Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

 

 

 

 

 

 

מודעה מהראשון לינואר, הטוויט אומר שהרשויות עצרו אנשים שמפיצים שמועות על מגפה שפוגעת בנשימה בווהאן, אם תיכנסו ללינק התוכן הוא על סגר, כנראה ששינו את הכתבה אבל שכחו למחוק את הטוויט.

מזכיר את התמונה ההיא של סטלין ששיפצו אותה אחרי שהוציא להורג אחד מהאנשים שהיו בה.

פורסם

חייב לציין שככל שאני קורא יותר חומר כך די ברור שמכונות ההנשמה זה לא הסיפור האמיתי. כמות האנשים שמבריאים אחרי שחוברו למכונות הנשמה היא מאוד נמוכה בכל העולם, וזה בלי קשר להאם באותה מדינה קרסה מערכת הבריאות או לא. כמובן, יש הצלחות אבל הן מאוד קטנות.

פורסם (נערך)

והסיכוי שבחור בן 33 בריא פתאום מת מהוירוס אחרי שהוא הפך לסמל מחאה של הציבור כלפי השלטון הסיני. כמה אנשים יכולים להיות נאיבים/חיים בהכחשה מדהים אותי כל פעם מחדש. 

 

Li Wenliang, China's hero doctor, was punished for telling truth ...

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
  • רעיון טוב! 1
פורסם
בתאריך 26.3.2020 בשעה 23:49, korola כתב:

 

ל 100,000 חולים הראשונים לקח חודשיים

ל 100,000 חולים הבאים לקח שבועיים 

ל 100,000 חולים הבאים לקח 4 ימים 

ל 100,000 חולים הבאים לקח קצת פחות מ 3 ימים. 

ל 100,000 חולים האחרונים לקח פחות מיומיים 

ואני מניח שמחר כבר נקבל את ה 100,000 הבאים .

 

עוד כמה ימים נתחיל לספור במיליונים. 

 

מיליון ראשון 3 חודשים 

מיליון שני 3 שבועות 

מיליון שלישי 4 ימים .... 

 

 

תפסיקו לריב, עוד מעט מתחילים לספור בעולם במיליונים

רק לפני שבוע  26/3  היינו באיזור - 500,000 בכל העולם. 

היום עומדים לעבור את המיליון?

כמות החולים בעולם הכפילה את עצמה בשבוע.  

 

האם המיליון השני בעולם יגיע תוך שבוע? או שבועיים?

 

אני באמת מחכה כבר לסקר אוכלוסייה , לא מבין מה לוקח להם זמן

בני ברק היה אחלה מקום לעשות זאת , רק 200,000 תושבים , מה הבעיה לעשות סקר?  

מקווה שאכן עשו וקיבלו תשובה ששליש מהם חולים .. אלו חדשות מעולות. 

ראיתי שגם במזרח ירושלים הקימו דרייב אין שכל אחד יכול להגיע - נראה לי גם סקר כללי כזה.

 

 

 

 

פורסם
לפני 17 דקות, EliC25 כתב:

אני עם צ'מגיא, לא צריך להביא הוכחות כדי להבין שזה פשוט לא הגיוני בשום קנה מידה המספרים שסין הביאו.

 

לפני 9 דקות, ChemGuy85 כתב:

סבבה תמשיך לסגוד לדגל הסיני. התעייפתי. 

 

ממש המדריך לקונספירטור המתחיל.

 

לא צריך להוכיח כי זה ברור ש...   חיסונים גורמים לאוטיזם/5G זה מזימה של הממשלה/התאומים הופלו על ידי היהודים והמוסד

 

אתה לא חושב כמוני אז אתה בהכרח...   שפוט של ביבי/מגיב בתשלום/בינה מלאכותית שפותחה על ידי השלטון הקומוניסטי

 

פורסם
לפני 11 דקות, ChemGuy85 כתב:

והסיכוי שבחור בן 33 בריא פתאום מת מהוירוס אחרי שהוא הפך לסמל מחאה של הציבור כלפי השלטון הסיני. כמה אנשים יכולים להיות נאיבים/חיים בהכחשה מדהים אותי כל פעם מחדש. 

 

Li Wenliang, China's hero doctor, was punished for telling truth ...


זה אגב מאוד ברור. מאותה הסיבה שמתו יותר מ-60 רופאים באיטליה. הרופא הזה ואחרים עבדו בסביבות עם עומס נגיפי מאוד גבוהה. הסיכוי של הגוף שלך להלחם ולהחלים מהמחלה תלוי מאוד בכמה נגיפים קיבלת על ההתחלה. אף אחד לא יחלה או ימות מכמות נגיפים מאוד קטנה בחשיפה בודדת. אבל רופאים וכוח עזר שחשופים בצורה יומיומית לכמות נגיפים גבוהה נמצאים בסיכון גבוהה הרבה יותר.

אפשר לחשוב על זה כמו על חשיפה לקרינה מייננת. צילום רנטגן אחד לא יזיק. עשרות צילומים ביום כן.

  • רעיון טוב! 2
פורסם (נערך)

אין לי ספק שהוא חלה כמו רופאים רבים אחרים, אבל הסיכוי שבן 33 ימות מהוירוס נמוך.

 

הרופא הזה הפך לסמל בשביל סינים רבים. לירות בו ברחוב אי אפשר. להעלים אותו גם אי אפשר הוא מפורסם. שלטונות ניצלו את ההזדמנות שהוא שכב חולה בבית חולים "ועזרו" לו למות מהוירוס. 

 

תרשה לי לקחת אותך לשנת 2008 לפרשת "רימדיה הסינית" ממש לפני האולימפיאדה. היה עובד מעבדה אשר חשף את הסיפור של תחליפי חלב מזוייפים. בסין התעורר סקנדל אדיר אשר תפס כותרות בכל העולם והעמיד את הסינים בפוזיציה מאוד לא נעימה ערב האולימפיאדה. בקיצור שנתיים - שלוש אחרי הפרשה כאשר הרוחות נרגעו אותו עובד מעבדה נמצא ללא רוח חיים בביתו. 

 

https://en.wikipedia.org/wiki/2008_Chinese_milk_scandal

 

כמובן הכל ספקולציה שלי אינני יכול להוכיח דבר, אבל יש דפוסי התנהגות חוזרים. אני יכול להביא הרבה מאוד דוגמאות. 

 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם

Transporter - תקשיב לאלוף (מיל') עמוס ידלין - 

הוא טוען שהכלכלה מתרסקת, הוא אומר שצריך.

- לשחרר את הצעירים 

-לשחרר את ההיי-טק 

-לשחרר את המפעלים שצריכים לעבוד 

 

להשאיר את המבוגרים בבידוד , לא לקיים חתונות , לא לפתוח קניינים , לא לעשות משחקי כדורגל.  

 

אז אם יש לך תקווה שאחרי פסח ישר יפתחו את הפאבים והמסיבות, אז זה לא בעדיפות ראשונה. 

התל"ג והענפיים היצרניים חשובים יותר למשק. 

לדעתי זה מזכיר את המשל של הנמלה והצרצר.

רוצים לשחרר את הנמלים הצעירות ולא את הצרצרים.

פורסם (נערך)

"מענק" לעצמאיים עלה לאוויר. מסתבר שאני זכאי למרות שאני גם שכיר אז פאק איט אם נותנים לוקחים. 

 

מספר נקודות: 

 

א. מדובר בהכנסה חייבת כלומר בדו"ח 2020 תצטרכו להוסיף את המענק להכנסות שלהם. עלק מענק...

 

ב. אם בדו"ח 2020 יתברר שהמחזור מרץ - אפריל 2020 לא ירד ב-25% לפחות תצטרכו להחזיר את המענק במלואו. 

 

ג. אם אינכם רוצים לקחת את הסיכון תוכלו לדחות את הבקשה למענק עד יוני 2020 ואז תראו אם המחזור ירד ב-25% או לא. אם ירד תגישו בקשה או לא ירד אין טעם לבקש כסף ואחר כך להחזיר. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם

מתפרסם כרגע בחדשות שליצמן הפר פעם אחר פעם את ההוראות של משרד הבריאות. עכשיו בכירים במשרד נזכרים להתלונן שעד לפני מס' ימים הוא העדיף את טובת הדת, והלך לפי מה שביקשו האדמורים.

כמובן שאין בזה שום דבר מפתיע. אני רק בפעם המאה יכול להתבאס מזה שאני צריך לממן את הטיפול בו.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
לפני 1 דקה, יבגניפ כתב:

מתפרסם כרגע בחדשות שליצמן הפר פעם אחר פעם את ההוראות של משרד הבריאות. עכשיו בכירים במשרד נזכרים להתלונן שעד לפני מס' ימים הוא העדיף את טובת הדת, והלך לפי מה שביקשו האדמורים.

כמובן שאין בזה שום דבר מפתיע. אני רק בפעם המאה יכול להתבאס מזה שאני צריך לממן את הטיפול בו.

 

עזוב אני כבר התייאשתי. חלק ב' במדריך רילוקיישין נמצא בכתיבה מתקדמת. 

פורסם
לפני 26 דקות, korola כתב:

Transporter - תקשיב לאלוף (מיל') עמוס ידלין - 

הוא טוען שהכלכלה מתרסקת, הוא אומר שצריך.

- לשחרר את הצעירים 

-לשחרר את ההיי-טק 

-לשחרר את המפעלים שצריכים לעבוד 

 

להשאיר את המבוגרים בבידוד , לא לקיים חתונות , לא לפתוח קניינים , לא לעשות משחקי כדורגל.  

 

אז אם יש לך תקווה שאחרי פסח ישר יפתחו את הפאבים והמסיבות, אז זה לא בעדיפות ראשונה. 

התל"ג והענפיים היצרניים חשובים יותר למשק. 

לדעתי זה מזכיר את המשל של הנמלה והצרצר.

רוצים לשחרר את הנמלים הצעירות ולא את הצרצרים.

 

קודם כל אני מסכים איתו

דבר שני אני לא חושב שיגמר פסח עוד שבועיים והכל יחזור לשיגרה

אבל עד הקיץ נניח 1.6 יש חודשיים ואפשר לגמרי לשקול את זה

אפשר לפתוח חתונות ל 100-200-300 איש

לא חייבים לפתוח הכל כאילו לא היה כלום

לפני 16 דקות, ChemGuy85 כתב:

"מענק" לעצמאיים עלה לאוויר. מסתבר שאני זכאי למרות שאני גם שכיר אז פאק איט אם נותנים לוקחים. 

 

מספר נקודות: 

 

א. מדובר בהכנסה חייבת כלומר בדו"ח 2020 תצטרכו להוסיף את המענק להכנסות שלהם. עלק מענק...

 

ב. אם בדו"ח 2020 יתברר שהמחזור מרץ - אפריל 2020 לא ירד ב-25% לפחות תצטרכו להחזיר את המענק במלואו. 

 

ג. אם אינכם רוצים לקחת את הסיכון תוכלו לדחות את הבקשה למענק עד יוני 2020 ואז תראו אם המחזור ירד ב-25% או לא. אם ירד תגישו בקשה או לא ירד אין טעם לבקש כסף ואחר כך להחזיר. 

 

המענק הזה זה הבושה והיריקה בפנים הכי גדולה שראיתי

מעל מחזור 240,000 אתה פשוט לא קיים

ונותנים לעוסקים פטורים ואנשים שאין להם שום הוצאה על העסק חוץ מאולי משרד וכו'.

ביזיון ממש

 

מה שמנחם זה שמכריםשלי שמקבלים, קיבלו 1100 שח לפני מס

סכום מביש, לא מכסה אפילו את העל האש ביום שאחרי החג.

 

לעסק בטוח שזה לא יעזור לי.

פורסם
לפני 53 דקות, gadik6 כתב:

 

לא צריך להוכיח כי זה ברור ש...   חיסונים גורמים לאוטיזם/5G זה מזימה של הממשלה/התאומים הופלו על ידי היהודים והמוסד

 

אתה לא חושב כמוני אז אתה בהכרח...   שפוט של ביבי/מגיב בתשלום/בינה מלאכותית שפותחה על ידי השלטון הקומוניסטי

 

מה  הקשר בין קונספירציות של 5G וכל המתנגדי חיסון עולם שטוח שמדברים שטויות לא הגיוניות לבין ויכוח על האם מספרים הגיוניים או לא הגיוניים בהנתן הקנה מידה העולמי בכל מדינה ומדינה? אתה פשוט בוחר להיות עיוור.

דבר שני, אני תומך ביבי, ואו, החיים לא שחור ולבן... איזה קטע.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 26 דקות, ChemGuy85 כתב:

"מענק" לעצמאיים עלה לאוויר. מסתבר שאני זכאי למרות שאני גם שכיר אז פאק איט אם נותנים לוקחים. 

 

מספר נקודות: 

 

א. מדובר בהכנסה חייבת כלומר בדו"ח 2020 תצטרכו להוסיף את המענק להכנסות שלהם. עלק מענק...

 

ב. אם בדו"ח 2020 יתברר שהמחזור מרץ - אפריל 2020 לא ירד ב-25% לפחות תצטרכו להחזיר את המענק במלואו. 

 

ג. אם אינכם רוצים לקחת את הסיכון תוכלו לדחות את הבקשה למענק עד יוני 2020 ואז תראו אם המחזור ירד ב-25% או לא. אם ירד תגישו בקשה או לא ירד אין טעם לבקש כסף ואחר כך להחזיר. 

דחו את הגשת הטופס השנתי בגלל הקורונה"?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

×
×
  • תוכן חדש...