחרי רוכב אופניים בפארק.

 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

העיקר שאסרו על אנשים לצאת לריצה לנשום אוויר, אבל אפשרו לחרדים ללכת למקוואות. 

 

הכל פוליטיקה ופעם נוספת הציבור החילוני יסחוב על הגב שלו את הציבור החרדי. 

  • מבאס 1
פורסם
לפני 2 דקות, יבגניפ כתב:

בתל אביב נרשמה ירידה במספר הנדבקים

 

נרשמה ירידה במספר המאובחנים. זה שונה. 

האם בדקו באותו אופן או שיש הטייה בין הבדיקות?

בתאריך 17.8.2022 בשעה 11:01, ישה כתב:

היום מדיין 4 פעמים בערב בפנסיה פעם ב שבוע ונזקק לזוקף נופלים הופ עוד 400 ש"ח להוצאה

לפני 5 שעות, falou כתב:

צריך לזכור שאנשים עם קטן גם משתמשים בו פחות זמן ולא אובססיביים על להחזיק אותו ביד... 

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

פורסם
לפני 1 שעה, Benor כתב:

אני תוהה אם החרדים יהיו הראשונים לפתח חסינות עדר.

 

הם כנראה יהיו הראשונים לתפוס מכונות הנשמה פנויות והאחרונים לשלם עליהן.  

פורסם

 

לפני 3 דקות, Gosser1860 כתב:

 

נרשמה ירידה במספר המאובחנים. זה שונה. 

האם בדקו באותו אופן או שיש הטייה בין הבדיקות?

 

יש סוג של טריאג' בבדיקות בגלל שיש יותר ביקוש מהיצע.

ואז בגלל ההתפרצות בבני ברק וירושלים ובית שמש, רוב הבדיקות שמבוצעות - מבוצעות באיזורים הללו.

מתוך השאר, רוב הבדיקות הן בדיקות חוזרות למי שכבר נמצא חיובי (אחרי שהוא חיובי 2 בדיקות רצופות שליליות משחררות אותו החוצה מבית החולים / מלונית)

 

זאת אומרת שאחוזים בודדים מהבדיקות מבוצעות למי שפוטנציאלית חולה מחוץ לאשכולות בני ברק, ירושלים, בית שמש ולא זוהה כבר כחולה.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

זוכרים את התחזית שלי שהודו תצטרך לבחור האם לתצטרף לסין או לעולם מערבי. 

 

https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001324168

 

אז כנראה שהודו מצטרפת לאירן במאבק בקורונה, 

הודיעו על סגר - אבל נתנו לאוכלוסייה זמן להתארגן, מה ההודים עשו ?

התחילו את תנועת האנשים הגדולה בהיסטוריה,  מאות אלפים אם לא מיליונים ברחו מהעירים הגדולות (שכנראה כבר נגועות בקורונה)

וברחו בחזרה לכפרים או לאיזורים נידחיים שהקורונה עדיין לא הגיעה לשם.

רק כדי לגלות שהם בטח הביאו אותה לשם.  

 

למי שלא יודע אז יש ייצוא ביטחוני די גדול מישראל להודו. 

 

פורסם (נערך)

אני מעדיף לאכול במגינה פרוטקציוניסטית על פני לרעוב במדינת "שוק חופשי". אל תחשוב שהחקלאים באירופה אינם מסובסדים, והעיקר הוא שהמדינה צריכה לחשוב על מצבים בהם הסתמכות על מקורות חיצוניים עלוחה להיות בעייתית. אז קשה לחזות צורך פתאומי בחצי מיליארד מסיכות, אבל כבר הרגשנו את המשמעות של סגירת היבוא ביותר ממלחמה אחת.

 

לגבי רמת החיים הנוכחית שלי - היא נרכשה בזכות משהו כמו 25 שנות הכשרה מקצועית (שלי. של אשתי רק 20 שנה) שאפשרה לנו להגיע למעמד מקצועי מכובד, וגם הרבה שנות חיים צנועים מאד. אז בסביבות גיל 55 רווח לנו ואנחנו מפצים עצמנו בטיולים, שדרך אגב, מרביתם זולים מאד, לא יותר יקרים מסופ"ש במלון או בצימר בארץ. 

 

האמת היא שאני לא מבין על מה אני מתנצל. לא שדדתי אף אחד, כל מה שהשגתי הוא בזכות עבודה קשה וחסכון. 

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...